Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 179
    • 180
    • 181
    • 182
    • 183
    • 184
    • 185
    • 186
    • 181 / 186
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    3718
    80908
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      Datr last edited by

      Ενδεικτικα μπορω να ανεβασω 2 αγγελιες προς συγκριση? Να με κατατοπισετε ?
      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42658563-suzuki-swift
      αυτο ειναι η προηγουμενη εκδοση με τα 1.6/125

      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343013119-suzuki-swift
      και αυτο ειναι με τον boosterjet 1.0/110

      Νομιζω πως ειναι πιο σοφο να κινηθω προς το boosterjet
      Οι αγγελιες ειναι ενδεικτικες αν και στη Λαρισα που βρισκομαι το 1000αρι θα το δω σημερα απο κοντα.

      G S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • antonakis
        antonakis last edited by

        Το 1.0 είναι σαφώς ανώτερο σε όλα (άντε ένα κλικ λιγότερο παιχνιδιάρικο από τοπαλιό).

        Μόνο με μια σκάστρα, θα νιώσεις άλλος άνθρωπος.

        Moments before detonation...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          Ναι δες το . Εγω θα επέμενα στη συντήρηση στο boosterjet. Εκπληκτικά μοτέρ αλλά λόγω turbo απαιτούν σωστή και τυπική συντήρηση.

          Έτσι για το χαβαλέ με αλλαγή τουρμπίνας πάει άνετα στα 126 άλογα.

          Youtube Video

          Δηλαδή 960 κιλά με 126 άλογα αναλογία 7,6 κιλά ανά ίππο.

          Μικρό πυραυλακι που κανεις την καθημερινή εργασία σου.

          Και στήσιμο ραλλακι.

          Στο συγκεκριμενο 30 άλογα διαφοράς στις 3750 σαλ.
          Για το βάρος τεράστια διαφορά.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Δηλαδή αγόραζες με 16,5K την Κουλα στην glx, έβαζες και μια τουρμπίνα και είχες κάτω από 8 κιλά ανά ίππο και ολόκληρο οικογενειακό.

            Αχ ρε Κουλα....Αχ😢

            Γιατί σε κατήργησαν 😞

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              groover1972 @Datr last edited by

              @datr said in Νέο Suzuki Swift 2017:

              Ενδεικτικα μπορω να ανεβασω 2 αγγελιες προς συγκριση? Να με κατατοπισετε ?
              https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42658563-suzuki-swift
              αυτο ειναι η προηγουμενη εκδοση με τα 1.6/125

              https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343013119-suzuki-swift
              και αυτο ειναι με τον boosterjet 1.0/110

              Νομιζω πως ειναι πιο σοφο να κινηθω προς το boosterjet
              Οι αγγελιες ειναι ενδεικτικες αν και στη Λαρισα που βρισκομαι το 1000αρι θα το δω σημερα απο κοντα.

              Αυτό με τον Booster jet, να Το δεις με μηχανικό που εμπιστεύεσαι, να ελέγξετε τα χιλιόμετρα κσε σύγκριση με το ΚΤΕΟ, κατά τα άλλα, φαίνεται σούπερ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Καλά αυτό θα ναι 900 κιλά. Διότι είναι η βασική έκδοση. Ε ρε γλέντια.

                Οσο για τα φώτα του που είναι χάλια, συγκριτικά με τις άλλες εκδόσεις υπάρχουν αφρερμαρκετ να φάνε και οι κότες

                Youtube Video

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A d P
                  A d P moderator @antonakis last edited by

                  @antonakis said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                  Επίσης θα πω ότι θα βρεις στα ίδια ή λιγότερα λεφτά Baleno με τον ίδιο κινητήρα.

                  Αν είχε οικογένεια ίσως, αλλιώς θεωρώ το swift καλύτερο αυτοκίνητο.

                  R-LINE

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    super-t @Datr last edited by

                    @datr said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                    Ενδεικτικα μπορω να ανεβασω 2 αγγελιες προς συγκριση? Να με κατατοπισετε ?
                    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42658563-suzuki-swift
                    αυτο ειναι η προηγουμενη εκδοση με τα 1.6/125

                    https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343013119-suzuki-swift
                    και αυτο ειναι με τον boosterjet 1.0/110

                    Νομιζω πως ειναι πιο σοφο να κινηθω προς το boosterjet
                    Οι αγγελιες ειναι ενδεικτικες αν και στη Λαρισα που βρισκομαι το 1000αρι θα το δω σημερα απο κοντα.

                    Καλή τύχη να κάνεις το Αθήνα Λάρισα με το ατμοσφαιρικό και να μην έχεις κεφάλι καζάνι μετά από την φασαρία.

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Υπερβολές. Μην τους ακούς.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        Datr @super-t last edited by

                        @super-t said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                        @datr said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                        Ενδεικτικα μπορω να ανεβασω 2 αγγελιες προς συγκριση? Να με κατατοπισετε ?
                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42658563-suzuki-swift
                        αυτο ειναι η προηγουμενη εκδοση με τα 1.6/125

                        https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343013119-suzuki-swift
                        και αυτο ειναι με τον boosterjet 1.0/110

                        Νομιζω πως ειναι πιο σοφο να κινηθω προς το boosterjet
                        Οι αγγελιες ειναι ενδεικτικες αν και στη Λαρισα που βρισκομαι το 1000αρι θα το δω σημερα απο κοντα.

                        Καλή τύχη να κάνεις το Αθήνα Λάρισα με το ατμοσφαιρικό και να μην έχεις κεφάλι καζάνι μετά από την φασαρία.

                        Χειροτερη ηχομονωση απτη γενια του 1.0?

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by

                          Ε ναι και λόγω Σαλ κινητήρα. Έχει κοντό κιβωτιο

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            Datr last edited by

                            Ενταξει, δεν ζηταω την ηχομονωση και την ποιοτητα κυλισης ενος Golf, αλλα επειδη τα λεφτα δεν περισσευουν σε καμια περιπτωση, δεν θα θελα να δωσω 11-12 χιλ, και να ειναι σαν να οδηγαω κουβαδακι 15ετιας.. Αμα ειναι να ψαξω για ραλλυ και σαξο και να κρατησω τα λεφτα στην ακρη. Επιμενω πως, με ενδιαφεριε πιο πολυ η αξιοπιστια και η οδηγοκεντρικη προσεγγιση οχι τοσο η ανεση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              super-t @Datr last edited by

                              @datr said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                              @super-t said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                              @datr said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                              Ενδεικτικα μπορω να ανεβασω 2 αγγελιες προς συγκριση? Να με κατατοπισετε ?
                              https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42658563-suzuki-swift
                              αυτο ειναι η προηγουμενη εκδοση με τα 1.6/125

                              https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343013119-suzuki-swift
                              και αυτο ειναι με τον boosterjet 1.0/110

                              Νομιζω πως ειναι πιο σοφο να κινηθω προς το boosterjet
                              Οι αγγελιες ειναι ενδεικτικες αν και στη Λαρισα που βρισκομαι το 1000αρι θα το δω σημερα απο κοντα.

                              Καλή τύχη να κάνεις το Αθήνα Λάρισα με το ατμοσφαιρικό και να μην έχεις κεφάλι καζάνι μετά από την φασαρία.

                              Χειροτερη ηχομονωση απτη γενια του 1.0?

                              Έχει κοντό κιβώτιο γιατί είναι ζμπορ και θα πηγαίνεις με ταχύτητα 120 km/h και θα έχεις τον κινητήρα στις 4000-4500 στροφές. Θα έχει φασαρία.

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                Datr @super-t last edited by

                                @super-t said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                @datr said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                @super-t said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                @datr said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                Ενδεικτικα μπορω να ανεβασω 2 αγγελιες προς συγκριση? Να με κατατοπισετε ?
                                https://www.car.gr/classifieds/cars/view/42658563-suzuki-swift
                                αυτο ειναι η προηγουμενη εκδοση με τα 1.6/125

                                https://www.car.gr/classifieds/cars/view/343013119-suzuki-swift
                                και αυτο ειναι με τον boosterjet 1.0/110

                                Νομιζω πως ειναι πιο σοφο να κινηθω προς το boosterjet
                                Οι αγγελιες ειναι ενδεικτικες αν και στη Λαρισα που βρισκομαι το 1000αρι θα το δω σημερα απο κοντα.

                                Καλή τύχη να κάνεις το Αθήνα Λάρισα με το ατμοσφαιρικό και να μην έχεις κεφάλι καζάνι μετά από την φασαρία.

                                Χειροτερη ηχομονωση απτη γενια του 1.0?

                                Έχει κοντό κιβώτιο γιατί είναι ζμπορ και θα πηγαίνεις με ταχύτητα 120 km/h και θα έχεις τον κινητήρα στις 4000-4500 στροφές. Θα έχει φασαρία.

                                ενταξει ακομα ενας λογος λοιπον για να κινηθω προς το 1.0 boosterjet

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  Datr last edited by

                                  με προβληματισε βεβαια το γεγονος οτι εψαχνα στο φορουμ των σουζουκακιδων , και διαβασα οτι η καταναλωση που δειχνει στα οργανα ειναι χαμηλοτερη αποτι εχει κανονικα και πως κινεται στα 6.5/7 με νορμαλ οδηγηση? Ισχυει?

                                  Επισης για την οθονη οτι κολλαει/δεν συνδεεται με κινητο ευκολα.

                                  Δεν ξερω ισως γινομαι ψειρας τωρα, αλλα δεν θα ηθελα τετοια θεματα σε τετοιο μπατζετ χρηματων. Ισως ειναι και το ψυχολογικο οτι ψαχνω το τελειο πρωτο αμαξι, δεν ξερω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Αυτό που λες στο φετινό μοντέλο εμφανίστηκε. Με τον 3κυλινδρο ατμοσφαιρικό.
                                    Η πραγματική κατανάλωση ειναι αισθητά χαμηλότερη από ότι αναφέρει ο υπολογιστής ταξιδίου!!!! Κουφό αλλά αληθινό!!!

                                    Στο προηγούμενο ήταν αρκετά ακριβής, δεν έχω υπόψιν μου κάτι τέτοιο

                                    Εννοείται πως θα είσαι με χαλαρή οδήγηση στα 5,5-5,8λ. ποια 6,5-7;;;;

                                    6,5-7 θα είσαι με 150-160χλμ/ώρα ή τελείως μποτιλιάρισμα

                                    Στα του τηλεφώνου. Ναι μετά την αναβάθμιση του android auto σε κάποια κινητά κολλάει. Κυρίως κινέζικα. Μετά καιρό διορθώθηκε σε κάποια με αναβαθμίσεις.

                                    Αν το οδηγήσεις και έχεις κατά νου την ευχαρίστηση στην οδήγηση θα τα ξεχάσεις όλα.
                                    Αλλάζει κατεύθυνση σαν μύγα.

                                    Αν έχεις κατά νου την κορυφή στην ηχομόνωση θα σου φανεί κάπως.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Youtube Video

                                      @criuser

                                      Δες στο 8:40"

                                      Οκ είναι 1,70μ ο οδηγός αλλά αντιλαμβάνεσαι τι χώρους έχει! Δες πίσω από τον εαυτό του πόσο χώρο έχει!

                                      Μη ξεχνάς είναι 3,84μ!!!

                                      Στα ίδια χρήματα με το c3 έχει μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, έχει πραγματική τετρακίνηση, υπερπλούσιο εξοπλισμό, δεν έχει turbo αλλά είναι και 240 κιλά ελαφρύτερο από το c3

                                      Δύσκολο δίλλημα!

                                      Υ.γ Α.... ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ!

                                      Υ.γ.1 Προς το τέλος του βίντεο τα δοκιμάζουν εκτός δρόμου!

                                      Οκ δεν κάνουν τα τρελά των vitara. Αλλά πάει άνετα εκδρομές σε παραλίες και χιονοδρομικά κέντρα! Οταν οι άλλοι θα μένουν πίσω!

                                      Αν το έβγαζαν με τον 1.0 boosterjet θα ήταν το απόλυτο αυτοκίνητο πόλης!

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        Datr last edited by

                                        Παιδια, πηγα στην Σουζουκι ενα swift 1.0, για ελεγχο.
                                        Εχουμε και λεμε, πολυ καθαρο απο κατω, μοτερ, ολα τα περιφερειακα περα απο λαστιχα που οπως ρωτησα στη Μισελεν θελουν ενα 500αρικο!!!!!!!! Περιεργη διασταση μου ειπαν!

                                        Ο μαντρας μου το αφηνει 11.300 μεταβιβασμενο, ΚΤΕΟ, ετοιμο.
                                        Θελω ενα σερβις στην αντιπροσωπεια λαδια,φιλτρα,μπουζια,φιλτρο καμπινας κοστος 300 ευρω μου ειπαν + τα λαστιχα και ασφαλεια θα μου βγει στα 12500 περιπου ετοιμο κομπλε το αμαξι απο τα παντα.

                                        Ειδα οτι ειναι η εκδοση χωρις το ηλεκτρικο βοηθημα SHVS. Τι γνωμη εχετε για αυτο? Επισης η απλη εκδοση χωρις cruise, lane assist κτλπ. Μονο θερμαινομενα καθισματα εχει και καμερα πισω.
                                        Τα χλμ του 78.000. Ποια η γνωμη σας αξιζει?

                                        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A d P
                                          A d P moderator @Datr last edited by

                                          @datr said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                          Παιδια, πηγα στην Σουζουκι ενα swift 1.0, για ελεγχο.
                                          Εχουμε και λεμε, πολυ καθαρο απο κατω, μοτερ, ολα τα περιφερειακα περα απο λαστιχα που οπως ρωτησα στη Μισελεν θελουν ενα 500αρικο!!!!!!!! Περιεργη διασταση μου ειπαν!

                                          Ο μαντρας μου το αφηνει 11.300 μεταβιβασμενο, ΚΤΕΟ, ετοιμο.
                                          Θελω ενα σερβις στην αντιπροσωπεια λαδια,φιλτρα,μπουζια,φιλτρο καμπινας κοστος 300 ευρω μου ειπαν + τα λαστιχα και ασφαλεια θα μου βγει στα 12500 περιπου ετοιμο κομπλε το αμαξι απο τα παντα.

                                          Ειδα οτι ειναι η εκδοση χωρις το ηλεκτρικο βοηθημα SHVS. Τι γνωμη εχετε για αυτο? Επισης η απλη εκδοση χωρις cruise, lane assist κτλπ. Μονο θερμαινομενα καθισματα εχει και καμερα πισω.
                                          Τα χλμ του 78.000. Ποια η γνωμη σας αξιζει?

                                          Βάλε την αγγελία να το δούμε 😁
                                          Το παζαρεψες καθόλου;

                                          R-LINE

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            groover1972 last edited by

                                            @datr said in Νέο Suzuki Swift 2017:

                                            Παιδια, πηγα στην Σουζουκι ενα swift 1.0, για ελεγχο.
                                            Εχουμε και λεμε, πολυ καθαρο απο κατω, μοτερ, ολα τα περιφερειακα περα απο λαστιχα που οπως ρωτησα στη Μισελεν θελουν ενα 500αρικο!!!!!!!! Περιεργη διασταση μου ειπαν!

                                            Ο μαντρας μου το αφηνει 11.300 μεταβιβασμενο, ΚΤΕΟ, ετοιμο.
                                            Θελω ενα σερβις στην αντιπροσωπεια λαδια,φιλτρα,μπουζια,φιλτρο καμπινας κοστος 300 ευρω μου ειπαν + τα λαστιχα και ασφαλεια θα μου βγει στα 12500 περιπου ετοιμο κομπλε το αμαξι απο τα παντα.

                                            Ειδα οτι ειναι η εκδοση χωρις το ηλεκτρικο βοηθημα SHVS. Τι γνωμη εχετε για αυτο? Επισης η απλη εκδοση χωρις cruise, lane assist κτλπ. Μονο θερμαινομενα καθισματα εχει και καμερα πισω.
                                            Τα χλμ του 78.000. Ποια η γνωμη σας αξιζει?

                                            Άδειο από έξτρα, μου φαίνονται, επίσης το Service μου φαίνεται τσιμπημένο (τιμή δηλαδή χωρίς τακάκια ας πούμε;). Δες και κανένα άλλο που να σε ικανοποιεί. Και να το οδηγήσεις κιόλας.

                                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 181
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 184
                                            • 185
                                            • 186
                                            • 181 / 186
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr