-
Τα συμπεράσματα των Σουηδών συμφωνούν 100% με τα πορίσματα του Cartalk.gr. Δε θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενος.
https://www.teslarati.com/tesla-model-3-sweden-best-car-of-the-year-2024/amp/
-
Λιώσε το Volkswagen Amarok στην πιστάρα του Αττάρτ. Πάμε μαζί;
https://cartalk.gr/apolafse-volkswagen-amarok-ston-polychoro-attart-off-road/
-
Jeep Avenger με €252 τον μήνα; Δε 'ν' κακό!
https://cartalk.gr/neo-chrimatodotiko-programma-gia-jeep-avenger-e252-mina/
-
Τα Ford γίνονται πιο ψηφιακά, αφού αυτό ζητούν οι αγοραστές.
https://cartalk.gr/syndetheite-tin-ford-apolafste-monadika-pleonektimata/
-
Look mum, no hands!
https://cartalk.gr/mercedes-benz-egkrisi-gia-aftonomi-odigisi-eos-95-km-h/
-
Θες να έχεις επιτυχία στα κορίτσια; Διάλεξε τα αυτοκίνητα που τους αρέσουν!
https://cartalk.gr/gynaikes-psifisan-kia-ev3-vgike-nikitis-sta-compact-suv/
-
Η Dacia πάει στο Rally Dakar ως νικήτρια!
https://cartalk.gr/dacia-sandriders-etoima-gia-megali-proklisi-rally-dakar/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Θες να έχεις επιτυχία στα κορίτσια; Διάλεξε τα αυτοκίνητα που τους αρέσουν
-
Επίσημη παρουσίαση για το BYD ATTO 2. Θα σαρώσει στις πωλήσεις;
https://cartalk.gr/byd-lansarei-stin-evropi-compact-suv-atto-2/
-
Οι Ευρωπαίοι έχουν ελάχιστα όπλα για να υπερκεράσουν τους Κινέζους: ένα από αυτά είναι η εκλεπτυσμένη σχεδίαση.
https://cartalk.gr/etsi-tha-einai-esoteriko-tou-renault-twingo-e-tech-electric/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Επίσημη παρουσίαση για το BYD ATTO 2. Θα σαρώσει στις πωλήσεις;
https://cartalk.gr/byd-lansarei-stin-evropi-compact-suv-atto-2/
Σιγά μην σκίσει κανένα καλσόν.
4,31 μήκος και μόλις 2,62 μεταξόνιο και αστείος χώρος αποσκευών.
Ευτυχώς το εσωτερικό είναι λιγότερο κιτς από αυτό του Αττο 3.
Βγάζει άλογα που δεν τα χρησιμοποιείς και αυτονομία χαμηλή, ή στον μέσο όρο.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Οι Ευρωπαίοι έχουν ελάχιστα όπλα για να υπερκεράσουν τους Κινέζους: ένα από αυτά είναι η εκλεπτυσμένη σχεδίαση.
https://cartalk.gr/etsi-tha-einai-esoteriko-tou-renault-twingo-e-tech-electric/
Και την πραγματικότητα, όχι ψευτοδέρματα και ηλεκτρικά καθίσματα και ψευτοάλογα...
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Οι Ευρωπαίοι έχουν ελάχιστα όπλα για να υπερκεράσουν τους Κινέζους: ένα από αυτά είναι η εκλεπτυσμένη σχεδίαση.
https://cartalk.gr/etsi-tha-einai-esoteriko-tou-renault-twingo-e-tech-electric/
Άθλιο ειναι, σιγά την σχεδίαση. Μια αηδία και μισή ειναι.
-
Είναι μια χαρά. Είναι πάνω στο πρώτο Τουίνγκο το οποίο και πούλησε και έκανε σχολή στα μικρά αυτοκίνητα με τους μεγάλους χώρους.
Η Ρενώ με αυτό και τα 4 και 5 που έρχονται θα δώσει πολλά στα μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Είναι μια χαρά. Είναι πάνω στο πρώτο Τουίνγκο το οποίο και πούλησε και έκανε σχολή στα μικρά αυτοκίνητα με τους μεγάλους χώρους.
Δεν λέω για το αμάξι αλλά για το εσωτερικό το οποίο ειναι άθλιο, όχι εκλεπτυσμένο. Όσο για το ηελκτρικό 5 γελάνε και οι πέτρες, μια βλακεία και μισή ειναι, μόνο ομορφο ειναι τίποτε άλλο. Ειδικά για Ελλάδα με την σούπερ εισαγωγική θα ειναι πιο ακριβό και από τον Ήλωνα.
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Είναι μια χαρά. Είναι πάνω στο πρώτο Τουίνγκο το οποίο και πούλησε και έκανε σχολή στα μικρά αυτοκίνητα με τους μεγάλους χώρους.
Δεν λέω για το αμάξι αλλά για το εσωτερικό το οποίο ειναι άθλιο, όχι εκλεπτυσμένο. Όσο για το ηελκτρικό 5 γελάνε και οι πέτρες, μια βλακεία και μισή ειναι, μόνο ομορφο ειναι τίποτε άλλο. Ειδικά για Ελλάδα με την σούπερ εισαγωγική θα ειναι πιο ακριβό και από τον Ήλωνα.
αλλαζει η εισαγωγικη ματια μου...
νομιζω ρενω ελλας, θυγατρικη της μαμας πλεον και οχι θεοχαρακης.... -
@gatoz said in CarTalk.gr:
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Είναι μια χαρά. Είναι πάνω στο πρώτο Τουίνγκο το οποίο και πούλησε και έκανε σχολή στα μικρά αυτοκίνητα με τους μεγάλους χώρους.
Δεν λέω για το αμάξι αλλά για το εσωτερικό το οποίο ειναι άθλιο, όχι εκλεπτυσμένο. Όσο για το ηελκτρικό 5 γελάνε και οι πέτρες, μια βλακεία και μισή ειναι, μόνο ομορφο ειναι τίποτε άλλο. Ειδικά για Ελλάδα με την σούπερ εισαγωγική θα ειναι πιο ακριβό και από τον Ήλωνα.
αλλαζει η εισαγωγικη ματια μου...
νομιζω ρενω ελλας, θυγατρικη της μαμας πλεον και οχι θεοχαρακης....Μακάρι, μπας και δούμε καμιά καλή τιμή.
Έβλεπα προχθές τις πωλήσεις σε Ευρώπη και Ελλάδα
η Renault 5η στην Ευρώπη και 14η Ελλάδα
Dacia 9η Ευρώπη και 16η Ελλάδα
Αυτό είναι σημάδι κακού αντιπροσώπου -
@a-d-p said in CarTalk.gr:
@gatoz said in CarTalk.gr:
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Είναι μια χαρά. Είναι πάνω στο πρώτο Τουίνγκο το οποίο και πούλησε και έκανε σχολή στα μικρά αυτοκίνητα με τους μεγάλους χώρους.
Δεν λέω για το αμάξι αλλά για το εσωτερικό το οποίο ειναι άθλιο, όχι εκλεπτυσμένο. Όσο για το ηελκτρικό 5 γελάνε και οι πέτρες, μια βλακεία και μισή ειναι, μόνο ομορφο ειναι τίποτε άλλο. Ειδικά για Ελλάδα με την σούπερ εισαγωγική θα ειναι πιο ακριβό και από τον Ήλωνα.
αλλαζει η εισαγωγικη ματια μου...
νομιζω ρενω ελλας, θυγατρικη της μαμας πλεον και οχι θεοχαρακης....Μακάρι, μπας και δούμε καμιά καλή τιμή.
Έβλεπα προχθές τις πωλήσεις σε Ευρώπη και Ελλάδα
η Renault 5η στην Ευρώπη και 14η Ελλάδα
Dacia 9η Ευρώπη και 16η Ελλάδα
Αυτό είναι σημάδι κακού αντιπροσώπουνομιζω αυτες τις μερες γινεται πραξη....
-
@gatoz said in CarTalk.gr:
αλλαζει η εισαγωγικη ματια μου...
νομιζω ρενω ελλας, θυγατρικη της μαμας πλεον και οχι θεοχαρακης....Μακάρι!! Γιατί έχει περάσει από χίλια κύματα (μαβα, αυστρια κλπ.). Συνεχίζει να ειναι χάλια βέβαια το 5αρι....χαχα!!
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@gatoz said in CarTalk.gr:
αλλαζει η εισαγωγικη ματια μου...
νομιζω ρενω ελλας, θυγατρικη της μαμας πλεον και οχι θεοχαρακης....Μακάρι!! Γιατί έχει περάσει από χίλια κύματα (μαβα, αυστρια κλπ.). Συνεχίζει να ειναι χάλια βέβαια το 5αρι....χαχα!!
Αυτοκίνητο της χρονιάς βγήκε όμως. Τρίτο το C3.
CarTalk.gr