-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Άντε καιρός να βάλουμε κάποιον έλληνα στην θέση του, κάποιον ευρύστέρνο
Να μας χτίσει κάνα εργοστάσιο εδώ να κανουμε μια απεργία της προκοπής! Βαρεθήκαμε στα ίδια και τα ίδια!είναι overqualified αυτός...
40 χρόνια εργολάβος, τι να κλάσουν ο Ελκλαν και ο Μπαμπάρες...
-
-
Απαπαπαπαπα….ακόμα και το Αζτέκ είναι ομορφότερο……
-
Γεια στην παρέα!
Έχω φύγει εξωτερικό (Καναδά) εδώ και χρόνια, και κοιτάζω καμιά φορά τις τιμές των αυτοκινήτων στην Ελλάδα και φρικάρω. Διάβασα σήμερα για το "φαντεζί" DS3 να κάνει 34 ολόκληρα χιλιάρικα σε ευρώ και έπαθα σοκ!
Πότε και πώς έγιναν τα αυτοκίνητα τόσο ακριβά στην Ελλάδα; Και πως την παλεύουν οι Έλληνες και αγοράζουν αυτοκίνητα;
-
@cliodriver said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Γεια στην παρέα!
Έχω φύγει εξωτερικό (Καναδά) εδώ και χρόνια, και κοιτάζω καμιά φορά τις τιμές των αυτοκινήτων στην Ελλάδα και φρικάρω. Διάβασα σήμερα για το "φαντεζί" DS3 να κάνει 34 ολόκληρα χιλιάρικα σε ευρώ και έπαθα σοκ!
Πότε και πώς έγιναν τα αυτοκίνητα τόσο ακριβά στην Ελλάδα; Και πως την παλεύουν οι Έλληνες και αγοράζουν αυτοκίνητα;
Δεν ειναι ολα ακριβα, υπαρχουν και ευκαιριες. Ασφαλεια ποσο πληρωνεις εκει που εισαι; Εγω κατω απο 1800$ τον χρονο δεν ειχα πληρωσει ποτε. Στην Ελλαδα ειναι το 1/3.
-
@cliodriver said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Πότε και πώς έγιναν τα αυτοκίνητα τόσο ακριβά στην Ελλάδα; Και πως την παλεύουν οι Έλληνες και αγοράζουν αυτοκίνητα;
Πάντα έτσι ήταν, ειδικά εαν συγκρίνεις με ΗΠΑ/Καναδά, που εκεί τα αυτοκίνητα είναι τσάμπα κυριολεκτικά.
-
-
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32007L0046
Σου βρήκα τα άρθρα για την έγκριση τύπου αυτοκινήτων όπου περιγράφεται η διαδικασία.
-
Δεν αμφισβήτησα ποτέ την έγκριση τύπου κτλ.
Το ότι παίρνει ένα αυτοκίνητο έγκριση τύπου δε σημαίνει ότι δεν μπορεί να παρουσιάσει προβλήματα.
Και τα ευρωπαϊκά παίρνουν και τα Ιαπωνέζικα και τα Κορεατικά και τα Αμερικανικά και όλα.
Παρόλα αυτά όλο και κάποια θέματα παρουσιάζουν τα οποία τα γνωρίζουμε τόσα και τόσα χρόνια που κυκλοφορούν και ξέρουμε τα καλά τους και τα κακά τους.
Για τα Κινέζικα λοιπόν τα οποία τα γνωρίζουμε για πρώτη φορά και δεν έχουν δώσει ακόμη τα διαπιστευτήρια τους, ανέφερα ότι είμαι επιφυλακτικός και θα περιμένω πρώτα να δω την πορεία τους και τι σόι είναι, καθότι έχω στο μυαλό μου ότι πολλά κινέζικα προϊόντα σε διάφορους τομείς δε φημίζονται για την αξιοπιστία και την ποιότητα τους.Κάποια αυτοκίνητα τους είναι αρκετά όμορφα. Αν πείσουν και για την ποιότητα τους, την οδική συμπεριφορά τους, τη στιβαρότητα τους, κτλ, δεν έχω κανένα θέμα.
Το lynk & co 02 για παράδειγμα είναι πολύ όμορφο. Δε μου φτάνει όμως μόνο αυτό.Μην το ξανά ανοίγουμε το θέμα, δεν έχει νόημα.
Ο καθένας μπορεί να αγοράσει οποίο αυτοκίνητο θέλει και μπορεί και να το χαρεί όπως θέλει. -
Μα εγώ δεν σχολίασα τις επιλογές του καθενός! Εγώ σχολίασα την σύγκριση καποιων φθηνών κινεζικών εξαρτημάτων και προϊόντων οπως ένα μπλουζάκι των 5 ευρώ με τα πολυσύνθετα προιοντα που ονομάζονται αυτοκίνητα και περνούν από μια σειρά αξιολογήσεων οι οποίες περιγράφονται στην πηγή που σου παρέθεσα!
-
Πολυσύνθετα ή μη, πάλι μπορούν να έχουν θέματα.
Η πολυπλοκότητα δεν εξασφαλίζει αξιοπιστία.
Και όπως τόσες φορές ανέφερα, όλα τα αυτοκίνητα περνάνε έγκριση τύπου.
Ούτε αυτό εξασφαλίζει κάτι. -
Άλλο πράγμα η έννοια της αξιοπιστίας και άλλο πράγμα η έγκριση τύπου ως προς την ασφάλεια χρήσης του εμπορεύματος!
Μη μου τα αλλάζεις τώρα! Εάν θυμάμαι σωστά, ήγειρες θέμα ασφαλείας των αυτοκινήτων αυτών επειδή ένα μπλουζάκι που αγοράσατε σας έβγαζε σπυράκια!
Είναι ένα άλμα συμπερασμάτων και σου εξήγησα τον λόγο, το οποίο στο παρέθεσα πιο πάνω!
Το εάν το όχημα έχει αξιοπιστία να διατηρήσει σε βάθος χρόνου όσα εξετάζει η έγκριση τύπου είναι κάτι άλλο!
-
Όπως ένα ύφασμα από ένα μπλουζάκι ήταν τίγκα στο πετρέλαιο και δημιουργούσε θέματα, άλλο τόσο θα μπορούσε ένα ύφασμα σε κάποιο κάθισμα ας πούμε να περιέχει αμφίβολα υλικά.
Όπως και αν έχει μην το αναλύουμε άλλο και πάμε παρακάτω.
-
Υπάρχει κανονισμός ως προς την ασφαλεια των υλικών που κατασκευάζεται ένα όχημα! Μέσα στον φάκελο που παρουσιάζει αναφέρονται τα υλικά!
Αλλά και πάλι θεωρώ πως κανεις υπερβολικές υπερβάσεις ως προς την συσχέτιση γεγονότων!
-
-
4 στα 7 τα γαλλικά, 2 τα κορεάτικα και ένα γερμανοισπανικό...
Και πέρσι το Σενίκ είχε κερδίσει...
-
Πω πω ένδεια...
To Renault 5 ίσως μόνο αν αποτελούσε το πραγματικά φθηνό καλό ευρωπαικό ηλεκτρικό μικρό πόλης που διψαέι τόσα χρόνια να δεί όλος ο κόσμος.
Εκείνο το Seat γιατί;
Θα βγαίνει και 2.0 TDI με πάνω απο 200 άλογα να γουστάρουμε;Το AR δυστυχώς δεν είναι ΑR
Η δική μου επιλογή θα ήταν το DUSTER ως την απόλυτα ολοκληρωμένης VFM πρόταση υπο το πρίσμα του μεσου εισοδηματικά Ευρωπαίου πολίτη που αντιστοιχεί σε ισοδύναμες μονάδες αγοραστικής δύναμης υποβαλκάνιας Μητσοτακικής ψωροκώσταινας σε 15.000-19.000€
Τα κορεάτικα overall προσφέρουν το καλύτερο πακέτο για αυτό που θέλουν στην κάθε κατηγορία και ειδικά το - μικρό μόνο στο μάτι - inster , οι μοναδικές δηλαδή αξιόλογες προτάσεις και πραγματικές αυτοκινητιστικές προσπάθειες για κάτι ξεχωριστό στην λίστα κατα την άποψη μου.
Τώρα για τα ... C3 , ας μήν εκφραστώ , αν υποψιαστώ πως το έχουν στήσει το ματσάκι θα τρελλαθώ.
PS: Αν ψήφιζα εγώ θα τους έβαζα στο φάκελο μια φωτό του Dolphin - COTY 2023-2024 -2025 μέχρι το 2026 να έρθει το νέο "νέο" Golf
-
Μάλλον για μοτοκίνηση είναι αλλά,
Honda Unveils World’s First and New V3 Engine with Electrical- Compressor at EICMA 2024
Και V3 και ηλεκτρικό turbo;
-
Να μην εκφραστείς για το C3, αλλά να περιμένουμε το Golf 1.8, γιατί το ίδιο αμάξι με το 1 είναι.
-
Εεε καλά COTY και βλακείες. Εαν δούμε διαχρονικά τις ψηφίζουν (εκτός φυσικά ο κάθε δημοσιογράφος πρώτο της χώρας του), 9 στις 10 φορές ψηφίζουν βλακείες, χωρίς κανένα κριτήριο αγοραστή.
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!