-
Tante grazie Giuseppe e Alba.
-
Εμείς στο Ελλάντα έχουμε δρομάρες λέμε και παίρνουμε μόνο 17άρες! Όχι, παίζουμε!
Σοβαρά τώρα, η 16άρα είναι η τέλεια διάσταση ζάντας σε αυτό το μέγεθος τροχού για τις συνθήκες μας. Σχεδόν σε κάθε διαδρομή που κάνω, βρίσκω την ευκαιρία να συγχαρώ τον εαυτό μου για αυτή την επιλογή. Άλλο πράγμα το 'ντουπ' και εντελώς άλλο το 'ντιννννν'...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
**Γιουλιέτα με 16αρα **(όχι κάποια από τις 2 που βλέπω στο configurator να συνδυάζονται με την 105) υπήρξε στα 170 αλόγατα;
Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος μάλλον έβγαινε ανέκαθεν με 17άρα τουλάχιστον επειδή έχει φρένα 305mm εμπρός.
...εβγαινε, ειχα οδηγησει μια 170αρα, με τις στανταρ 16αρες (205/55/16) στην 'βασικη' εκδοση...Σε ανησυχες καταστασεις, 'εκλιπαρουσε' τουλαχιστον για 17αρες (225/45/17) , και για την μεγιστη δυνατη εκμεταλλευση αυτου του κινητηρα, προσωπικα θα την επελεγα και σε συνδυασμο με την sport αναρτηση...
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Εμείς στο Ελλάντα έχουμε δρομάρες λέμε και παίρνουμε μόνο 17άρες! Όχι, παίζουμε!Σοβαρά τώρα, η 16άρα είναι η τέλεια διάσταση ζάντας σε αυτό το μέγεθος τροχού για τις συνθήκες μας. Σχεδόν σε κάθε διαδρομή που κάνω, βρίσκω την ευκαιρία να συγχαρώ τον εαυτό μου για αυτή την επιλογή. Άλλο πράγμα το 'ντουπ' και εντελώς άλλο το 'ντιννννν'...
Συνηθως ναι...Υπαρχει και το 'αλλα ομως', ακομα και εαν καποιος δεν ειναι ανησυχος οδηγικα...Πλεον αρκετα μοντελα, προσφερονται με βασικη διασταση τροχων απο 17 ιντσες και πανω, παραλληλα ομως οι αναρτησεις τους εχουν τοσο μεγαλες διαδρομες και γενικοτερα τετοια λειτουργια που ο συνδυασμος, καθε αλλο παρα κουραστικος-επιπονος ειναι, ακομα και για τους Ελληνικους δρομους. (τρανο προσφατο παραδειγμα, το Volvo V40, αλλα ηδη τα Golf MKVI, Scirocco, νεο Focus κ.α)
Βεβαιως αναφερομαι στην μικρομεσαια κατηγορια και ανω, οχι στα supermini, εκτος εαν προκειται για τις πλεον ισχυρες εκδοσεις τους...
P.S Παιζει επισης μεγαλο ρολο, περα απο τις διαδρομες ρυθμιση αναρτησεων, και το βαρος της εκαστοτε 17αραςπχ...
Ενδεικτικα, επειδη θυμαμαι οτι το εψαχνα, για ιδιο μοντελο, οπου προσφερονται εναλλακτικα, καμποσα σχεδια στην διασταση των 17'', υπηρχε ενα σχεδιο, οπου η καθε ζαντα ζυγιζε 8,5κιλα, ενω σε ενα αλλο σχεδιο (στο ιδιο πλατος, 8χ17 και οι δυο, εργοστασιακες) η καθε ζαντα ζυγιζε 12,2κιλα, μια αρκετα σημαντικη διαφγορα, που επιβαρυνει την αναρτηση σε επιπεδο χρονου αποκρισης στην αποσβεση, και κατα συνεπεια, στην γενικοτερη συμπεριφορα του αυτοκινητου, ειδικα σε οδηγηση υπο πιεση... -
για πειτε μου τι πρεπει να προσεξω σε Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V M-jet 2dr Diesel Coupe MY 2005 διοτι θελει να την χτυπησει ενας φιλος
το αμαξι αυτο εδω ειναι
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=pζαντα και λαστιχο εχουν βγει off και το αμαξι ειναι SORN (δλδ δεν κινειται ωστε να μην πληρωνει TAX, τπτ το φοβερο δλδ αμεσα ξαναμπαινει στο δρομο). Με τα μιλια ειμαι λιγο...
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
για πειτε μου τι πρεπει να προσεξω σε Alfa Romeo GT 1.9 JTD 16V M-jet 2dr Diesel Coupe MY 2005 διοτι θελει να την χτυπησει ενας φιλοςτο αμαξι αυτο εδω ειναι
http://www.autotrader.co.uk/classified/ ... ?logcode=pζαντα και λαστιχο εχουν βγει off και το αμαξι ειναι SORN (δλδ δεν κινειται ωστε να μην πληρωνει TAX, τπτ το φοβερο δλδ αμεσα ξαναμπαινει στο δρομο). Με τα μιλια ειμαι λιγο...
Υπ αριθμον ενα προβλημα στην εκδοση mjet της GT ειναι ο συμπλεκτης,για το οποιο επρεπε να εχει γινει ανακληση (που ποτε δεν εγινε)και οι περισσοτεροι αναγκαστηκαν να τον αντικαταστησουν εκτος εγγυησης.Τα χιλιομετρα της συγκεκριμενης ειναι πολυ επικινδυνα για να εχει φτασει η κατασταση στο απροχωρητο.Γι αυτο τσεκαρε αν εχει αντικατασταθει,καθως μιλαμε για μεγαλο κοστος,αφου αλλαζει ολο το συστημα (αντλια,βολαν διαφραγμα κλπ).
Η συνηθεστερη συμπτωματολογια ειναι πενταλ που στη φαση της αποσυμπλεξης παρουσιαζει 'σκαλοπατι',επανερχεται δηλ. κανονικα στα 3/4 της διαδρομης και στο υπολιοπο 1/4 αργει να επανελθει,προκαλωντας ταυτοχρονα στιγμιαια σκληρυνση του πενταλ του γκαζιου.
Αναλογως του αν το βαλαν ειναι valeo,luk,sachs μπορει να παρουσιαζει τριξιματα στις χαμηλες στροφες και οταν ειναι συνηθως κρυο.Ελεγχος καταστασης τουρμπινας κρινεται απαραιτητος ενω βαλβιδα egr και debimetro,τα οποια χρειαζονται περιοδικο καθαρισμα, συνηθως σε αυτα τα χιλιομετρα πρεπει να εχουν ηδη αντικατασταθει.
Κατα τα λοιπα ο,τι αλλο κοιτας σε αυτο το σασσι:ψαλιδια.
Ελεγχος σε ηλεκτρικα,πιθανοι θρουβοι απο την τριτη πορτα,ευπαθης μηχανισμος ηλ. παραθυρου συνοδηγου,μετρια ποιοτητα δερματινης επενδυσης (αισχρη σε τιμονι και λεβιε).Τα μιλια που εχει διανυσει δεν με προβληματιζουν,καθως αν εχει συντηρηθει στοιχειωδως σωστα ο κινητηρας βγαζει ανετα αλλα τοσα, χωρις την παραμικρη πτωση αποδοσης η αυξηση καταναλωσης (η οποια,ειρησιω εν παροδω, ειναι συμπαθητικη.....αν το ποδι δεν ειναι βαρυ).
ΥΓ.Κατι τελευταιο.Αν φορα 18αρες και αποστατες.... οι τροχοι με φορτιο τεσσαρων ατομων βρισκουν στα φτερα........
-
Όταν παίρνεις Giulietta Distinctive έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις for free ανάμεσα σε 16αρα και 17αρα (Elegante).
Βέβαια στο Ελλάντα οι μισές Giuliettες είναι εταιρικές οπότε οι μισθωτές επέλεγαν 17αρα, αφού δεν πλήρωναν εκείνοι την αλλαγή των ελαστικών... Όσο για τις άλλες μισές Giuliettες?? Εκείνες βρίσκονται στα χέρια ιδιωτών και συνήθως φοράνε το σπορ πακέτο με τις 17αρες Sport... -
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εμείς στο Ελλάντα έχουμε δρομάρες λέμε και παίρνουμε μόνο 17άρες! Όχι, παίζουμε!
Σοβαρά τώρα, η 16άρα είναι η τέλεια διάσταση ζάντας σε αυτό το μέγεθος τροχού για τις συνθήκες μας. Σχεδόν σε κάθε διαδρομή που κάνω, βρίσκω την ευκαιρία να συγχαρώ τον εαυτό μου για αυτή την επιλογή. Άλλο πράγμα το 'ντουπ' και εντελώς άλλο το 'ντιννννν'...
Συνηθως ναι...Υπαρχει και το 'αλλα ομως', ακομα και εαν καποιος δεν ειναι ανησυχος οδηγικα...Πλεον αρκετα μοντελα, προσφερονται με βασικη διασταση τροχων απο 17 ιντσες και πανω, παραλληλα ομως οι αναρτησεις τους εχουν τοσο μεγαλες διαδρομες και γενικοτερα τετοια λειτουργια που ο συνδυασμος, καθε αλλο παρα κουραστικος-επιπονος ειναι, ακομα και για τους Ελληνικους δρομους. (τρανο προσφατο παραδειγμα, το Volvo V40, αλλα ηδη τα Golf MKVI, Scirocco, νεο Focus κ.α)
Βεβαιως αναφερομαι στην μικρομεσαια κατηγορια και ανω, οχι στα supermini, εκτος εαν προκειται για τις πλεον ισχυρες εκδοσεις τους...
P.S Παιζει επισης μεγαλο ρολο, περα απο τις διαδρομες ρυθμιση αναρτησεων, και το βαρος της εκαστοτε 17αραςπχ...
Ενδεικτικα, επειδη θυμαμαι οτι το εψαχνα, για ιδιο μοντελο, οπου προσφερονται εναλλακτικα, καμποσα σχεδια στην διασταση των 17'', υπηρχε ενα σχεδιο, οπου η καθε ζαντα ζυγιζε 8,5κιλα, ενω σε ενα αλλο σχεδιο (στο ιδιο πλατος, 8χ17 και οι δυο, εργοστασιακες) η καθε ζαντα ζυγιζε 12,2κιλα, μια αρκετα σημαντικη διαφγορα, που επιβαρυνει την αναρτηση σε επιπεδο χρονου αποκρισης στην αποσβεση, και κατα συνεπεια, στην γενικοτερη συμπεριφορα του αυτοκινητου, ειδικα σε οδηγηση υπο πιεση...Γρηγόρη, κατ αρχήν δεν αναφέρομαι στην άνεση, αλλά στο κοπάνημα, που μπορεί να συνοδεύεται από καταπόνηση μέχρι πρόκληση βλάβης σε λάστιχο, ζάντα, μέχρι και σύνδεσμο. Προφανώς, η άνεση μπορεί να είναι καλή αν το επιτρέπει η ανάρτηση, αν και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος να επιλέξει 17άρα ζάντα με άνετη ανάρτηση... (ή μάλλον μπορώ, για τη 'μούρη', αλλά...)
Δεν ξέρω αν ήσουν ποτέ ιδιοκτήτης μικρομεσαίου αυτοκινήτου με 17άρες. Εγώ που ήμουν (του πρώτου C4) το είχα σκυλομετανιώσει, παρότι και η αίσθηση ήταν (ας πούμε..) καλύτερη και η εμφάνιση (οι ζάντες εκείνες ήταν ). Το μετάνιωνα κάθε φορά που έπεφτα σε καπάκι περιτοιχισμένο από 5 πόντους ασφάλτου, σε σπασμένη άσφαλτο και σε όλα εκείνα τα όμορφα που συναντούμε στους δρόμους μας καθημερινά και με έκαναν να είμαι σε ένα διαρκές ζιγκ-ζαγκ. Το μετάνιωσα και όταν ήρθε η ώρα της αντικατάστασης των λάστιχων, που έπρεπε να φάω τον κόσμο και να κάνω παζάρια για να βάλω καλό λάστιχο κάτω από 650 ευρώ..
Σίγουρα, υπάρχει μια διαφορά στην αίσθηση μεταξύ 16άρας και 17άρας ζάντας, όμως οι λόγοι για να πας στην πρώτη είναι πολύ σημαντικότεροι και χειροπιαστοί από αυτούς για να πας στη δεύτερη. Θέλεις να σου πω έναν; Μια τετράδα Dunlop SportMaxx RT σε 205/55/16 με 370 ευρώ..
Τέλος πάντων, όλα είναι θέμα προτίμησης και γούστου, αλλά εγώ δεν μπορώ παρά να προτείνω ανεπιφύλακτα τη μικρότερη διάσταση. Εξ άλλου, μιλάμε για 16 ίντσες, 10-15 χρόνια πίσω θεωρούνταν μέχρι και ζμπορ... -
Κρινεις την αποτελεσματικοτητα απορρoφησης μιας αναρτησης αποκλειστικα απο το μεγεθος της ζαντας?
-
...πιθανοτατα αυτο θεωρει ο cliodriver, και μαλλον πηγε στραφι ολοκληρο το προηγουμενο μου ποστ...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Κρινεις την αποτελεσματικοτητα απορρoφησης μιας αναρτησης αποκλειστικα απο το μεγεθος της ζαντας?Όχι βέβαια, τι σχέση έχει η ανάρτηση και η αποτελεσματικότητά της με τον τροχό; Είναι μηχανισμοί 'ορθογώνιοι' αν με εννοείς.. Μπορείς να έχεις μια οποιαδήποτε ανάρτηση με έναν οποιοδήποτε τροχό, με άλλα λόγια. Προφανώς, κάποιοι συνδυασμοί είναι καλύτεροι ως προς τη συνολική αποτελεσματικότητα από άλλους.
Αυτό που λέω είναι ότι μια 17άρα ζάντα καταπονεί περισσότερο το λάστιχο, την ίδια τη ζάντα και τους συνδέσμους της ανάρτησης, σε σχέση με μια 16άρα ζάντα, πάντα (εννοείται) στο ίδιο μέγεθος τροχού....πιθανοτατα αυτο θεωρει ο cliodriver, και μαλλον πηγε στραφι ολοκληρο το προηγουμενο μου ποστ...
Πολύ γρήγορα βγάζεις συμπεράσματα, Γρηγόρη. Επίσης, μάλλον υπερεκτιμάς τα γραπτά σου...
-
Ρε Γρηγόρη χωρίς παρεξήγηση.
Εδώ πετάς τα XXL σεντόνια εντελώς στράφι (δεν λέω αν είναι σωστά ή όχι αυτά που γράφεις αλλά στις κλασσικές σεντονομαχίες πάει άκλαφτο οτιδήποτε πάνω από 3 σειρές) και τώρα σε πείραξε το σεμεδάκι; -
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Κρινεις την αποτελεσματικοτητα απορρoφησης μιας αναρτησης αποκλειστικα απο το μεγεθος της ζαντας?
Όχι βέβαια, τι σχέση έχει η ανάρτηση και η αποτελεσματικότητά της με τον τροχό; Είναι μηχανισμοί 'ορθογώνιοι' αν με εννοείς.. Μπορείς να έχεις μια οποιαδήποτε ανάρτηση με έναν οποιοδήποτε τροχό, με άλλα λόγια. Προφανώς, κάποιοι συνδυασμοί είναι καλύτεροι ως προς τη συνολική αποτελεσματικότητα από άλλους.
Αυτό που λέω είναι ότι μια 17άρα ζάντα καταπονεί περισσότερο το λάστιχο, την ίδια τη ζάντα και τους συνδέσμους της ανάρτησης, σε σχέση με μια 16άρα ζάντα, πάντα (εννοείται) στο ίδιο μέγεθος τροχού....πιθανοτατα αυτο θεωρει ο cliodriver, και μαλλον πηγε στραφι ολοκληρο το προηγουμενο μου ποστ...
Πολύ γρήγορα βγάζεις συμπεράσματα, Γρηγόρη. Επίσης, μάλλον υπερεκτιμάς τα γραπτά σου...
...μαλιστα, 'αλλο πραγμα το ντουπ, και αλλο το ντινννν', μετα μας ξακαθαριζεις οτι δεν δεν εννοεις την ανεση, και μετα εγω μαλλον υπερεκτιμαω τα γραπτα μου...
Αγαπητε, μαθε πρωτα οτι μπορει να υπαρχει διασταση πχ 215/50/17 εναντι 205/45/16 η οποια προσφερει συνολικα λιγοτερη καταπονηση στο ελαστικο, αλλα και στους συνδεσμους της αναρτησης, εφοσον αυτη -η ζαντα- μπορει να ειναι ελαφρυτερη απο μια αλλη 16αρα. Ακομα και στο ιδιο μεγεθος τροχου -σε διαμετρο- να ειναι, εαν η 17αρα ειναι ελαφρυτερη ή και στο ιδιο βαρος με την 16αρα, δεν ισχυει τιποτε απο αυτα που λες...Ψιλα γραμματα αυτα βεβαιως-βεβαιως για καποιους, που βρισκουν την ευκαιρια να συγχαρουν τον εαυτο τους, επειδη στο ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ αυτοκινητο, διαλεξαν 16αρα...
-
ΚΙΚΙΖΑΣ τα παραπάνω που λες είναι το κλασικό πείραμα με το βατραχάκι που κουφάθηκε και δεν πήδηξε αφού του έκοψαν το 4ο ποδαράκι...
αν πάρεις μια οποιαδήποτε πιο ελαφρυά ζάντα από μια άλλη βαρύτερη, το μόνο σιγουρο ειναι οτι θα πλεονεκτεί σε όλα τα σημεία.
τι σχέση εχει εάν ειναι 17άρα vs 16άρα ή 991 vs 458;;
-
Φτου κακα,μου τελειωσε το κοκ πορν...
-
Ετοιμάσου να φας τα νύχια σου γιατί ετοιμάζεται επική απάντηση από τον ΚΙΚΙΖΑΣ
-
-
...σε μια πρωτη αναγνωση-θεαση, φαινεται μια Gulietta οπως θα επρεπε να ηταν απο την αρχη...Καλλιο αργα παρα ποτε, και αν η FGAH κανει και καμμια καλη προσφορα λανσαρισματος, θα προκειται για το πιο ποθητο μικρομεσαιο, πλεον χωρις τους εντονους δισταγμους του παρελθοντος για μετρια και -non AR look alike- τμηματα του εσωτερικου...
ΑLFA ROMEO FORUM