-
@mariolas said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
@mariolas said in Dacia BigSter:
Ποια η γνώμη σου? Αξίζει?
Στις τιμές του υβριδικού άντε πες 1500 παραπάνω σε εμάς, λόγω ΦΠΑ, θεωρώ πως αξίζει. Αλλά αν δεν το δοκιμάσει κάποιος κανείς δεν ξέρει.
Γενικά επειδή ανήκει στο c segment σημαίνει πως η ηχομόνωση, ο εξοπλισμός, οι κινητήρες θα έχουν μια διαφορά με το duster.
Γενικά φίλος πήρε πάνω από 30 Κ το full hybrid Yaris crossμε 115 άλογα.
Εδώ παίρνεις ένα τέρας με παρόμοιο εξοπλισμό εκτός του μεσαίου αερόσακου.
Το αυτοκίνητο φαίνεται τερατώδες δίπλα σε άλλα.(Έχω μια υποψία επειδή μιλάω με τηλεπάθεια και βάζω γκολάκια, ότι γυρίζει στο μυαλό του @dimsabas)
Συμφωνώ σε όλα... ένα με προβληματίζει.
Επειδή παρακολουθώ τα φόρουμ.. με όλα τα υβριδικά της Renault kai Dacia γίνεται πανηγύρι... Τέρμα αναξιοποίητο... Αν το καλύψει αυτό θα είναι best seller!!Ναι, έτσι διαβάζω. Αυτό λέει έχει το επόμενης γενιάς υβριδικό σύστημα της Ρενώ με θερμικό στα 1.8 λίτρα. Τι σημαίνει αυτό; ο Θεός και η ψυχή τους.
-
Και η Παναγιά μαζί μας αν το επιλέξουμε! χαχαχαχαχαχαχα
-
Θεωρώ πως αυτή η γωνία λήψης είναι πιο κοντά στο πραγματικό εκτόπισμα του
-
Το concept φαίνεται να φοράει προφυλακτήρες σαν το extreme Duster. Πιο offroad. Και οι ζάντες είναι στο ίδιο σχέδιο απλώς βαμμένες μαύρες και πιο μεγάλο μέγεθος.
Αυτό που είπαν από την Dacia ότι θα βγάλουν και το υβριδικό σε τετρακίνητο θα ισχύσει και για το Bigster; Τί είδους είναι αυτή η τετρακίνηση; Με άξονα σαν το duster ή με ηλεκτρομοτέρ σαν το Avenger; -
Η ζάντα στο κονσεπτ πρέπει να είναι μια ιντσα μεγαλύτερη και αρκετα φαρδύτερη
Βγαίνει σχεδόν εκτός φτερού. Αυτό του δίνει πολύ ωραία αναλογία -
Επίσης έχει ένα ενδιαφέρον. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι 50hp αλλά το σύστημα εχει δύο σχεσες κιβωτίου αποκλειστικά για αυτόν.
Στα άλλα υβριδικά δεν υπάρχει σχέση κιβωτίου για τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ της toyota πρέπει να οφείλεται από το ecvt
-
@lap said in Dacia BigSter:
Επίσης έχει ένα ενδιαφέρον. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι 50hp αλλά το σύστημα εχει δύο σχεσες κιβωτίου αποκλειστικά για αυτόν.
Στα άλλα υβριδικά δεν υπάρχει σχέση κιβωτίου για τον ηλεκτροκινητήρα, ενώ της toyota πρέπει να οφείλεται από το ecvt
Δεν κατέχω και πολλά ... Αυτό είναι καλό?
-
Ναι, γιατί το ηλ.μοτερ είναι μικρής ισχύος και ετσι κάνει βέλτιστη χρήση του, αλλά από την άλλη γιατί να μην ήταν πιο δυνατός χωρίς την έξτρα σχέση.
Ίσως το κόστος μιας έξτρα ταχύτητας να είναι μικρότερο από αυτό ενός μεγαλύτερου ηλεκτρικού μοτέρ.
-
@lap said in Dacia BigSter:
Ναι, γιατί το ηλ.μοτερ είναι μικρής ισχύος και ετσι κάνει βέλτιστη χρήση του, αλλά από την άλλη γιατί να μην ήταν πιο δυνατός χωρίς την έξτρα σχέση.
Ίσως το κόστος μιας έξτρα ταχύτητας να είναι μικρότερο από αυτό ενός μεγαλύτερου ηλεκτρικού μοτέρ.
Θα το αγόραζες?
-
Το duster θα φορέσει άραγες το 140άρι μοτέρι με το lpg;
Πολύ καλό σύνολο. -
@mariolas said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Ναι, γιατί το ηλ.μοτερ είναι μικρής ισχύος και ετσι κάνει βέλτιστη χρήση του, αλλά από την άλλη γιατί να μην ήταν πιο δυνατός χωρίς την έξτρα σχέση.
Ίσως το κόστος μιας έξτρα ταχύτητας να είναι μικρότερο από αυτό ενός μεγαλύτερου ηλεκτρικού μοτέρ.
Θα το αγόραζες?
@mariolas said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Ναι, γιατί το ηλ.μοτερ είναι μικρής ισχύος και ετσι κάνει βέλτιστη χρήση του, αλλά από την άλλη γιατί να μην ήταν πιο δυνατός χωρίς την έξτρα σχέση.
Ίσως το κόστος μιας έξτρα ταχύτητας να είναι μικρότερο από αυτό ενός μεγαλύτερου ηλεκτρικού μοτέρ.
Θα το αγόραζες?
Το υβριδικό ;;;
Εάν δε δω δοκιμές και κάποιο καιρό να κυκλοφορήσει δεν μπορώ να έχω άποψη. Αλλά και να δω, θα είχα έναν έξτρα φόβο για το υβριδικό συστημα -
Ποιο υβριδικό όταν μπορείς να κινείσαι τσάμπα με πορδές;
-
Αυτόματο κιβώτιο γαρ.
Στο αεριο εαν θυμάμαι καλά κοστίζει στην Γερμανία 27Κ η πλουσιότερη έκδοση
-
@lap said in Dacia BigSter:
Αυτόματο κιβώτιο γαρ.
Στο αεριο εαν θυμάμαι καλά κοστίζει στην Γερμανία 27Κ η πλουσιότερη έκδοση
Δλδ 29000€, εκτός κι αν οι Ισραηλινοί ακολουθήσουν πιο επιθετική πολιτική
-
Για ποιο λες; Για τα ssangyong?
-
@lap said in Dacia BigSter:
Για ποιο λες; Για τα ssangyong?
Δεν είπε ο @gatoz ότι θα πάρουν την αντιπροσωπεία της Renault μια εταιρεία Ισραηλινών συμφερόντων . Λογικά και της Dacia, πακέτο πάνε αυτές.
-
@a-d-p said in Dacia BigSter:
@lap said in Dacia BigSter:
Για ποιο λες; Για τα ssangyong?
Δεν είπε ο @gatoz ότι θα πάρουν την αντιπροσωπεία της Renault μια εταιρεία Ισραηλινών συμφερόντων . Λογικά και της Dacia, πακέτο πάνε αυτές.
Grand Automotive της Taavura
-
Σήμερα επιτράπηκε η δημοσίευση των πρώτων τέστ του στην Γαλλία.
Για ενημέρωση λοιπόν...
-
Το υβριδικό σύστημα με τον 1.8 έχει βελτιώσεις ή απλά είναι πιο δυνατό σε σχέση με το 1.6 που φοράει το duster?
-
@mariolas said in Dacia Bigster:
Το υβριδικό σύστημα με τον 1.8 έχει βελτιώσεις ή απλά είναι πιο δυνατό σε σχέση με το 1.6 που φοράει το duster?
Τα ίδια, απλώς έχει δυνατότερο θερμικό
The gearbox still suffers from hesitations and a certain slowness of reaction, sometimes oscillating between two ratios, even to the point of maintaining high revs unnecessarily. In short, we find more or less the defects of the old hybrid block, to which are sometimes added perceptible jolts in the electric/thermal transition phases. The fact remains that this block motorizes the Bigster adequately, offers good pleasure on the flat and manages better than its predecessor on the highway
Dacia Bigster