-
Τι σου κάνουν τα φθηνά εργατικά...
Production will commence at Suzuki Motor Gujarat in India in spring 2025, with sales expected to begin in various countries, including Europe, India, and Japan, around summer 2025.
Ήλπιζα ότι η εμονή της Suzuki με τα ελαφριά αυτοκίνητα θα έπιανε τόπο εδώ, αλλά από ότι φαίνεται, ότι και να κάνεις με τις σύγχρονες μπαταρίες, δε γλυτώνεις.
-
Η διαφορά στην χωρητικότητα στις 2 μπαταρίες είναι αστεία, ποιος το σκέφτηκε;
-
@fanis75 said in Suzuki eVitara:
@panormus772 said in Suzuki eVitara:
Tρεις φορές τουλάχιστον είπε ότι είναι σε συνεργασία με την Toyota (που θα βγάλει σε αυτή την πλατφόρμα και δικό της).
Προφανώς....γνωστό χρόνια αυτό, το λέω στον γάτο και δεν με πιστεύει! ΟΛΑ τα Σουζούκι πλέον θα ειναι Τογιότα!!
Δεν ισχύει , το έχουμε ξαναπεί . Το ανακοινώνουν και οι ιδιες οι εταιρίες στην συνεργασία τους. Σε κάποια μοντέλα θα αγοράζει η μια από την αλλη. Στο συγκεκριμένο η Toyota αγοράζει το evitara για να μην εξελίσσει δικό της.
Είπαμε είναι στα πρότυπα του baleno και glanza
Το e vitara πατάει πάνω στην πλατφόρμα e heartect, που είναι πλατφόρμα της Suzuki την οποία την εξελίσσει η ίδια.
Πέρα όμως απο αυτό εγώ βλέπω πολλά κοινά εξαρτήματα στο εσωτερικό του με τα υπόλοιπα Suzuki, όπως διακόπτες, χειρολαβές, μηχανισμούς ζωνών κτλ
Φωνάζει από μακριά suzuki
-
@lap said in Suzuki eVitara:
Δεν ισχύει , το έχουμε ξαναπεί .
ΟΛΑ Τογιότα λέμε!! Είναι και μεγαλομέτοχος η Τογιότα στην Σουζούκι.
-
-
-
Όχι......τέλος.
Απλώς ζηλεύετε οι toytαιοι βλέπετε το Yaris cross και μετά το vitara και θέλετε να του πάρετε την δόξα.
-
3ος μεγαλύτερος ιδιοκτήτης λέμε....ΟΛΑ Τογιότα!!
-
Με 5%, δεν εχει ΚΑΜΙΑ δυναμη στο ΔΣ της Suzuki.
Αυτα τα φαντάζεστε οι toyotaioi.
Στην Ιαπωνία είναι συνηθες όταν θέλουν να συνεργαστούν δυο εταιρίες να ανταλλάσσουν μετοχές. Αντίστοιχου ποσού μετοχές της Toyota αγόρασε και η Suzuki μονάχα που σαν ποσοστό είναι πολύ μικρότερο λόγο μεγέθους της Toyota.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ TOYOTA.
-
@lap said in Suzuki eVitara:
Με 5%, δεν εχει ΚΑΜΙΑ δυναμη στο ΔΣ της Suzuki.
Πλάκα κάνεις έτσι!?!? Είδες την δομή? ένας έχει 10% και μετά από 5% και κάτω. Δεν ξέρεις πολλά από εταιρίες εεε?? 5% σε πολυεθνική ειναι δύναμη, όχι αστεία.
-
Για πες μας εσυ που ξέρεις...
Με 5% τι δυναμη έχει στο ΔΣ?
Για να μπορεί να θέτει θέματα προς ψήφιση πρέπει να έχει από 10% και πάνω
Όπως συνήθως κολλάς σε κάτι, τώρα βρήκες την Toyota.
Δεν ανήκει η Suzuki στην Toyota. Αυτή είναι η μοναδική αλήθεια. Το αναφέρουν και οι ιδιες οι εταιρίες στις ανακοινώσεις τους.
Οσο διατειρειται η συνεργασία τους ο ένας θα κρατά μετοχές του άλλου, οχι όμως σε ίδιο ποσοστό. Η Toyota είναι κολοσσός. Εσύ που ξέρεις από πολυεθνικές ΔΕΝ γνωρίζεις αυτήν την τακτική;; Είναι συνηθισμένη στην Ασία και όχι μόνο.
-
Τα έχουμε ξαναπεί... Οι μνηστήρες της Suzuki στο παρελθόν και σήμερα θέλουν κομμάτι στην πίτα της Maruti.
Κάποιοι κάτι δίνουν κάτι παίρνουν.Αλλιώς να λέμε ότι Toyota+Suzuki έχει 26% της εγχώριας αγοράς φέτο να γελάμε όλοι μαζί.
-
Ωραίο είναι, χώρους έχει, το θέμα είναι σε τιμή θα έρθει.
Σίγουρα προ φόρων θα έχει το 4 μπροστά.
-
Εάν το βγαλει με θερμικό κινητήρα θα γίνει χαμός. Το σχέδιο του πάντως αφήνει χώρο για θερμική έκδοση. Έχει ακόμα και μεσαίο τούνελ ενώ στα ηλεκτρικά δεν χρειάζεται.
Δείτε το μεσαίο τούνελ. Μοιάζει σαν τούνελ θερμικού
Πάντως μεγάλοι χώροι για τα γονατα, μεγάλα καθίσματα, μεσαίο υποβραχιόνιο, τεράστια πίσω παράθυρα.
Ο ορισμός του λαϊκού οικογενειακού αυτοκινήτου.
Επίσης συνδιάζει τα θετικά του a pillar του swift. Κάτι που δεν το είχε το προηγούμενο. Οποιος έχει οδηγήσει swift με το a pillar σε αυτήν την κλίση καταλαβαίνει για ποσο μεγάλη αίσθηση ευρυχωρίας έχει ο οδηγός γύρω από το κεφάλι του και ποσο ευκολα μπαινοβγαίνει χωρίς να σκύβει το κεφάλι του.
-
-
@lap said in Suzuki eVitara:
Δείτε το μεσαίο τούνελ. Μοιάζει σαν τούνελ θερμικού
Δεν έχει τούνελ πίσω.
-
@antonakis said in Suzuki eVitara:
@lap said in Suzuki eVitara:
Δείτε το μεσαίο τούνελ. Μοιάζει σαν τούνελ θερμικού
Δεν έχει τούνελ πίσω.
Κάτι φαίνεται να έχει, όπου εάν αφαιρέσεις το πάχος της μπαταρίας θεωρώ πως βγαινει τούνελ.
Μαλιστα έτσι όπως το βλέπω, προβλέπω η θερμική έκδοση, εάν θα υπάρξει, να αφαιρεί την οριζόντια κονσολα του αυτόματου κιβωτίου και να τοποθετεί το χειροκίνητο πιο κάτω εκεί στην καμπύλη στο έδρανο της κονσόλας. Αφήνει μαλιστα και χώρο και για το μπαστούνι του χειροφρενου πιο πίσω με το χαρακτηριστικό σχήμα στην κονσόλα.
-
@antonakis said in Suzuki eVitara:
Τι σου κάνουν τα φθηνά εργατικά...
Production will commence at Suzuki Motor Gujarat in India in spring 2025, with sales expected to begin in various countries, including Europe, India, and Japan, around summer 2025.
Ήλπιζα ότι η εμονή της Suzuki με τα ελαφριά αυτοκίνητα θα έπιανε τόπο εδώ, αλλά από ότι φαίνεται, ότι και να κάνεις με τις σύγχρονες μπαταρίες, δε γλυτώνεις.
1900 κιλά για 4.3 μέτρα αμάξι και 18 πόντοι απόσταση από το έδαφος ξεφόρτωτο ... κοροϊδεύαμε την Subaru για τα χάλια του Crosstrek αλλά με την ηλεκτροκίνηση θα δούμε και χειρότερα. Περιμένουμε την υβριδική 4x4 παραλλαγή του Vitara διαφορετικά 4xe Avenger (κι ας πεθαίνεις από την φασέικη δηθενιά).
-
Φαίνεται πως η πλατφόρμα του είναι μια μίξη θερμικού και ev για αυτό και τα έξτρα κιλά στην δομή του καθώς ήταν αχρειαστα για τη έκδοση αυτή. Το ίδιο συμβαίνει και στα stellantis
-
Να και ο δικός μας. Μακάρι να βλέπαμε σε τέτοιες αποστολές και τον δικό μας Δημήτρη.
Αλλά από την αλλη ταλαιπωρείται με το να οδηγεί αυτοκίνητα 50-100.000 ευρώ. Να τον στέλνουμε και ταξιδάκια σε διαφορες γραφικές πόλεις του παλνητη;;;; Όλα και όλα....λίγο σεβασμός στον εργαζόμενο.
Suzuki eVitara