Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Corolla cross ή κάτι άλλο;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Corolla cross ή κάτι άλλο;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    28
    98
    2906
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Caro 0
      Caro 0 last edited by Caro 0

      Επανέρχομαι, έκανα Test drive το zs max hybrid+ αλλά δεν ενθουσιάστηκα.

      Το βάσανο που για αυτή προορίζεται και θα το οδηγεί σε καθημερινή χρήση με τα παιδιά δεν το έκανε test drive αλλά όταν το είδε την ξένισε το μέγεθος.

      Λέει ότι της φαίνονται πολύ κυριλέ (παπουδε από ότι κατάλαβα) και λόγω μεγέθους.

      Δεν της αρέσουν τα μεγάλα suv. Και για το corolla cross τα ίδια λέει, ότι της φαίνεται τεράστιο.

      Στο τέλος το πιο πιθανό είναι να καταλήξουμε corolla cross, η τελική κουβέντα είναι δική μου.

      Αλλά επειδή θέλει να της δώσω και άλλες επιλογές εκτός corolla cross, της έδειξα το lbx και της άρεσε πολύ και λόγω μεγέθους αλλά και εμφανισιακά.

      Το θέμα είναι ότι της εξηγώ ότι είναι μικρό αλλά θα πάμε να το δούμε από κοντά.

      Έχω καταλάβει ότι κολλάει περισσότερο στο συνολικό ύψος στο πως της φαίνονται. Βλέπει στο δρόμο αυτοκίνητα ίδιου μήκους αλλά με χαμηλό συνολικός ύψος και της φαίνονται οκ.

      Της αρέσουν και τα hatch και τα sedan.

      Της αρέσει πολύ το puma αλλά δεν πάω πάλι σε 3κιλυνδρο με ιμάντα μέσα στο λάδι (αν είναι έτσι ακόμα) , και δεν ρισκάρω αυτόματο 2πλο συμπλεκτο. Θέλει απαραίτητα αυτόματο

      Σκέφτηκα ακόμα να δούμε ford focus active που έχει απόσταση 16 cm με 1.5 diesel και auto 8 speed με μετατροπέα ροπής. Στα 29 κάτι νομίζω βγαίνει.

      Πως σας φαίνεται;

      Έχει ακόμα ανεξάρτητη το active;

      Ο 1.5 diesel είναι psa;

      Από βλάβες τι έχετε ακούσει;

      Το μόνο που θέλω να δω από κοντά είναι ο χώρος αποσκευών που φαίνεται μικρός στα χαρτιά.

      Πιστεύω ότι αν το οδηγήσω θα μου αρέσει αλλά και της ίδιας.

      Έχετε να προτείνεται κάτι άλλο;

      M B B I cirus 5 Replies Last reply Reply Quote 0
      • M
        mariolas @Caro 0 last edited by

        @caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

        Επανέρχομαι, έκανα Test drive το zs max hybrid+ αλλά δεν ενθουσιάστηκα.

        Το βάσανο που για αυτή προορίζεται και θα το οδηγεί σε καθημερινή χρήση με τα παιδιά δεν το έκανε test drive αλλά όταν το είδε την ξένισε το μέγεθος.

        Λέει ότι της φαίνονται πολύ κυριλέ (παπουδε από ότι κατάλαβα) και λόγω μεγέθους.

        Δεν της αρέσουν τα μεγάλα suv. Και για το corolla cross τα ίδια λέει, ότι της φαίνεται τεράστιο.

        Στο τέλος το πιο πιθανό είναι να καταλήξουμε corolla cross, η τελική κουβέντα είναι δική μου.

        Αλλά επειδή θέλει να της δώσω και άλλες επιλογές εκτός corolla cross, της έδειξα το lbx και της άρεσε πολύ και λόγω μεγέθους αλλά και εμφανισιακά.

        Το θέμα είναι ότι της εξηγώ ότι είναι μικρό αλλά θα πάμε να το δούμε από κοντά.

        Έχω καταλάβει ότι κολλάει περισσότερο στο συνολικό ύψος στο πως της φαίνονται. Βλέπει στο δρόμο αυτοκίνητα ίδιου μήκους αλλά με χαμηλό συνολικός ύψος και της φαίνονται οκ.

        Της αρέσουν και τα hatch και τα sedan.

        Της αρέσει πολύ το puma αλλά δεν πάω πάλι σε 3κιλυνδρο με ιμάντα μέσα στο λάδι (αν είναι έτσι ακόμα) , και δεν ρισκάρω αυτόματο 2πλο συμπλεκτο. Θέλει απαραίτητα αυτόματο

        Σκέφτηκα ακόμα να δούμε ford focus active που έχει απόσταση 16 cm με 1.5 diesel και auto 8 speed με μετατροπέα ροπής. Στα 29 κάτι νομίζω βγαίνει.

        Πως σας φαίνεται;

        Έχει ακόμα ανεξάρτητη το active;

        Ο 1.5 diesel είναι psa;

        Από βλάβες τι έχετε ακούσει;

        Το μόνο που θέλω να δω από κοντά είναι ο χώρος αποσκευών που φαίνεται μικρός στα χαρτιά.

        Πιστεύω ότι αν το οδηγήσω θα μου αρέσει αλλά και της ίδιας.

        Έχετε να προτείνεται κάτι άλλο;

        Corolla cross αδερφέ!!! Καλορίζικο κιόλας!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • B
          bill_hsd @Caro 0 last edited by bill_hsd

          @caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

          Έχετε να προτείνεται κάτι άλλο;

          C-HR 1.8.
          Ίδιο αυτοκίνητο (πάτωμα-κινητήρας κλπ) με Corolla Cross 1.8, λίγο πιο κοντό σε μήκος, που βολεύει σε καθημερινή χρήση και με bonus τα διπλά ψαλίδια πίσω, σε σχέση με τον ημιάκαμπτο του 1.8 Corolla Cross.
          Θα ευχαριστιέσαι κι εσύ οδήγηση (αν στο δίνει...).
          Γνώμη μου, δεν υπάρχει λόγος να πας σε LBX.
          Ενώ είναι πραγματι ωραίο, είναι μικρό ειδικά για τους πίσω και πανάκριβο.

          Caro 0 1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • Caro 0
            Caro 0 @bill_hsd last edited by

            @bill_hsd said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

            @caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

            Έχετε να προτείνεται κάτι άλλο;

            C-HR 1.8.
            Ίδιο αυτοκίνητο (πάτωμα-κινητήρας κλπ) με Corolla Cross 1.8, λίγο πιο κοντό σε μήκος, που βολεύει σε καθημερινή χρήση και με bonus τα διπλά ψαλίδια πίσω, σε σχέση με τον ημιάκαμπτο του 1.8 Corolla Cross.
            Θα ευχαριστιέσαι κι εσύ οδήγηση (αν στο δίνει...).
            Γνώμη μου, δεν υπάρχει λόγος να πας σε LBX.
            Ενώ είναι πραγματι ωραίο, είναι μικρό ειδικά για τους πίσω και πανάκριβο.

            Αυτό το είχα ακυρώσει και δεν το είχα στο καθόλου στο μυαλό μου λόγω χωρών και αίσθησης μέσα αλλά και λόγω σχεδίασης.

            Βέβαια είναι καλή επιλογή αυτός ο συμβιβασμός - υποχώρηση.

            B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              bill_hsd @Caro 0 last edited by bill_hsd

              @caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

              @bill_hsd said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

              @caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

              Έχετε να προτείνεται κάτι άλλο;

              C-HR 1.8.
              Ίδιο αυτοκίνητο (πάτωμα-κινητήρας κλπ) με Corolla Cross 1.8, λίγο πιο κοντό σε μήκος, που βολεύει σε καθημερινή χρήση και με bonus τα διπλά ψαλίδια πίσω, σε σχέση με τον ημιάκαμπτο του 1.8 Corolla Cross.
              Θα ευχαριστιέσαι κι εσύ οδήγηση (αν στο δίνει...).
              Γνώμη μου, δεν υπάρχει λόγος να πας σε LBX.
              Ενώ είναι πραγματι ωραίο, είναι μικρό ειδικά για τους πίσω και πανάκριβο.

              Αυτό το είχα ακυρώσει και δεν το είχα στο καθόλου στο μυαλό μου λόγω χωρών και αίσθησης μέσα αλλά και λόγω σχεδίασης.

              Βέβαια είναι καλή επιλογή αυτός ο συμβιβασμός - υποχώρηση.

              Δεν νομίζω το C-HR να αποτελεί συμβιβασμό-υποχώρηση έναντι του Corolla Cross.
              Ίσα-ίσα, συγκρινόμενo σχεδιαστικά το C-HR (1ης και 2ης γενιάς) με το Corolla Cross είναι λες και το CC έχει μείνει 10-15 χρόνια πίσω. Υποκειμενικό μεν, αλλά νομίζω βγάζει μάτι η συγκριση.
              Οι χώροι εσωτερικά ειναι ολόιδιοι (ίδιο πάτωμα μεταξόνιο), το πορτ παγκαζ ειναι πιο μεγάλο στο CC, αλλα εχει και μεγαλύτερο μήκος από το C-HR.
              Γενικότερα η αίσθηση στο C-HR είναι πιο σπορτίβικη. Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι...
              Προσωπικά, μετά την εμπειρία μου με το C-HR, τα περισσότερα αυτοκίνητα τα θεωρώ πλέον πολύ συντηρητικά (σχεδιαστικά και όχι μόνο).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • nickthetrib
                nickthetrib last edited by

                Το cc είναι πιο οικογενειακό!
                Οπότε σε ένα βαθμό είναι λογική η οπισθοχώρηση στο σχεδιασμό.
                Ακόμα και η ανάγκη για έξτρα χώρους δημιουργεί ζητήματα στην σχεδίαση (πχ η ανάγκη για χώρους πάνω από το κεφάλι των πίσω, κόβει το κεκλιμένο πίσω μέρος).

                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                B Caro 0 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • Caro 0
                  Caro 0 last edited by Caro 0

                  Δεν έχεις άδικο, απλά όταν είχα μπει στην έκθεση στο Gen2, μου είχε φανεί πολύ σπορτιβικο, μικρό μπαγκαζ και κλειστοφοβικο (δεν έχω μπει gen1).

                  Σε ευχαριστώ που μου έδωσες αυτή την επιλογή @bill_hsd γιατί ήταν σαν να μην υπήρχε στο μυαλό μου.

                  B 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    bill_hsd @nickthetrib last edited by

                    @nickthetrib said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

                    Το cc είναι πιο οικογενειακό!
                    Οπότε σε ένα βαθμό είναι λογική η οπισθοχώρηση στο σχεδιασμό.
                    Ακόμα και η ανάγκη για έξτρα χώρους δημιουργεί ζητήματα στην σχεδίαση (πχ η ανάγκη για χώρους πάνω από το κεφάλι των πίσω, κόβει το κεκλιμένο πίσω μέρος).

                    Δεν διαφωνώ, αλλά νομίζω οτι στο CC μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερη δουλειά σχεδιαστικά μέσα-εξω.
                    Έχει την ίδια Japanίλα με το RAV4 σχεδιαστικά, ενώ το C-HR έχει πιο ευρωπαϊκό προσανατολισμό, αν γίνομαι κατανοητός.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • Caro 0
                      Caro 0 @nickthetrib last edited by

                      @nickthetrib said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

                      Το cc είναι πιο οικογενειακό!
                      Οπότε σε ένα βαθμό είναι λογική η οπισθοχώρηση στο σχεδιασμό.
                      Ακόμα και η ανάγκη για έξτρα χώρους δημιουργεί ζητήματα στην σχεδίαση (πχ η ανάγκη για χώρους πάνω από το κεφάλι των πίσω, κόβει το κεκλιμένο πίσω μέρος).

                      Γενικά θεωρώ μεγάλη κουταμάρα και μόδα τα coupe suv.

                      Θεωρώ ότι το suv πρέπει να είναι τετράγωνο, να έχει χώρους και αέρα για κεφάλια.

                      Εμένα προσωπικά μου αρέσει ότι πιο τετραγωνισμενο σε suv, είναι και πρακτικά.

                      Το να έχεις suv, να κουβαλάς τέτοιο όγκο, ψηλό κέντρο βάρους και να έχεις και τα κακά των coupe δεν βγάζει νόημα.

                      Αυτή τη χαζομάρα τη ξεκίνησε νομίζω το τραβέλι BMW X6 και συνέχισαν όλοι οι υπόλοιποι. Βλέπω πχ το Arkana και λέω μέσα μου, "δεν μπορεί... "

                      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • J
                        jamesd last edited by

                        Δες και το Lync& Co αφού δεν αποκλείονται οι κινεζιές...ο όγκος όμως μεγάλος

                        Caro 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • Caro 0
                          Caro 0 @jamesd last edited by

                          @jamesd said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

                          Δες και το Lync& Co αφού δεν αποκλείονται οι κινεζιές...ο όγκος όμως μεγάλος

                          Μπορεί να πάω να το δω από περιέργεια αλλά δεν θέλω κινεζιά και κυρίως primio κινεζιά.

                          Κινεζιά δεν είναι επί της ουσίας αλλά είναι πρίμιο.

                          Ούτε έχω να δίνω σε Service ούτε σε πιθανές βλάβες και ανταλλακτικά.

                          Και τα volvo δεν είναι και τα πιο αξιόπιστα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Caro 0
                            Caro 0 last edited by

                            Παλιά παντρευόσουν παντοπικο, δαβαρη και σε εσφαζαν.

                            Αλλιώς παρτουζα όλα τα συνεργεία της γειτονιάς και στο έκαναν ρημάδι.

                            Τώρα δεν ξέρω τι παίζει αλλά το primio το πληρώνεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bill_hsd @Caro 0 last edited by

                              @caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

                              Δεν έχεις άδικο, απλά όταν είχα μπει στην έκθεση στο Gen2, μου είχε φανεί πολύ σπορτιβικο, μικρό μπαγκαζ και κλειστοφοβικο (δεν έχω μπει gen1).

                              Σε ευχαριστώ που μου έδωσες αυτή την επιλογή @bill_hsd γιατί ήταν σαν να μην υπήρχε στο μυαλό μου.

                              Το gen 1 C-HR μπροστά είναι πιο άνετο, δεν έχει αυτό το ανούσιο σήκωμα της κεντρικής κονσολας του gen2 που περιορίζει τον χώρο ποδιών του συνοδηγού, και πιο ποιοτικό σε υλικά.
                              Γενικά, σε όποιο καινούριο έχω μπει τελευταία, η πτώση ποιότητας των πλαστικών είναι αισθητή. Σήμερα οδηγησα Kona HEV leasing φίλου και ποιοτικά δεν μου άρεσε καθόλου.

                              Caro 0 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • Caro 0
                                Caro 0 @bill_hsd last edited by

                                @bill_hsd said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

                                @caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

                                Δεν έχεις άδικο, απλά όταν είχα μπει στην έκθεση στο Gen2, μου είχε φανεί πολύ σπορτιβικο, μικρό μπαγκαζ και κλειστοφοβικο (δεν έχω μπει gen1).

                                Σε ευχαριστώ που μου έδωσες αυτή την επιλογή @bill_hsd γιατί ήταν σαν να μην υπήρχε στο μυαλό μου.

                                Το gen 1 C-HR μπροστά είναι πιο άνετο, δεν έχει αυτό το ανούσιο σήκωμα της κεντρικής κονσολας του gen2 που περιορίζει τον χώρο ποδιών του συνοδηγού, και πιο ποιοτικό σε υλικά.
                                Γενικά, σε όποιο καινούριο έχω μπει τελευταία, η πτώση ποιότητας των πλαστικών είναι αισθητή. Σήμερα οδηγησα Kona HEV leasing φίλου και ποιοτικά δεν μου άρεσε καθόλου.

                                Συμφωνώ απόλυτα.

                                Όταν μπήκα στο Gen2 με είχε ξενίσει αυτό, η κεντρική κονσόλα ήταν πολύ ψηλά, πολεμικό λες και μπαίνω σε κανένα γρήγορο. Παρόλο που είμαι μεσαίου αναστηματος ένιωθα χωμένος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • piliourits
                                  piliourits @Caro 0 last edited by

                                  @caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

                                  @nickthetrib said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

                                  Το cc είναι πιο οικογενειακό!
                                  Οπότε σε ένα βαθμό είναι λογική η οπισθοχώρηση στο σχεδιασμό.
                                  Ακόμα και η ανάγκη για έξτρα χώρους δημιουργεί ζητήματα στην σχεδίαση (πχ η ανάγκη για χώρους πάνω από το κεφάλι των πίσω, κόβει το κεκλιμένο πίσω μέρος).

                                  Γενικά θεωρώ μεγάλη κουταμάρα και μόδα τα coupe suv.

                                  Θεωρώ ότι το suv πρέπει να είναι τετράγωνο, να έχει χώρους και αέρα για κεφάλια.

                                  Εμένα προσωπικά μου αρέσει ότι πιο τετραγωνισμενο σε suv, είναι και πρακτικά.

                                  Το να έχεις suv, να κουβαλάς τέτοιο όγκο, ψηλό κέντρο βάρους και να έχεις και τα κακά των coupe δεν βγάζει νόημα.

                                  Αυτή τη χαζομάρα τη ξεκίνησε νομίζω το τραβέλι BMW X6 και συνέχισαν όλοι οι υπόλοιποι. Βλέπω πχ το Arkana και λέω μέσα μου, "δεν μπορεί... "

                                  Γι αυτό δεν προτείνουμε το chr αντί για cc, ναι είναι όμορφο αλλά λιγότερο πρακτικό.

                                  Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • georgemit
                                    georgemit last edited by

                                    Corolla touring sports

                                    i30 160 N line!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      bill_hsd last edited by bill_hsd

                                      Παιδιά, μη μπερδεύουμε κατηγορίες, άλλο κλασικό SUV, άλλο Crossover, το καθένα με τα "υπέρ" και τα "κατά" του.
                                      Προσωπικά, αν δεν μου κάνει "κλικ" σχεδιαστικά ένα αυτοκίνητο, δύσκολα να το επιλέξω.
                                      Το ευρωπαϊκό Arkana, που αναφέρθηκε παραπάνω, πατάει πάνω σε πατωμα Captur/Clio V, γι'αυτό ίσως και η σχετική ασυμμετρία στον σχεδιασμό του, με τον μακρύ πίσω πρόβολο.
                                      https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Arkana
                                      Επίσης, το Corolla Touring Sports, πέραν του ότι είναι θεόμακρο (4,653 cm, όταν ενδεικτικά το RAV4 είναι 4,60 cm), δεν νομίζω να αρέσει σε γυναίκα.
                                      Και το λέω ως λάτρης των station wagon αμαξωμάτων, οχι στα λόγια, αλλά στην πράξη.
                                      Οι δύο 3ρες BMW που είχα στο παρελθόν ήταν Touring (E91 και F31), μετατροπές σε γνήσιο M3 look.
                                      Πολύ παρεξηγημένα τα SW στην Ελλάδα γενικώς...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bill971 @Caro 0 last edited by

                                        @caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

                                        Επανέρχομαι, έκανα Test drive το zs max hybrid+ αλλά δεν ενθουσιάστηκα.

                                        Το βάσανο που για αυτή προορίζεται και θα το οδηγεί σε καθημερινή χρήση με τα παιδιά δεν το έκανε test drive αλλά όταν το είδε την ξένισε το μέγεθος.

                                        Λέει ότι της φαίνονται πολύ κυριλέ (παπουδε από ότι κατάλαβα) και λόγω μεγέθους.

                                        Δεν της αρέσουν τα μεγάλα suv. Και για το corolla cross τα ίδια λέει, ότι της φαίνεται τεράστιο.

                                        Στο τέλος το πιο πιθανό είναι να καταλήξουμε corolla cross, η τελική κουβέντα είναι δική μου.

                                        Αλλά επειδή θέλει να της δώσω και άλλες επιλογές εκτός corolla cross, της έδειξα το lbx και της άρεσε πολύ και λόγω μεγέθους αλλά και εμφανισιακά.

                                        Το θέμα είναι ότι της εξηγώ ότι είναι μικρό αλλά θα πάμε να το δούμε από κοντά.

                                        Έχω καταλάβει ότι κολλάει περισσότερο στο συνολικό ύψος στο πως της φαίνονται. Βλέπει στο δρόμο αυτοκίνητα ίδιου μήκους αλλά με χαμηλό συνολικός ύψος και της φαίνονται οκ.

                                        Της αρέσουν και τα hatch και τα sedan.

                                        Της αρέσει πολύ το puma αλλά δεν πάω πάλι σε 3κιλυνδρο με ιμάντα μέσα στο λάδι (αν είναι έτσι ακόμα) , και δεν ρισκάρω αυτόματο 2πλο συμπλεκτο. Θέλει απαραίτητα αυτόματο

                                        Σκέφτηκα ακόμα να δούμε ford focus active που έχει απόσταση 16 cm με 1.5 diesel και auto 8 speed με μετατροπέα ροπής. Στα 29 κάτι νομίζω βγαίνει.

                                        Πως σας φαίνεται;

                                        Έχει ακόμα ανεξάρτητη το active;

                                        Ο 1.5 diesel είναι psa;

                                        Από βλάβες τι έχετε ακούσει;

                                        Το μόνο που θέλω να δω από κοντά είναι ο χώρος αποσκευών που φαίνεται μικρός στα χαρτιά.

                                        Πιστεύω ότι αν το οδηγήσω θα μου αρέσει αλλά και της ίδιας.

                                        Έχετε να προτείνεται κάτι άλλο;

                                        Συμφωνώ για το Focus diesel.
                                        Εγώ θα κοιτούσα το VW taigo & το VW golf σε ατμοσφαιρικό 1500 τετρακύλινδρο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          iceman7 @Caro 0 last edited by

                                          @caro-0 said in Corolla cross ή κάτι άλλο;:

                                          Επανέρχομαι, έκανα Test drive το zs max hybrid+ αλλά δεν ενθουσιάστηκα.

                                          Το βάσανο που για αυτή προορίζεται και θα το οδηγεί σε καθημερινή χρήση με τα παιδιά δεν το έκανε test drive αλλά όταν το είδε την ξένισε το μέγεθος.

                                          Λέει ότι της φαίνονται πολύ κυριλέ (παπουδε από ότι κατάλαβα) και λόγω μεγέθους.

                                          Δεν της αρέσουν τα μεγάλα suv. Και για το corolla cross τα ίδια λέει, ότι της φαίνεται τεράστιο.

                                          Στο τέλος το πιο πιθανό είναι να καταλήξουμε corolla cross, η τελική κουβέντα είναι δική μου.

                                          Αλλά επειδή θέλει να της δώσω και άλλες επιλογές εκτός corolla cross, της έδειξα το lbx και της άρεσε πολύ και λόγω μεγέθους αλλά και εμφανισιακά.

                                          Το θέμα είναι ότι της εξηγώ ότι είναι μικρό αλλά θα πάμε να το δούμε από κοντά.

                                          Έχω καταλάβει ότι κολλάει περισσότερο στο συνολικό ύψος στο πως της φαίνονται. Βλέπει στο δρόμο αυτοκίνητα ίδιου μήκους αλλά με χαμηλό συνολικός ύψος και της φαίνονται οκ.

                                          Της αρέσουν και τα hatch και τα sedan.

                                          Της αρέσει πολύ το puma αλλά δεν πάω πάλι σε 3κιλυνδρο με ιμάντα μέσα στο λάδι (αν είναι έτσι ακόμα) , και δεν ρισκάρω αυτόματο 2πλο συμπλεκτο. Θέλει απαραίτητα αυτόματο

                                          Σκέφτηκα ακόμα να δούμε ford focus active που έχει απόσταση 16 cm με 1.5 diesel και auto 8 speed με μετατροπέα ροπής. Στα 29 κάτι νομίζω βγαίνει.

                                          Πως σας φαίνεται;

                                          Έχει ακόμα ανεξάρτητη το active;

                                          Ο 1.5 diesel είναι psa;

                                          Από βλάβες τι έχετε ακούσει;

                                          Το μόνο που θέλω να δω από κοντά είναι ο χώρος αποσκευών που φαίνεται μικρός στα χαρτιά.

                                          Πιστεύω ότι αν το οδηγήσω θα μου αρέσει αλλά και της ίδιας.

                                          Έχετε να προτείνεται κάτι άλλο;

                                          Γυναίκα που δεν θέλει σώνει και καλά μεγάλο suv, εντύπωση μου κάνει. Μπράβο της!
                                          Βλέπεις ένα σωρό γυναίκες να κυκλοφορούν με μαούνες σκορπώντας τον όλεθρο φυσικά παντού και αναρωτιέσαι πως να λειτουργεί άραγε ο όγκος και το μέγεθος του αυτοκινήτου στο μυαλό τους.

                                          Εσύ γιατί επιμένεις να τη φορτώσεις με κάτι μακρύ, πλατύ, βαρύ και άβολο ;

                                          Caro 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • piliourits
                                            piliourits last edited by

                                            Ανεξάρτητα από φεμινισμους, ισότητα κλπ. εκτός κι αν είναι μόνο για προσωπική της χρήση, δεν αφήνουμε γυναίκα να επιλέξει αυτοκίνητο.
                                            Είναι βιολογικοί οι περιορισμοί και οι λόγοι που θα κάνει λάθος.
                                            Είναι σαν να πάει να διαλέξει άντρας τις κουρτίνες ή να τις ματσαρει με τα τραπεζομαντηλα ή να αγοράσει ρούχα για τα παιδιά, ή να πάει να διαλέξει ο άντρας το σπίτι που θα κατοικησουν, επίσης συνταγή αποτυχίας αν τα αναλάβει ο άντρας της οικογένειας.
                                            Δεν το γράφω ως προκατάληψη.
                                            Η βιομηχανία που τα μελετά επιστημονικά αυτά το ξέρει και προσαρμόζει το σχεδιασμό και το μάρκετινγκ.

                                            Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr