Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 464
    • 465
    • 466
    • 467
    • 468
    • 523
    • 524
    • 466 / 524
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10472
    543494
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • katafractos17
      katafractos17 @George 0 last edited by katafractos17

      @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

      @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

      @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

      @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

      Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
      Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

      Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
      Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

      Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

      Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
      Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

      Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

      Ωραίος!
      Συνέχισε έτσι, να δω κάτι που μπορείς να αποδείξεις.

      George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • George 0
        George 0 @katafractos17 last edited by

        @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

        @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

        @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

        @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

        @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

        Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
        Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

        Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
        Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

        Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

        Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
        Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

        Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

        Ωραίος!
        Συνέχισε έτσι, να δω κάτι που μπορείς να αποδείξεις.

        Σου απαντησα για τα κυβικα που ανεφερες επισης. Για την ιπποδυναμη τι να πουμε ολα πανω κατω 130-140 ειναι.

        We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

        katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • katafractos17
          katafractos17 @George 0 last edited by katafractos17

          @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

          @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

          @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

          @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

          @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

          @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

          Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
          Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

          Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
          Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

          Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

          Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
          Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

          Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

          Ωραίος!
          Συνέχισε έτσι, να δω κάτι που μπορείς να αποδείξεις.

          Σου απαντησα για τα κυβικα που ανεφερες επισης. Για την ιπποδυναμη τι να πουμε ολα πανω κατω 130-140 ειναι.

          Ναι μωρέ, εντάξει.
          Απαντάς σε ένα ποστ του τέλους μιας συζήτησης, χωρίς να έχεις διαβάσει περί τίνος πρόκειται και μας πετάς και την εξυπνάδα όταν σου διευκρινίζω ότι πρέπει να διαβάσεις από την αρχή τι λέω.
          Αυτό τα λέει όλα.

          George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • George 0
            George 0 @katafractos17 last edited by

            @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

            @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

            @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

            @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

            @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

            @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

            @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

            Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
            Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

            Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
            Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

            Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

            Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
            Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

            Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

            Ωραίος!
            Συνέχισε έτσι, να δω κάτι που μπορείς να αποδείξεις.

            Σου απαντησα για τα κυβικα που ανεφερες επισης. Για την ιπποδυναμη τι να πουμε ολα πανω κατω 130-140 ειναι.

            Ναι μωρέ, εντάξει.

            Επειδη εχεις ενα 3008 δεν μου λες και τι καταναλωσεις εχεις? Ετσι για να μην χαλιομαστε.

            We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

            katafractos17 gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
            • katafractos17
              katafractos17 @George 0 last edited by katafractos17

              @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

              @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

              @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

              @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

              @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

              @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

              @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

              @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

              Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
              Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

              Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
              Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

              Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

              Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
              Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

              Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

              Ωραίος!
              Συνέχισε έτσι, να δω κάτι που μπορείς να αποδείξεις.

              Σου απαντησα για τα κυβικα που ανεφερες επισης. Για την ιπποδυναμη τι να πουμε ολα πανω κατω 130-140 ειναι.

              Ναι μωρέ, εντάξει.

              Επειδη εχεις ενα 3008 δεν μου λες και τι καταναλωσεις εχεις? Ετσι για να μην χαλιομαστε.

              Ψάξε να τις βρεις στο νήμα του 3008.
              Μην τα θες όλα στο χέρι.
              Διάβασε και λίγο ανάποδα, άσχετα ας δεν είμαστε Άραβες.

              George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • gatoz
                gatoz @George 0 last edited by gatoz

                @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
                Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

                Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
                Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

                Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

                Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
                Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

                Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

                Ωραίος!
                Συνέχισε έτσι, να δω κάτι που μπορείς να αποδείξεις.

                Σου απαντησα για τα κυβικα που ανεφερες επισης. Για την ιπποδυναμη τι να πουμε ολα πανω κατω 130-140 ειναι.

                Ναι μωρέ, εντάξει.

                Επειδη εχεις ενα 3008 δεν μου λες και τι καταναλωσεις εχεις? Ετσι για να μην χαλιομαστε.

                3008phev

                με μωτ 43 αν και καθε εργασιμη χανονται τουλαχιστον 60' σε κινηση για μολις 11km, για να ανακτηθουν σε τεραστιες και γρηγορες βολτες σουκων

                #milf-a-man

                D B 2 Replies Last reply Reply Quote 12
                • George 0
                  George 0 @katafractos17 last edited by

                  @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                  @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                  @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                  @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                  @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                  @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                  @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                  @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                  @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                  Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
                  Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

                  Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
                  Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

                  Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

                  Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
                  Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

                  Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

                  Ωραίος!
                  Συνέχισε έτσι, να δω κάτι που μπορείς να αποδείξεις.

                  Σου απαντησα για τα κυβικα που ανεφερες επισης. Για την ιπποδυναμη τι να πουμε ολα πανω κατω 130-140 ειναι.

                  Ναι μωρέ, εντάξει.

                  Επειδη εχεις ενα 3008 δεν μου λες και τι καταναλωσεις εχεις? Ετσι για να μην χαλιομαστε.

                  Ψάξε να τις βρεις στο νήμα του 3008.
                  Μην τα θες όλα στο χέρι.
                  Διάβασε και λίγο ανάποδα, άσχετα ας δεν είμαστε Άραβες.

                  Εσυ κανεις διορθωσεις στα σχολια σου αφου σου εχω απαντησει σε επομενα οποτε μην περιμενεις να παθω κραμπα.

                  We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                  katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • katafractos17
                    katafractos17 @George 0 last edited by

                    @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                    @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                    @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                    @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                    @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                    @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                    @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                    @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                    @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                    @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                    Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
                    Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

                    Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
                    Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

                    Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

                    Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
                    Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

                    Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

                    Ωραίος!
                    Συνέχισε έτσι, να δω κάτι που μπορείς να αποδείξεις.

                    Σου απαντησα για τα κυβικα που ανεφερες επισης. Για την ιπποδυναμη τι να πουμε ολα πανω κατω 130-140 ειναι.

                    Ναι μωρέ, εντάξει.

                    Επειδη εχεις ενα 3008 δεν μου λες και τι καταναλωσεις εχεις? Ετσι για να μην χαλιομαστε.

                    Ψάξε να τις βρεις στο νήμα του 3008.
                    Μην τα θες όλα στο χέρι.
                    Διάβασε και λίγο ανάποδα, άσχετα ας δεν είμαστε Άραβες.

                    Εσυ κανεις διορθωσεις στα σχολια σου αφου σου εχω απαντησει σε επομενα οποτε μην περιμενεις να παθω κραμπα.

                    Για να σε βοηθήσω να μην πάθεις την κράμπα.

                    George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • George 0
                      George 0 @katafractos17 last edited by

                      @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                      @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                      @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                      @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                      @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                      @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                      @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                      @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                      @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                      @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                      @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                      Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
                      Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

                      Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
                      Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

                      Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

                      Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
                      Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

                      Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

                      Ωραίος!
                      Συνέχισε έτσι, να δω κάτι που μπορείς να αποδείξεις.

                      Σου απαντησα για τα κυβικα που ανεφερες επισης. Για την ιπποδυναμη τι να πουμε ολα πανω κατω 130-140 ειναι.

                      Ναι μωρέ, εντάξει.

                      Επειδη εχεις ενα 3008 δεν μου λες και τι καταναλωσεις εχεις? Ετσι για να μην χαλιομαστε.

                      Ψάξε να τις βρεις στο νήμα του 3008.
                      Μην τα θες όλα στο χέρι.
                      Διάβασε και λίγο ανάποδα, άσχετα ας δεν είμαστε Άραβες.

                      Εσυ κανεις διορθωσεις στα σχολια σου αφου σου εχω απαντησει σε επομενα οποτε μην περιμενεις να παθω κραμπα.

                      Για να σε βοηθήσω να μην πάθεις την κράμπα.

                      Πες και κανενα ΝΟΥΜΕΡΟ να με βοηθησεις.

                      We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                      katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimitrioskosmas @gatoz last edited by aea4tf

                        @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

                        @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                        @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                        @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                        @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                        @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                        @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                        @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                        @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                        Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
                        Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

                        Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
                        Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

                        Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

                        Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
                        Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

                        Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

                        Ωραίος!
                        Συνέχισε έτσι, να δω κάτι που μπορείς να αποδείξεις.

                        Σου απαντησα για τα κυβικα που ανεφερες επισης. Για την ιπποδυναμη τι να πουμε ολα πανω κατω 130-140 ειναι.

                        Ναι μωρέ, εντάξει.

                        Επειδη εχεις ενα 3008 δεν μου λες και τι καταναλωσεις εχεις? Ετσι για να μην χαλιομαστε.

                        Edit

                        με μωτ 43 αν και καθε εργασιμη χανονται τουλαχιστον 60' σε κινηση για μολις 11km, για να ανακτηθουν σε τεραστιες και γρηγορες βολτες σουκων

                        Ο γάτος μίλησε για κατανάλωση,πάει χάλασε κι αυτός

                        @dimitrioskosmas Παρακαλώ να σβήνετε τις φωτογραφίες από τις παραθέσεις. Ευχαριστώ. {Admin}

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • B
                          bill_hsd @gatoz last edited by aea4tf

                          @gatoz said in Toyota Corolla Cross:

                          @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                          @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                          @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                          @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                          @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                          @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                          @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                          @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                          Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
                          Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

                          Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
                          Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

                          Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

                          Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
                          Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

                          Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

                          Ωραίος!
                          Συνέχισε έτσι, να δω κάτι που μπορείς να αποδείξεις.

                          Σου απαντησα για τα κυβικα που ανεφερες επισης. Για την ιπποδυναμη τι να πουμε ολα πανω κατω 130-140 ειναι.

                          Ναι μωρέ, εντάξει.

                          Επειδη εχεις ενα 3008 δεν μου λες και τι καταναλωσεις εχεις? Ετσι για να μην χαλιομαστε.

                          Edit

                          με μωτ 43 αν και καθε εργασιμη χανονται τουλαχιστον 60' σε κινηση για μολις 11km, για να ανακτηθουν σε τεραστιες και γρηγορες βολτες σουκων

                          Τα 6,2 lt/100km ειναι μαζί με τις φορτίσεις του PHEV ή χωρίς;

                          @bill_hsd Παρακαλώ να σβήνετε τις φωτογραφίες από τις παραθέσεις. Ευχαριστώ. {Admin}

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            gchris7 @katafractos17 last edited by

                            @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                            @gchris7 said in Toyota Corolla Cross:

                            @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                            Πουθενά δε βλέπω τη διπλάσια κατανάλωση την οποία αναφέρεις.
                            Κανένα μοτέρ δεν είναι 20ετίας. Είναι όλα σύγχρονα. Και επείδη καταλαβαίνω ότι αναφέρεσαι στον Puretech, είναι η 3η γενιά αυτή που κυκλοφορεί, εξελιγμένη και αναβαθμισμένη πρόσφατα και σε Euro 6A όπως βλέπεις. Το να αναπαράγουμε συνέχεια μια τέτοια ανακρίβεια έχω αναφέρει πολλάκις ότι δεν βοηθάει σε μία "ανιδιοτελής" συζήτηση.

                            Επιτάχυνση, κάτι δέκατα του δευτερολέπτου διαφορές.
                            Ροπή να μην το συζητήσουμε.
                            Σε τελική ταχύτητα όλα έχουν μεγαλύτερη από το CC αλλά κλάιν, δεν το συζητάω ούτε το συγκρίνω.

                            Εκπομπές, πάλι κάποια λίγα γραμμάρια διαφορά, εκτός από τη Χ1 που έχει κάποια παραπάνω.

                            Τα 185Nm ροπης του CC 1,8 δεν ειναι συνδυαστικα με τον ηλεκτροκινητηρα αλλα μονο με τον θερμικο. Ειναι παραπανω το νουμερο.

                            Επισης οπως ολοι ξερουμε οι περισοτεροι κατασκευαστες σε αντιθεση με την Toyota, δηλωνουν οτι ναναι καταναλωσεις. Γελαει ο κοσμος με τα 5.5 που δηλωνει η peugeot... 😄

                            Συγνώμη, αλλά αυτό που τόνισα με κόκκινο χρώμα δείχνει πως σκέφτονται οι λάτρεις της Toyota και πως μάλλον δεν έχει νόημα να κάνει κάποιος συζήτηση.
                            Συνεχίστε.

                            Μας αρεσει δεν μας αρεσει αυτη ειναι η πραγματικοτητα και δεν εχει να κανει με Toyotaκιδες και λατρειες. Ελαχιστοι κατασκευαστες δηλωνουν πραγματικες καταναλωσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • katafractos17
                              katafractos17 @George 0 last edited by

                              @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                              @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                              @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                              @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                              @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                              @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                              @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                              @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                              @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                              @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                              @george-0 said in Toyota Corolla Cross:

                              @katafractos17 said in Toyota Corolla Cross:

                              Επαναλαμβάνω, η όλη κουβέντα και απορία δικιά μου, ξεκίνησε συγκεκριμένα για αυτό που διαβάζουμε κατά διαστήματα "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα".
                              Αλλά μάλλον ισχύει το: "Σιγά μην πληρώσω για χρέπι χαμηλού κυβισμού με τόσα λίγα άλογα... εκτός αν είναι Toyota"

                              Εδω ειναι το νημα της Corolla Cross με κινητηρες 1.8 και 2.0. Ποιο ειναι το χαμηλου κυβισμου Toyota που αναφερεις?
                              Επισης οτι το 3008 που ειναι 1.2 ειναι χαμηλου κυβισμου τελεια.

                              Οι χαρακτηρισμοι χρεπια ειναι υπερβολικοι και δειχνουν φανατισμο. Σαφως καποιος θα προτιμησει το 3008 και αλλος το Corolla. Δεν θα παθω και κραμπα στον εγκεφαλο.

                              Ε διάβασε από την αρχή και θα καταλάβεις ότι μιλάω για την ιπποδύναμη και όχι για τα κυβικά.
                              Οπότε δεν θα πάθεις καμία κράμπα.

                              Μηπως να διαβασω και αναποδα σαν Αραβας για να ικανοποιηθεις?

                              Ωραίος!
                              Συνέχισε έτσι, να δω κάτι που μπορείς να αποδείξεις.

                              Σου απαντησα για τα κυβικα που ανεφερες επισης. Για την ιπποδυναμη τι να πουμε ολα πανω κατω 130-140 ειναι.

                              Ναι μωρέ, εντάξει.

                              Επειδη εχεις ενα 3008 δεν μου λες και τι καταναλωσεις εχεις? Ετσι για να μην χαλιομαστε.

                              Ψάξε να τις βρεις στο νήμα του 3008.
                              Μην τα θες όλα στο χέρι.
                              Διάβασε και λίγο ανάποδα, άσχετα ας δεν είμαστε Άραβες.

                              Εσυ κανεις διορθωσεις στα σχολια σου αφου σου εχω απαντησει σε επομενα οποτε μην περιμενεις να παθω κραμπα.

                              Για να σε βοηθήσω να μην πάθεις την κράμπα.

                              Πες και κανενα ΝΟΥΜΕΡΟ να με βοηθησεις.

                              Σου παρέθεσε νούμερο ο Γάτος.
                              Το ίδιο αυτοκίνητο έχουμε.

                              Παρόλα αυτά επειδή είμαι καλός, σου παραθέτω και ένα από τα διάφορα που έχω βάλει κι εγώ κατά καιρούς.

                              alt text

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                starlet85 last edited by starlet85

                                Σε μακροσκελή ανηφόρα το 1.8, φουλ γεμάτο σε σχέση με ένα αμάξι 1 τόνο 95 ίππους θα είναι χειρότερο;

                                Δλδ μπαταρία θα καταναλωθεί ενδιάμεσα και θα ανεβαίνει με τους 100 του βενζινοκινητήρα.

                                Είναι 1400κιλα και γεμάτο.

                                Αν είχα αυτή την απάντηση θα ήμουν πολύ ευτυχής.

                                Δεν ενδιαφέρομαι για οποιοδήποτε άλλο αμάξι παρά προσπαθώ να αποφασίσω μεταξύ 1.8 και 2.0

                                Οικογένεια με μικρό παιδί, μικρή χρήση αλλά όταν χρειαστεί θέλω να μπορεί.

                                Τα φορολογικά τα έχω δεχθεί.

                                Τη διαφορά σε κατανάλωση επίσης.

                                Ζορίζομαι λίγο με μεταπωλητική ταχύτητα. Δε θα σωθώ αν πέσει και 4 χιλιάρικα για να φύγει.

                                George 0 S .SPIROS. 0 C 4 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • George 0
                                  George 0 @starlet85 last edited by George 0

                                  @starlet85 said in Toyota Corolla Cross:

                                  Σε μακροσκελή ανηφόρα το 1.8, φουλ γεμάτο σε σχέση με ένα αμάξι 1 τόνο 95 ίππους θα είναι χειρότερο;

                                  Δλδ μπαταρία θα καταναλωθεί ενδιάμεσα και θα ανεβαίνει με τους 100 του βενζινοκινητήρα.

                                  Είναι 1400κιλα και γεμάτο.

                                  Αν είχα αυτή την απάντηση θα ήμουν πολύ ευτυχής.

                                  Το υβριδικο της toyota εχει δυο ηλεκτρομοτερ. Το ενα κινει και το αλλο φορτιζει. Οταν αδειασει η μπαταρια και ο χρηστης θελει ολη τη δυναμη η γεννητρια δινει την ενεργεια στον ηλεκτρικο κινητηρα. Εαν δεν χρειαζεται ολη τη δυναμη η γεννητρια φορτιζει την μπαταρια.

                                  We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 @starlet85 last edited by stefan147

                                    @starlet85 said in Toyota Corolla Cross:

                                    Σε μακροσκελή ανηφόρα το 1.8, φουλ γεμάτο σε σχέση με ένα αμάξι 1 τόνο 95 ίππους θα είναι χειρότερο;

                                    Δλδ μπαταρία θα καταναλωθεί ενδιάμεσα και θα ανεβαίνει με τους 100 του βενζινοκινητήρα.

                                    Είναι 1400κιλα και γεμάτο.

                                    Αν είχα αυτή την απάντηση θα ήμουν πολύ ευτυχής.

                                    Δεν ενδιαφέρομαι για οποιοδήποτε άλλο αμάξι παρά προσπαθώ να αποφασίσω μεταξύ 1.8 και 2.0

                                    Οικογένεια με μικρό παιδί, μικρή χρήση αλλά όταν χρειαστεί θέλω να μπορεί.

                                    Τα φορολογικά τα έχω δεχθεί.

                                    Τη διαφορά σε κατανάλωση επίσης.

                                    Ζορίζομαι λίγο με μεταπωλητική ταχύτητα. Δε θα σωθώ αν πέσει και 4 χιλιάρικα για να φύγει.

                                    Κράτα πως ότι και να συμβεί και 50 χλμ ανηφόρα να σου προκύψει, ουσιαστικά δε θα ξεμείνεις ποτέ από μπαταρία. Βρέξει χιονίσει το αμάξι θα αποδίδει ΠΑΝΤΑ ως 140 άλογα (εάν αυτό είναι πολύ ή λίγο ας το κρίνει ο καθένας για τον εαυτό του). Το μόνο που εύλογα θα συμβεί όταν έχεις χαμηλή μπαταρία είναι να αυξηθεί η κατανάλωση καυσίμου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • .SPIROS. 0
                                      .SPIROS. 0 @starlet85 last edited by .SPIROS. 0

                                      @starlet85 said in Toyota Corolla Cross:

                                      Σε μακροσκελή ανηφόρα το 1.8, φουλ γεμάτο σε σχέση με ένα αμάξι 1 τόνο 95 ίππους θα είναι χειρότερο;

                                      Δλδ μπαταρία θα καταναλωθεί ενδιάμεσα και θα ανεβαίνει με τους 100 του βενζινοκινητήρα.

                                      Είναι 1400κιλα και γεμάτο.

                                      Αν είχα αυτή την απάντηση θα ήμουν πολύ ευτυχής.

                                      Δεν ενδιαφέρομαι για οποιοδήποτε άλλο αμάξι παρά προσπαθώ να αποφασίσω μεταξύ 1.8 και 2.0

                                      Οικογένεια με μικρό παιδί, μικρή χρήση αλλά όταν χρειαστεί θέλω να μπορεί.

                                      Τα φορολογικά τα έχω δεχθεί.

                                      Τη διαφορά σε κατανάλωση επίσης.

                                      Ζορίζομαι λίγο με μεταπωλητική ταχύτητα. Δε θα σωθώ αν πέσει και 4 χιλιάρικα για να φύγει.

                                      οτι και να γραψουμε εδω μεσα, πρεπει να το δεις στη πραξη μονος σου. Κανε ενα test drive το 1,8 και κρινε μονος σου αν ειναι επαρκες.

                                      το προβλημα με τον κινητηρα αυτον ειναι οτι σε ταξιδι με 120+ και ανηφορες, επειδη δεν εχει μεγαλη ισχυ ο θερμικος, αναγκαστικα θα δουλευει ψηλα στις 4000+ στροφες, οποτε κανει θορυβο. Ο 2.0 σιγουρα θα ειναι πολυ πιο χαλαρος.

                                      αν ομως δεν κανεις πολλα ταξιδια ή δεν πηγαινεις πολυ γρηγορα, δεν ειναι απαραιτητος.

                                      • αποκλειεται να ειναι 1400 κιλα. Το δικο μου κορολα 1,8 ειναι 1440 με μισο ρεζερβουαρ.
                                      S S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        starlet85 last edited by starlet85

                                        Αν έχω εγγύηση τα 140hp δεν έχω θέμα. Και βενζίνη ας κάψει.

                                        Να μη βρεθώ να θέλω βιτζι για να ανέβω θέλω. Ή να μη βρεθώ να κάνω προσπέραση, σε ανηφόρα της εθνικής και να με αφήσει ξαφνικά.

                                        Διάβαζα αλλού ότι όταν φορτίζει κάποιοι το νιώθουν να ζορίζεται και να αγκομαχά όπως όταν ανάβει το κλιματιστικό σε μικρά αμάξια. Ισχύει;

                                        Παραθέτω και συνδεσμο

                                        Ο σύνδεσμος https://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/197965-question-for-hybrids-accelerationpowertorque-in-general/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          starlet85 @.SPIROS. 0 last edited by

                                          @spiros-0 said in Toyota Corolla Cross:

                                          @starlet85 said in Toyota Corolla Cross:

                                          Σε μακροσκελή ανηφόρα το 1.8, φουλ γεμάτο σε σχέση με ένα αμάξι 1 τόνο 95 ίππους θα είναι χειρότερο;

                                          Δλδ μπαταρία θα καταναλωθεί ενδιάμεσα και θα ανεβαίνει με τους 100 του βενζινοκινητήρα.

                                          Είναι 1400κιλα και γεμάτο.

                                          Αν είχα αυτή την απάντηση θα ήμουν πολύ ευτυχής.

                                          Δεν ενδιαφέρομαι για οποιοδήποτε άλλο αμάξι παρά προσπαθώ να αποφασίσω μεταξύ 1.8 και 2.0

                                          Οικογένεια με μικρό παιδί, μικρή χρήση αλλά όταν χρειαστεί θέλω να μπορεί.

                                          Τα φορολογικά τα έχω δεχθεί.

                                          Τη διαφορά σε κατανάλωση επίσης.

                                          Ζορίζομαι λίγο με μεταπωλητική ταχύτητα. Δε θα σωθώ αν πέσει και 4 χιλιάρικα για να φύγει.

                                          οτι και να γραψουμε εδω μεσα, πρεπει να το δεις στη πραξη μονος σου. Κανε ενα test drive το 1,8 και κρινε μονος σου αν ειναι επαρκες.

                                          το προβλημα με τον κινητηρα αυτον ειναι οτι σε ταξιδι με 120+ και ανηφορες, επειδη δεν εχει μεγαλη ισχυ ο θερμικος, αναγκαστικα θα δουλευει ψηλα στις 4000+ στροφες, οποτε κανει θορυβο. Ο 2.0 σιγουρα θα ειναι πολυ πιο χαλαρος.

                                          αν ομως δεν κανεις πολλα ταξιδια ή δεν πηγαινεις πολυ γρηγορα, δεν ειναι απαραιτητος.

                                          • αποκλειεται να ειναι 1400 κιλα. Το δικο μου κορολα 1,8 ειναι 1440 με μισο ρεζερβουαρ.

                                          Στα χαρακτηριστικά για το 1.8 λέει 1375 έως 1405 κιλά καθαρό βάρος

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 @.SPIROS. 0 last edited by

                                            @spiros-0 said in Toyota Corolla Cross:

                                            το προβλημα με τον κινητηρα αυτον ειναι οτι σε ταξιδι με 120+ και ανηφορες, επειδη δεν εχει μεγαλη ισχυ ο θερμικος, αναγκαστικα θα δουλευει ψηλα στις 4000+ στροφες, οποτε κανει θορυβο. Ο 2.0 σιγουρα θα ειναι πολυ πιο χαλαρος.

                                            Δυστυχώς και το 2λτ παρά την έξτρα δύναμη, στην παραμικρή υποψία επιτάχυνσης μουγκρίζει έντονα.

                                            .SPIROS. 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 464
                                            • 465
                                            • 466
                                            • 467
                                            • 468
                                            • 523
                                            • 524
                                            • 466 / 524
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr