Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG ZS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG ZS
    • 1
    • 2
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 51
    • 52
    • 24 / 52
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    1040
    52287
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by

      @lap διάβασε ξανά τι έγραψες για το honda, ο generator μπορεί να τροφοδοτήσει είτε τους τροχούς είτε την μπαταρία, όχι την μπαταρία η οποία κινεί τους τροχούς, και επαναλαμβάνω όσοι πρόσεχαν στο μάθημα μπαταρίες στο σχολείο ξέρουν ότι έχουν δύο πόλους που δημιουργούν τάση και ροή (ενέργειας) ρεύματος προς μια κατεύθυνση, δεν υπάρχει ταυτόχρονη φόρτιση και παροχή ενέργειας πως να το κάνουμε.

      @realzeus Ναι θεωρώ ότι έχει σοβαρό πρόβλημα η διάταξη που έχουν επιλέξει

      L ektoras realzeus 3 Replies Last reply Reply Quote 2
      • L
        lap last edited by

        Βρε Φανη βασική φυσική είναι! Δεν γίνεται το θερμικό έργο του κινητήρα να μεταβιβάζεται και να τροφοδοτεί τον MG1 και αυτος με την σειρά του να το διασπά στον MG2 και την μπαταρία στις περιπτώσεις με χαμηλό SoC

        Ενώ, όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη και τροφοδοτεί τον MG2, τότε ο MG1 να τροφοδοτεί και αυτός τον MG2 όπου μαζί με τον θερμικό δίνουν το μέγιστο του συστήματος!

        Το αναφέρουν αλλωστε όλοι οι ιδιοκτήτες σε διαφορα ξένα forum, πως υπάρχει διαφορα και είναι κάτι το προφανές εάν αντιληφθείς την λειτουργία τους!

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap @ataim last edited by lap

          @ataim said in MG ZS:

          @lap διάβασε ξανά τι έγραψες για το honda, ο generator μπορεί να τροφοδοτήσει είτε τους τροχούς είτε την μπαταρία, όχι την μπαταρία η οποία κινεί τους τροχούς, και επαναλαμβάνω όσοι πρόσεχαν στο μάθημα μπαταρίες στο σχολείο ξέρουν ότι έχουν δύο πόλους που δημιουργούν τάση και ροή (ενέργειας) ρεύματος προς μια κατεύθυνση, δεν υπάρχει ταυτόχρονη φόρτιση και παροχή ενέργειας πως να το κάνουμε.

          @realzeus Ναι θεωρώ ότι έχει σοβαρό πρόβλημα η διάταξη που έχουν επιλέξει

          Εσυ αφού τα ψάχνεις! Τι μου λες;;;;Ο Φανης λέει ότι του λένε οι πωλητές της Toyota

          Αυτό που διαχωρίζει την ροη της ενέργειας είναι το PCM, όπου μπορεί ταυτόχρονα να φορτίζει κσι να δίνει ρεύμα στο traction motor ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ motor.

          Έτσι το κάνουν!

          Για αυτό τους βάζουν ΔΥΟ motors, σε όλα τα υβριδικά!

          ΕΑΝ είχε ΕΝΑ motor θα συνέβαινε αυτό που λες

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          ataim fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap @A d P last edited by

            @a-d-p said in MG ZS:

            @realzeus said in MG ZS:

            Είστε μια ωραία ατμόσφαιρα βλέπω... 😄

            Πάντως το MG που έμεινε στην ανηφόρα φαίνεται ότι είχε πρόβλημα. Δεν ξέρω πως κόλλησε στον ataim ότι έτσι δουλεύει το σύστημα και ότι είναι προβληματικό εκ σχεδιασμού.

            Κάθονται και μαλώνουν.....Λες και η πλειοψηφία που θα πάρει MG3 θα κάνει ανάβαση ράλλυ Κένταυρος, ράλλυ ΔΕΘ και θα ανεβαίνει Ταξιάρχη κάθε ΣΚ. 😁😁

            Εμ δεν είναι αυτός ο λόγος!!!! 🙄

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ataim
              ataim @lap last edited by

              @lap said in MG ZS:

              @ataim said in MG ZS:

              @lap διάβασε ξανά τι έγραψες για το honda, ο generator μπορεί να τροφοδοτήσει είτε τους τροχούς είτε την μπαταρία, όχι την μπαταρία η οποία κινεί τους τροχούς, και επαναλαμβάνω όσοι πρόσεχαν στο μάθημα μπαταρίες στο σχολείο ξέρουν ότι έχουν δύο πόλους που δημιουργούν τάση και ροή (ενέργειας) ρεύματος προς μια κατεύθυνση, δεν υπάρχει ταυτόχρονη φόρτιση και παροχή ενέργειας πως να το κάνουμε.

              @realzeus Ναι θεωρώ ότι έχει σοβαρό πρόβλημα η διάταξη που έχουν επιλέξει

              Εσυ αφού τα ψάχνεις! Ο Φανης λέει ότι του λένε οι πωλητές της Toyota

              Αυτό που διαχωρίζει την ροη της ενέργειας είναι το PCM, όπου μπορεί ταυτόχρονα να φορτίζει κσι να δίνει ρεύμα στο traction motor ΑΠΟ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ motor.

              Έτσι το κάνουν!

              Για αυτό τους βάζουν ΔΥΟ motors

              ΕΑΝ είχε ΕΝΑ motor θα συνέβαινε αυτό που λες

              Άλλο αυτό, άλλο φορτίζω την μπαταρία που κινεί τους τροχούς. Προφανώς το generator μπορεί ταυτόχρονα να φορτίζει την μπαταρία και τον traction motor.
              Προχθές βρέθηκα στην ανηφόρα του Καρέα και στο φανάρι είχα δύο μπάρες, λέω εδώ είμαστε, δοκιμή, του δίνω τέρμα γκάζι και μέχρι το επόμενο φανάρι στην κορυφή δεν είδα καμία πτώση ρυθμού αλλά και η μπαταρία είχε ακόμα δύο μπάρες. Μας κοροϊδεύει μάλλον η toyota, μήπως δεν έχει καθόλου μπαταρία;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Η μόνη περίπτωση να το διαπιστώσεις είναι με τηλεμετρία!

                Σου εξήγησα υπήρχε δοκιμή περιοδικού με τηλεμετρία όπου διαπίστωσε αυτό που σου λέω...

                Ωπ θυμήθηκα!!!! Το είχαμε ως συζήτηση με φωτογραφία από το περιοδικό! Ήταν με το corolla sedan !

                Κάποιος που το είχε ποστάρει μπορεί να μας βοηθήσει κσι να το ξανα ποστάρει!

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                ataim George 0 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                • ataim
                  ataim @lap last edited by

                  @lap said in MG ZS:

                  Η μόνη περίπτωση να το διαπιστώσεις είναι με τηλεμετρία!

                  Σου εξήγησα υπήρχε δοκιμή περιοδικού με τηλεμετρία όπου διαπίστωσε αυτό που σου λέω...

                  Ωπ θυμήθηκα!!!! Το είχαμε ως συζήτηση με φωτογραφία από το περιοδικό! Ήταν με το corolla sedan !

                  Κάποιος που το είχε ποστάρει μπορεί να μας βοηθήσει κσι να το ξανα ποστάρει!

                  Θα πάω να κάνω μου φαίνεται δύο βίντεο και θα συγκρίνω χρόνους μπορεί βέβαια να θέλει ακόμα μεγαλύτερη ανηφόρα για να ξεφορτισει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ektoras
                    ektoras @ataim last edited by

                    @ataim said in MG ZS:

                    .....δεν υπάρχει ταυτόχρονη φόρτιση και παροχή ενέργειας πως να το κάνουμε.

                    Στα κινητά τηλέφωνα (και σε πάρα πολλές άλλες συσκευές), πως γίνεται η ταυτόχρονη φόρτιση της μπαταρίας και η παροχή ενέργειας για την λειτουργία της συσκευής;

                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                    ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • George 0
                      George 0 @lap last edited by

                      @lap said in MG ZS:

                      Η μόνη περίπτωση να το διαπιστώσεις είναι με τηλεμετρία!

                      Σου εξήγησα υπήρχε δοκιμή περιοδικού με τηλεμετρία όπου διαπίστωσε αυτό που σου λέω...

                      Ωπ θυμήθηκα!!!! Το είχαμε ως συζήτηση με φωτογραφία από το περιοδικό! Ήταν με το corolla sedan !

                      Κάποιος που το είχε ποστάρει μπορεί να μας βοηθήσει κσι να το ξανα ποστάρει!

                      Δες επίσης και τον ορισμό του ισχυρογνώμονα στο λεξικό. Εάν είναι πρόσφατος μπορεί να σε αναφέρει.

                      We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ataim
                        ataim @ektoras last edited by

                        @ektoras said in MG ZS:

                        @ataim said in MG ZS:

                        .....δεν υπάρχει ταυτόχρονη φόρτιση και παροχή ενέργειας πως να το κάνουμε.

                        Στα κινητά τηλέφωνα (και σε πάρα πολλές άλλες συσκευές), πως γίνεται η ταυτόχρονη φόρτιση της μπαταρίας και η παροχή ενέργειας για την λειτουργία της συσκευής;

                        Ο φορτιστής φορτίζει την μπαταρία και ταυτόχρονα καλύπτει τις ανάγκες του κινητού για ρεύμα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus @ataim last edited by realzeus

                          @ataim said in MG ZS:

                          @realzeus Ναι θεωρώ ότι έχει σοβαρό πρόβλημα η διάταξη που έχουν επιλέξει

                          Δεν συμφωνώ. Μπορεί να χάνει ισχύ από ένα σημείο και μετά αλλά από πολύ γρήγορο γίνεται απλά γρήγορο. Αυτό που είδαμε στο βίντεο δεν είναι αντιπροσωπευτικό, είχε βλάβη το αυτοκίνητο.

                          @ataim said in MG ZS:

                          @ektoras said in MG ZS:

                          @ataim said in MG ZS:

                          .....δεν υπάρχει ταυτόχρονη φόρτιση και παροχή ενέργειας πως να το κάνουμε.

                          Στα κινητά τηλέφωνα (και σε πάρα πολλές άλλες συσκευές), πως γίνεται η ταυτόχρονη φόρτιση της μπαταρίας και η παροχή ενέργειας για την λειτουργία της συσκευής;

                          Ο φορτιστής φορτίζει την μπαταρία και ταυτόχρονα καλύπτει τις ανάγκες του κινητού για ρεύμα.

                          Δεν πάει έτσι. Από την στιγμή που δεν κλείνει το κύκλωμα χωρίς την μπαταρία, δεν μπορεί να δώσει ενέργεια ο φορτιστής κατευθείαν στην συσκευή. Ο φορτιστής δίνει τάση στην μπαταρία κι αυτή δίνει ταυτόχρονα στην συσκευή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ektoras
                            ektoras last edited by

                            Εγώ γνωρίζω ότι συμβαίνει το αντίθετο, ο φορτιστής φορτίζει την μπαταρία και εκείνη συνεχίζει να κάνει την δουλειά της δίνοντας ενέργεια στο κινητό.

                            Δηλαδή σε ένα υβριδικό π.χ. ΤΟΥΟΤΑ, όταν βρίσκεται σε μία κατηφορική διαδρομή και κάνει αναγέννηση δίνοντας ρεύμα στην υβριδική μπαταρία, αλλά παράλληλα είναι ενεργοποιημένος και ο κομοπρέσορας του a/c (παίρνει ρεύμα από την υβριδική μπαταρία), την ώρα που φορτίζει την μπαταρία, σταματάει να δίνει ρεύμα στον κομπρέσορα η ίδια η μπαταρία;

                            Το ίδιο συμβαίνει και στα πιο συμβατικά αυτοκίνητα, το δυναμό φορτίζει την 12βολτη μπαταρία και εκείνη παράλληλα κάνει την δουλειά της δίνοντας, ρεύμα σε όλο το αυτοκίνητο.

                            Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                            ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ataim
                              ataim last edited by ataim

                              Youtube Video

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ataim
                                ataim @ektoras last edited by

                                @ektoras said in MG ZS:

                                Εγώ γνωρίζω ότι συμβαίνει το αντίθετο, ο φορτιστής φορτίζει την μπαταρία και εκείνη συνεχίζει να κάνει την δουλειά της δίνοντας ενέργεια στο κινητό.

                                Δηλαδή σε ένα υβριδικό π.χ. ΤΟΥΟΤΑ, όταν βρίσκεται σε μία κατηφορική διαδρομή και κάνει αναγέννηση δίνοντας ρεύμα στην υβριδική μπαταρία, αλλά παράλληλα είναι ενεργοποιημένος και ο κομοπρέσορας του a/c (παίρνει ρεύμα από την υβριδική μπαταρία), την ώρα που φορτίζει την μπαταρία, σταματάει να δίνει ρεύμα στον κομπρέσορα η ίδια η μπαταρία;

                                Το ίδιο συμβαίνει και στα πιο συμβατικά αυτοκίνητα, το δυναμό φορτίζει την 12βολτη μπαταρία και εκείνη παράλληλα κάνει την δουλειά της δίνοντας, ρεύμα σε όλο το αυτοκίνητο.

                                Τα κυκλώματα είναι πιο σύνθετα από αυτό που περιγράφεις, το σημαντικό είναι ότι μια μπαταρία έχει δύο πόλους και η ηλεκτρική ροή μπορεί να έχει μια κατεύθυνση, είτε προς τα έξω discharge, είτε προς τα μέσα, charge.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap @George 0 last edited by lap

                                  @george-0 said in MG ZS:

                                  @lap said in MG ZS:

                                  Η μόνη περίπτωση να το διαπιστώσεις είναι με τηλεμετρία!

                                  Σου εξήγησα υπήρχε δοκιμή περιοδικού με τηλεμετρία όπου διαπίστωσε αυτό που σου λέω...

                                  Ωπ θυμήθηκα!!!! Το είχαμε ως συζήτηση με φωτογραφία από το περιοδικό! Ήταν με το corolla sedan !

                                  Κάποιος που το είχε ποστάρει μπορεί να μας βοηθήσει κσι να το ξανα ποστάρει!

                                  Δες επίσης και τον ορισμό του ισχυρογνώμονα στο λεξικό. Εάν είναι πρόσφατος μπορεί να σε αναφέρει.

                                  Είχαμε την άγνοια σου για ιστορικά θέματα και διάσημων ντοκουμέντων περί της οικονομίας του 70, και μάλιστα εψεγες τον αντίλογο για κάτι που δεν γνώριζες, τώρα περνας σε άλλα γνωστικά σου πεδία και κανείς πάλι το ίδιο!

                                  Τεσπά,

                                  Δες εδώ σε δυο σενάρια υψηλού φορτίου!

                                  Youtube Video

                                  Στο 1:08 στα 168-172 χλμ/ωρα όσο η μπαταρία είναι επαρκής συνδράμει στην ώθηση του κινητήρα μέσω του MG2 και ο MG1 που δεν φαίνεται στο γράφημα να μετατρέπει μέρος της ροπής του θερμικού σε ηλεκτρική η οποία συνδράμει και αυτή τον MG2

                                  Ακριβως ένα λεπτό μετά στο 2:08 ενώ η μπαταρία πέφτει κάτω από ένα επίπεδο ΔΕΝ συμβαίνει το ίδιο, πλεον η ροπή του θερμικου σπάει και φορτίζει την μπαταρία στα ίδια χιλιομετρα δηλαδή στα 168-172 χλμ/ωεα

                                  Σε όλες τις περιπτώσεις ο θερμικός γυρίζει στον κόφτη.

                                  Αυτό σημαίνει πως ένας από τους τρεις παράγοντες που οδηγούν σε προώθηση στην μέγιστη δυναμικότητα του συστήματος αποσύρεται και συνδράμει εν μέρη έως και λίγο προκειμένου να κρατήσει σε ένα επίπεδο φόρτισης την μπαταρία!

                                  Το σενάριο αυτό υψηλού φορτίου μπορεί να συμβεί σε ανάβαση μεγάλης αναφορας με το ποδι στο πάτωμα δεν χρειάζεται να φτάσεις στην τελικη!

                                  Αυτό σημαίνει πως η απόδοση του συστήματος δεν είναι ΠΑΝΤΑ ίδια όπως απλοϊκά ισχυρίζονται εδώ τα fan boy κάτι που το αναφέρουν σε όλα τα άλλα ξένα forums.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • George 0
                                    George 0 @lap last edited by

                                    @lap said in MG ZS:

                                    @george-0 said in MG ZS:

                                    @lap said in MG ZS:

                                    Η μόνη περίπτωση να το διαπιστώσεις είναι με τηλεμετρία!

                                    Σου εξήγησα υπήρχε δοκιμή περιοδικού με τηλεμετρία όπου διαπίστωσε αυτό που σου λέω...

                                    Ωπ θυμήθηκα!!!! Το είχαμε ως συζήτηση με φωτογραφία από το περιοδικό! Ήταν με το corolla sedan !

                                    Κάποιος που το είχε ποστάρει μπορεί να μας βοηθήσει κσι να το ξανα ποστάρει!

                                    Δες επίσης και τον ορισμό του ισχυρογνώμονα στο λεξικό. Εάν είναι πρόσφατος μπορεί να σε αναφέρει.

                                    Είχαμε την άγνοια σου για ιστορικά θέματα και διάσημων ντοκουμέντων περί της οικονομίας του 70, και μάλιστα εψεγες τον αντίλογο για κάτι που δεν γνώριζες, τώρα περνας σε άλλα γνωστικά σου πεδία και κανείς πάλι το ίδιο!

                                    Τεσπά,

                                    Δες εδώ σε δυο σενάρια υψηλού φορτίου!

                                    Youtube Video

                                    Στο 1:08 στα 172 χλμ/ωρα όσο η μπαταρία είναι επαρκής συνδράμει στην ώθηση του κινητήρα μέσω του MG2 και ο MG1 που δεν φαίνεται στο γράφημα να μετατρέπει μέρος της ροπής του θερμικού σε ηλεκτρική η οποία συνδράμει και αυτή τον MG2

                                    Ακριβως ένα λεπτό μετά στο 2:08 ενώ η μπαταρία πέφτει κάτω από ένα επίπεδο ΔΕΝ συμβαίνει το ίδιο, πλεον η ροπή του θερμικου σπάει και φορτίζει την μπαταρία στα ίδια χιλιομετρα δηλαδή στα 172 χλμ/ωεα

                                    Σε όλες τις περιπτώσεις ο θερμικός γυρίζει στον κόφτη.

                                    Αυτό σημαίνει πως ένας από τους τρεις παράγοντες που οδηγούν σε προώθηση στην μέγιστη δυναμικότητα του συστήματος αποσύρεται και συνδράμει εν μέρη έως και λίγο προκειμένου να κρατήσει σε ένα επίπεδο φόρτισης την μπαταρία!

                                    Το σενάριο αυτό υψηλού φορτίου μπορεί να συμβεί σε ανάβαση μεγάλης αναφορας με το ποδι στο πάτωμα δεν χρειάζεται να φτάσεις στην τελικη!

                                    Αυτό σημαίνει πως η απόδοση του συστήματος δεν είναι ΠΑΝΤΑ ίδια όπως απλοϊκά ισχυρίζονται εδώ τα fan boy κάτι που το αναφέρουν σε όλα τα άλλα ξένα forums.

                                    Μελέτησε το βίντεο που ανέβασε ο Πηλιορείτης και άσε τα τεστ στην autobahn

                                    Youtube Video

                                    We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Άντε πάλι. Το βίντεο αυτό είναι ένας απλοϊκός τρόπος ώστε να κατανοήσει ο θεατής την λειτουργία ενός πλανητικού συστήματος και των γραναζιών του!

                                      ΔΕΝ ενημερώνει για τους αλγόριθμους της μονάδας ελέγχου του συστήματος σχετικά με τις επιλογές που κάνει εξασφαλίζοντας τα πρωτόκολλα φόρτισης της μπαταρίας!

                                      Δες το βίντεο πιο πάνω!! Θα κατανοήσεις πως λειτουργεί κσι ότι ΔΕΝ γίνεται να έχει πάντοτε την ίδια απόδοση διότι κάτι τέτοιο θα παραβίαζε τους νόμους του Νεύτωνα σχετικά με την ενέργεια!

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ataim
                                        ataim last edited by ataim

                                        @lap ωραίο βίντεο, το πάει τάπα το corolla, τέτοια βίντεο θέλω να δω και με τα byd/mg. Όντως αλλάζουν οι ροές ενέργειας αλλά το αυτοκίνητο είναι ήδη στο όριό του, δεν υπάρχει απαίτηση για επιτάχυνση οπότε και το σύστημα κρίνει ότι ήρθε ώρα να φορτίσει την μπαταρία, το θέμα είναι ότι στην πράξη όσο οδηγείς υπο κανονικές συνθήκες δεν μπορείς να έχεις απώλεια ισχύος παρά μόνο σε κάποια πολύ ειδική κατάσταση.
                                        Βρήκα έναν που έγραφε ότι ο μόνος τρόπος να χάσεις ισχύ είναι να μεταφέρεις ένα πολύ βαρύ trailer σε ανηφορική διαδρομή τέρμα γκάζι, εκεί δεν θα μπορέσεις να πιάσεις την τελική ταχύτητα του οχήματος και κάποια στιγμή θα αδειάσει η μπαταρία. Τότε μένεις με τα άλογα του θερμικού.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • George 0
                                          George 0 @lap last edited by

                                          @lap said in MG ZS:

                                          Άντε πάλι. Το βίντεο αυτό είναι ένας απλοϊκός τρόπος ώστε να κατανοήσει ο θεατής την λειτουργία ενός πλανητικού συστήματος και των γραναζιών του!

                                          ΔΕΝ ενημερώνει για τους αλγόριθμους της μονάδας ελέγχου του συστήματος σχετικά με τις επιλογές που κάνει εξασφαλίζοντας τα πρωτόκολλα φόρτισης της μπαταρίας!

                                          Δες το βίντεο πιο πάνω!! Θα κατανοήσεις πως λειτουργεί κσι ότι ΔΕΝ γίνεται να έχει πάντοτε την ίδια απόδοση διότι κάτι τέτοιο θα παραβίαζε τους νόμους του Νεύτωνα σχετικά με την ενέργεια!

                                          Δεν το έχεις δει και για αυτό έχεις αυτήν την άποψη.

                                          We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Η ισχύς χανεται από την στιγμή που ο MG1 σπάει το έργο του μέσω του Inverter και το μοιράζει μεταξύ MG2 και μπαταρία!!!

                                            Το ποσο θα χάνεται το ορίζει η PCM αναλογως τις συνθήκες σε πολλές μεταβλητες! Είναι βασική αρχή τον φυσικών νομων που ισχύουν για αυτό το πλανητικό σύστημα, γαλαξία και σύμπαν στο οποίο ζούμε, στα παράλληλα σύμπαντα δεν γνωρίζω τι θα συνέβαινε!!!

                                            Συνεπώς η απόδοση δεν είναι ίδια, παρα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις! Στην καθημερινή ζωή, είναι δύσκολο να το αντιληφθεί κσποιος αυτό όμως ΔΕΝ επιβεβαιώνει την άποψη όπως του @fanis75 πως ΠΑΝΤΑ το σύστημα προσφέρει την ίδια προώθηση!!

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 24 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr