Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 148
    • 149
    • 72 / 149
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2963
    81480
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Youtube Video

      😵 😂 😂

      Το αυτοκινητο για Μύκονο και Σαντορίνη.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @lap last edited by

        @lap said in BYD forum:

        Youtube Video

        😵 😂 😂

        Το αυτοκινητο για Μύκονο και Σαντορίνη.

        και παγκρατι και κυψελη

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          9,6μ κύκλο στροφής το swift, 9,4μ αυτό.

          Ε, όχι. 😠 😠

          Αηδία κατάντησαν.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          D 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Άσε που κάνει μόνο του slalom. Ο φίλος από τη Θεσσαλονίκη θα μείνει χωρίς δουλειά.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dettol @lap last edited by

              @lap said in BYD forum:

              9,6μ κύκλο στροφής το swift, 9,4μ αυτό.

              Ε, όχι. 😠 😠

              Αηδία κατάντησαν.

              και εμεις χαιρομαστε για το rear wheel steering που εχουν οι λιμουζινες και το cybertruck. Απορω ποσο "ζημια" θα κανει στα λαστιχα τετοιου ειδους χρηση ομως.

              ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • cirus
                cirus last edited by

                @dettol said in BYD forum:

                @lap said in BYD forum:

                9,6μ κύκλο στροφής το swift, 9,4μ αυτό.

                Ε, όχι. 😠 😠

                Αηδία κατάντησαν.

                και εμεις χαιρομαστε για το rear wheel steering που εχουν οι λιμουζινες και το cybertruck. Απορω ποσο "ζημια" θα κανει στα λαστιχα τετοιου ειδους χρηση ομως.

                συμφωνω , ενταξει εντυπωσιακο μεν αλλα εχω την ίδια απορροία

                λογικα θα κάνει ζημια στα λάστιχα κατι τέτοιο

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A d P
                  A d P moderator @lap last edited by

                  @lap said in BYD forum:

                  Άσε που κάνει μόνο του slalom. Ο φίλος από τη Θεσσαλονίκη θα μείνει χωρίς δουλειά.

                  O μουσ τέστης;😁😁🤣

                  R-LINE

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Στον μπροστινό τροχό όσο αν στρίβεις το τιμόνι σε στάση. Πίσω αφοσον γυρίζουν ανάποδα η κάθε μια ρόδα ξεχωριστά ( η εσωτερική ας πουμε γυρίζει μπροστά και η εξωτερική με όπισθεν) και με ίδια ταχύτητα θεωρώ πως θα ισοσκελίζει και θα μηδενίζει τις δυνάμεις καταπόνησης. Τα φρένα είναι το θέμα πιο πολύ.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • cirus
                      cirus @lap last edited by

                      @lap said in BYD forum:

                      Στον μπροστινό τροχό όσο αν στρίβεις το τιμόνι σε στάση. Πίσω αφοσον γυρίζουν ανάποδα η κάθε μια ρόδα ξεχωριστά ( η εσωτερική ας πουμε γυρίζει μπροστά και η εξωτερική με όπισθεν) και με ίδια ταχύτητα θεωρώ πως θα ισοσκελίζει και θα μηδενίζει τις δυνάμεις καταπόνησης. Τα φρένα είναι το θέμα πιο πολύ.

                      εμενα μου φαίνεται οτι το γυρισμα των τροχων τοσο πολύ θα αφήνει γόμα κατω στο έδαφος και θα τρώγεται το λάστιχο. Σιγουρος δεν είμαι αλλα ετσι μου φαίνεται

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Γιατί μωρέ αφού γυρίζουν σε σταθερη ταχύτητα. Αυτό θα συνέβαινε αν ήταν κλειδωμενοι όπως με χειρόφρενο

                        Πιο πολύ οι καταπονήσεις να είναι σε συνδέσμους ανάρτησης και φρένα. Υποτίθεται θα το έχουν υπολογίσει

                        Εφόσον ομως είναι με τόσο χαμηλή ταχύτητα υποπτεύομαι καμία ζημιά και καταπόνηση.

                        Εάν ήταν Κάγκουρας και έκανε χειρόφρενα με υψηλή ταχύτητα ναι εκεί υπάρχει καταπόνηση όλων .

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Άσχετο πλέον λένε τα BYD θα έχουν διπλα ψαλίδια μπροστά. Ενώ αυτού η στρεπτική ακαμψία είναι 1/3 υψηλότερη από τα αντίστοιχα bmw κλτ.

                          Τι εχουν κάνει;;; Ποσα κεφαλαια έχουν;;;;

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A d P
                            A d P moderator @lap last edited by

                            @lap said in BYD forum:

                            Άσχετο πλέον λένε τα BYD θα έχουν διπλα ψαλίδια μπροστά. Ενώ αυτού η στρεπτική ακαμψία είναι 1/3 υψηλότερη από τα αντίστοιχα bmw κλτ.

                            Τι εχουν κάνει;;; Ποσα κεφαλαια έχουν;;;;

                            Και η μεγάλη παραγωγή ρίχνει το κόστος ανά μονάδα
                            Έτσι είναι αν ξεκινάς με 1 ΔΙΣ ντόπιους πελάτες

                            R-LINE

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Λοιπόν.... BYD ως σήμερα 105 δις market cap.
                              BMW 42 δις

                              Mercedes 58 δις

                              Vag 42δις

                              Toyota 224 δις 💪

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                lap last edited by

                                Οποτε από αυτό και μόνο εκτός απροόπτου, φαίνονται οι δυνατότητες των κατασκευαστών.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @lap last edited by

                                  @lap said in BYD forum:

                                  9,6μ κύκλο στροφής το swift, 9,4μ αυτό.

                                  Ε, όχι. 😠 😠

                                  Αηδία κατάντησαν.

                                  9.24

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    😡

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @lap last edited by

                                      @lap said in BYD forum:

                                      Γιατί μωρέ αφού γυρίζουν σε σταθερη ταχύτητα. Αυτό θα συνέβαινε αν ήταν κλειδωμενοι όπως με χειρόφρενο

                                      Πιο πολύ οι καταπονήσεις να είναι σε συνδέσμους ανάρτησης και φρένα. Υποτίθεται θα το έχουν υπολογίσει

                                      Εφόσον ομως είναι με τόσο χαμηλή ταχύτητα υποπτεύομαι καμία ζημιά και καταπόνηση.

                                      Εάν ήταν Κάγκουρας και έκανε χειρόφρενα με υψηλή ταχύτητα ναι εκεί υπάρχει καταπόνηση όλων .

                                      δεν ξερω κατα ποσο συμμετεχουν φρενα στην "επιτοπια στροφη". Το οχημα ειναι ηλεκτρικο οποτε ειναι αρκετα πιθανο οτι υπολογιζει ακριβως ποση ισχυ να δωσει σε καθε τροχο ωστε να επιτευχθει το αποτελεσμα που βλεπουμε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Δες πως τρεμοπαίζουν σε χιλιοστά οι πίσω τροχοί για την σταθερότητα σε βρεγμένο.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ntinaras
                                          ntinaras @dettol last edited by

                                          @dettol said in BYD forum:

                                          @lap said in BYD forum:

                                          9,6μ κύκλο στροφής το swift, 9,4μ αυτό.

                                          Ε, όχι. 😠 😠

                                          Αηδία κατάντησαν.

                                          και εμεις χαιρομαστε για το rear wheel steering που εχουν οι λιμουζινες και το cybertruck. Απορω ποσο "ζημια" θα κανει στα λαστιχα τετοιου ειδους χρηση ομως.

                                          Γιατι να κανει ζημια? Απο τη στιγμη που πρακτικα γυρνανε οι πισω τροχοι, αρα σημαινει οτι ζοριζονται λιγοτερο τα ελαστικα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • katafractos17
                                            katafractos17 @cirus last edited by katafractos17

                                            @cirus said in BYD forum:

                                            @katafractos17 said in BYD forum:

                                            @fanis75 said in BYD forum:

                                            @katafractos17 said in BYD forum:

                                            Θέλεις να τις απαριθμήσεις τις "χαοτικές" διαφορές;

                                            1. Τεχνολογία μπαταρία (το βασικότερο σε ένα EV)
                                            2. Ψύξη μπαταρίας (επίσης το βασικότερο σε ένα EV)
                                            3. Αντλία θερμότητας
                                            4. Τεχνολογία ηελκτροκινητήρα
                                            5. Ιπποδύναμη και κατανάλωση
                                            6. Εξοπλισμός (επίσης χάος η διαφορά)
                                            7. Πίσω ανάρτηση

                                            @katafractos17 said in BYD forum:

                                            Αυτό επίσης πάλι με τις χαοτικές διαφορές στα 50Κ δεν το κατάλαβα. Γιατί πριν συμφώνησες για την τιμή του 01 που έπεσε στα 35Κ και ότι στα 50Κ δεν το έπαιρνε κανείς.

                                            Μα δεν λέω για το Λυνκ, για το Μπυντ συζητάμε. Δες το Seal σε σχέση με το 3008.

                                            Βρε Φάνη, ποια είναι η διαφορά για παράδειγμα στην τεχνολογία του ηλεκτροκινητήρα ξέρεις να μου πεις με αποδείξεις και ντοκουμέντα και να δικαιολογήσεις γιατί είναι και χαοτικά καλύτερη;

                                            Η μπαταρία και στα δύο είναι LFP με τη διαφορά στον τρόπο ψύξης. Αυτή του C3 μάλιστα είναι (400V type), για το Dophin δεν ξέρω. Επίσης βλέπω ότι το C3 φορτίζει γρηγορότερα από το δελφίνι. Αν αυτό για εσένα είναι χάος τότε πάω πάσο.

                                            Αυτονομία ίδια έχουν και κατανάλωση έχει διαφορά περίπου 1kW/100km υπέρ του Dolphin. Αυτό είναι χαοτική διαφορά;
                                            Επίσης στα 20Κ παίρνεις το Dolphin με τα 200 άλογα ή αυτό με τα 95? Το ρωτάω γιατί δεν το γνωρίζω και ανέφερες και την ιπποδύναμη. Μιλάμε βέβαια για αυτοκίνητα πόλης που πόσο πολύ να ενδιαφέρει η ιπποδύναμη αλλά οκ.

                                            Στην Αντλία Θερμότητας συμφωνώ ότι υπάρχει διαφορά.
                                            Άντε και στον εξοπλισμό, χωρίς να το έχω κοιτάξει, αλλά σας πιστεύω που λέτε ότι έχει πολύ εξοπλισμό.

                                            Τώρα στην πίσω ανάρτηση δεν χρόνο αυτή τη στιγμή να δω τι παίζει για να δω το "χάος" γιατί πρέπει να μπλοκάρω και κάτι Κινέζικες IP που βράνε τη Γερμανία. Να κάνουμε και καμιά δουλειά να βγάλουμε το ψωμί μας. 😊

                                            Το ενα εχει αντλια θερμότητας, το αλλο δεν εχει, ξερεις ποσο μεγάλη διαφορα έχει αυτο στην καταναλωση τον χειμώνα?

                                            το ενα εχει υδροψυξη στην μπαταρία , το αλλο αεροψυξη, ξερεις ποσο σημαντικό είναι αυτό στο μελλον για μικρότερο degradation αλλα και ποσο βοηθαει στην γρηγορη φορτιση οπου το ενα θα συνεχίσει να φορτιζει σε γρήγορο ρυθμό ενώ το αλλο για να προστατεψει την μπαταρια και τον inverter θα ρίξει την ισχύ της φορτισης?

                                            στα 20 παιρνεις το dolfin με τα 200 το c3 εχει 95. και ναι οταν το ενα φεύγει σφαίρα και το αλλο απλά καλά και μπορεις να έχεις το σφαιρα γιατι να παρεις το αργο? Αν και τα 95 είναι επαρκη

                                            επίσης εχεις δει τις διαφορες στον εξοπλισμό? το c3 full extra βγαινει ακριβότερο και εχει λιγότερα, τι να συζητήσουμε , ειναι αστειο να τα συγκρίνουμε , είναι πολύ καλύτερο το dolfin και φτηνότερο

                                            Μα γράφω για την αντλία θερμότητας ότι συμφωνώ και μου απαντάς πάνω σε αυτό σαν να έχω φέρει αντίρρηση.
                                            Το ίδιο και για τον εξοπλισμό. Έγραψα ότι σας πιστεύω.
                                            Μια χαρά τα περισσότερα άλογα, απλά δεν ξέρω πόσο μεγαλό πλεονέκτημα είναι για ένα αυτοκίνητο πόλης αλλά οκ. Παρεμπιπτόντως το C3 νομίζω έχει 113 άλογα και όχι 95.
                                            Έχεις συγκριτικούς χρόνους φόρτισης μεταξύ των δύο, για να δούμε τη χαοτική διαφορά λόγω ψύξης πάνω σε αυτό;
                                            Γιατί εγώ βλέπω γρηγορότερους χρόνους για το C3.

                                            D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 72 / 149
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr