-
Περιμένω να δω πόσο θα ρίξει τις τιμές των μεταχειρισμένων Model Y (αλλά και των ID.4, Enyaq), η παρουσίαση του Juniper σε πρώτο χρόνο. Και σε δεύτερο, ο ερχομός του Model 2 (ή Q ή Redwood).
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Περιμένω να δω πόσο θα ρίξει τις τιμές των μεταχειρισμένων Model Y (αλλά και των ID.4, Enyaq), η παρουσίαση του Juniper σε πρώτο χρόνο. Και σε δεύτερο, ο ερχομός του Model 2 (ή Q ή Redwood).
Εχεις πειστεί εσύ για την άμεση έλευση του model 2; Προσωπικά όχι. Όλες οι φήμες έχουν ξεκινήσει από την υποτιθέμενη επικοινωνία με την deutsche bank. Είμαι σίγουρος ότι κάποια στιγμή θα εμφανιστεί κάτι τέτοιο, αλλά όταν η επίσημη Tesla το έχει αρνηθεί, δεν μπορώ να πιστέψω το αντίθετο, και μάλιστα ότι θα συμβεί μέσα στο 25.
-
Τι γνώμη έχεις για το Juniper;
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Τι γνώμη έχεις για το Juniper;
Το juniper είναι προ των πυλών. Είναι κάτι που ΣΙΓΟΥΡΑ θα δούμε και μάλιστα ίσως να έχει ήδη καθυστερήσει. Μέχρι το καλοκαίρι πιστεύω θα έρθουν τα πρώτα Ελλάδα. Νομίζω η λογική λέει ότι θα δούμε τις βελτιώσεις του highland. Προσωπικά αμφιβάλλω κατά πόσο θα δούμε διαφορετικό battery pack, αλλά αυτό είναι ένα σημείο στο οποίο ίσως να διαψευστώ.
Αλλά γιατί το ρώτησες αυτό; Θεωρείς ότι σχετίζεται με το model 2/q; -
Η απορία μου είναι πόσο θα ρίξει τις τιμές των μεταχειρισμένων Υ, ID.4, Enyaq. Με τις μεγάλες μπαταρίες, οι τιμές τους τώρα διαμορφώνονται στα 35, 28 και 30 χιλιάρικα αντίστοιχα. Θεωρώ ότι θα πέσουν κατευθείαν στα 30, 25, 27. Συν ότι θα τελειώσουν τα leasing και θα βγουν πολλά αυτοκίνητα στις αγγελίες, που τώρα είναι σχετικά λίγα.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Η απορία μου είναι πόσο θα ρίξει τις τιμές των μεταχειρισμένων Υ, ID.4, Enyaq. Με τις μεγάλες μπαταρίες, οι τιμές τους τώρα διαμορφώνονται στα 35, 28 και 30 χιλιάρικα αντίστοιχα. Θεωρώ ότι θα πέσουν κατευθείαν στα 30, 25, 27. Συν ότι θα τελειώσουν τα leasing και θα βγουν πολλά αυτοκίνητα στις αγγελίες, που τώρα είναι σχετικά λίγα.
Σίγουρα αλλά για το «κατευθείαν» δεν είμαι τόσο αισιόδοξος. Στα leasing που βγαίνουν προς πώληση πιθανότατα να συμβεί αυτό, αλλά αφορά σχεδόν αποκλειστικά VAG. Το ξέρεις ότι ληζινγκ τεσλα κυκλοφορούν ελάχιστα (προσωπικά δεν έχω δει κανένα). Επίσης, το Υ στην Ελλάδα κυκλοφορεί πιο λίγα χρόνια από το 3αρι. Τώρα πρέπει να φτάνουν τη διετία κατοχής οι πρώτοι που αγόρασαν από την ελληνική τεσλα.
Αν όμως αναφέρεσαι σε μτχ Υ που θα φέρουν απέξω, ναι πιθανότατα έχεις δικιο. Άλλωστε η τεσλα έχει δείξει ότι δεν θα φέρει το νέο μοντέλο σε ακριβότερη τιμή από το απερχόμενο. -
Πρεπει να βγαλει και η εδω αντιπροσωπεια μτχ...
Να μπορεις να ανταλλαξεις κιολας -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Πρεπει να βγαλει και η εδω αμτιπροσωπεια μτχ...
Να μπορεις να ανταλλαξεις κιολαςκαι ληζινγκ αν κανει δικο της η τεσλα, θα ξεβρακωσει τις γνωστες εταιρειες. Στο εξωτερικο εχει εξαιρετικα πακετα, αλλα ολα αυτα δεν ξερω αν και ποτε θα γινουν, διοτι ειμαστε χωρα και αγορα κουτσουλια.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
και ληζινγκ αν κανει δικο της η τεσλα, θα ξεβρακωσει τις γνωστες εταιρειες. Στο εξωτερικο εχει εξαιρετικα πακετα, αλλα ολα αυτα δεν ξερω αν και ποτε θα γινουν, διοτι ειμαστε χωρα και αγορα κουτσουλια.
στην Ελλάδα πολύ δύσκολα θα κάνει δικό της leasing η Tesla...το ψάχνω για να αγοράσω το νέο Y στο τέλος του 25 (καλά να είμαστε πρώτα), κοιτούσα τις προσφορές του leasing σε Tesla γενικά στην Ελλάδα, αλλά πραγματικά είναι ασύμφορο οικονομικά, προτιμότερη είναι η αγορά.
-
@dimsabas βρήκα το ποστ στο owners με την αγγελία. M3P 50.300km 3/21 στα 29000 ευρώ. Έφυγε μέσα σε 6 μέρες…. Και άργησε
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@dimsabas βρήκα το ποστ στο owners με την αγγελία. M3P 50.300km 3/21 στα 29000 ευρώ. Έφυγε μέσα σε 6 μέρες…. Και άργησε
Άλλο θυμόμουν λοιπόν. Ναι, πολύ καλό.
-
Tesla’s New Advanced Camera Heaters Ensure Vision Accuracy in Extreme Cold
τι άλλο να σας κάνει αυτός ο έλονας ?
-
Lidar.
Η τεχνολογία των καμερών έχει περιορισμούς, τα lidar είναι η πιο σωστή σύμφωνα με ειδικούς.
-
https://www.notebookcheck.net/Standard-range-Model-Y-can-now-charge-much-faster-when-cold-as-Tesla-brings-direct-LFP-battery-heating-to-Superchargers.936671.0.html
Έως 4 φορές πιο γρήγορη φόρτιση σε Superchargers για τα μοντέλα με LFP μπαταρίες.
Γενικά πόση ώρα preconditioning χρειάζεται; Το έχει παρακολουθήσει κανείς με την εφαρμογή της Enhance; -
Σίγουρα κανένα 20’.
Το θέμα είναι ότι τα μοντέλα με την μεγάλη μπαταρία φορτίζουν μεν μεχρι 250 kW αλλά για ελάχιστο ποσοστό επι της μπαταρία ακόμα όταν ξεκινήσει η φόρτιση από χαμηλά.
Προς ώρας η καμπύλη φόρτισης υπολείπεται έναντι των Κορεατών -
Προς αποκατάσταση της αλήθειας, όσο αφορά το πάχος βαφής και μιλώντας για highland model 3 το πάχος των τριών layers βαφής (primer, base coat, clear coat) είναι της τάξης των 120-125 μm.
Για τη σύγκριση στο mk2 TT είναι στα 125-130 μm και στο clio mkIV στα 80 μm.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Προς αποκατάσταση της αλήθειας, όσο αφορά το πάχος βαφής και μιλώντας για highland model 3 το πάχος των τριών layers βαφής (primer, base coat, clear coat) είναι της τάξης των 120-125 μm.
Για τη σύγκριση στο mk2 TT είναι στα 125-130 μm και στο clio mkIV στα 80 μm.
Σιγα το εντυπωσιακό νούμερο,κάπου εκεί είναι και η βαφή των Suzuki.
Primer(κηρομπογιά),Base coat (μαρκαδόρος Carioca),
Clear coat (σάλιο φτυσίματος για το μάτιασμα)! -
Autopilot χρησιμοποιείτε; Έχετε ghost braking σε δρόμους χωρίς διαχωριστικό; Είναι όσο άσχημο λένε;
-
@subseven said in TESLA FORUM:
Autopilot χρησιμοποιείτε; Έχετε ghost braking σε δρόμους χωρίς διαχωριστικό; Είναι ότι άσχημο λένε;
ναι φουλ, αλλα μονο σε αυτοκινητοδρομο. Οχι δεν μου εχει συμβει
-
Ούτε αναίτιο φρενάρισμα μου έχει συμβεί, ούτε να κολλήσει η οθόνη, ούτε να μην έχω άμεση πρόσβαση στο αυτοκίνητο και είναι από τα πρώτα 10-15 highland που ήρθαν Ελλάδα.
TESLA FORUM