-
Δηλαδή πάτησες το πόδι στο πάτωμα και δεν είχες απόθεμα δύναμης;
Χμμμ.
-
@ataim said in Οδήγησα....:
κύριο κριτήριο είναι ο εσωτερικός διάκοσμος ο οποίος δεν είναι κακός.
κακα τα ψέματα το κύριο κριτηριο είναι τα χρήματα που παίρνεις full hybrid 200HP με full εξτρα.
Αυτό είναι το κύριο selling point.
Ουτε το καλύτερο σε υλικά θα είναι όυτε το καλύτερο συστημα hybrid ουτε ουτε
Το HS δεν μου φαίνεται και τοσο ευκαιρία οπως το Mg3
το mg3 μου φαίνεται πολύ καλή η τιμή και επαρκεστατη η δυναμή του για τα χρήματα του. Αν ηταν πιο ακριβό δεν θα έλεγα τα ίδια.
Γενικα την MG σαν μάρκα νομίζω ολοι για τις πολύ καλές τιμες για το τι παίρνεις την διαλέγουν. Κανενας δεν την διαλέγει γιατι είναι κάτι το φοβερό
-
@cirus said in Οδήγησα....:
@ataim said in Οδήγησα....:
κύριο κριτήριο είναι ο εσωτερικός διάκοσμος ο οποίος δεν είναι κακός.
κακα τα ψέματα το κύριο κριτηριο είναι τα χρήματα που παίρνεις full hybrid 200HP με full εξτρα.
Αυτό είναι το κύριο selling point.
Ουτε το καλύτερο σε υλικά θα είναι όυτε το καλύτερο συστημα hybrid ουτε ουτε
Το HS δεν μου φαίνεται και τοσο ευκαιρία οπως το Mg3
το mg3 μου φαίνεται πολύ καλή η τιμή και επαρκεστατη η δυναμή του για τα χρήματα του. Αν ηταν πιο ακριβό δεν θα έλεγα τα ίδια.
Γενικα την MG σαν μάρκα νομίζω ολοι για τις πολύ καλές τιμες για το τι παίρνεις την διαλέγουν. Κανενας δεν την διαλέγει γιατι είναι κάτι το φοβερό
Ειναι πως λεμε για το duster το suv του λαου?? εεε το mg ειναι το hybrid του λαου
-
@alex-mix said in Οδήγησα....:
@cirus said in Οδήγησα....:
@ataim said in Οδήγησα....:
κύριο κριτήριο είναι ο εσωτερικός διάκοσμος ο οποίος δεν είναι κακός.
κακα τα ψέματα το κύριο κριτηριο είναι τα χρήματα που παίρνεις full hybrid 200HP με full εξτρα.
Αυτό είναι το κύριο selling point.
Ουτε το καλύτερο σε υλικά θα είναι όυτε το καλύτερο συστημα hybrid ουτε ουτε
Το HS δεν μου φαίνεται και τοσο ευκαιρία οπως το Mg3
το mg3 μου φαίνεται πολύ καλή η τιμή και επαρκεστατη η δυναμή του για τα χρήματα του. Αν ηταν πιο ακριβό δεν θα έλεγα τα ίδια.
Γενικα την MG σαν μάρκα νομίζω ολοι για τις πολύ καλές τιμες για το τι παίρνεις την διαλέγουν. Κανενας δεν την διαλέγει γιατι είναι κάτι το φοβερό
Ειναι πως λεμε για το duster το suv του λαου?? εεε το mg ειναι το hybrid του λαου
ναι βασικα το duster εχασε τον βασικο λόγο υπαρξης του. Το Full hybrid του δεν είναι τοσο καλό για τα χρήματα. Ακριβυνε πολύ γενικα. Το καλύτερο duster είναι αυτό με το υγραέριο για οικονομία. Το οποιο είναι ΤΑΦΟΣ ομως και εκνευριστικά αργό σε μια εκδρομη.
Ε καλύτερα ενα MG HS Hybrid που θα είναι κοντα σε οικονομία στην πόλη αλλα δεν είναι και ταφος στο ταξίδι.
-
@lap said in Οδήγησα....:
Δηλαδή πάτησες το πόδι στο πάτωμα και δεν είχες απόθεμα δύναμης;
Χμμμ.
Σε έναν κόμβο βρέθηκα δίπλα σε ένα λεωφορείο το οποίο αγχώθηκα να προσπεράσω, δύναμη έχει αλλά όχι πάντα, είναι λίγες οι τρεις σχέσεις.
-
Δεν καταλαβαίνω τι έγινε; Πάτησες το πόδι στο πάτωμα και τι ένιωσες;;
Δεν είχε δύναμη ή ένιωσες το κενό της αλλαγής σχέσεων
-
@lap said in Οδήγησα....:
Δεν καταλαβαίνω τι έγινε; Πάτησες το πόδι στο πάτωμα και τι ένιωσες;;
Οτι ειναι προβληματική υλοποίηση, απλό ειναι.
-
@lap said in Οδήγησα....:
Δεν καταλαβαίνω τι έγινε; Πάτησες το πόδι στο πάτωμα και τι ένιωσες;;
Δεν είχε δύναμη ή ένιωσες το κενό της αλλαγής σχέσεων
Δεν ξέρω τι έκανε, προσπέρασα πολύ αργά, κάποια στιγμή περίπου στα μέσα της προσπέρασης μου έδωσε δύναμη, πριν σερνόταν. Είναι απρόβλεπτη υλοποίηση, αν δεν έχεις απαιτήσεις είναι μια χαρά, αν το πιέσεις κάνει ό,τι θέλει.
-
Οδήγησα...
-
Μήπως απλά ήσουν σε φάση αλλαγής σχέσης. Γενικότερα επειδή είστε λίγο biased επειδή αγοράσατε Toyota hybrid κάπως τα θολώνετε.
Το ότι έχει κενά κατά την αλλαγή σχέσης είναι λογικό και το έχουμε πει. Το ότι έχει κενά δύναμης σε επίπεδο οδόστρωμα είσαι ο μόνος που το αναφερει από όσα τεστ έχω δει στο youtube
-
-
@lap said in Οδήγησα....:
Μήπως απλά ήσουν σε φάση αλλαγής σχέσης. Γενικότερα επειδή είστε λίγο biased επειδή αγοράσατε Toyota hybrid κάπως τα θολώνετε.
Το ότι έχει κενά κατά την αλλαγή σχέσης είναι λογικό και το έχουμε πει. Το ότι έχει κενά δύναμης σε επίπεδο οδόστρωμα είσαι ο μόνος που το αναφερει από όσα τεστ έχω δει στο youtube
ναι μας κόφτει να πουλάει η Toyota, τι λες;
Κλείσε ένα test drive και θα διαπιστώσεις τα ίδια που έγραψα, τώρα για τα test στο youtube, δεν έχω δει ούτε σε ένα να το πιέζουν, βόλτες κάνουν. Για ανάβαση ούτε κουβέντα βέβαια. -
Δεν ξέρω αν σας ενδιαφέρουν οι πωλήσεις της Toyota στην Ελλάδα αλλά ίσως ειναι μια έμφυτη ανάγκη να δικαιολογήσετε τις επιλογές σας και να βγάλετε λαθος τις υπόλοιπες. Το έχουν όλοι οι άνθρωποι.
Έχω δει κάποια βιντεάκια που του κάνουν απότομα επιταγχυνσεις και έχει το κενό αλλαγής στις σχέσεις κυρίως μεταξύ 80-90χλμ/ωρα αλλά τραβάει δυνατά.
Το γεγονός ότι τα Toyota hybrid είναι χειρότερα σε ρεπριζ, δηλαδή σε αντικειμενικές επιταγχυνσεις δεν το αναφέρετε στις συγκρίσεις σας. Εάν δεν κάνω λάθος το zs με το σύστημα του έχει επιδόσεις επιπέδου δίλιτρης Corolla cross και σαφώς ανώτερες του Yaris cross 1.5
Προφανώς τα Toyota δεν έχουν την αίσθηση αλλαγής σχέσεων, έχουν όμως την αίσθηση των cvt με το μονότονο ήχο.
Από την αλλη τα MG έχουν το κενό σαν παλιά αυτόματα με μετατροπέα ροπής αλλά δεν έχουν τόσο πολύ αυτόν τον μονότονο ηχο.
Είναι δυο διαφορετικές φιλοσοφίες.
Το να αναφέρεις ότι έχει κενά δυνάμης είναι κάτι άλλο και πολύ σοβαρό και συγχώρεσε με αλλά θολώνεις την περιγραφή σου στο σημείο αυτό.
-
Εδώ ένα παράδειγμα επιτάχυνσης. Υπάρχει ένα κενό κατά την αλλαγή σχέσης στο κιβώτιο.
-
@lap
Αυτό που λες "επιλογή" δεν ισχύει πάντα, πολλές φορές βρίσκεσαι να οδηγείς ένα αυτοκίνητο χωρίς να το έχεις επιλέξει ο ίδιος. Επίσης επιμένεις να σχολιάζεις για αυτοκίνητα τα οποία δεν έχεις οδηγήσει, ενώ εγώ έχω οδηγήσει και το mg3 και το zs αλλά και αρκετά Toyota.
Όπως έγραψα το 0-80 στο lbx και στο zs και προφανώς και οι αντίστοιχες ρεπριζ μέχρι τα 80kph δεν έχουν διαφορά. Τέλος την αίσθηση πατιναρίσματος και την ακαθόριστη παροχή ισχύος στο zs θα την διαπιστώσεις και εσύ όταν κάνεις δοκιμή. -
Έχω οδηγήσει πολλές φορές παλιά Mercedes με μετατροπέα ροπής και καταλαβαίνω το τι λες. Αντίστοιχη άλλου είδους αίσθηση πατιναρισματος έχω βιώσει με τα Toyota hybrid, όπου ένιωθες το μοτέρ να στροφάρει δυσανάλογα με την επιτάχυνση δίνοντας μια ψευδαίσθηση οτι το αυτοκινητο δεν έχει δυναμη.
Αλλά δεν έβγαινα να την κατηγορώ ως σκουπάκι διότι ξέρω ότι αυτή είναι η φιλοσοφία λειτουργίας. Το αντίστοιχο και στα MG, είναι η φιλοσοφία λειτουργίας τους.
Το κενό στην δυναμη είναι κάτι άλλο, πολύ σοβαρό.
-
-
@lap said in Οδήγησα....:
Εδώ ένα παράδειγμα επιτάχυνσης. Υπάρχει ένα κενό κατά την αλλαγή σχέσης στο κιβώτιο.
Άμα δεν αφήνει ηθελημένα το πόδι από το γκάζι τότε είναι προβληματάρα. Να το κάνει και στο sport mode?
-
Το ότι αλλάζει ταχύτητα;;;
Οι χειρότερες ρεπριζ δεν είναι πρόβλημα αλλά το ότι αλλάζει ταχύτητα;
Δηλαδή ρε παιδιά εσάς σας ενδιαφέρει να ακούτε τον κινητήρα σταθερά σε υψηλές σαλ και να έχετε 2-3'' χειρότερες ρεπριζ ή να αλλάζει σχέσεις ταχυτητων έστω και αργά.
Τόσα χρόνια τι αυτοκίνητα οδηγείτε;
Υ.γ 2-3'' στα 110 -120 χλμ/ωρα
Χαρακτηριστικα 3''στα 110 χλμ/ωρα είναι 91 μέτρα απσοτασης. Εάν έχουν ας πουμε 3'' δλ διαφορα στην ρεπριζ 80-120χλμ/ωρα, όταν το γρηγορότερο θα φτάνει τα 120χλμ/ωρα το πιο αργό θα είναι πίσω κατά 100μετρα!
-
@jamesd said in Οδήγησα....:
@lap said in Οδήγησα....:
Εδώ ένα παράδειγμα επιτάχυνσης. Υπάρχει ένα κενό κατά την αλλαγή σχέσης στο κιβώτιο.
Άμα δεν αφήνει ηθελημένα το πόδι από το γκάζι τότε είναι προβληματάρα. Να το κάνει και στο sport mode?
Ναι ρε συ αλλάζει σχέση και μετά σηκώνει το ποδι από το γκάζι διότι έπιασε το όριο του δρομου
Οδήγησα....