-
Ναι αυτα εχω διαβασει κ εγω, και αποθαρυνθηκα πληρως απο την αγορα του.... Ειναι πολυ σοβαρο προβλημα, γιατι εκτος απο τα γυρω-γυρω, ειναι red flag για την ασφαλεια! Απορω πως κυκλοφορει βασικα αν ειναι τοσο σοβαρο οσο φαινεται απο τους ιδιους τους κατχους.... Μακαρι να το φτιαξουνε γτ ειναι εξαιρετικο κατα τα αλλα....
Εάν όντως έχει τόσο μεγάλο πρόβλημα, σε τι είναι εξαιρετικό ;
-
Γενικα απο οτι διαβαζω το αμαξι ειναι για πολλα παραπανω λεφτα απο αυτα που πληρωνεις. Υπαρχει αυτη η συνθηκη που τελειωνει η μπαταρια αν καταλαβαινω καλα, και ο κινητηρας ανεβαζει στροφες χωρις να τραβαει ομως, σαν να ξεκινας με 3η πχ. Επισης, υπαρχουν πολλοι που δν το εχουν συναντησει ακομα το προβλημα αυτο, και ειναι υπερ-ενθουσιασμενοι με την αγορα τους.
Προφανως, οπως ειπα πολλες φορες, ολα αυτα απο εμπειριες αλλων, οχι δικες μου
-
Εάν είναι κάτι κόντρα στους νόμους της φυσικής πως φτιάχνει με ένα software update;
-
Αυτο ακριβως.... εκτος αν γινεται ετσι να βαλουν νωριτερα φρενο στον ηλεκτρικο (?).... δν ειμαι σιγουρα ο καταλληλος να το απαντησει
-
Σε κάτι τέτοια ο κατάλληλος είναι ο lap
-
Ακούστε τι πιστεύω ότι έχει γίνει!
Θεωρία δική μου καθαρά
Το zs max hybrid+ βγάζει 197 συνδυαστικά άλογα από 1.5 λίτρο ατμόσφαιρα τη στιγμή που η toyota βγάζει τα ίδια ακριβώς άλογα από 2.0 ατμόσφαιρα.
Στο 1.5 η toyota βγάζει 136 max.
Άρα μήπως είναι λάθος υλοποίηση και ο θερμικός του 1.5l σε συνθήκες πίεσης δεν έχει τα κουράγια να υποστηρίξει όλο το σύστημα;
-
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ..Υπενθύμιση του πώς λειτουργεί η τεχνολογία Hybrid+
Χάρη στη γενναιόδωρη εξαιρετική μπαταρία 1,83 kWh και την υιοθέτηση ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, απευθείας συνδεδεμένη με τους τροχούς, η τεχνολογία Hybrid+ ξεχωρίζει σε 4 βασικές πτυχές:
-
Μια οδηγική εμπειρία κοντά σε ένα ηλεκτρικό όχημα
-
ηχομόνωση
-
Εξαιρετικό επίπεδο απόδοσης
-
Αξιοσημείωτη απόδοση
Υπενθυμίζουμε ότι ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο αφιερωμένο στην τεχνολογία Hybrid+ είναι διαθέσιμο στην Η εκπαιδευτική σας πλατφόρμα MG Academy.
Η αρχιτεκτονική της τεχνολογίας Hybrid+ είναι σχεδιασμένη με τέτοιο τρόπο ώστε ο κύριος κινητήρας έλξης να είναι ο ηλεκτροκινητήρας. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, από την πλευρά του, λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας και υποστηρίζει την ηλεκτροκινητήρα σε μέτρια/υψηλή ταχύτητα (παράλληλη υβριδική/άμεση πρόωση). Έτσι, μεταξύ 0 και περίπου 40 km/h: μόνο ο ηλεκτροκινητήρας είναι υπεύθυνος για την κίνηση των τροχών.
Φαινόμενο απώλεια ισχύος
Κατά τη βαριά χρήση ή την εντατική οδήγηση σε δρόμους με απότομες κλίσεις, μπορεί να έχει αύξηση ισχύος, καθώς ο κινητήρας εσωτερικής καύσης πρέπει να τεθεί σε λειτουργία για να επαναφορτίσει την μπαταρία ή/και να κινήσει τους τροχούς.
Όταν η μπαταρία είναι αποφορτισμένη - σε χαμηλή ταχύτητα (μεταξύ 0 και περίπου 40 km/h):
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ο μόνος κινητήρας έλξης μεταξύ 0 και 40 km/h. Όταν η μπαταρία αποφορτιστεί, ο θερμικός κινητήρας πρέπει να επαναφορτίσει μέσω της γεννήτριας. Η ισχύς που μεταδίδεται στον ηλεκτροκινητήρα είναι επομένως αυτή της γεννήτριας, δηλαδή 45kW (περίπου 60hp).
Όταν η μπαταρία είναι αποφορτισμένη - σε μεσαία/υψηλή ταχύτητα:
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πλέον εμπλεκόμενος με τους τροχούς, αλλά ο ηλεκτροκινητήρας δεν εμπλέκεται πλέον ή πολύ λίγο εάν η μπαταρία είναι αποφορτισμένη. Έτσι, η ισχύς του κινητήρα εσωτερικής καύσης (75kW ή 102hp) μοιράζεται επομένως μεταξύ της πρόωσης του οχήματος και της επαναφόρτισης της μπαταρίας μέσω της γεννήτριας (45kW ή 61hp). Ως αποτέλεσμα, η διαθέσιμη ισχύς ενδέχεται να πέσει προσωρινά.
Μόλις η μπαταρία φτάσει σε επαρκές επίπεδο φόρτισης (πάνω από 2 bar), αυτό το φαινόμενο εξαφανίζεται και το αυτοκίνητο ανακτά την αρχική του απόδοση.
Διαχείριση υποθέσεων
Πρώτα απ 'όλα, είναι επιτακτική ανάγκη να παρουσιάσετε ξεκάθαρα και τη λειτουργία της τεχνολογίας Hybrid+ στους πελάτες σας, εξηγώντας το φαινόμενο προσωρινής απώλειας ισχύος που μπορεί να γίνει αισθητό στις συνθήκες που περιγράφονται παραπάνω. Όλα αυτά με στόχο να δώσετε ακριβείς απαντήσεις στους πελάτες σας που μπορούν να έρχονται τακτικά αντιμέτωποι με αυτό το φαινόμενο (καθημερινή οδήγηση στο βουνό για παράδειγμα), και να καθησυχάσετε όσους βιώνουν λίγο ή καθόλου (οδήγηση στην πόλη ή σε δρόμους με λίγους λόφους) .
Επιπλέον, είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι μια ενημέρωση είναι ήδη διαθέσιμη για το ZS Hybrid+ από την πλευρά του After-Sales. Αυτή η ενημέρωση πρέπει να εγκατασταθεί ως μέρος των παραδόσεων σας με τον κωδικό PD052 . Εάν το όχημα έχει ήδη παραδοθεί, πρέπει να πραγματοποιηθεί τυπική ενημέρωση των αριθμομηχανών.
Αυτή η ενημέρωση θα μειώσει σημαντικά αυτό το φαινόμενο κατά τις φάσεις μέσης/υψηλής ταχύτητας, βελτιστοποιώντας τις φάσεις επαναφόρτισης της μπαταρίας. Με λίγα λόγια, θα αυξήσει την καθημερινή άνεση, ειδικά σε φάσεις με μεγάλες διαφορές υψομέτρου.
Το MG3 Hybrid+, που επηρεάζεται λιγότερο από αυτό το φαινόμενο, έχει επίσης επιβεβαιωθεί από μια ενημέρωση από τον Σεπτέμβριο του 2024 (αρ. SI-TB2024110101). Το Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης αναπτύσσει τακτικά νέες ενημερώσεις και θα σας κρατήσουμε ενήμερους μόλις είναι διαθέσιμες νέες ενημερώσεις.
Μοιραστείτε όλες αυτές τις πληροφορίες με τις ομάδες πωλήσεων και μετά την πώληση.
-
-
Κακή διαχείριση της ενέργειας γίνεται. Η μπαταρία προσφέρει περισσότερο από όσο πρέπει με αποτέλεσμα σε συνθήκες πίεσης να αδειάζει τελείως κ ταυχρονα το θερμικό μοτέρ που ειναι ούτως η άλλως αδύναμο να γίνεται ακόμη πιο αδύναμο (χωρίς να μπορεί να συνεισφέρει το ηλεκρομοτερ λόγω άδειας μπαταρίας) διότι μέρος της ισχύος του εξυπηρετεί τη φόρτιση της μπαταρίας, οπότε η ενεργητική ασφάλεια πάει περίπατο. Στο toyota πλήρη εκφόρτιση θα δεις δύσκολα κ μόνο σε συνθήκες απόλυτης ακινησίας σε μπλοκαρισμενους δρόμους. Εν κινήσει ακόμη κ σε ανάβαση σε βουνό δεν αδειάζει με τίποτα η μπαταρία οπότε συνεισφέρει πάντα θερμικός κ μπαταρία. Μόνο σε εθνική οδό απομειώνεται η συνεισφορά της μπαταρίας κ φυσικά σε ε.ο είναι πάντα γεμάτη
-
Ακούστε τι πιστεύω ότι έχει γίνει!
Θεωρία δική μου καθαρά
Το zs max hybrid+ βγάζει 197 συνδυαστικά άλογα από 1.5 λίτρο ατμόσφαιρα τη στιγμή που η toyota βγάζει τα ίδια ακριβώς άλογα από 2.0 ατμόσφαιρα.
Στο 1.5 η toyota βγάζει 136 max.
Άρα μήπως είναι λάθος υλοποίηση και ο θερμικός του 1.5l σε συνθήκες πίεσης δεν έχει τα κουράγια να υποστηρίξει όλο το σύστημα;
Έχει και η toyota υβριδικό parallel, το hybrid max, με 260 άλογα θερμικά και +100 από την μπαταρία, η διαφορά τους είναι ότι ο θερμικός συνδυάζεται με 6αρι κιβώτιο, όχι τριάρι, και έχει αρκετή ισχύ/ροπή για να σπρώξει από μόνος του το όχημα αν αδειάσει η μπαταρία.
Εδώ μιλάμε για έναν πολύ μικρό θερμικό που επιπλέον περιορίζεται από ένα τριάρι κιβώτιο!
-
Υποπτεύομαι ότι έχει να κάνει με αυτό. Δηλαδή ήθελαν να εντυπωσιάσουν τους δημοσιογράφους και είχε ένα λογισμικό που έδινε 0-100 σε 6,7"
Ποιο αυτοκίνητο έχει 6,7" στο b segment ???? Τρελα νούμερα
Εάν ήταν λίγο πιο χαλαρό στην διαχείριση πολύ δύσκολα θα έπεφτε κάτω από τις δύο μπάρες καθώς θα προλάβαινε να φορτίσει η γεννήτρια
Υποπτεύομαι επίσης πως ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι κάποια μετατροπή από το. Mg4 καθώς και κάποιες γραμμές του κώδικα όπου δίνει αβερτα ρεύμα στο μοτέρ. Πάρε να'χεις που λένε. Εδώ όμως έχουμε 1.8kwh όχι 55-60kwh
-
@lakis-karalakis said in MG ZS:
Εφτασε αισιως το καραβι απο Κινα με τα MG ..Eπιτελους..Τωρα να δουμε τι θα γινει με τις παραγγελιες..Μεσα σε αυτα και το λευκο το δικο μου..Θα τοχω στα χερια μου σε 15 ημερες..
Καλοτάξιδο. Αν χρειαστείς βοήθεια για το τι πυροσβεστήρα, φαρμακείο και χιονοκουβέρτες μπορείς να βάλεις κάτω από διαχωριστικό του πορτ-μπαγκάζ, απάντησε, για να στείλω φωτογραφίες.
-
Γενικα απο οτι διαβαζω το αμαξι ειναι για πολλα παραπανω λεφτα απο αυτα που πληρωνεις. Υπαρχει αυτη η συνθηκη που τελειωνει η μπαταρια αν καταλαβαινω καλα, και ο κινητηρας ανεβαζει στροφες χωρις να τραβαει ομως, σαν να ξεκινας με 3η πχ. Επισης, υπαρχουν πολλοι που δν το εχουν συναντησει ακομα το προβλημα αυτο, και ειναι υπερ-ενθουσιασμενοι με την αγορα τους.
Προφανως, οπως ειπα πολλες φορες, ολα αυτα απο εμπειριες αλλων, οχι δικες μου
Υπάρχει λόγος που ο κατασκευαστής αναφέρει μέγιστη ωριαία ταχύτητα 168 (πραγματικά) χιλιόμετρα ανά ώρα και πιστεύω πως έγκειται στην «εγγυημένη» απόδοση που μπορεί να δώσει αμιγώς ο θερμικός κινητήρας. Πιστεύω πως στα κιλά του αυτοκινήτου, αυτό μπορεί να δώσει ο 1.5lt. Όσον αφορά την απώλεια δύναμης, δεν την έχω βιώσει ακόμη, με το αυτοκίνητο στο stock firmware και έχοντας διανύσει 3.400 χλμ, σε ΠΑΘΕ, Ε65, Λίμνη Πλαστήρα, Βόλο, Καστοριά. Στις ανηφόρες μετά τα διόδια της Τραγάνας, από Λαμία προς Αθήνα, ανέβηκα αξιοπρεπώς και προσπέρασα κιόλας. Όχι τόσο γρήγορα, όσο με άλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει, ειδικά όταν χρειάστηκε να κόψω στην αρχή της ανηφόρας, αμέσως μετά την πρώτη δεξιά στροφή. Ίσως ο συμφουρίτης που ανέβασε στο youtube video από την Υλίκη, μπορεί να μας διαφωτίσει. Πάντα πάω με το όριο -άντε να φύγω πιο γρήγορα από τα διόδια. Δεν προσπερνώ αν δεν έχω νησίδα ανάμεσα σε εμένα και τον απέναντι – κανόνας αν θέλεις να επιστρέψεις σώος σπίτι σου. Το αγόρασα για να ταξιδεύω με άνεση, όχι για να παριστάνω τον γρήγορο, ενώ δεν είμαι.
-
Εικάζω ότι η απώλεια ισχύος συμβαίνει κάτω από κάποια πολύ ειδική συνθήκη κίνησης, για παράδειγμα να βρεθείς σε ένα τμήμα έντονης ανάβασης με μικρό φορτίο και η ταχύτητά σου να παραμένει για αρκετό διάστημα κάτω από 70kph. Κάτι τέτοιο, εκεί ίσως το σύστημα αδυνατεί να κινήσει το όχημα στην ανωφέρεια και να τροφοδοτήσει ταυτόχρονα την μπαταρία.
-
Κάτω από 2 μπάρες ξεκινά αυτή η συνθήκη. Οπότε αυτό που μας νοιάζει είναι τι κάνει το σύστημα για να ΜΗΝ πέσει κάτω από 2 μπάρες.
-
Κάτω από 2 μπάρες ξεκινά αυτή η συνθήκη. Οπότε αυτό που μας νοιάζει είναι τι κάνει το σύστημα για να ΜΗΝ πέσει κάτω από 2 μπάρες.
https://www.car.gr/rentals/view/42244298-mg-mg3-gia-enoikiasi-perioxi-attiki-athina-kentriki-athina
θα το νοικιάσω για μια μέρα μου φαίνεται!
-
Το είδα σε γαλάζιο στον δρόμο. Είναι μεγάλο. Δεν είναι τόσο μικρό.
Εάν το νοικιάσεις θα πρέπει να ξέρουμε ότι έχει κάνει την ενημέρωση λογισμικού
-
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ..ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ UPDATE ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ PDO52 H' TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ..ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ UPDATE ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ;;;;;;;.............
MG ZS