Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    C
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 1262
    • Best 1
    • Groups 0

    cliodriver

    @cliodriver

    Στρίβειν, προγραμματίζειν!

    1
    Reputation
    3
    Profile views
    1262
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Περιστέρι, Αθήνα

    cliodriver Unfollow Follow

    Best posts made by cliodriver

    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Γεια στην παρέα!

      Έχω φύγει εξωτερικό (Καναδά) εδώ και χρόνια, και κοιτάζω καμιά φορά τις τιμές των αυτοκινήτων στην Ελλάδα και φρικάρω. Διάβασα σήμερα για το "φαντεζί" DS3 να κάνει 34 ολόκληρα χιλιάρικα σε ευρώ και έπαθα σοκ!

      Πότε και πώς έγιναν τα αυτοκίνητα τόσο ακριβά στην Ελλάδα; Και πως την παλεύουν οι Έλληνες και αγοράζουν αυτοκίνητα;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cliodriver

    Latest posts made by cliodriver

    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      Γεια στην παρέα!

      Έχω φύγει εξωτερικό (Καναδά) εδώ και χρόνια, και κοιτάζω καμιά φορά τις τιμές των αυτοκινήτων στην Ελλάδα και φρικάρω. Διάβασα σήμερα για το "φαντεζί" DS3 να κάνει 34 ολόκληρα χιλιάρικα σε ευρώ και έπαθα σοκ!

      Πότε και πώς έγιναν τα αυτοκίνητα τόσο ακριβά στην Ελλάδα; Και πως την παλεύουν οι Έλληνες και αγοράζουν αυτοκίνητα;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cliodriver
    • RE: Mεγαλες Ζαντες?!

      Ο χρήστης dstou έγραψε:
      Δεν νομίζω να πήρες χαμπάρι ότι το ερώτημα το έβαλα για να σκεφτείς ότι οι επιδόσεις του νεώτερου φερραρικού σε σχέση με το παλιό είναι τέτοιες που δεν θα μπορούσε να έχει τα φρένα που θα ήθελε αν φορούσε και αυτό μικρές ζάντες όπως το παλιό. Μιλάμε για διπλάσια κινητική ενέργεια το μεν από το δε όταν πιάσουν την τελική τους, ανάλογα πάνε και οι λοιπές ταχύτητες.

      Ρε γλυκιά μου αγορίνα, ΔΕ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΦΕΡΡΑΡΙ;; Ποιός μίλησε για Φερράρι και πράσινα άλογα;; Μιλάμε για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - HELLO!!

      Πάρε το ΜΕΣΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ που βλέπεις στο δρόμο με 17άρα (μην πας παραπάνω), ρίξε μια ματιά και έλα πες μας αν έβαλε τις 17άρες επειδή δεν.. χωράνε τα φρένα!!

      Καλά σοβαρολογείς? Για να στο κάνω όσο μονόλεπτα του ευρώ είναι δυνατόν, ξαναδιάβασε το παραπάνω για τα φερραρικά, εφαρμόζεται και σε κουβαδάκια (είναι λυπηρό για τα πρώτα να συγχρωτίζωνται αυτά όσο αφορά τον τρόπο λειτουργίας των φρένων, αλλά τι να κάνουμε ), ο μηχανισμός είναι ο ίδιος. Επαύξηση στη μάζα και στην τελική ταχύτητα, άρα τεράστια διαφορά στην κινητική ενέργεια του οχήματος, άρα ανάγκη για μεγαλύτερα φρένα, άρα μαγαλύτερα ζαντικά. Όχι τόσο μεγάλα όσο μπαίνουν βέβαια, εκεί παρεμβαίνει και η κονόμα μέσω της καθιέρωσης της μόδας της μεγάλης ρόδας, και νάσου οι 17άρες στο Μίτο.
      Στο λέει και ο Κουαντρά με άλλα λόγια, τον συγχωρώ κι ας έχει βάλει το όνομά μου στο δικό σου κουότ.

      Επαύξηση στη μάζα και παπάρια μάντολες!

      Στο ξαναλέω: πρόσεξε το Μ-Ε-Σ-Ο αυτοκίνητο με 17άρια. Αν βρεις Ε-Ν-Α που να τις έχει επειδή δεν χωράνε τα φρένα, θα πάω να βάλω στο Γκολφ 19άρες, για να τιμήσω την πρόοδο στην τεχνολογία.. (και να έχουν τα φρένα μου άπλες..)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cliodriver
    • RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]

      Ο χρήστης zorz έγραψε:

      Πήρα μέσα στο καλοκαίρι το Galaxy Tab 3 στις 8 ίντσες,

      Πότε πρόλαβες;

      Μάλλον ήμουν από τους τελευταίους! Δεν μπορώ να το βρω πλέον!

      vaggo, επειδη χρησιμοποιω πολλααααα χρονια laptop, γνώμη μου ειναι πως εφόσον ειναι απο καλό τζάκι (κατασκευαστή) και δεν ειναι η φτηνοτερη σειρά του κατασκευαστή, δεν θα πρεπει να υπάρχει θέμα με νορμάλ χρήση. Ειναι αρκετά ανθεκτικά ως κατασκευες, εκτός και αμα τα δώσεις να πιουνε τιποτα ή τα πετάξεις κάτω ή τα βάλεις στο πάνω μέρος της βαλίτσας και τα δώσεις στην αεροπορική να τα μεταφέρει ... πράγματα για τα οποια δεν φτιάχτηκαν.

      Οπως ομως κάθε υπολογιστής desktop... ετσι και αυτά θέλουν κάνα φυσιγμα ανα τριμηνο-εξαμηνο στους εξαερισμούς τους για να ξεμπουκώσουν απο τις σκόνες. Αν τα αφήσεις και μαζευονται... καποια στιγμη θα προκύψει θέμα.

      Το μπολντ είναι απολύτως σωστό και σταθερή αξία για πολλά προϊόντα, όχι μόνο λάπτοπ. Έχω εδώ και τρία χρόνια ένα Dell Latitude E6510 για τη δουλειά μου (προγραμματιστής). Σχετικά ελαφρύ και μαζεμένο, υπέρ-ανθεκτική κατασκευή (πλαίσιο από κράμα μαγνησίου, δεν το πιάνεις από μια γωνία και να στραβώνει!), πανεύκολη πρόσβαση σε ό,τι θες (ψύκτρα, επεξεργαστή - είναι σε socket!, τσιπάκια wifi / κινητής, οτιδήποτε!), χαμηλός θόρυβος και χαμηλές θερμοκρασίες. Και δεν καταλαβαίνει τίποτα στα ζόρια, βλέπε χρήση σαν load generator με 1500 threads και cpu στο 100% για μισή ώρα και βάλε. Το είχα πάρει βέβαια ~1500 ευρώ, αλλά δεν το έχω μετανιώσει ούτε στιγμή. Και όταν το αλλάξω, μάλλον πάλι στην ίδια σειρά θα καταλήξω. Έχει και άλλα καλούδια (πχ docks) που διευκολύνουν πολύ τη ζωή (κοτσάρεις και έχεις οθόνες, πληκτρολόγια, ποντίκια, εξωτερικούς σκληρούς - με ένα κουμπί ξεκοτσάρεις).

      posted in Αντίλογος
      C
      cliodriver
    • RE: Mεγαλες Ζαντες?!

      Ο χρήστης dstou έγραψε:
      Oδηγέ Κλιό δεν μπορώ να παρακολουθήσω την επιχειρηματολογία σου η οποία συνδέει τον όγκο και το ύψος ενός οχήματος με την διάμετρο της ζάντας.

      Θα μπορέσεις πολύ άνετα να την παρακολουθήσεις την επόμενη φορά που θα θελήσεις να αγοράσεις καινούριο αυτοκίνητο και θα ξεφυλλίζεις τα προσπέκτους..

      Να σου θέσω δυο απλά ερωτήματα? Το Φερράρι 328 τη δεκαετία του '70 είχε 13άρες ζάντες ενώ το 458 σήμερα έχει 20άρες, το Άλφασουντ ειχε επίσης 13άρες, το ιδίων διαστάσεων/όγκου/ύψους Μίτο ξεκινάει από 15'' και φτάνει μέχρι 18''. Γιατί?

      Κατ αρχήν, για τα Φερράρι μάλλον τα έμπλεξες και μπερδεύτηκε το πράγμα με τα μοντέλα και τις ζάντες. Σε κάθε περίπτωση όμως, είναι ανεδαφικό (και κάπως χαζό) να βάζουμε στην ίδια κουβέντα σούπερκαρς με αυτοκίνητα για κοινούς θνητούς.
      Όσο για την Αλφασούντ και το Μίτο, τα πράγματα είναι απλά: από τα χρόνια της πρώτης (80s) μέχρι τα χρόνια της δεύτερης (00s) άλλαξαν οι απαιτήσεις και τα γούστα των καταναλωτών, και επομένως τα στιλιστικά καλούπια των κατασκευαστών. Στα 80s μια Αλφασούντ θα αγοραζόταν (στις περισσότερες περιπτώσεις, έστω) από κάποια οικογένεια σαν βασικό μεταφορικό μέσο, έστω με κάποιον ανήσυχο πατέρα για οδηγό. Αντίθετα, μια Μίτο στα 00s αγοράζεται (πάλι στις περισσότερες περιπτώσεις) από ανήσυχους νέους - και νέες με άποψη - σαν ένα προσωπικό μεταφορικό μέσο, δευτερευόντως βοηθητικό για την οικογένεια. Οι 'τότε' δεν νοιάζονταν και τόσο για στιλάτες επιλογές, όπως μεγαλύτερες ζάντες, φαρδύτερα λάστιχα και λοιπές μπούρδες, νοιάζονταν να πάρουν ένα αυτοκίνητο να κάνουν τη δουλειά τους - έστω με 'ψυχή'. Οι 'τώρα' νοιάζονται να μετακινούνται με άποψη και στιλ, να είναι μέσα στη μόδα αλλά και να ξεχωρίζουν, να μετακινούνται στο ωραίο περιβάλλον του ΙΧ τους και όχι με την 'πλέμπα' στα ΜΜΜ - τουλάχιστον μέχρι πριν την κρίση. Οι κατασκευαστές απλά προσαρμόστηκαν.

      Τα σημεία που έθιξε εκλαικευμένα ο Κουαντρά είναι σωστά, και ο λόγος είναι το παραπάνω βάρος και η στροφορμή της μεγαλύτερης ζάντας και του ελαστικού σε σχέση με τα μικρότερα.Υπάρχουν και πλεονεκτήματα, και το παρακάτω συγκριτκό μας δείχνει πως μεταβάλλονται διάφορες παράμετροι σε μια Γκόλφω αλλάζοντας σταδιακά ζαντολάστιχα από 15'' και έως 19''.

      http://www.caranddriver.com/features/effects-of-upsized-wheels-and-tires-tested

      Κανείς δεν είπε ότι δεν υπάρχουν και κάποια πλεονεκτήματα, το θέμα είναι η σούμα να 'βγαίνει' για τον μέσο καταναλωτή.

      Το θέμα της μοδός, δηλαδή της κονόμας που αυτό συνεπάγεται, είναι κυρίαρχο στις επιλογές της βομηχανίας αυτοκινήτων, ζαντών, ελαστικών και λοιπών, και είναι αφελής όποιος νομίζει ότι τα ζαντικά μεγαλώνουν αποκλειστικά επειδή μεγαλώνει η ισχύς ή το βάρος. Η αλλαγή ζαντολάστιχου με άλλα, μεγαλύτερα φυσικά, είναι ένας πολύ ωραίος τρόπος να βγουν φράγκα, και τα εργοστάσια έχουν ως γνωστόν πολύ λεφτά αισθήματα.Αλλιώς δεν θα υπήρχαν στην αγορά ακόμη και 24''άρια ζαντιλίκια, λχ του Σαβίνι, με ταρίφα έως και 10.000 ντόλαρς έκαστο.
      Τέλος, τώρα είναι της μόδας τα μεγάλα ζαντικά με μια φλούδα λάστιχο γύρω γύρω. Αύριο μπορεί αυτό να αλλάξει, να γίνει π.χ. μεγάλη η ζάντα αλλά με μικρό σε πλάτος πέλμα, πράγμα που γίνεται πειραματικά τώρα σε μικρή κλίμακα, κυρίως σε ηλεκτρικά οχήματα.

      http://www.saviniforged.com/

      Συμφωνούμε! Και φυσικά, τα εργοστάσια δεν θα έβρισκαν πρόσφορο έδαφος αν ο κόσμος δεν 'τσίμπαγε'...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cliodriver
    • RE: Mεγαλες Ζαντες?!

      Ο χρήστης dstou έγραψε:
      Μάλιστα, ξεκινάμε να συγκρίνουμε τον όγκο διαφορετικών αυτοκινήτων, μετά καταλήγουμε να συγκρίνουμε το ύψος τους κατά πως φαίνεται από τον οδηγό (όχι το ολικό δηλαδή ), μετά καταλήγουμε να συγκρίνουμε το ύψος της κουπαστής τους, και καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι γι' αυτό το λόγο ορθώς τα νεώτερα αυτοκίνητα φοράνε μεγαλύτερης διαμέτρου ζάντες από τα παλαιότερα.
      Καλό.

      Ο φαινόμενος όγκος είναι κάτι υποκειμενικό, άρα θέμα design, και επομένως η επιλογή του μεγέθους των τροχών (που αποτελούν βασικό σχεδιαστικό κομμάτι ενός αυτοκινήτου, γι αυτό και η ποικιλία σχεδίων, προσφάτως και χρωμάτων) γίνεται και με το κριτήριο να ταιριάζουν οι αναλογίες όγκου / ύψους.
      Εφόσον μιλάμε για ΙΧ επιβατικά αυτοκίνητα με τον ίδιο σκοπό (μετακίνηση 4-5 επιβατών εντός / εκτός πόλης), γιατί είναι άκυρη η σύγκριση του ύψους τους μέσα από το αυτοκίνητο; Δεν μιλάμε για μικρή διαφορά ύψους, που να δικαιολογείται από διαφορές σε πάτωμα, καθίσματα, κλπ, μιλάμε για γενναία διαφορά, που να δικαιολογείται μόνο από βασικές σχεδιαστικές διαφορές, μεταξύ των οποίων και το ύψος.
      Η κουπαστή είναι ομοίως θέμα design, οπότε βλέπε παραπάνω.
      Λέω λοιπόν, ότι η επιλογή μεγαλύτερων τροχών τα τελευταία χρόνια γίνεται κυρίως για λόγους design. Αν συνυπολογίσουμε τα μειονεκτήματα που έχουν οι μεγάλοι τροχοί και ζάντες, όπως ανάφερε ο φίλος Quadra πιο πριν, θα έλεγα ότι μάλλον επιλέγονται αποκλειστικά για λόγους design. Τα όποια πλεονεκτήματά τους (κράτημα, αμεσότητα, αίσθηση) θα έλεγα ότι είναι άσχετα με τη συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστών, δηλαδή δεν θα τα αξιοποιήσουν ποτέ.
      Να το πω πιο λιανά τέλος πάντων; Μεγαλύτεροι τροχοί ≡ μεγαλύτερη μούρη. Σε όλα σχεδόν τα άλλα, είναι χειρότεροι.
      Αναμένω την επιχειρηματολογία σου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cliodriver
    • RE: Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]

      Ο χρήστης g8777 έγραψε:
      ποιο απο τα παρακατω για browsing και διαβασμα ( ΠΟΛΥ διαβασμα):

      1. nexus 7'' (2013)
      2. nexus 10'' (overkill?)
      3. galaxy note 8.0 ( σαν μεγεθος μου εκατσαν καλυτερα οι 8 ιντσες)
      4. αλλο?

      Αγορα απο Ελλαδαρα.

      Σημαντικο: ΟΧΙ 3G!!! (trap is set..)

      Πήρα μέσα στο καλοκαίρι το Galaxy Tab 3 στις 8 ίντσες, κυρίως για διάβασμα βιβλίων. Είχα διαβάσει πολύ καλές κριτικές για την οθόνη του και την ανάλυσή της. Έχω μέχρι στιγμής διαβάσει τρία βιβλία σε αυτό (τα πρώτα τρία της σειράς Foundation του Asimov) και μπορώ με απόλυτη βεβαιότητα να σου πω ότι είναι απόλαυση! Το μέγεθος είναι παρόμοιο με ενός βιβλίου και το βάρος μικρό, ίσως οριακό θα έλεγα. Οπότε, με τίποτα μεγαλύτερο!

      Τα 7ιντσα μου παραφαίνονται μικρά, αλλά μόνο με μια δοκιμή θα καταλάβεις.

      posted in Αντίλογος
      C
      cliodriver
    • RE: Mεγαλες Ζαντες?!

      Ο χρήστης j.marr έγραψε:
      Τα αμάξια γίνανε πιο ογκώδη και αυτό παρέσυρε και τις ζάντες. Για λόγους αισθητικής.

      +1

      Τα αυτοκίνητα έχουν πάρει πολύ σε όγκο, κάτι που είναι πανεύκολο να διαπιστώσει κάποιος απλά συγκρίνοντας ένα τωρινό με ένα αυτοκίνητο 15ετίας. Η διαφορά μπορεί να γίνει ακόμη εντυπωσιακότερη βλέποντας ένα σύγχρονο αυτοκίνητο μέσα από ένα παλαιότερο. Πχ, μέσα από το Κλιό μου (ΙΙ, μοντέλο 2001), το Γκολφ (6) φαίνεται κατά πολύ ψηλότερο. Τα μάτια μου, ας πούμε, είναι στη βάση του προσκέφαλου, δηλαδή καμιά 10αρά πόντοι ! Εντάξει, η διαφορά αυτή οφείλεται και στη διαφορετική ρύθμιση των καθισμάτων, αλλά η διαφορά στο καθαρό ύψος των αυτοκινήτων δεν απέχει πολύ. Συγκρίνετε ας πούμε τη διαφορά στο ύψος της 'κουπαστής' (η βάση των παραθύρων).

      Είδα τις προάλλες ένα καινούριο Άστρα Κουπέ (πώς το λένε, GTC;), πρέπει να φόραγε 19άρες...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      C
      cliodriver
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
      ...μαλιστα, 'αλλο πραγμα το ντουπ, και αλλο το ντινννν', μετα μας ξακαθαριζεις οτι δεν δεν εννοεις την ανεση, και μετα εγω μαλλον υπερεκτιμαω τα γραπτα μου...

      Αγαπητε, μαθε πρωτα οτι μπορει να υπαρχει διασταση πχ 215/50/17 εναντι 205/45/16 η οποια προσφερει συνολικα λιγοτερη καταπονηση στο ελαστικο, αλλα και στους συνδεσμους της αναρτησης, εφοσον αυτη -η ζαντα- μπορει να ειναι ελαφρυτερη απο μια αλλη 16αρα. Ακομα και στο ιδιο μεγεθος τροχου -σε διαμετρο- να ειναι, εαν η 17αρα ειναι ελαφρυτερη ή και στο ιδιο βαρος με την 16αρα, δεν ισχυει τιποτε απο αυτα που λες...Ψιλα γραμματα αυτα βεβαιως-βεβαιως για καποιους, που βρισκουν την ευκαιρια να συγχαρουν τον εαυτο τους, επειδη στο ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ αυτοκινητο, διαλεξαν 16αρα...

      Μου φαίνεται ότι γράφεις τελικά μόνο και μόνο για να γράφεις...

      Εγώ μίλησα για το ΙΔΙΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΡΟΧΟΥ. Σε αυτό το σύμπαν, όταν μεγαλώνει η ζάντα και ο τροχός μένει στο ίδιο μέγεθος, ΠΡΕΠΕΙ να μικρύνει το πλαϊνό του λάστιχου. Λιγότερο λάστιχο και περισσότερο μέταλλο σημαίνει μικρότερη ενδοτικότητα και άρα περισσότερη καταπόνηση.

      Τέλος πάντων, νομίζω ότι απασχόλησα πολύ το τοπικό για κάτι προφανές...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cliodriver
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
      Κρινεις την αποτελεσματικοτητα απορρoφησης μιας αναρτησης αποκλειστικα απο το μεγεθος της ζαντας?

      Όχι βέβαια, τι σχέση έχει η ανάρτηση και η αποτελεσματικότητά της με τον τροχό; Είναι μηχανισμοί 'ορθογώνιοι' αν με εννοείς.. Μπορείς να έχεις μια οποιαδήποτε ανάρτηση με έναν οποιοδήποτε τροχό, με άλλα λόγια. Προφανώς, κάποιοι συνδυασμοί είναι καλύτεροι ως προς τη συνολική αποτελεσματικότητα από άλλους.
      Αυτό που λέω είναι ότι μια 17άρα ζάντα καταπονεί περισσότερο το λάστιχο, την ίδια τη ζάντα και τους συνδέσμους της ανάρτησης, σε σχέση με μια 16άρα ζάντα, πάντα (εννοείται) στο ίδιο μέγεθος τροχού.

      ...πιθανοτατα αυτο θεωρει ο cliodriver, και μαλλον πηγε στραφι ολοκληρο το προηγουμενο μου ποστ...

      Πολύ γρήγορα βγάζεις συμπεράσματα, Γρηγόρη. Επίσης, μάλλον υπερεκτιμάς τα γραπτά σου...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cliodriver
    • RE: ΑLFA ROMEO FORUM

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      Εμείς στο Ελλάντα έχουμε δρομάρες λέμε και παίρνουμε μόνο 17άρες! Όχι, παίζουμε!

      Σοβαρά τώρα, η 16άρα είναι η τέλεια διάσταση ζάντας σε αυτό το μέγεθος τροχού για τις συνθήκες μας. Σχεδόν σε κάθε διαδρομή που κάνω, βρίσκω την ευκαιρία να συγχαρώ τον εαυτό μου για αυτή την επιλογή. Άλλο πράγμα το 'ντουπ' και εντελώς άλλο το 'ντιννννν'...

      Συνηθως ναι...Υπαρχει και το 'αλλα ομως', ακομα και εαν καποιος δεν ειναι ανησυχος οδηγικα...Πλεον αρκετα μοντελα, προσφερονται με βασικη διασταση τροχων απο 17 ιντσες και πανω, παραλληλα ομως οι αναρτησεις τους εχουν τοσο μεγαλες διαδρομες και γενικοτερα τετοια λειτουργια που ο συνδυασμος, καθε αλλο παρα κουραστικος-επιπονος ειναι, ακομα και για τους Ελληνικους δρομους. (τρανο προσφατο παραδειγμα, το Volvo V40, αλλα ηδη τα Golf MKVI, Scirocco, νεο Focus κ.α)

      Βεβαιως αναφερομαι στην μικρομεσαια κατηγορια και ανω, οχι στα supermini, εκτος εαν προκειται για τις πλεον ισχυρες εκδοσεις τους...

      P.S Παιζει επισης μεγαλο ρολο, περα απο τις διαδρομες ρυθμιση αναρτησεων, και το βαρος της εκαστοτε 17αραςπχ...
      Ενδεικτικα, επειδη θυμαμαι οτι το εψαχνα, για ιδιο μοντελο, οπου προσφερονται εναλλακτικα, καμποσα σχεδια στην διασταση των 17'', υπηρχε ενα σχεδιο, οπου η καθε ζαντα ζυγιζε 8,5κιλα, ενω σε ενα αλλο σχεδιο (στο ιδιο πλατος, 8χ17 και οι δυο, εργοστασιακες) η καθε ζαντα ζυγιζε 12,2κιλα, μια αρκετα σημαντικη διαφγορα, που επιβαρυνει την αναρτηση σε επιπεδο χρονου αποκρισης στην αποσβεση, και κατα συνεπεια, στην γενικοτερη συμπεριφορα του αυτοκινητου, ειδικα σε οδηγηση υπο πιεση...

      Γρηγόρη, κατ αρχήν δεν αναφέρομαι στην άνεση, αλλά στο κοπάνημα, που μπορεί να συνοδεύεται από καταπόνηση μέχρι πρόκληση βλάβης σε λάστιχο, ζάντα, μέχρι και σύνδεσμο. Προφανώς, η άνεση μπορεί να είναι καλή αν το επιτρέπει η ανάρτηση, αν και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος να επιλέξει 17άρα ζάντα με άνετη ανάρτηση... (ή μάλλον μπορώ, για τη 'μούρη', αλλά...)
      Δεν ξέρω αν ήσουν ποτέ ιδιοκτήτης μικρομεσαίου αυτοκινήτου με 17άρες. Εγώ που ήμουν (του πρώτου C4) το είχα σκυλομετανιώσει, παρότι και η αίσθηση ήταν (ας πούμε..) καλύτερη και η εμφάνιση (οι ζάντες εκείνες ήταν ). Το μετάνιωνα κάθε φορά που έπεφτα σε καπάκι περιτοιχισμένο από 5 πόντους ασφάλτου, σε σπασμένη άσφαλτο και σε όλα εκείνα τα όμορφα που συναντούμε στους δρόμους μας καθημερινά και με έκαναν να είμαι σε ένα διαρκές ζιγκ-ζαγκ. Το μετάνιωσα και όταν ήρθε η ώρα της αντικατάστασης των λάστιχων, που έπρεπε να φάω τον κόσμο και να κάνω παζάρια για να βάλω καλό λάστιχο κάτω από 650 ευρώ..
      Σίγουρα, υπάρχει μια διαφορά στην αίσθηση μεταξύ 16άρας και 17άρας ζάντας, όμως οι λόγοι για να πας στην πρώτη είναι πολύ σημαντικότεροι και χειροπιαστοί από αυτούς για να πας στη δεύτερη. Θέλεις να σου πω έναν; Μια τετράδα Dunlop SportMaxx RT σε 205/55/16 με 370 ευρώ..
      Τέλος πάντων, όλα είναι θέμα προτίμησης και γούστου, αλλά εγώ δεν μπορώ παρά να προτείνω ανεπιφύλακτα τη μικρότερη διάσταση. Εξ άλλου, μιλάμε για 16 ίντσες, 10-15 χρόνια πίσω θεωρούνταν μέχρι και ζμπορ...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      C
      cliodriver
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr