Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 148
    • 149
    • 55 / 149
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    116
    2976
    81884
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser @dettol last edited by criuser

      @dettol said in BYD forum:

      @criuser said in BYD forum:

      @dettol said in BYD forum:

      Τωρα που κοπασε λιγο η διαμαχη, να εξηγησω λιγο τι γραφει το αρθρο για το adaptive cruise control του atto, διοτι μεσα στον θορυβο, ισως να μην εγινε κατανοητο.
      Εχασε το αυτοκινητο ποντους απο το τεστ ασφαλειας, για τον εξης λογο: οταν το adaptive cruise control ειναι ενεργοποιημενο και το αμαξι δεν δεχτει input απο τον οδηγο για παρατεταμενο χρονικο διαστημα, το cruise control απενεργοποιειται.
      Αυτο που συνηθως γινεται, βασει νομοθεσιας ειναι το εξης (σε ολα τα αυτοκινητα), καθε Χ δευτερολεπτα το αμαξι σου ζηταει να κανεις κατι ωστε να το πεισεις οτι εχεις τον ελεγχο. Αυτο το "κατι" ειναι αναλογα με τι ειδους αισθητηρες εχει το αμαξι. Τα πιο ακριβα αμαξια εχουν αισθητηρες (νομιζω δουλευουν βασει του ηλεκτρισμου) που ανιχνευουν οτι ακουμπας με τα χερια σου το τιμονι. Τα περισσοτερα εχουν αισθητηρα που ανιχνευει μικρες κινησεις του τιμονιου ή βαρος που ακουμπαει πανω στο τιμονι (τα χερια μας). Ετσι το counter γινεται reset και συνεχιζει να δουλευει το συστημα για αλλα Χ δευτερολεπτα. Οταν το αμαξι δεν ανιχνευσει Input απο οδηγο, τοτε συνηθως αρχιζει μια αλληλουχια ειδοποιησεων αυξανομενης εντασης. Τα πιο συνηθισμενα ειναι ηχητικα σηματα, δονησεις του τιμονιου και ξαφνικο συντομο φρεναρισμα, ωστε να ξυπνησει ο οδηγος. Τωρα, αν ο οδηγος δεν ανταποκριθει και σε αυτα τα ερεθισματα, παμε στο τριτο σταδιο, το οποιο ειναι το οχημα να ακινητοποιηθει με ασφαλεια. Παλι, διαφορετικοι κατασκευαστες κανουν διαφορετικα πραγματα. Τα πιο απλα συστηματα, επιβραδυνουν ομαλα το αυτοκινητο στην λωριδα που κινεται, εως πληρους ακινητοποιησης. Τα πιο κυριλε συστηματα, αλλαζουν λωριδα, αναβουν αλαρμ και ακινητοποιουν το οχημα οσο πιο δεξια γινεται (λωριδα ασφαλειας).
      Μετα απο ολη αυτην την εξηγηση, αυτο που ΔΕΝ κανει το atto ειναι το τριτο σκελος, δηλ να ακινητοποιησει με ασφαλεια το οχημα. Αυτο που κανει αν δεν ανταποκριθει στις ειδοποιησεις ο οδηγος, ειναι να απενεργοποιηθει το adaptive cruise control και το οχημα να συνεχισει ανεξελεγκτο την πορεια του.
      Θα θελαμε να εκτελει με ασφαλεια την ακινητοποιηση του οχηματος; Προφανως! Ειναι τραγικο που δεν το κανει; Θεωρω πως οχι, διοτι στην πραγματικοτητα μιλαμε ειτε για περιπτωση απροσκτου οδηγου που παιζει με κινητο ή εχει αποκοιμηθει στο τιμονι ειτε για περιπτωση ιατρικου συμβαντος, οπου ο οδηγος εχει χασει τις αισθησεις του. Τραγικη περιπτωση η τελευταια και υπαρχουν οντως ανθρωποι που εχουν σωθει επειδη τα οχηματα τους λειτουργησαν σωστα και τους διεσωσαν, αλλα νομιζω ειναι εξαιρετικες περιπτωσεις.

      Αυτα, ωστε να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις...

      Το ερώτημα όμως παραμένει. Γιατί πήρε την χαμηλότερη βαθμολογία έβερ ? Μήπως γιατί είναι το μοναδικό που δεν κάνει αυτό που κάνουν τα άλλα ? Μήπως λοιπόν στην πράξη δεν έχει το σύστημα που λέει ότι έχει ?

      μηπως να διαβαζες τα αρθρα και οτι γραφουμε;

      BYD Atto 3 given worst Euro NCAP driver-assistance score ever

      Αυτό το μαμημένο το ΕΒΕΡ ισχύει ?

      The BYD Atto 3 SUV has just received the worst Euro NCAP score ever for one of its driver-assistance functions, with safety experts advising drivers to use it at their own risk.

      Το worst ισχύει ?

      Είπα κάτι διαφορετικό ?

      Αφού δεν βγαίνει το αφήγημα γιατί το προσπαθείς ?

      Επίσης τόσα βραβεία δίνει το Auto Express

      https://www.autoexpress.co.uk/new-car-awards-2024

      Δεν βλέπω καμιά κινεζιά σε αυτές...

      Εκτός από ένα εμτζί 3 που μάλλον το θεωρούν ακόμα δικό τους, σαν τα βώξολ....😊

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol @criuser last edited by

        @criuser said in BYD forum:

        @dettol said in BYD forum:

        @criuser said in BYD forum:

        @dettol said in BYD forum:

        Τωρα που κοπασε λιγο η διαμαχη, να εξηγησω λιγο τι γραφει το αρθρο για το adaptive cruise control του atto, διοτι μεσα στον θορυβο, ισως να μην εγινε κατανοητο.
        Εχασε το αυτοκινητο ποντους απο το τεστ ασφαλειας, για τον εξης λογο: οταν το adaptive cruise control ειναι ενεργοποιημενο και το αμαξι δεν δεχτει input απο τον οδηγο για παρατεταμενο χρονικο διαστημα, το cruise control απενεργοποιειται.
        Αυτο που συνηθως γινεται, βασει νομοθεσιας ειναι το εξης (σε ολα τα αυτοκινητα), καθε Χ δευτερολεπτα το αμαξι σου ζηταει να κανεις κατι ωστε να το πεισεις οτι εχεις τον ελεγχο. Αυτο το "κατι" ειναι αναλογα με τι ειδους αισθητηρες εχει το αμαξι. Τα πιο ακριβα αμαξια εχουν αισθητηρες (νομιζω δουλευουν βασει του ηλεκτρισμου) που ανιχνευουν οτι ακουμπας με τα χερια σου το τιμονι. Τα περισσοτερα εχουν αισθητηρα που ανιχνευει μικρες κινησεις του τιμονιου ή βαρος που ακουμπαει πανω στο τιμονι (τα χερια μας). Ετσι το counter γινεται reset και συνεχιζει να δουλευει το συστημα για αλλα Χ δευτερολεπτα. Οταν το αμαξι δεν ανιχνευσει Input απο οδηγο, τοτε συνηθως αρχιζει μια αλληλουχια ειδοποιησεων αυξανομενης εντασης. Τα πιο συνηθισμενα ειναι ηχητικα σηματα, δονησεις του τιμονιου και ξαφνικο συντομο φρεναρισμα, ωστε να ξυπνησει ο οδηγος. Τωρα, αν ο οδηγος δεν ανταποκριθει και σε αυτα τα ερεθισματα, παμε στο τριτο σταδιο, το οποιο ειναι το οχημα να ακινητοποιηθει με ασφαλεια. Παλι, διαφορετικοι κατασκευαστες κανουν διαφορετικα πραγματα. Τα πιο απλα συστηματα, επιβραδυνουν ομαλα το αυτοκινητο στην λωριδα που κινεται, εως πληρους ακινητοποιησης. Τα πιο κυριλε συστηματα, αλλαζουν λωριδα, αναβουν αλαρμ και ακινητοποιουν το οχημα οσο πιο δεξια γινεται (λωριδα ασφαλειας).
        Μετα απο ολη αυτην την εξηγηση, αυτο που ΔΕΝ κανει το atto ειναι το τριτο σκελος, δηλ να ακινητοποιησει με ασφαλεια το οχημα. Αυτο που κανει αν δεν ανταποκριθει στις ειδοποιησεις ο οδηγος, ειναι να απενεργοποιηθει το adaptive cruise control και το οχημα να συνεχισει ανεξελεγκτο την πορεια του.
        Θα θελαμε να εκτελει με ασφαλεια την ακινητοποιηση του οχηματος; Προφανως! Ειναι τραγικο που δεν το κανει; Θεωρω πως οχι, διοτι στην πραγματικοτητα μιλαμε ειτε για περιπτωση απροσκτου οδηγου που παιζει με κινητο ή εχει αποκοιμηθει στο τιμονι ειτε για περιπτωση ιατρικου συμβαντος, οπου ο οδηγος εχει χασει τις αισθησεις του. Τραγικη περιπτωση η τελευταια και υπαρχουν οντως ανθρωποι που εχουν σωθει επειδη τα οχηματα τους λειτουργησαν σωστα και τους διεσωσαν, αλλα νομιζω ειναι εξαιρετικες περιπτωσεις.

        Αυτα, ωστε να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις...

        Το ερώτημα όμως παραμένει. Γιατί πήρε την χαμηλότερη βαθμολογία έβερ ? Μήπως γιατί είναι το μοναδικό που δεν κάνει αυτό που κάνουν τα άλλα ? Μήπως λοιπόν στην πράξη δεν έχει το σύστημα που λέει ότι έχει ?

        μηπως να διαβαζες τα αρθρα και οτι γραφουμε;

        BYD Atto 3 given worst Euro NCAP driver-assistance score ever

        Αυτό το μαμημένο το ΕΒΕΡ ισχύει ?

        The BYD Atto 3 SUV has just received the worst Euro NCAP score ever for one of its driver-assistance functions, with safety experts advising drivers to use it at their own risk.

        Το worst ισχύει ?

        Είπα κάτι διαφορετικό ?

        Αφού δεν βγαίνει το αφήγημα γιατί το προσπαθείς ?

        κανεις λαθος ερωτηση. Η σωστη ερωτηση ειναι, αφου η πλατφορμα του software και μαλλον των αισθητηρων, ειναι κοινη στα μοντελα τους, ειναι κοινο το προβλημα και για το dolphin/seal ή επηρεαζει μονο το atto.
        Νομιζω καπου εδω σταματαω να συζητω μαζι σου, διοτι δεν εχει νοημα.

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser @dettol last edited by

          @dettol said in BYD forum:

          @criuser said in BYD forum:

          @dettol said in BYD forum:

          @criuser said in BYD forum:

          @dettol said in BYD forum:

          Τωρα που κοπασε λιγο η διαμαχη, να εξηγησω λιγο τι γραφει το αρθρο για το adaptive cruise control του atto, διοτι μεσα στον θορυβο, ισως να μην εγινε κατανοητο.
          Εχασε το αυτοκινητο ποντους απο το τεστ ασφαλειας, για τον εξης λογο: οταν το adaptive cruise control ειναι ενεργοποιημενο και το αμαξι δεν δεχτει input απο τον οδηγο για παρατεταμενο χρονικο διαστημα, το cruise control απενεργοποιειται.
          Αυτο που συνηθως γινεται, βασει νομοθεσιας ειναι το εξης (σε ολα τα αυτοκινητα), καθε Χ δευτερολεπτα το αμαξι σου ζηταει να κανεις κατι ωστε να το πεισεις οτι εχεις τον ελεγχο. Αυτο το "κατι" ειναι αναλογα με τι ειδους αισθητηρες εχει το αμαξι. Τα πιο ακριβα αμαξια εχουν αισθητηρες (νομιζω δουλευουν βασει του ηλεκτρισμου) που ανιχνευουν οτι ακουμπας με τα χερια σου το τιμονι. Τα περισσοτερα εχουν αισθητηρα που ανιχνευει μικρες κινησεις του τιμονιου ή βαρος που ακουμπαει πανω στο τιμονι (τα χερια μας). Ετσι το counter γινεται reset και συνεχιζει να δουλευει το συστημα για αλλα Χ δευτερολεπτα. Οταν το αμαξι δεν ανιχνευσει Input απο οδηγο, τοτε συνηθως αρχιζει μια αλληλουχια ειδοποιησεων αυξανομενης εντασης. Τα πιο συνηθισμενα ειναι ηχητικα σηματα, δονησεις του τιμονιου και ξαφνικο συντομο φρεναρισμα, ωστε να ξυπνησει ο οδηγος. Τωρα, αν ο οδηγος δεν ανταποκριθει και σε αυτα τα ερεθισματα, παμε στο τριτο σταδιο, το οποιο ειναι το οχημα να ακινητοποιηθει με ασφαλεια. Παλι, διαφορετικοι κατασκευαστες κανουν διαφορετικα πραγματα. Τα πιο απλα συστηματα, επιβραδυνουν ομαλα το αυτοκινητο στην λωριδα που κινεται, εως πληρους ακινητοποιησης. Τα πιο κυριλε συστηματα, αλλαζουν λωριδα, αναβουν αλαρμ και ακινητοποιουν το οχημα οσο πιο δεξια γινεται (λωριδα ασφαλειας).
          Μετα απο ολη αυτην την εξηγηση, αυτο που ΔΕΝ κανει το atto ειναι το τριτο σκελος, δηλ να ακινητοποιησει με ασφαλεια το οχημα. Αυτο που κανει αν δεν ανταποκριθει στις ειδοποιησεις ο οδηγος, ειναι να απενεργοποιηθει το adaptive cruise control και το οχημα να συνεχισει ανεξελεγκτο την πορεια του.
          Θα θελαμε να εκτελει με ασφαλεια την ακινητοποιηση του οχηματος; Προφανως! Ειναι τραγικο που δεν το κανει; Θεωρω πως οχι, διοτι στην πραγματικοτητα μιλαμε ειτε για περιπτωση απροσκτου οδηγου που παιζει με κινητο ή εχει αποκοιμηθει στο τιμονι ειτε για περιπτωση ιατρικου συμβαντος, οπου ο οδηγος εχει χασει τις αισθησεις του. Τραγικη περιπτωση η τελευταια και υπαρχουν οντως ανθρωποι που εχουν σωθει επειδη τα οχηματα τους λειτουργησαν σωστα και τους διεσωσαν, αλλα νομιζω ειναι εξαιρετικες περιπτωσεις.

          Αυτα, ωστε να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις...

          Το ερώτημα όμως παραμένει. Γιατί πήρε την χαμηλότερη βαθμολογία έβερ ? Μήπως γιατί είναι το μοναδικό που δεν κάνει αυτό που κάνουν τα άλλα ? Μήπως λοιπόν στην πράξη δεν έχει το σύστημα που λέει ότι έχει ?

          μηπως να διαβαζες τα αρθρα και οτι γραφουμε;

          BYD Atto 3 given worst Euro NCAP driver-assistance score ever

          Αυτό το μαμημένο το ΕΒΕΡ ισχύει ?

          The BYD Atto 3 SUV has just received the worst Euro NCAP score ever for one of its driver-assistance functions, with safety experts advising drivers to use it at their own risk.

          Το worst ισχύει ?

          Είπα κάτι διαφορετικό ?

          Αφού δεν βγαίνει το αφήγημα γιατί το προσπαθείς ?

          κανεις λαθος ερωτηση. Η σωστη ερωτηση ειναι, αφου η πλατφορμα του software και μαλλον των αισθητηρων, ειναι κοινη στα μοντελα τους, ειναι κοινο το προβλημα και για το dolphin/seal ή επηρεαζει μονο το atto.
          Νομιζω καπου εδω σταματαω να συζητω μαζι σου, διοτι δεν εχει νοημα.

          Βεβαίως.

          Μπορούμε να αφήσουμε το κοινό μας να βγάλει τα συμπεράσματα του...😁

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • B
            bill_hsd last edited by bill_hsd

            Βλέπουν ότι οι Κινέζοι έρχονται "με φόρα" και τους έπιασε καημός για το driver assistance.
            Ποτέ άλλοτε δεν έχω διαβάσει τόσο εκτενή ανάλυση για την αποτελεσματικότητα του συστήματος σε άλλο μοντέλο.
            Εξάλλου όλα τα BYD στα crash tests του Euro NCAP ειναι πεντάστερα...

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • M
              mariolas last edited by

              Οι Ευρωπαίοι θα τον φάνε για να βάλουνε μυαλό ....

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dettol last edited by

                https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/assisted-driving-gradings/

                για οποιον ενδιαφερεται να ριξει μια ματια, εδω ειναι η "πετρα του σκανδαλου". Να αναφερω απλα οτι το mokka ειχε 57% και 44%, το yaris 56%/53%, η jaguar ipace 53%/59% . Μπορειτε να διαβασετε αναλυτικα τις αναφορες και να καταλαβετε ακριβως τι εκρινε ο συγκεκριμενος οργανισμος. Το αττο πηρε 55%/35%.
                Ο ντορος εγινε επειδη ηταν μεσα στο τελευταιο σετ απο αυτοκινητα που εξεταστηκαν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by lap

                  Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει. Τι έκανε το αυτοκίνητο;;;;

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  D T 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @lap last edited by

                    @lap said in BYD forum:

                    Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει. Τι έκανε το αυτοκίνητο;;;;

                    ανεβαινω στον 4ο να πηδηξω απο το μπαλκονι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Έπεσε το αυτοκίνητο από τον 4ο την ώρα που το δοκίμαζαν ;

                      Δεν καταλαβαίνω, ειλικρινά

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser last edited by

                        Αποδείχτηκε ότι ήταν κινεζόχρεπο με μαιμού προδιαγραφές...😁 😀

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mariolas last edited by mariolas

                          Τίποτα δεν έχουν απλά επειδή οι Ευρωπαίοι δεν πουλάνε ψάχνουν άρθρα και μυρίζουν τα νύχια ότι τα κινέζικα είναι κακά .... Ότι δηλαδή τα γερμανικά που δηλώνουν ψεύτικα στοιχεία για ρύπους ... τα έμβολα πηδάνε από μέσα από τις μηχανές ... μην πω για καταναλώσεις που είναι μουφα .... Τρομερά αυτοκίνητα!Τα Γερμανικά έχουν τρομερές προδιαγραφές αλλά δεν ισχύουν!! χαχαχαχαχαχαχα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • cirus
                            cirus @bill_hsd last edited by

                            @bill_hsd said in BYD forum:

                            Βλέπουν ότι οι Κινέζοι έρχονται "με φόρα" και τους έπιασε καημός για το driver assistance.
                            Ποτέ άλλοτε δεν έχω διαβάσει τόσο εκτενή ανάλυση για την αποτελεσματικότητα του συστήματος σε άλλο μοντέλο.
                            Εξάλλου όλα τα BYD στα crash tests του Euro NCAP ειναι πεντάστερα...

                            Ε τώρα και συ πως θα βγει το αφήγημα του criuiser

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              teo-mak @lap last edited by

                              @lap said in BYD forum:

                              Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει. Τι έκανε το αυτοκίνητο;;;;

                              Ποιο αυτοκίνητο;

                              L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lap @teo-mak last edited by

                                @teo-mak said in BYD forum:

                                @lap said in BYD forum:

                                Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι παίζει. Τι έκανε το αυτοκίνητο;;;;

                                Ποιο αυτοκίνητο;

                                🤷 🤔

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap @criuser last edited by lap

                                  @criuser said in BYD forum:

                                  Αποδείχτηκε ότι ήταν κινεζόχρεπο με μαιμού προδιαγραφές...😁 😀

                                  Τι έκανε λάθος;; Δεν έχω καταλάβει

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    antonn last edited by antonn

                                    Στο Atto 3: Παντως και κατω απο τα 20 χλμ/ωρα βλεπω αρνητικο νουμερο και καλο. Αρα κανει ανακτηση. Κατω απο τα 5 χλμ/ωρα σταματα η ανακτηση, γιατι ενω δεν καταλαβαινω τιποτε διαφορα στο φρεναρισμα, δεν βλεπω αρνητικα νουμερα και μηδενιζει.

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Το dolphin?

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        antonn last edited by

                                        σπουδαια αυτονομη οδηγηση δεν βλεπω και εγω. Αν αφησεις τα χερια απο το τιμονι χτυπα συναγερμος μονο, μετα δεν δοκιμασα αν μπορει να κανει κατι παραπανω. Το εντυπωσιακο στα Tesla ειναι που βλεπει και κοκκινιζει τα μηχανακια που ερχονται απο πισω και κανουν διηθηση στην κυκλοφορια δηλαδη σφηνες. Αυτο ειναι εκπληκτικο και αυτο θα ηθελα να ειχα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Σήμερα ειδα ένα λευκό! Μια χαρα είναι!

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Youtube Video

                                            Πέρα από το παιδι που δεν αναγνώρισε!!! Ποιο λάθος έκανε;;;;
                                            Ταξιδευτη δες το κρέας τεστ

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 55 / 149
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr