-
Κάνεις λάθος, οι εργάτες Γερμανοί. Ζούσαν σαν τα ζώα, σε άθλια σπίτια και αγόραζαν ένα ακριβό αυτοκίνητο. Όλη τους η ζωή μια επίδειξη. Όλος τους ο κόπος ένα αυτοκίνητο με σκοπό να παριστάνουν κάτι που δεν είναι.
Μου τα λένε άνθρωποι οι οποίοι ζουν εκεί. Και οι ίδιοι οι Γερμανοί τους κριτικάρουν και έχουν κάποιες ονομασίες για αυτό το είδος του αγοραστή ακριβών αυτοκινήτων. Δεν θυμάμαι ποιο.
Γενικά είναι συχνό το φαινόμενο της ματαιοδοξίας πολλων, είναι επαρχιωτισμός του κερατά.
Τεσπά, εμένα με νοιαζουν οι εκδόσεις. Στα 20Κ τι δίνει ένα fabia ή ένα polo;
-
Κάνεις λάθος, οι εργάτες Γερμανοί. Ζούσαν σαν τα ζώα, σε άθλια σπίτια και αγόραζαν ένα ακριβό αυτοκίνητο. Όλη τους η ζωή μια επίδειξη. Όλος τους ο κόπος ένα αυτοκίνητο με σκοπό να παριστάνουν κάτι που δεν είναι.
Μου τα λένε άνθρωποι οι οποίοι ζουν εκεί. Και οι ίδιοι οι Γερμανοί τους κριτικάρουν και έχουν κάποιες ονομασίες για αυτό το είδος του αγοραστή ακριβών αυτοκινήτων. Δεν θυμάμαι ποιο.
Γενικά είναι συχνό το φαινόμενο της ματαιοδοξίας πολλων, είναι επαρχιωτισμός του κερατά.
Τεσπά, εμένα με νοιαζουν οι εκδόσεις. Στα 20Κ τι δίνει ένα fabia ή ένα polo;
Μπες στο διαμορφωτή της vw να δεις το T-cross και το Taigo στην έκδοση essential. Ολόκληρη επιχειρηματολογία έκανες για το θέμα, ότι τα παίρνουν επειδή είναι Γερμανικά για να πουλάνε μούρη και έχουν εξοπλισμό του '90. Ευκαιρία να τσεκάρεις αν ισχύει το επιχείρημά σου
-
-
Παράδειγμα. Έβαλα αυτοκίνητο για έναν νορμάλ νέο άνθρωπο που μαζεύει με οικονομιες. Μου λέει 21.500 ευρώ για ένα fabia με ζάντες 15 ιντσών και 115 άλογα
Το οποίο
Δεν έχει αυτόματο κιβώτιο
Δεν έχει κάποιο υβριδικό σύστημα για τη καταβλαωαη μέσα στην πόλη
Δεν έχει ηλ κλιματισμό
Δεν έχει ηλ χειρόφρενο
Δεν έχει ACC, τουλάχιστον στα ταξίδια να είναι άνετο
Δεν έχει υποβρύχιονιο (νομίζω)
Δεν έχει όλα τα adas καθώς του λείπουν BLISS, ενεργό Lane assist, ένα πακέτο για τα ταξίδια κτλ.
Δεν έχει κάμερα παρκαρίσματος
Δεν έχει μεγάλη κεντρική οθόνη.
Δεν έχει μεσαίο αερόσακο21500 για ένα απλό αυτοκίνητο πόλης που προσφέρει ότι και τα αυτοκίνητα πριν 10 έτη.
Οι άλλοι δίνουν υβρίδια από 115 έως 195 άλογα, αυτοματα κιβώτια, περισσότερα ή όλα τα ADAS επιπέδου δύο, δέρματα, ηλεκτρικά χειρόφρενο κλιματισμός, 360 μοίρες κάμερα, περιφερειακούς αισθητήρες κτλ στην ίδια τιμή. Από δύο έως τρία έτη παραπάνω εγγύηση
Και αυτό το fabia. Στο polo πάμε κάνα 1500 αρι πιο πάνω αλλά με μεσαίο αερόσακο.
-
Οπότε καταλήγω πως πουλάνε αυτοκίνητα σε ανθρώπους που δεν ασχολούνται με το άθλημα. Δεν γνωρίζουν ότι ο εξοπλισμός που αγοράζουν είναι 10ετιας και παραπάνω. Τους λένε οι πωλητές και διάφορες μπαρουφες, τους τα δίνουν με leasing, μια χαρά τα επιλέγουν. Κάνουν και το κομμάτι τους στην γειτονιά.
-
-
Απλώς τα αγόρασαν οι εταιρίες leasing. Ποιος θα δώσει 20Κ να πάρει αυτοκίνητο με βασικό εξοπλισμό του 90-2000; Πάμε καλά;
Αυτός που του λείπουν 1.000€ για να φτάσει τα 21.000. Πολλοί.
κάποιος που έχει 20κ για αυτοκίνητο θεωρητικά θα μπορεί να δώσει και 1-2κ παραπάνω αν χρειαστει
-
Ρε παιδιά δεν είναι το αν θα δώσει 1000 ευρώ παραπάνω. Δεν εξετάζουμε αυτό. Εξετάζουμε την κοροϊδία στον εξοπλισμό.
Αυτό είναι το marketing τους. Και φτάνεις να δίνεις +6-7Κ για να αγοράσεις ότι δίνουν οι άλλοι στην τιμη της βασικής του. Το θέμα ειναι πως δεν είναι κατά 6-7Κ καλύτερα αυτοκίνητα. Το πολύ κάνα χιλιάρικο παραπάνω. Βάζουν δύο χιλιοστά περισσότερο μόνωση και αν. Η οποία μόνωση είναι ανακυκλωμένα βρωμοπανα. Ανοίξτε να δείτε τι είναι η μόνωση που διαφημίζουν.
Οπότε σου χρυσωνουν το χάπι δήθεν για ανωτερότητα, αυτό δημιουργεί διάφορα κόμπλεξ και φτάνουμε ανίδεοι να τα θεωρούν είδος πλουτισμού και να τα επιδεικνύουν σε άλλους ανίδεους.
-
Όσοι αγοράζουν οικογενειακό σε αυτή την κατηγορία τιμής έχουν ξεφύγει με πολύ ιδρώτα από τα μεταχειρισμένα και μην νομίζεις ότι έχουν και πολλά περισσότερα στην τσέπη. Άσε που με την λογική "με άλλα 2.000€ παίρνω καλύτερο αυτοκίνητο" δεν πιάνεις ταβάνι ποτέ.
-
Όσοι αγοράζουν οικογενειακό σε αυτή την κατηγορία τιμής έχουν ξεφύγει με πολύ ιδρώτα από τα μεταχειρισμένα και μην νομίζεις ότι έχουν και πολλά περισσότερα στην τσέπη. Άσε που με την λογική "με άλλα 2.000€ παίρνω καλύτερο αυτοκίνητο" δεν πιάνεις ταβάνι ποτέ.
Εγώ ξεκίνησα από 24000€ και ξεπέρασα τα 34.000€
-
Ρε παιδιά δεν είναι το αν θα δώσει 1000 ευρώ παραπάνω. Δεν εξετάζουμε αυτό. Εξετάζουμε την κοροϊδία στον εξοπλισμό.
Αυτό είναι το marketing τους. Και φτάνεις να δίνεις +6-7Κ για να αγοράσεις ότι δίνουν οι άλλοι στην τιμη της βασικής του. Το θέμα ειναι πως δεν είναι κατά 6-7Κ καλύτερα αυτοκίνητα. Το πολύ κάνα χιλιάρικο παραπάνω. Βάζουν δύο χιλιοστά περισσότερο μόνωση και αν. Η οποία μόνωση είναι ανακυκλωμένα βρωμοπανα. Ανοίξτε να δείτε τι είναι η μόνωση που διαφημίζουν.
Οπότε σου χρυσωνουν το χάπι δήθεν για ανωτερότητα, αυτό δημιουργεί διάφορα κόμπλεξ και φτάνουμε ανίδεοι να τα θεωρούν είδος πλουτισμού και να τα επιδεικνύουν σε άλλους ανίδεους.
Συνεχίζεις να λες σαχλαμάρες και να βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να έχεις καν γνώση του θέματος. Ως συνήθως θα συμπληρώσω.
Σου είπα, μπες στο διαμορφωτή της vw και δες τον εξοπλισμό π.χ. του T-Cross essential στα 20k. Πλήρες οικογενειακό αυτοκίνητο, που δεν του λείπει τίποτα απ' ότι χρειάζεται ένας μέσος οδηγός, οικογενειάρχης με σφιχτό budget, στα 20k.
Και μετά σύγκρινέ το με το κουβά το yaris που ξεκινάει από 22k στη χαμηλότερη έκδοση. -
Ρε παιδιά δεν είναι το αν θα δώσει 1000 ευρώ παραπάνω. Δεν εξετάζουμε αυτό. Εξετάζουμε την κοροϊδία στον εξοπλισμό.
Αυτό είναι το marketing τους. Και φτάνεις να δίνεις +6-7Κ για να αγοράσεις ότι δίνουν οι άλλοι στην τιμη της βασικής του. Το θέμα ειναι πως δεν είναι κατά 6-7Κ καλύτερα αυτοκίνητα. Το πολύ κάνα χιλιάρικο παραπάνω. Βάζουν δύο χιλιοστά περισσότερο μόνωση και αν. Η οποία μόνωση είναι ανακυκλωμένα βρωμοπανα. Ανοίξτε να δείτε τι είναι η μόνωση που διαφημίζουν.
Οπότε σου χρυσωνουν το χάπι δήθεν για ανωτερότητα, αυτό δημιουργεί διάφορα κόμπλεξ και φτάνουμε ανίδεοι να τα θεωρούν είδος πλουτισμού και να τα επιδεικνύουν σε άλλους ανίδεους.
Συνεχίζεις να λες σαχλαμάρες και να βγάζεις συμπεράσματα χωρίς να έχεις καν γνώση του θέματος. Ως συνήθως θα συμπληρώσω.
Σου είπα, μπες στο διαμορφωτή της vw και δες τον εξοπλισμό π.χ. του T-Cross essential στα 20k. Πλήρες οικογενειακό αυτοκίνητο, που δεν του λείπει τίποτα απ' ότι χρειάζεται ένας μέσος οδηγός, οικογενειάρχης με σφιχτό budget, στα 20k.
Και μετά σύγκρινέ το με το κουβά το yaris που ξεκινάει από 22k στη χαμηλότερη έκδοση.Μπα! Αυτό πως βγαίνει πιο φθηνό από το Skoda Fabia?
Πόσα ηχεία έχει; 4 ή6 ;
-
This post is deleted! -
Δες με περίπου 50 άλογα παραπάνω, 6 αρι κιβώτιο, πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό και αποδεδειγμένη αξιοπιστία!
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ
https://auto.suzuki.gr/model/vitara
Πίσω Αισθητήρες Παρκαρίσματος, Αυτόματο κλιματισμό, 6 Αερόσακους, Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, Αυτόματα φώτα, Αυτόματη Εναλλαγή Μεγάλης Σκάλας Φώτων (HBA), Suzuki Safety Support, Οθόνη πολυμέσων 9‘’ με : Κάμερα οπισθοπορείας, Ασύρματη σύνδεση Apple Car Play, Ασύρματη σύνδεση Apple Car Play και Android Auto, Navigation, Υπηρεσία Suzuki Connect, Σύστημα Εισόδου και Εκκίνησης Κινητήρα Χωρίς Κλειδί (Keyless Push Start), Ζάντες αλουμινίου 17Για να πάρεις αυτόν τον εξοπλισμό στο vw και την δύναμη θες +6+7Κ
Το κατάλαβες τώρα;
Και μαλακά πλαστικά στο ταμπλο έχει το vitara για αυτούς που τα χουφτώνουν!
Αλλά πως θα δείξει η κοπελίτσα στις φίλες της ότι έχει πρίμιουμ; Με Suzuki????
-
Η suzuki στην Ευρώπη είναι σχεδόν ανύπαρκτη, ανακαλύψαμε τώρα στην Ελλάδα το ιαπωνικό "διαμάντι" και το χρησιμοποιούμε σα μέτρο σύγκρισης για τη vw.
Αξιοπρεπέστατο το suzukaki δε λέω. Αλλά δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα ίδια για να τα βάζουμε στον ίδιο κουβά και να βγάζουμε συμπεράσματα.
-
Το παίζεις και σίγουρος!
Η suzuki στην Ευρώπη είναι σχεδόν ανύπαρκτη, ανακαλύψαμε τώρα στην Ελλάδα το ιαπωνικό "διαμάντι" και το χρησιμοποιούμε σα μέτρο σύγκρισης για τη vw.
Αξιοπρεπέστατο το suzukaki δε λέω. Αλλά δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα ίδια για να τα βάζουμε στον ίδιο κουβά και να βγάζουμε συμπεράσματα.
Θεωρείς το t cross κάτι το ιδιαίτερο;
-
Πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη κάποιες χρονιές, δεν το λες και λίγο
Εδώ που τα λέμε ούτε στο μικρό του δακτυλάκι @lap
Όπου Δερμεζης βάλε T-ROC
Youtube Video -
@A-d-P
Άλλο το νέο vitara, άλλο τα παλιά! Καμία σχέση! -
Δες με περίπου 50 άλογα παραπάνω, 6 αρι κιβώτιο, πολύ πλουσιότερο εξοπλισμό και αποδεδειγμένη αξιοπιστία!
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ
https://auto.suzuki.gr/model/vitara
Πίσω Αισθητήρες Παρκαρίσματος, Αυτόματο κλιματισμό, 6 Αερόσακους, Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, Αυτόματα φώτα, Αυτόματη Εναλλαγή Μεγάλης Σκάλας Φώτων (HBA), Suzuki Safety Support, Οθόνη πολυμέσων 9‘’ με : Κάμερα οπισθοπορείας, Ασύρματη σύνδεση Apple Car Play, Ασύρματη σύνδεση Apple Car Play και Android Auto, Navigation, Υπηρεσία Suzuki Connect, Σύστημα Εισόδου και Εκκίνησης Κινητήρα Χωρίς Κλειδί (Keyless Push Start), Ζάντες αλουμινίου 17Για να πάρεις αυτόν τον εξοπλισμό στο vw και την δύναμη θες +6+7Κ
Το κατάλαβες τώρα;
Και μαλακά πλαστικά στο ταμπλο έχει το vitara για αυτούς που τα χουφτώνουν!
Αλλά πως θα δείξει η κοπελίτσα στις φίλες της ότι έχει πρίμιουμ; Με Suzuki????
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω γιατί δεν βάζουν?
-
Γιατί είναι η βασική
Είναι μια έλλειψη!Προσωπικά θα πήγαινα στην δεύτερη έκδοση που είναι εξαιρετική!
Δηλαδή όσο κοστίζει η επόμενη έκδοση του t roc με τους 95 hp
VW T-Roc