-
@lap διάβασε ξανά τι έγραψες για το honda, ο generator μπορεί να τροφοδοτήσει είτε τους τροχούς είτε την μπαταρία, όχι την μπαταρία η οποία κινεί τους τροχούς, και επαναλαμβάνω όσοι πρόσεχαν στο μάθημα μπαταρίες στο σχολείο ξέρουν ότι έχουν δύο πόλους που δημιουργούν τάση και ροή (ενέργειας) ρεύματος προς μια κατεύθυνση, δεν υπάρχει ταυτόχρονη φόρτιση και παροχή ενέργειας πως να το κάνουμε.
@realzeus Ναι θεωρώ ότι έχει σοβαρό πρόβλημα η διάταξη που έχουν επιλέξει
-
Βρε Φανη βασική φυσική είναι! Δεν γίνεται το θερμικό έργο του κινητήρα να μεταβιβάζεται και να τροφοδοτεί τον MG1 και αυτος με την σειρά του να το διασπά στον MG2 και την μπαταρία στις περιπτώσεις με χαμηλό SoC
Ενώ, όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη και τροφοδοτεί τον MG2, τότε ο MG1 να τροφοδοτεί και αυτός τον MG2 όπου μαζί με τον θερμικό δίνουν το μέγιστο του συστήματος!
Το αναφέρουν αλλωστε όλοι οι ιδιοκτήτες σε διαφορα ξένα forum, πως υπάρχει διαφορα και είναι κάτι το προφανές εάν αντιληφθείς την λειτουργία τους!
-
@lap διάβασε ξανά τι έγραψες για το honda, ο generator μπορεί να τροφοδοτήσει είτε τους τροχούς είτε την μπαταρία, όχι την μπαταρία η οποία κινεί τους τροχούς, και επαναλαμβάνω όσοι πρόσεχαν στο μάθημα μπαταρίες στο σχολείο ξέρουν ότι έχουν δύο πόλους που δημιουργούν τάση και ροή (ενέργειας) ρεύματος προς μια κατεύθυνση, δεν υπάρχει ταυτόχρονη φόρτιση και παροχή ενέργειας πως να το κάνουμε.
@realzeus Ναι θεωρώ ότι έχει σοβαρό πρόβλημα η διάταξη που έχουν επιλέξει
Εσυ αφού τα ψάχνεις! Τι μου λες;;;;Ο Φανης λέει ότι του λένε οι πωλητές της Toyota
Αυτό που διαχωρίζει την ροη της ενέργειας είναι το PCM, όπου μπορεί ταυτόχρονα να φορτίζει κσι να δίνει ρεύμα στο traction motor ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ motor.
Έτσι το κάνουν!
Για αυτό τους βάζουν ΔΥΟ motors, σε όλα τα υβριδικά!
ΕΑΝ είχε ΕΝΑ motor θα συνέβαινε αυτό που λες
-
Είστε μια ωραία ατμόσφαιρα βλέπω...
Πάντως το MG που έμεινε στην ανηφόρα φαίνεται ότι είχε πρόβλημα. Δεν ξέρω πως κόλλησε στον ataim ότι έτσι δουλεύει το σύστημα και ότι είναι προβληματικό εκ σχεδιασμού.
Κάθονται και μαλώνουν.....Λες και η πλειοψηφία που θα πάρει MG3 θα κάνει ανάβαση ράλλυ Κένταυρος, ράλλυ ΔΕΘ και θα ανεβαίνει Ταξιάρχη κάθε ΣΚ.
Εμ δεν είναι αυτός ο λόγος!!!!
-
@lap διάβασε ξανά τι έγραψες για το honda, ο generator μπορεί να τροφοδοτήσει είτε τους τροχούς είτε την μπαταρία, όχι την μπαταρία η οποία κινεί τους τροχούς, και επαναλαμβάνω όσοι πρόσεχαν στο μάθημα μπαταρίες στο σχολείο ξέρουν ότι έχουν δύο πόλους που δημιουργούν τάση και ροή (ενέργειας) ρεύματος προς μια κατεύθυνση, δεν υπάρχει ταυτόχρονη φόρτιση και παροχή ενέργειας πως να το κάνουμε.
@realzeus Ναι θεωρώ ότι έχει σοβαρό πρόβλημα η διάταξη που έχουν επιλέξει
Εσυ αφού τα ψάχνεις! Ο Φανης λέει ότι του λένε οι πωλητές της Toyota
Αυτό που διαχωρίζει την ροη της ενέργειας είναι το PCM, όπου μπορεί ταυτόχρονα να φορτίζει κσι να δίνει ρεύμα στο traction motor ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ motor.
Έτσι το κάνουν!
Για αυτό τους βάζουν ΔΥΟ motors
ΕΑΝ είχε ΕΝΑ motor θα συνέβαινε αυτό που λες
Άλλο αυτό, άλλο φορτίζω την μπαταρία που κινεί τους τροχούς. Προφανώς το generator μπορεί ταυτόχρονα να φορτίζει την μπαταρία και τον traction motor.
Προχθές βρέθηκα στην ανηφόρα του Καρέα και στο φανάρι είχα δύο μπάρες, λέω εδώ είμαστε, δοκιμή, του δίνω τέρμα γκάζι και μέχρι το επόμενο φανάρι στην κορυφή δεν είδα καμία πτώση ρυθμού αλλά και η μπαταρία είχε ακόμα δύο μπάρες. Μας κοροϊδεύει μάλλον η toyota, μήπως δεν έχει καθόλου μπαταρία; -
Η μόνη περίπτωση να το διαπιστώσεις είναι με τηλεμετρία!
Σου εξήγησα υπήρχε δοκιμή περιοδικού με τηλεμετρία όπου διαπίστωσε αυτό που σου λέω...
Ωπ θυμήθηκα!!!! Το είχαμε ως συζήτηση με φωτογραφία από το περιοδικό! Ήταν με το corolla sedan !
Κάποιος που το είχε ποστάρει μπορεί να μας βοηθήσει κσι να το ξανα ποστάρει!
-
Η μόνη περίπτωση να το διαπιστώσεις είναι με τηλεμετρία!
Σου εξήγησα υπήρχε δοκιμή περιοδικού με τηλεμετρία όπου διαπίστωσε αυτό που σου λέω...
Ωπ θυμήθηκα!!!! Το είχαμε ως συζήτηση με φωτογραφία από το περιοδικό! Ήταν με το corolla sedan !
Κάποιος που το είχε ποστάρει μπορεί να μας βοηθήσει κσι να το ξανα ποστάρει!
Θα πάω να κάνω μου φαίνεται δύο βίντεο και θα συγκρίνω χρόνους μπορεί βέβαια να θέλει ακόμα μεγαλύτερη ανηφόρα για να ξεφορτισει.
-
-
Η μόνη περίπτωση να το διαπιστώσεις είναι με τηλεμετρία!
Σου εξήγησα υπήρχε δοκιμή περιοδικού με τηλεμετρία όπου διαπίστωσε αυτό που σου λέω...
Ωπ θυμήθηκα!!!! Το είχαμε ως συζήτηση με φωτογραφία από το περιοδικό! Ήταν με το corolla sedan !
Κάποιος που το είχε ποστάρει μπορεί να μας βοηθήσει κσι να το ξανα ποστάρει!
Δες επίσης και τον ορισμό του ισχυρογνώμονα στο λεξικό. Εάν είναι πρόσφατος μπορεί να σε αναφέρει.
-
.....δεν υπάρχει ταυτόχρονη φόρτιση και παροχή ενέργειας πως να το κάνουμε.
Στα κινητά τηλέφωνα (και σε πάρα πολλές άλλες συσκευές), πως γίνεται η ταυτόχρονη φόρτιση της μπαταρίας και η παροχή ενέργειας για την λειτουργία της συσκευής;
Ο φορτιστής φορτίζει την μπαταρία και ταυτόχρονα καλύπτει τις ανάγκες του κινητού για ρεύμα.
-
@realzeus Ναι θεωρώ ότι έχει σοβαρό πρόβλημα η διάταξη που έχουν επιλέξει
Δεν συμφωνώ. Μπορεί να χάνει ισχύ από ένα σημείο και μετά αλλά από πολύ γρήγορο γίνεται απλά γρήγορο. Αυτό που είδαμε στο βίντεο δεν είναι αντιπροσωπευτικό, είχε βλάβη το αυτοκίνητο.
.....δεν υπάρχει ταυτόχρονη φόρτιση και παροχή ενέργειας πως να το κάνουμε.
Στα κινητά τηλέφωνα (και σε πάρα πολλές άλλες συσκευές), πως γίνεται η ταυτόχρονη φόρτιση της μπαταρίας και η παροχή ενέργειας για την λειτουργία της συσκευής;
Ο φορτιστής φορτίζει την μπαταρία και ταυτόχρονα καλύπτει τις ανάγκες του κινητού για ρεύμα.
Δεν πάει έτσι. Από την στιγμή που δεν κλείνει το κύκλωμα χωρίς την μπαταρία, δεν μπορεί να δώσει ενέργεια ο φορτιστής κατευθείαν στην συσκευή. Ο φορτιστής δίνει τάση στην μπαταρία κι αυτή δίνει ταυτόχρονα στην συσκευή.
-
Εγώ γνωρίζω ότι συμβαίνει το αντίθετο, ο φορτιστής φορτίζει την μπαταρία και εκείνη συνεχίζει να κάνει την δουλειά της δίνοντας ενέργεια στο κινητό.
Δηλαδή σε ένα υβριδικό π.χ. ΤΟΥΟΤΑ, όταν βρίσκεται σε μία κατηφορική διαδρομή και κάνει αναγέννηση δίνοντας ρεύμα στην υβριδική μπαταρία, αλλά παράλληλα είναι ενεργοποιημένος και ο κομοπρέσορας του a/c (παίρνει ρεύμα από την υβριδική μπαταρία), την ώρα που φορτίζει την μπαταρία, σταματάει να δίνει ρεύμα στον κομπρέσορα η ίδια η μπαταρία;
Το ίδιο συμβαίνει και στα πιο συμβατικά αυτοκίνητα, το δυναμό φορτίζει την 12βολτη μπαταρία και εκείνη παράλληλα κάνει την δουλειά της δίνοντας, ρεύμα σε όλο το αυτοκίνητο.
-
-
Εγώ γνωρίζω ότι συμβαίνει το αντίθετο, ο φορτιστής φορτίζει την μπαταρία και εκείνη συνεχίζει να κάνει την δουλειά της δίνοντας ενέργεια στο κινητό.
Δηλαδή σε ένα υβριδικό π.χ. ΤΟΥΟΤΑ, όταν βρίσκεται σε μία κατηφορική διαδρομή και κάνει αναγέννηση δίνοντας ρεύμα στην υβριδική μπαταρία, αλλά παράλληλα είναι ενεργοποιημένος και ο κομοπρέσορας του a/c (παίρνει ρεύμα από την υβριδική μπαταρία), την ώρα που φορτίζει την μπαταρία, σταματάει να δίνει ρεύμα στον κομπρέσορα η ίδια η μπαταρία;
Το ίδιο συμβαίνει και στα πιο συμβατικά αυτοκίνητα, το δυναμό φορτίζει την 12βολτη μπαταρία και εκείνη παράλληλα κάνει την δουλειά της δίνοντας, ρεύμα σε όλο το αυτοκίνητο.
Τα κυκλώματα είναι πιο σύνθετα από αυτό που περιγράφεις, το σημαντικό είναι ότι μια μπαταρία έχει δύο πόλους και η ηλεκτρική ροή μπορεί να έχει μια κατεύθυνση, είτε προς τα έξω discharge, είτε προς τα μέσα, charge.
-
Η μόνη περίπτωση να το διαπιστώσεις είναι με τηλεμετρία!
Σου εξήγησα υπήρχε δοκιμή περιοδικού με τηλεμετρία όπου διαπίστωσε αυτό που σου λέω...
Ωπ θυμήθηκα!!!! Το είχαμε ως συζήτηση με φωτογραφία από το περιοδικό! Ήταν με το corolla sedan !
Κάποιος που το είχε ποστάρει μπορεί να μας βοηθήσει κσι να το ξανα ποστάρει!
Δες επίσης και τον ορισμό του ισχυρογνώμονα στο λεξικό. Εάν είναι πρόσφατος μπορεί να σε αναφέρει.
Είχαμε την άγνοια σου για ιστορικά θέματα και διάσημων ντοκουμέντων περί της οικονομίας του 70, και μάλιστα εψεγες τον αντίλογο για κάτι που δεν γνώριζες, τώρα περνας σε άλλα γνωστικά σου πεδία και κανείς πάλι το ίδιο!
Τεσπά,
Δες εδώ σε δυο σενάρια υψηλού φορτίου!
Στο 1:08 στα 168-172 χλμ/ωρα όσο η μπαταρία είναι επαρκής συνδράμει στην ώθηση του κινητήρα μέσω του MG2 και ο MG1 που δεν φαίνεται στο γράφημα να μετατρέπει μέρος της ροπής του θερμικού σε ηλεκτρική η οποία συνδράμει και αυτή τον MG2
Ακριβως ένα λεπτό μετά στο 2:08 ενώ η μπαταρία πέφτει κάτω από ένα επίπεδο ΔΕΝ συμβαίνει το ίδιο, πλεον η ροπή του θερμικου σπάει και φορτίζει την μπαταρία στα ίδια χιλιομετρα δηλαδή στα 168-172 χλμ/ωεα
Σε όλες τις περιπτώσεις ο θερμικός γυρίζει στον κόφτη.
Αυτό σημαίνει πως ένας από τους τρεις παράγοντες που οδηγούν σε προώθηση στην μέγιστη δυναμικότητα του συστήματος αποσύρεται και συνδράμει εν μέρη έως και λίγο προκειμένου να κρατήσει σε ένα επίπεδο φόρτισης την μπαταρία!
Το σενάριο αυτό υψηλού φορτίου μπορεί να συμβεί σε ανάβαση μεγάλης αναφορας με το ποδι στο πάτωμα δεν χρειάζεται να φτάσεις στην τελικη!
Αυτό σημαίνει πως η απόδοση του συστήματος δεν είναι ΠΑΝΤΑ ίδια όπως απλοϊκά ισχυρίζονται εδώ τα fan boy κάτι που το αναφέρουν σε όλα τα άλλα ξένα forums.
-
Η μόνη περίπτωση να το διαπιστώσεις είναι με τηλεμετρία!
Σου εξήγησα υπήρχε δοκιμή περιοδικού με τηλεμετρία όπου διαπίστωσε αυτό που σου λέω...
Ωπ θυμήθηκα!!!! Το είχαμε ως συζήτηση με φωτογραφία από το περιοδικό! Ήταν με το corolla sedan !
Κάποιος που το είχε ποστάρει μπορεί να μας βοηθήσει κσι να το ξανα ποστάρει!
Δες επίσης και τον ορισμό του ισχυρογνώμονα στο λεξικό. Εάν είναι πρόσφατος μπορεί να σε αναφέρει.
Είχαμε την άγνοια σου για ιστορικά θέματα και διάσημων ντοκουμέντων περί της οικονομίας του 70, και μάλιστα εψεγες τον αντίλογο για κάτι που δεν γνώριζες, τώρα περνας σε άλλα γνωστικά σου πεδία και κανείς πάλι το ίδιο!
Τεσπά,
Δες εδώ σε δυο σενάρια υψηλού φορτίου!
Στο 1:08 στα 172 χλμ/ωρα όσο η μπαταρία είναι επαρκής συνδράμει στην ώθηση του κινητήρα μέσω του MG2 και ο MG1 που δεν φαίνεται στο γράφημα να μετατρέπει μέρος της ροπής του θερμικού σε ηλεκτρική η οποία συνδράμει και αυτή τον MG2
Ακριβως ένα λεπτό μετά στο 2:08 ενώ η μπαταρία πέφτει κάτω από ένα επίπεδο ΔΕΝ συμβαίνει το ίδιο, πλεον η ροπή του θερμικου σπάει και φορτίζει την μπαταρία στα ίδια χιλιομετρα δηλαδή στα 172 χλμ/ωεα
Σε όλες τις περιπτώσεις ο θερμικός γυρίζει στον κόφτη.
Αυτό σημαίνει πως ένας από τους τρεις παράγοντες που οδηγούν σε προώθηση στην μέγιστη δυναμικότητα του συστήματος αποσύρεται και συνδράμει εν μέρη έως και λίγο προκειμένου να κρατήσει σε ένα επίπεδο φόρτισης την μπαταρία!
Το σενάριο αυτό υψηλού φορτίου μπορεί να συμβεί σε ανάβαση μεγάλης αναφορας με το ποδι στο πάτωμα δεν χρειάζεται να φτάσεις στην τελικη!
Αυτό σημαίνει πως η απόδοση του συστήματος δεν είναι ΠΑΝΤΑ ίδια όπως απλοϊκά ισχυρίζονται εδώ τα fan boy κάτι που το αναφέρουν σε όλα τα άλλα ξένα forums.
Μελέτησε το βίντεο που ανέβασε ο Πηλιορείτης και άσε τα τεστ στην autobahn
-
Άντε πάλι. Το βίντεο αυτό είναι ένας απλοϊκός τρόπος ώστε να κατανοήσει ο θεατής την λειτουργία ενός πλανητικού συστήματος και των γραναζιών του!
ΔΕΝ ενημερώνει για τους αλγόριθμους της μονάδας ελέγχου του συστήματος σχετικά με τις επιλογές που κάνει εξασφαλίζοντας τα πρωτόκολλα φόρτισης της μπαταρίας!
Δες το βίντεο πιο πάνω!! Θα κατανοήσεις πως λειτουργεί κσι ότι ΔΕΝ γίνεται να έχει πάντοτε την ίδια απόδοση διότι κάτι τέτοιο θα παραβίαζε τους νόμους του Νεύτωνα σχετικά με την ενέργεια!
-
@lap ωραίο βίντεο, το πάει τάπα το corolla, τέτοια βίντεο θέλω να δω και με τα byd/mg. Όντως αλλάζουν οι ροές ενέργειας αλλά το αυτοκίνητο είναι ήδη στο όριό του, δεν υπάρχει απαίτηση για επιτάχυνση οπότε και το σύστημα κρίνει ότι ήρθε ώρα να φορτίσει την μπαταρία, το θέμα είναι ότι στην πράξη όσο οδηγείς υπο κανονικές συνθήκες δεν μπορείς να έχεις απώλεια ισχύος παρά μόνο σε κάποια πολύ ειδική κατάσταση.
Βρήκα έναν που έγραφε ότι ο μόνος τρόπος να χάσεις ισχύ είναι να μεταφέρεις ένα πολύ βαρύ trailer σε ανηφορική διαδρομή τέρμα γκάζι, εκεί δεν θα μπορέσεις να πιάσεις την τελική ταχύτητα του οχήματος και κάποια στιγμή θα αδειάσει η μπαταρία. Τότε μένεις με τα άλογα του θερμικού. -
Άντε πάλι. Το βίντεο αυτό είναι ένας απλοϊκός τρόπος ώστε να κατανοήσει ο θεατής την λειτουργία ενός πλανητικού συστήματος και των γραναζιών του!
ΔΕΝ ενημερώνει για τους αλγόριθμους της μονάδας ελέγχου του συστήματος σχετικά με τις επιλογές που κάνει εξασφαλίζοντας τα πρωτόκολλα φόρτισης της μπαταρίας!
Δες το βίντεο πιο πάνω!! Θα κατανοήσεις πως λειτουργεί κσι ότι ΔΕΝ γίνεται να έχει πάντοτε την ίδια απόδοση διότι κάτι τέτοιο θα παραβίαζε τους νόμους του Νεύτωνα σχετικά με την ενέργεια!
Δεν το έχεις δει και για αυτό έχεις αυτήν την άποψη.
-
Η ισχύς χανεται από την στιγμή που ο MG1 σπάει το έργο του μέσω του Inverter και το μοιράζει μεταξύ MG2 και μπαταρία!!!
Το ποσο θα χάνεται το ορίζει η PCM αναλογως τις συνθήκες σε πολλές μεταβλητες! Είναι βασική αρχή τον φυσικών νομων που ισχύουν για αυτό το πλανητικό σύστημα, γαλαξία και σύμπαν στο οποίο ζούμε, στα παράλληλα σύμπαντα δεν γνωρίζω τι θα συνέβαινε!!!
Συνεπώς η απόδοση δεν είναι ίδια, παρα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις! Στην καθημερινή ζωή, είναι δύσκολο να το αντιληφθεί κσποιος αυτό όμως ΔΕΝ επιβεβαιώνει την άποψη όπως του @fanis75 πως ΠΑΝΤΑ το σύστημα προσφέρει την ίδια προώθηση!!
MG ZS