Ο χρήστης dstou έγραψε:
Δεν νομίζω να πήρες χαμπάρι ότι το ερώτημα το έβαλα για να σκεφτείς ότι οι επιδόσεις του νεώτερου φερραρικού σε σχέση με το παλιό είναι τέτοιες που δεν θα μπορούσε να έχει τα φρένα που θα ήθελε αν φορούσε και αυτό μικρές ζάντες όπως το παλιό. Μιλάμε για διπλάσια κινητική ενέργεια το μεν από το δε όταν πιάσουν την τελική τους, ανάλογα πάνε και οι λοιπές ταχύτητες.
Ρε γλυκιά μου αγορίνα, ΔΕ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΦΕΡΡΑΡΙ;; Ποιός μίλησε για Φερράρι και πράσινα άλογα;; Μιλάμε για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - HELLO!!
Πάρε το ΜΕΣΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ που βλέπεις στο δρόμο με 17άρα (μην πας παραπάνω), ρίξε μια ματιά και έλα πες μας αν έβαλε τις 17άρες επειδή δεν.. χωράνε τα φρένα!!
Καλά σοβαρολογείς? Για να στο κάνω όσο μονόλεπτα του ευρώ είναι δυνατόν, ξαναδιάβασε το παραπάνω για τα φερραρικά, εφαρμόζεται και σε κουβαδάκια (είναι λυπηρό για τα πρώτα να συγχρωτίζωνται αυτά όσο αφορά τον τρόπο λειτουργίας των φρένων, αλλά τι να κάνουμε ), ο μηχανισμός είναι ο ίδιος. Επαύξηση στη μάζα και στην τελική ταχύτητα, άρα τεράστια διαφορά στην κινητική ενέργεια του οχήματος, άρα ανάγκη για μεγαλύτερα φρένα, άρα μαγαλύτερα ζαντικά. Όχι τόσο μεγάλα όσο μπαίνουν βέβαια, εκεί παρεμβαίνει και η κονόμα μέσω της καθιέρωσης της μόδας της μεγάλης ρόδας, και νάσου οι 17άρες στο Μίτο.
Στο λέει και ο Κουαντρά με άλλα λόγια, τον συγχωρώ κι ας έχει βάλει το όνομά μου στο δικό σου κουότ.
Επαύξηση στη μάζα και παπάρια μάντολες!
Στο ξαναλέω: πρόσεξε το Μ-Ε-Σ-Ο αυτοκίνητο με 17άρια. Αν βρεις Ε-Ν-Α που να τις έχει επειδή δεν χωράνε τα φρένα, θα πάω να βάλω στο Γκολφ 19άρες, για να τιμήσω την πρόοδο στην τεχνολογία.. (και να έχουν τα φρένα μου άπλες..)