Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 823
    • 824
    • 825
    • 826
    • 827
    • 897
    • 898
    • 825 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408035
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonmone @criuser last edited by

      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Δηλαδή οι απόψεις όσων μιλούν κατά πολιτικών και κομμάτων όπως εσύ ή ο άλλος φοβερός τύπος που θέλει να χώσει φυλακη όλους τους οικονομολόγους επειδή του την δίνουν είναι προτροπή σε βία κατά αυτών των κοινωνικών ομάδων ή ελευθερία της έκφρασης ;

      Και εσένα τι σε νοιάζει, αν θίγεται ο θιγόμενος ας κάνει αγωγή!

      Τα κόμματα εκτίθενται στην κριτική και είναι μέρος της Δημοκρατίας να έχω και εγώ όπως και όλοι μας την άποψη μας, για αυτά και τις πολιτικές τους.

      Δεν ζητάμε να γίνει επίθεση επιχειρηματική εναντίον κάποιου ατόμου.

      Σιγά μην κάτσει η διάνοια να κάνει αγωγές και να κάνει διάσημους τους άσημους.

      Τέλος πάντων το εξαντλήσαμε το θέμα νομίζω.

      Διαλεκτικά και μόνο θα πρέπει να υπάρξει ως πιθανότητα το ενδεχόμενο και η διάνοια IMG_7099.jpeg
      να είναι ένα καθίκι και μισό
      αλλά και η Σωτη να λέει μπούρδες ολκής όταν γράφει αυτά που συνήθως γράφει και ότι όλο αυτό που αντιπροσωπεύει πολιτικά ο Μάσκ και ο κάθε Μασκ αντιμετωπίζεται με αυτόν τον αστείο τρόπο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        antonmone @SubSeven last edited by

        @subseven said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Βέβαια, στη βουλή που υπερασπίστηκε τη δημοκρατία κι ελευθερία του λόγου ο σχωρεμενος Ουκρανός ο Μιχαήλ του Τάγματος Αζοφ

        Ο Ουκρανός υπερασπιζόταν την οικογένεια και τη χώρα του από τους Ρώσους, αποδεδειγμένα πλέον τη χειρότερη φάρα του πλανήτη. Δεν είναι τυχαίο ότι οι πραγματικοί ναζί και οι φασίστες της Ευρώπης και της Αμερικής υποστηρίζουν τον Πούτιν. Το ίδιο βέβαια ισχύει αναμενόμενα (και διαχρονικά) και για τα "αριστερά" πουτινάκια, χωρίς ίχνος ντροπής ή αυτοκριτικής. Από την ίδια τσέπη τρώνε και οι δύο άλλωστε.
        b20467a_5672462-01-06.jpg

        Υπάρχει ακόμα και σήμερα αμφιβολία ότι οι Αζοφ είναι νεοναζί;

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dettol @driver-m last edited by

          @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

          Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

          Για να παρεις Τεσλα με τελικη 300χλμ (χωρις κοφτη) που πιανει η Μ3 ποσα λεφτα θες? Α ξεχασα, δεν βγαινει τεσλα με τελικες μεγαλυτερες του διλιτρου bmw 17ετιας που εχω.

          Και για οποιον πει οτι τα 300χλμ τελικη ειναι αχρηστα, συμφωνω. Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη που αν ταξιδευει και με 150χλμ σταθερα δεν φτανει ουτε μεχρι Λαμια. Αυτα λοιπον για να μην εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ως προς τη σημασια των επιδοσεων.
          Και ουτε φυσικα να συγκρινουμε αυτοκινητοβιομηχανιες με ιστοριες δεκαετιων σε αγωνες με την εταιρεια του καθε τυχαρπαστου αυτιστικου επειδη πρωτοπορησε (παροτι η τεχνολογια υπηρχε δεκαετιες πριν) με ασυλληπτο σπρωξιμο απο την κυβερνηση της χωρας του, σε μια τεχνολογια που σε 2-3 χρονια το πολυ μεχρι και οι Κινεζοι θα τον εχουν ξεπερασει για πλακα. Τοτε να δουμε που θα ειναι η Τεσλα. Ηδη η BYD την εφτασε. Ζητημα χρονου να την ξεπερασει και αυτη και ενα καρο Κινεζοι ακομα.

          Τα τεσλα με κόφτη στα 200 σε ενόχλησαν. Τα seal με κόφτη στα 180, όχι;

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            antonmone @dettol last edited by antonmone

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

            Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

            Για να παρεις Τεσλα με τελικη 300χλμ (χωρις κοφτη) που πιανει η Μ3 ποσα λεφτα θες? Α ξεχασα, δεν βγαινει τεσλα με τελικες μεγαλυτερες του διλιτρου bmw 17ετιας που εχω.

            Και για οποιον πει οτι τα 300χλμ τελικη ειναι αχρηστα, συμφωνω. Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη που αν ταξιδευει και με 150χλμ σταθερα δεν φτανει ουτε μεχρι Λαμια. Αυτα λοιπον για να μην εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ως προς τη σημασια των επιδοσεων.
            Και ουτε φυσικα να συγκρινουμε αυτοκινητοβιομηχανιες με ιστοριες δεκαετιων σε αγωνες με την εταιρεια του καθε τυχαρπαστου αυτιστικου επειδη πρωτοπορησε (παροτι η τεχνολογια υπηρχε δεκαετιες πριν) με ασυλληπτο σπρωξιμο απο την κυβερνηση της χωρας του, σε μια τεχνολογια που σε 2-3 χρονια το πολυ μεχρι και οι Κινεζοι θα τον εχουν ξεπερασει για πλακα. Τοτε να δουμε που θα ειναι η Τεσλα. Ηδη η BYD την εφτασε. Ζητημα χρονου να την ξεπερασει και αυτη και ενα καρο Κινεζοι ακομα.

            Τα τεσλα με κόφτη στα 200 σε ενόχλησαν. Τα seal με κόφτη στα 180, όχι;

            Σωστή παρατήρηση αν και πιο σωστή σύγκριση με το seal είναι το performance που η διαφορά στις τελικές είναι χαώδης υπέρ των Αμερικάνων.Αν έχει κάποιο νόημα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτόκινητα όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι τουλάχιστον.

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Να προσέξουν αυτοί που έχουν εκχωρήσει την ατομική τους ελευθερία και την ελεύθερη έκφραση γνώμης, στο κόμμα και στην "ιδεολογία" τους, μήπως κάνουν καμία απότομη κίνηση στον ύπνο τους και τσακίσει το καλώδιο σύνδεσης με το κόμμα, ή ακόμα χειρότερα τυλιχτεί γύρω από το λαιμό τους...

              Καλά βρε παιδιά, τόσες διάνοιες έχετε εκεί στο κόμμα, δεν μπορείτε να κάνετε μία εφαρμογή στο κινητό, ώστε να έχετε ασύρματα την εκούσια δουλοπαροικία σας στο κόμμα και στην "ιδεολογία" σας ? 😊

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonmone last edited by antonmone

                Θα περίμενα πιο έξυπνα και δημιουργικά πονήματα από νεοκοπους Τραμπολαγνους αλλά μετά τα χθεσινά καραγκιοζιλίκια του Ηλονα μάλλον ακομα και οι διάνοιες η μη που διαθέτουμε ,γελάμε μέχρι δακρύων με τη φάση αδερφές και παλικάρια γίνατε μαλλιά κουβάρια που είναι περίπου η φάση που βρίσκεστε εσείς και τα είδωλα σας!
                Σε κάθε περίπτωση το βέβαιο είναι ότι από συκώτι δεν θα πάμε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  criuser last edited by

                  Το ότι πήγε κάτω από σένα το σχόλιο, δεν σημαίνει ότι αφορά εσένα, ούτε πρέπει να φορτώνεσαι τις αμαρτίες άλλων...😁

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • cirus
                    cirus @driver-m last edited by

                    @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

                    Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

                    Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη

                    Επιταχυνση, προσπερασμά μου περνανε προχειρα από το μυαλο

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      antonmone @criuser last edited by

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Το ότι πήγε κάτω από σένα το σχόλιο, δεν σημαίνει ότι αφορά εσένα, ούτε πρέπει να φορτώνεσαι τις αμαρτίες άλλων...😁

                      Ναι αλλά αυτό δεν αναιρεί την κατάντια του διεθνούς πολιτικού προσωπικού ,ούτε την αφασια που δυστυχώς βρίσκεται ο απλός κόσμος διεθνώς.
                      Ήταν εξίσου κυνικοί και επικίνδυνοι οι άλλοι για να προλάβω απλά πλέον έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο ως κρατική οντότητα και μένει να δούμε αν θα προχωρήσουν και πρακτικά εκτός από λεκτικές αναφορές.
                      Τελος πάντων είμαστε οφ τοπικ!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dettol @antonmone last edited by

                        @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

                        Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

                        Για να παρεις Τεσλα με τελικη 300χλμ (χωρις κοφτη) που πιανει η Μ3 ποσα λεφτα θες? Α ξεχασα, δεν βγαινει τεσλα με τελικες μεγαλυτερες του διλιτρου bmw 17ετιας που εχω.

                        Και για οποιον πει οτι τα 300χλμ τελικη ειναι αχρηστα, συμφωνω. Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη που αν ταξιδευει και με 150χλμ σταθερα δεν φτανει ουτε μεχρι Λαμια. Αυτα λοιπον για να μην εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ως προς τη σημασια των επιδοσεων.
                        Και ουτε φυσικα να συγκρινουμε αυτοκινητοβιομηχανιες με ιστοριες δεκαετιων σε αγωνες με την εταιρεια του καθε τυχαρπαστου αυτιστικου επειδη πρωτοπορησε (παροτι η τεχνολογια υπηρχε δεκαετιες πριν) με ασυλληπτο σπρωξιμο απο την κυβερνηση της χωρας του, σε μια τεχνολογια που σε 2-3 χρονια το πολυ μεχρι και οι Κινεζοι θα τον εχουν ξεπερασει για πλακα. Τοτε να δουμε που θα ειναι η Τεσλα. Ηδη η BYD την εφτασε. Ζητημα χρονου να την ξεπερασει και αυτη και ενα καρο Κινεζοι ακομα.

                        Τα τεσλα με κόφτη στα 200 σε ενόχλησαν. Τα seal με κόφτη στα 180, όχι;

                        Σωστή παρατήρηση αν και πιο σωστή σύγκριση με το seal είναι το performance που η διαφορά στις τελικές είναι χαώδης υπέρ των Αμερικάνων.Αν έχει κάποιο νόημα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτόκινητα όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι τουλάχιστον.

                        πολυ σωστα και οπως εχω πει πολλες φορες, τετοια θεματα οπως η τελικη ταχυτητα δεν με απασχολουν εμενα καθολου.
                        Αλλα δεν γινεται απο την μια να κραζεις τα τεσλα με την τελικη των 200 (τα "μικρα" 3αρια και 250 αν θυμαμαι καλα το performance) και στην επομενη παραγραφο να εκθειαζεις την byd, που εχει τελικη 180 στο αντιστοιχο αμαξι με το Μ3.
                        Δηλ, καπου ωπα.. ας εχουν λογικη αυτα που γραφουμε

                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          antonmone @dettol last edited by

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

                          Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

                          Για να παρεις Τεσλα με τελικη 300χλμ (χωρις κοφτη) που πιανει η Μ3 ποσα λεφτα θες? Α ξεχασα, δεν βγαινει τεσλα με τελικες μεγαλυτερες του διλιτρου bmw 17ετιας που εχω.

                          Και για οποιον πει οτι τα 300χλμ τελικη ειναι αχρηστα, συμφωνω. Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη που αν ταξιδευει και με 150χλμ σταθερα δεν φτανει ουτε μεχρι Λαμια. Αυτα λοιπον για να μην εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ως προς τη σημασια των επιδοσεων.
                          Και ουτε φυσικα να συγκρινουμε αυτοκινητοβιομηχανιες με ιστοριες δεκαετιων σε αγωνες με την εταιρεια του καθε τυχαρπαστου αυτιστικου επειδη πρωτοπορησε (παροτι η τεχνολογια υπηρχε δεκαετιες πριν) με ασυλληπτο σπρωξιμο απο την κυβερνηση της χωρας του, σε μια τεχνολογια που σε 2-3 χρονια το πολυ μεχρι και οι Κινεζοι θα τον εχουν ξεπερασει για πλακα. Τοτε να δουμε που θα ειναι η Τεσλα. Ηδη η BYD την εφτασε. Ζητημα χρονου να την ξεπερασει και αυτη και ενα καρο Κινεζοι ακομα.

                          Τα τεσλα με κόφτη στα 200 σε ενόχλησαν. Τα seal με κόφτη στα 180, όχι;

                          Σωστή παρατήρηση αν και πιο σωστή σύγκριση με το seal είναι το performance που η διαφορά στις τελικές είναι χαώδης υπέρ των Αμερικάνων.Αν έχει κάποιο νόημα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτόκινητα όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι τουλάχιστον.

                          πολυ σωστα και οπως εχω πει πολλες φορες, τετοια θεματα οπως η τελικη ταχυτητα δεν με απασχολουν εμενα καθολου.
                          Αλλα δεν γινεται απο την μια να κραζεις τα τεσλα με την τελικη των 200 (τα "μικρα" 3αρια και 250 αν θυμαμαι καλα το performance) και στην επομενη παραγραφο να εκθειαζεις την byd, που εχει τελικη 180 στο αντιστοιχο αμαξι με το Μ3.
                          Δηλ, καπου ωπα.. ας εχουν λογικη αυτα που γραφουμε

                          Θα συμφωνούσα πλήρως αν γνώριζες έστω λίγη μηχανολογία!😝😝😝

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • D
                            dettol @antonmone last edited by

                            @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

                            Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

                            Για να παρεις Τεσλα με τελικη 300χλμ (χωρις κοφτη) που πιανει η Μ3 ποσα λεφτα θες? Α ξεχασα, δεν βγαινει τεσλα με τελικες μεγαλυτερες του διλιτρου bmw 17ετιας που εχω.

                            Και για οποιον πει οτι τα 300χλμ τελικη ειναι αχρηστα, συμφωνω. Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη που αν ταξιδευει και με 150χλμ σταθερα δεν φτανει ουτε μεχρι Λαμια. Αυτα λοιπον για να μην εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ως προς τη σημασια των επιδοσεων.
                            Και ουτε φυσικα να συγκρινουμε αυτοκινητοβιομηχανιες με ιστοριες δεκαετιων σε αγωνες με την εταιρεια του καθε τυχαρπαστου αυτιστικου επειδη πρωτοπορησε (παροτι η τεχνολογια υπηρχε δεκαετιες πριν) με ασυλληπτο σπρωξιμο απο την κυβερνηση της χωρας του, σε μια τεχνολογια που σε 2-3 χρονια το πολυ μεχρι και οι Κινεζοι θα τον εχουν ξεπερασει για πλακα. Τοτε να δουμε που θα ειναι η Τεσλα. Ηδη η BYD την εφτασε. Ζητημα χρονου να την ξεπερασει και αυτη και ενα καρο Κινεζοι ακομα.

                            Τα τεσλα με κόφτη στα 200 σε ενόχλησαν. Τα seal με κόφτη στα 180, όχι;

                            Σωστή παρατήρηση αν και πιο σωστή σύγκριση με το seal είναι το performance που η διαφορά στις τελικές είναι χαώδης υπέρ των Αμερικάνων.Αν έχει κάποιο νόημα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτόκινητα όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι τουλάχιστον.

                            πολυ σωστα και οπως εχω πει πολλες φορες, τετοια θεματα οπως η τελικη ταχυτητα δεν με απασχολουν εμενα καθολου.
                            Αλλα δεν γινεται απο την μια να κραζεις τα τεσλα με την τελικη των 200 (τα "μικρα" 3αρια και 250 αν θυμαμαι καλα το performance) και στην επομενη παραγραφο να εκθειαζεις την byd, που εχει τελικη 180 στο αντιστοιχο αμαξι με το Μ3.
                            Δηλ, καπου ωπα.. ας εχουν λογικη αυτα που γραφουμε

                            Θα συμφωνούσα πλήρως αν γνώριζες έστω λίγη μηχανολογία!😝😝😝

                            Και το ξέρα 20 χρόνια πριν όταν επέλεγα δέσμη, πως θα ερχόταν η στιγμή που θα μετάνιωνα την επιλογή μου!! Δεν είχε μηχανολογία η σχολή μου δυστυχώς. Μήπως να μαζεύω τα μπογαλάκια μου και να ψάξω άλλο φόρουμ όπου δεν υπάρχουν τόσο υψηλές απαιτήσεις για συμμετοχή;

                            cirus A 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                            • cirus
                              cirus @dettol last edited by

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

                              Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

                              Για να παρεις Τεσλα με τελικη 300χλμ (χωρις κοφτη) που πιανει η Μ3 ποσα λεφτα θες? Α ξεχασα, δεν βγαινει τεσλα με τελικες μεγαλυτερες του διλιτρου bmw 17ετιας που εχω.

                              Και για οποιον πει οτι τα 300χλμ τελικη ειναι αχρηστα, συμφωνω. Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη που αν ταξιδευει και με 150χλμ σταθερα δεν φτανει ουτε μεχρι Λαμια. Αυτα λοιπον για να μην εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ως προς τη σημασια των επιδοσεων.
                              Και ουτε φυσικα να συγκρινουμε αυτοκινητοβιομηχανιες με ιστοριες δεκαετιων σε αγωνες με την εταιρεια του καθε τυχαρπαστου αυτιστικου επειδη πρωτοπορησε (παροτι η τεχνολογια υπηρχε δεκαετιες πριν) με ασυλληπτο σπρωξιμο απο την κυβερνηση της χωρας του, σε μια τεχνολογια που σε 2-3 χρονια το πολυ μεχρι και οι Κινεζοι θα τον εχουν ξεπερασει για πλακα. Τοτε να δουμε που θα ειναι η Τεσλα. Ηδη η BYD την εφτασε. Ζητημα χρονου να την ξεπερασει και αυτη και ενα καρο Κινεζοι ακομα.

                              Τα τεσλα με κόφτη στα 200 σε ενόχλησαν. Τα seal με κόφτη στα 180, όχι;

                              Σωστή παρατήρηση αν και πιο σωστή σύγκριση με το seal είναι το performance που η διαφορά στις τελικές είναι χαώδης υπέρ των Αμερικάνων.Αν έχει κάποιο νόημα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτόκινητα όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι τουλάχιστον.

                              πολυ σωστα και οπως εχω πει πολλες φορες, τετοια θεματα οπως η τελικη ταχυτητα δεν με απασχολουν εμενα καθολου.
                              Αλλα δεν γινεται απο την μια να κραζεις τα τεσλα με την τελικη των 200 (τα "μικρα" 3αρια και 250 αν θυμαμαι καλα το performance) και στην επομενη παραγραφο να εκθειαζεις την byd, που εχει τελικη 180 στο αντιστοιχο αμαξι με το Μ3.
                              Δηλ, καπου ωπα.. ας εχουν λογικη αυτα που γραφουμε

                              Θα συμφωνούσα πλήρως αν γνώριζες έστω λίγη μηχανολογία!😝😝😝

                              Και το ξέρα 20 χρόνια πριν όταν επέλεγα δέσμη, πως θα ερχόταν η στιγμή που θα μετάνιωνα την επιλογή μου!! Δεν είχε μηχανολογία η σχολή μου δυστυχώς. Μήπως να μαζεύω τα μπογαλάκια μου και να ψάξω άλλο φόρουμ όπου δεν υπάρχουν τόσο υψηλές απαιτήσεις για συμμετοχή;

                              🤣 🤣

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                antonmone @dettol last edited by

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

                                Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

                                Για να παρεις Τεσλα με τελικη 300χλμ (χωρις κοφτη) που πιανει η Μ3 ποσα λεφτα θες? Α ξεχασα, δεν βγαινει τεσλα με τελικες μεγαλυτερες του διλιτρου bmw 17ετιας που εχω.

                                Και για οποιον πει οτι τα 300χλμ τελικη ειναι αχρηστα, συμφωνω. Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη που αν ταξιδευει και με 150χλμ σταθερα δεν φτανει ουτε μεχρι Λαμια. Αυτα λοιπον για να μην εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ως προς τη σημασια των επιδοσεων.
                                Και ουτε φυσικα να συγκρινουμε αυτοκινητοβιομηχανιες με ιστοριες δεκαετιων σε αγωνες με την εταιρεια του καθε τυχαρπαστου αυτιστικου επειδη πρωτοπορησε (παροτι η τεχνολογια υπηρχε δεκαετιες πριν) με ασυλληπτο σπρωξιμο απο την κυβερνηση της χωρας του, σε μια τεχνολογια που σε 2-3 χρονια το πολυ μεχρι και οι Κινεζοι θα τον εχουν ξεπερασει για πλακα. Τοτε να δουμε που θα ειναι η Τεσλα. Ηδη η BYD την εφτασε. Ζητημα χρονου να την ξεπερασει και αυτη και ενα καρο Κινεζοι ακομα.

                                Τα τεσλα με κόφτη στα 200 σε ενόχλησαν. Τα seal με κόφτη στα 180, όχι;

                                Σωστή παρατήρηση αν και πιο σωστή σύγκριση με το seal είναι το performance που η διαφορά στις τελικές είναι χαώδης υπέρ των Αμερικάνων.Αν έχει κάποιο νόημα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτόκινητα όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι τουλάχιστον.

                                πολυ σωστα και οπως εχω πει πολλες φορες, τετοια θεματα οπως η τελικη ταχυτητα δεν με απασχολουν εμενα καθολου.
                                Αλλα δεν γινεται απο την μια να κραζεις τα τεσλα με την τελικη των 200 (τα "μικρα" 3αρια και 250 αν θυμαμαι καλα το performance) και στην επομενη παραγραφο να εκθειαζεις την byd, που εχει τελικη 180 στο αντιστοιχο αμαξι με το Μ3.
                                Δηλ, καπου ωπα.. ας εχουν λογικη αυτα που γραφουμε

                                Θα συμφωνούσα πλήρως αν γνώριζες έστω λίγη μηχανολογία!😝😝😝

                                Και το ξέρα 20 χρόνια πριν όταν επέλεγα δέσμη, πως θα ερχόταν η στιγμή που θα μετάνιωνα την επιλογή μου!! Δεν είχε μηχανολογία η σχολή μου δυστυχώς. Μήπως να μαζεύω τα μπογαλάκια μου και να ψάξω άλλο φόρουμ όπου δεν υπάρχουν τόσο υψηλές απαιτήσεις για συμμετοχή;

                                Μπορείς να συμμετέχεις φυσικά αλλά για να μαθαίνεις πραγματάκια.Απλα μην γραφεις ακόμα σε τεχνικά νήματα που απαιτούν εξειδίκευση δηλαδή σε όλα πλην αυτά με τις σειρές………………
                                …………………………..
                                …………………….,,.,,,,
                                Άκυρο τώρα που το ξανασκέφτομαι ας πρόσεχες καλύτερα έρχεται για όλους η αμήχανη στιγμή που πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες των επιλογών τους.
                                Αν θες πάντως ξεκίνα με τη δωρεάν γνώση που προσφέρεται στο διαδίκτυο.
                                Ξεκίνα με το Μπόμπ ο Μάστορας και μετά στο Τομας το Τρενάκι για πρώτη επαφή με μηχανολογία.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dettol @antonmone last edited by

                                  @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

                                  Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

                                  Για να παρεις Τεσλα με τελικη 300χλμ (χωρις κοφτη) που πιανει η Μ3 ποσα λεφτα θες? Α ξεχασα, δεν βγαινει τεσλα με τελικες μεγαλυτερες του διλιτρου bmw 17ετιας που εχω.

                                  Και για οποιον πει οτι τα 300χλμ τελικη ειναι αχρηστα, συμφωνω. Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη που αν ταξιδευει και με 150χλμ σταθερα δεν φτανει ουτε μεχρι Λαμια. Αυτα λοιπον για να μην εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ως προς τη σημασια των επιδοσεων.
                                  Και ουτε φυσικα να συγκρινουμε αυτοκινητοβιομηχανιες με ιστοριες δεκαετιων σε αγωνες με την εταιρεια του καθε τυχαρπαστου αυτιστικου επειδη πρωτοπορησε (παροτι η τεχνολογια υπηρχε δεκαετιες πριν) με ασυλληπτο σπρωξιμο απο την κυβερνηση της χωρας του, σε μια τεχνολογια που σε 2-3 χρονια το πολυ μεχρι και οι Κινεζοι θα τον εχουν ξεπερασει για πλακα. Τοτε να δουμε που θα ειναι η Τεσλα. Ηδη η BYD την εφτασε. Ζητημα χρονου να την ξεπερασει και αυτη και ενα καρο Κινεζοι ακομα.

                                  Τα τεσλα με κόφτη στα 200 σε ενόχλησαν. Τα seal με κόφτη στα 180, όχι;

                                  Σωστή παρατήρηση αν και πιο σωστή σύγκριση με το seal είναι το performance που η διαφορά στις τελικές είναι χαώδης υπέρ των Αμερικάνων.Αν έχει κάποιο νόημα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτόκινητα όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι τουλάχιστον.

                                  πολυ σωστα και οπως εχω πει πολλες φορες, τετοια θεματα οπως η τελικη ταχυτητα δεν με απασχολουν εμενα καθολου.
                                  Αλλα δεν γινεται απο την μια να κραζεις τα τεσλα με την τελικη των 200 (τα "μικρα" 3αρια και 250 αν θυμαμαι καλα το performance) και στην επομενη παραγραφο να εκθειαζεις την byd, που εχει τελικη 180 στο αντιστοιχο αμαξι με το Μ3.
                                  Δηλ, καπου ωπα.. ας εχουν λογικη αυτα που γραφουμε

                                  Θα συμφωνούσα πλήρως αν γνώριζες έστω λίγη μηχανολογία!😝😝😝

                                  Και το ξέρα 20 χρόνια πριν όταν επέλεγα δέσμη, πως θα ερχόταν η στιγμή που θα μετάνιωνα την επιλογή μου!! Δεν είχε μηχανολογία η σχολή μου δυστυχώς. Μήπως να μαζεύω τα μπογαλάκια μου και να ψάξω άλλο φόρουμ όπου δεν υπάρχουν τόσο υψηλές απαιτήσεις για συμμετοχή;

                                  Μπορείς να συμμετέχεις φυσικά αλλά για να μαθαίνεις πραγματάκια.Απλα μην γραφεις ακόμα σε τεχνικά νήματα που απαιτούν εξειδίκευση δηλαδή σε όλα πλην αυτά με τις σειρές………………
                                  …………………………..
                                  …………………….,,.,,,,
                                  Άκυρο τώρα που το ξανασκέφτομαι ας πρόσεχες καλύτερα έρχεται για όλους η αμήχανη στιγμή που πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες των επιλογών τους.
                                  Αν θες πάντως ξεκίνα με τη δωρεάν γνώση που προσφέρεται στο διαδίκτυο.
                                  Ξεκίνα με το Μπόμπ ο Μάστορας και μετά στο Τομας το Τρενάκι για πρώτη επαφή με μηχανολογία.

                                  για να αναπτυξω τις γνωσεις μου γυρω απο την πολιτικη λες να ανατρεξω στα επεισοδια της φρουτοπιας ή μηπως ειναι πολυ προχωρημενο για αρχαριους;
                                  τωρα που το σκεφτομαι ισως τα στρουμφακια θα ηταν μια καλυτερη πρωτη επαφη με το θεμα, ασε που ειναι επικαιρα λογω του νεου προεδρου της αμερικης. Τι μπλε, τι πορτοκαλι...

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    antonmone @dettol last edited by

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

                                    Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

                                    Για να παρεις Τεσλα με τελικη 300χλμ (χωρις κοφτη) που πιανει η Μ3 ποσα λεφτα θες? Α ξεχασα, δεν βγαινει τεσλα με τελικες μεγαλυτερες του διλιτρου bmw 17ετιας που εχω.

                                    Και για οποιον πει οτι τα 300χλμ τελικη ειναι αχρηστα, συμφωνω. Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη που αν ταξιδευει και με 150χλμ σταθερα δεν φτανει ουτε μεχρι Λαμια. Αυτα λοιπον για να μην εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ως προς τη σημασια των επιδοσεων.
                                    Και ουτε φυσικα να συγκρινουμε αυτοκινητοβιομηχανιες με ιστοριες δεκαετιων σε αγωνες με την εταιρεια του καθε τυχαρπαστου αυτιστικου επειδη πρωτοπορησε (παροτι η τεχνολογια υπηρχε δεκαετιες πριν) με ασυλληπτο σπρωξιμο απο την κυβερνηση της χωρας του, σε μια τεχνολογια που σε 2-3 χρονια το πολυ μεχρι και οι Κινεζοι θα τον εχουν ξεπερασει για πλακα. Τοτε να δουμε που θα ειναι η Τεσλα. Ηδη η BYD την εφτασε. Ζητημα χρονου να την ξεπερασει και αυτη και ενα καρο Κινεζοι ακομα.

                                    Τα τεσλα με κόφτη στα 200 σε ενόχλησαν. Τα seal με κόφτη στα 180, όχι;

                                    Σωστή παρατήρηση αν και πιο σωστή σύγκριση με το seal είναι το performance που η διαφορά στις τελικές είναι χαώδης υπέρ των Αμερικάνων.Αν έχει κάποιο νόημα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτόκινητα όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι τουλάχιστον.

                                    πολυ σωστα και οπως εχω πει πολλες φορες, τετοια θεματα οπως η τελικη ταχυτητα δεν με απασχολουν εμενα καθολου.
                                    Αλλα δεν γινεται απο την μια να κραζεις τα τεσλα με την τελικη των 200 (τα "μικρα" 3αρια και 250 αν θυμαμαι καλα το performance) και στην επομενη παραγραφο να εκθειαζεις την byd, που εχει τελικη 180 στο αντιστοιχο αμαξι με το Μ3.
                                    Δηλ, καπου ωπα.. ας εχουν λογικη αυτα που γραφουμε

                                    Θα συμφωνούσα πλήρως αν γνώριζες έστω λίγη μηχανολογία!😝😝😝

                                    Και το ξέρα 20 χρόνια πριν όταν επέλεγα δέσμη, πως θα ερχόταν η στιγμή που θα μετάνιωνα την επιλογή μου!! Δεν είχε μηχανολογία η σχολή μου δυστυχώς. Μήπως να μαζεύω τα μπογαλάκια μου και να ψάξω άλλο φόρουμ όπου δεν υπάρχουν τόσο υψηλές απαιτήσεις για συμμετοχή;

                                    Μπορείς να συμμετέχεις φυσικά αλλά για να μαθαίνεις πραγματάκια.Απλα μην γραφεις ακόμα σε τεχνικά νήματα που απαιτούν εξειδίκευση δηλαδή σε όλα πλην αυτά με τις σειρές………………
                                    …………………………..
                                    …………………….,,.,,,,
                                    Άκυρο τώρα που το ξανασκέφτομαι ας πρόσεχες καλύτερα έρχεται για όλους η αμήχανη στιγμή που πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες των επιλογών τους.
                                    Αν θες πάντως ξεκίνα με τη δωρεάν γνώση που προσφέρεται στο διαδίκτυο.
                                    Ξεκίνα με το Μπόμπ ο Μάστορας και μετά στο Τομας το Τρενάκι για πρώτη επαφή με μηχανολογία.

                                    για να αναπτυξω τις γνωσεις μου γυρω απο την πολιτικη λες να ανατρεξω στα επεισοδια της φρουτοπιας ή μηπως ειναι πολυ προχωρημενο για αρχαριους;
                                    τωρα που το σκεφτομαι ισως τα στρουμφακια θα ηταν μια καλυτερη πρωτη επαφη με το θεμα, ασε που ειναι επικαιρα λογω του νεου προεδρου της αμερικης. Τι μπλε, τι πορτοκαλι...

                                    Εξαρτάται από το πεδίο.
                                    Για την εγχώρια πολιτική ξεκινάς με το Κωννου και Ελένης στο επεισόδιο που ιδρύει το ΒΥΖΑΝ!
                                    Για τη διεθνή θα έλεγα με το Orange is the new black αλλά μετά τα χθεσινά του σκιώδους πλανητάρχη θα έλεγα ότι πιο κατάλληλη είναι η Καντυ -Καντυ!
                                    Υπάρχει πάντα το στανταρακι του Cruiser ΠΑΣΟΚΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ αλλά έχει πολύ φορεθεί τελευταία και δεν είναι πρωτότυπο!

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser @antonmone last edited by

                                      @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

                                      Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

                                      Για να παρεις Τεσλα με τελικη 300χλμ (χωρις κοφτη) που πιανει η Μ3 ποσα λεφτα θες? Α ξεχασα, δεν βγαινει τεσλα με τελικες μεγαλυτερες του διλιτρου bmw 17ετιας που εχω.

                                      Και για οποιον πει οτι τα 300χλμ τελικη ειναι αχρηστα, συμφωνω. Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη που αν ταξιδευει και με 150χλμ σταθερα δεν φτανει ουτε μεχρι Λαμια. Αυτα λοιπον για να μην εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ως προς τη σημασια των επιδοσεων.
                                      Και ουτε φυσικα να συγκρινουμε αυτοκινητοβιομηχανιες με ιστοριες δεκαετιων σε αγωνες με την εταιρεια του καθε τυχαρπαστου αυτιστικου επειδη πρωτοπορησε (παροτι η τεχνολογια υπηρχε δεκαετιες πριν) με ασυλληπτο σπρωξιμο απο την κυβερνηση της χωρας του, σε μια τεχνολογια που σε 2-3 χρονια το πολυ μεχρι και οι Κινεζοι θα τον εχουν ξεπερασει για πλακα. Τοτε να δουμε που θα ειναι η Τεσλα. Ηδη η BYD την εφτασε. Ζητημα χρονου να την ξεπερασει και αυτη και ενα καρο Κινεζοι ακομα.

                                      Τα τεσλα με κόφτη στα 200 σε ενόχλησαν. Τα seal με κόφτη στα 180, όχι;

                                      Σωστή παρατήρηση αν και πιο σωστή σύγκριση με το seal είναι το performance που η διαφορά στις τελικές είναι χαώδης υπέρ των Αμερικάνων.Αν έχει κάποιο νόημα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτόκινητα όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι τουλάχιστον.

                                      πολυ σωστα και οπως εχω πει πολλες φορες, τετοια θεματα οπως η τελικη ταχυτητα δεν με απασχολουν εμενα καθολου.
                                      Αλλα δεν γινεται απο την μια να κραζεις τα τεσλα με την τελικη των 200 (τα "μικρα" 3αρια και 250 αν θυμαμαι καλα το performance) και στην επομενη παραγραφο να εκθειαζεις την byd, που εχει τελικη 180 στο αντιστοιχο αμαξι με το Μ3.
                                      Δηλ, καπου ωπα.. ας εχουν λογικη αυτα που γραφουμε

                                      Θα συμφωνούσα πλήρως αν γνώριζες έστω λίγη μηχανολογία!😝😝😝

                                      Και το ξέρα 20 χρόνια πριν όταν επέλεγα δέσμη, πως θα ερχόταν η στιγμή που θα μετάνιωνα την επιλογή μου!! Δεν είχε μηχανολογία η σχολή μου δυστυχώς. Μήπως να μαζεύω τα μπογαλάκια μου και να ψάξω άλλο φόρουμ όπου δεν υπάρχουν τόσο υψηλές απαιτήσεις για συμμετοχή;

                                      Μπορείς να συμμετέχεις φυσικά αλλά για να μαθαίνεις πραγματάκια.Απλα μην γραφεις ακόμα σε τεχνικά νήματα που απαιτούν εξειδίκευση δηλαδή σε όλα πλην αυτά με τις σειρές………………
                                      …………………………..
                                      …………………….,,.,,,,
                                      Άκυρο τώρα που το ξανασκέφτομαι ας πρόσεχες καλύτερα έρχεται για όλους η αμήχανη στιγμή που πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες των επιλογών τους.
                                      Αν θες πάντως ξεκίνα με τη δωρεάν γνώση που προσφέρεται στο διαδίκτυο.
                                      Ξεκίνα με το Μπόμπ ο Μάστορας και μετά στο Τομας το Τρενάκι για πρώτη επαφή με μηχανολογία.

                                      για να αναπτυξω τις γνωσεις μου γυρω απο την πολιτικη λες να ανατρεξω στα επεισοδια της φρουτοπιας ή μηπως ειναι πολυ προχωρημενο για αρχαριους;
                                      τωρα που το σκεφτομαι ισως τα στρουμφακια θα ηταν μια καλυτερη πρωτη επαφη με το θεμα, ασε που ειναι επικαιρα λογω του νεου προεδρου της αμερικης. Τι μπλε, τι πορτοκαλι...

                                      Εξαρτάται από το πεδίο.
                                      Για την εγχώρια πολιτική ξεκινάς με το Κωννου και Ελένης στο επεισόδιο που ιδρύει το ΒΥΖΑΝ!
                                      Για τη διεθνή θα έλεγα με το Orange is the new black αλλά μετά τα χθεσινά του σκιώδους πλανητάρχη θα έλεγα ότι πιο κατάλληλη είναι η Καντυ -Καντυ!
                                      Υπάρχει πάντα το στανταρακι του Cruiser ΠΑΣΟΚΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ αλλά έχει πολύ φορεθεί τελευταία και δεν είναι πρωτότυπο!

                                      Πρωτότυπο δεν είναι, διαχρονικό όμως είναι...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • A
                                        antonmone @criuser last edited by

                                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Δεν ειναι συγκρισημο με Χ3 diesel or X5 diesel ή αντιστοιχα Μερσεντες αυτα ειναι καλυτερα φτιαγμενα και πολυ ποιο πολυτελη, μιας και το ανεφερες πουλανε ακομα αρκετα εχω δει πολλα καινουρια X5 M40d και Μερσεντες SUV diesel.

                                        Με την 3αρα συγκρίνεται το μοντελ 3, όχι με Χ3. Και για να πάρεις μια 3αρα με 400 άλογα και 4κίνηση και τον εξοπλισμό του μόντελ 3, θές €80.000 το λιγότερο.

                                        Για να παρεις Τεσλα με τελικη 300χλμ (χωρις κοφτη) που πιανει η Μ3 ποσα λεφτα θες? Α ξεχασα, δεν βγαινει τεσλα με τελικες μεγαλυτερες του διλιτρου bmw 17ετιας που εχω.

                                        Και για οποιον πει οτι τα 300χλμ τελικη ειναι αχρηστα, συμφωνω. Μονο που το ιδιο αχρηστα ειναι και τα 400 αλογα σ'ενα αμαξι με 200χλμ τελικη που αν ταξιδευει και με 150χλμ σταθερα δεν φτανει ουτε μεχρι Λαμια. Αυτα λοιπον για να μην εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ως προς τη σημασια των επιδοσεων.
                                        Και ουτε φυσικα να συγκρινουμε αυτοκινητοβιομηχανιες με ιστοριες δεκαετιων σε αγωνες με την εταιρεια του καθε τυχαρπαστου αυτιστικου επειδη πρωτοπορησε (παροτι η τεχνολογια υπηρχε δεκαετιες πριν) με ασυλληπτο σπρωξιμο απο την κυβερνηση της χωρας του, σε μια τεχνολογια που σε 2-3 χρονια το πολυ μεχρι και οι Κινεζοι θα τον εχουν ξεπερασει για πλακα. Τοτε να δουμε που θα ειναι η Τεσλα. Ηδη η BYD την εφτασε. Ζητημα χρονου να την ξεπερασει και αυτη και ενα καρο Κινεζοι ακομα.

                                        Τα τεσλα με κόφτη στα 200 σε ενόχλησαν. Τα seal με κόφτη στα 180, όχι;

                                        Σωστή παρατήρηση αν και πιο σωστή σύγκριση με το seal είναι το performance που η διαφορά στις τελικές είναι χαώδης υπέρ των Αμερικάνων.Αν έχει κάποιο νόημα το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό ειδικά όταν μιλάμε για ηλεκτρικά αυτόκινητα όσον αφορά το πρακτικό κομμάτι τουλάχιστον.

                                        πολυ σωστα και οπως εχω πει πολλες φορες, τετοια θεματα οπως η τελικη ταχυτητα δεν με απασχολουν εμενα καθολου.
                                        Αλλα δεν γινεται απο την μια να κραζεις τα τεσλα με την τελικη των 200 (τα "μικρα" 3αρια και 250 αν θυμαμαι καλα το performance) και στην επομενη παραγραφο να εκθειαζεις την byd, που εχει τελικη 180 στο αντιστοιχο αμαξι με το Μ3.
                                        Δηλ, καπου ωπα.. ας εχουν λογικη αυτα που γραφουμε

                                        Θα συμφωνούσα πλήρως αν γνώριζες έστω λίγη μηχανολογία!😝😝😝

                                        Και το ξέρα 20 χρόνια πριν όταν επέλεγα δέσμη, πως θα ερχόταν η στιγμή που θα μετάνιωνα την επιλογή μου!! Δεν είχε μηχανολογία η σχολή μου δυστυχώς. Μήπως να μαζεύω τα μπογαλάκια μου και να ψάξω άλλο φόρουμ όπου δεν υπάρχουν τόσο υψηλές απαιτήσεις για συμμετοχή;

                                        Μπορείς να συμμετέχεις φυσικά αλλά για να μαθαίνεις πραγματάκια.Απλα μην γραφεις ακόμα σε τεχνικά νήματα που απαιτούν εξειδίκευση δηλαδή σε όλα πλην αυτά με τις σειρές………………
                                        …………………………..
                                        …………………….,,.,,,,
                                        Άκυρο τώρα που το ξανασκέφτομαι ας πρόσεχες καλύτερα έρχεται για όλους η αμήχανη στιγμή που πρέπει να αναλάβουν τις ευθύνες των επιλογών τους.
                                        Αν θες πάντως ξεκίνα με τη δωρεάν γνώση που προσφέρεται στο διαδίκτυο.
                                        Ξεκίνα με το Μπόμπ ο Μάστορας και μετά στο Τομας το Τρενάκι για πρώτη επαφή με μηχανολογία.

                                        για να αναπτυξω τις γνωσεις μου γυρω απο την πολιτικη λες να ανατρεξω στα επεισοδια της φρουτοπιας ή μηπως ειναι πολυ προχωρημενο για αρχαριους;
                                        τωρα που το σκεφτομαι ισως τα στρουμφακια θα ηταν μια καλυτερη πρωτη επαφη με το θεμα, ασε που ειναι επικαιρα λογω του νεου προεδρου της αμερικης. Τι μπλε, τι πορτοκαλι...

                                        Εξαρτάται από το πεδίο.
                                        Για την εγχώρια πολιτική ξεκινάς με το Κωννου και Ελένης στο επεισόδιο που ιδρύει το ΒΥΖΑΝ!
                                        Για τη διεθνή θα έλεγα με το Orange is the new black αλλά μετά τα χθεσινά του σκιώδους πλανητάρχη θα έλεγα ότι πιο κατάλληλη είναι η Καντυ -Καντυ!
                                        Υπάρχει πάντα το στανταρακι του Cruiser ΠΑΣΟΚΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ αλλά έχει πολύ φορεθεί τελευταία και δεν είναι πρωτότυπο!

                                        Πρωτότυπο δεν είναι, διαχρονικό όμως είναι...

                                        Εννοειται ότι είναι διαχρονικό,όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία για ένα κράτος ο θεός να το κάνει που από υπαρξεως του βασίζεται στην κατασπατάληση και στην κλοπή δημοσίου χρήματος.Εκ παραδρομής τοποθέτησα χρόνικα το φαινόμενο από την ύπαρξη του,δεδομένου ότι η ρεμούλα ξεκίνησε από τον καιρό της Επανάστασης!
                                        Φυσικά πιστοί στα δεδομένα μας ,όσο πιο κλέφτες τόσο περισσότερες τιμές απολάμβαναν,τόσο περισσότερο εκλέγονταν στα δημόσια πραγματα.Μια ματιά στην ονοματοδοσία δρόμων του Αθηναϊκού κέντρου είναι αποκαλυπτική.
                                        Ακόμα και οι χουντικοι που για τους ηλίθιους ήταν τίμιοι ,έκαναν σκάνδαλα αλλά έχουμε περιορίσει την χρονική περίοδο τους στα ανοιχτά παράθυρα.
                                        Απλα οι Πασοκοι το έκαναν απροκάλυπτα,ανερυθριαστα ,με τέχνη και το έκαναν κομμάτι του DNA μας.

                                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Σε όλο τον κόσμο υπάρχει διαφθορά στους πολιτικούς.

                                          Απλά υπάρχει ψηλά και σαν σύνολο είναι λίγα τα λεφτά.

                                          Σε εμάς εδώ υπήρξε διάχυση παντού μέχρι και στους καφετζήδες των κυλικείων των μεγάρων των υπουργείων, με αποτέλεσμα ο συνολικός τζίρος να είναι τεράστιο ποσό...

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            antonmone @criuser last edited by

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Σε όλο τον κόσμο υπάρχει διαφθορά στους πολιτικούς.

                                            Απλά υπάρχει ψηλά και σαν σύνολο είναι λίγα τα λεφτά.

                                            Σε εμάς εδώ υπήρξε διάχυση παντού μέχρι και στους καφετζήδες των κυλικείων των μεγάρων των υπουργείων, με αποτέλεσμα ο συνολικός τζίρος να είναι τεράστιο ποσό...

                                            Οχι τεράστιο λάθος οι τζίροι είναι τεράστιοι όπου υπάρχει περιθώριο και έδαφος γιαυτο.
                                            Η μαρίδα παίρνει ψίχουλα πάντα και παντού.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 823
                                            • 824
                                            • 825
                                            • 826
                                            • 827
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 825 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr