Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 714
    • 715
    • 716
    • 717
    • 718
    • 906
    • 907
    • 716 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18134
    412373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      savas89 last edited by

      Νκμιζω πως το kia niro hev + lpa θα ειναι η αποθέωση της οικονομίας, θα βαλει από κάτω και τα toyota hybrid, η οικονομία σου θα ξεκινάει μόλις το πάρεις απο την αντιπροσωπεία..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by criuser

        Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?😊

        Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.

        Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.

        Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...

        @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.

        Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.

        Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...

        Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...😇

        Μην τα γράφουμε πάλι...😁 😀

        Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
        Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...

        Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.

        Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.

        Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.

        Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dettol @criuser last edited by

          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?😊

          Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.

          Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.

          Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...

          @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.

          Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.

          Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...

          Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...😇

          Μην τα γράφουμε πάλι...😁 😀

          Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
          Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...

          Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.

          Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.

          Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.

          Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.

          το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • C
            criuser @dettol last edited by

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?😊

            Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.

            Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.

            Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...

            @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.

            Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.

            Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...

            Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...😇

            Μην τα γράφουμε πάλι...😁 😀

            Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
            Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...

            Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.

            Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.

            Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.

            Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.

            το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.

            Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.

            Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.

            Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.

            Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.

            Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...

            Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.

            Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?

            Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?😊

            Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..

            Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @criuser last edited by

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?😊

              Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.

              Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.

              Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...

              @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.

              Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.

              Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...

              Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...😇

              Μην τα γράφουμε πάλι...😁 😀

              Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
              Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...

              Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.

              Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.

              Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.

              Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.

              το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.

              Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.

              Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.

              Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.

              Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.

              Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...

              Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.

              Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?

              Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?😊

              Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..

              Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.

              απαντηση ο,τι να 'ναι. Οτιδηποτε δεν εχει το σιτροεν, απλα δεν χρειαζεται. Ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη αυτη.

              Πες μας ομως σε ενα τριμηνο, ποσες παραγγελιες ειχατε για e-c3 και τα ξανα λεμε.

              C cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • C
                criuser @dettol last edited by

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?😊

                Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.

                Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.

                Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...

                @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.

                Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.

                Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...

                Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...😇

                Μην τα γράφουμε πάλι...😁 😀

                Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
                Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...

                Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.

                Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.

                Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.

                Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.

                το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.

                Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.

                Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.

                Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.

                Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.

                Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...

                Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.

                Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?

                Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?😊

                Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..

                Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.

                απαντηση ο,τι να 'ναι. Οτιδηποτε δεν εχει το σιτροεν, απλα δεν χρειαζεται. Ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη αυτη.

                Πες μας ομως σε ενα τριμηνο, ποσες παραγγελιες ειχατε για e-c3 και τα ξανα λεμε.

                Προς το παρόν δες το χρέπι τι βαθμολογία πήραν τα συστήματα ασφαλείας και μετά ξαναμιλάς για τον εξοπλισμό....😊 😁 😀 😂

                Οσο για τις πωλήσεις του 3 τις βλέπουμε ήδη. Στην Γαλλία τον πρώτο μήνα που πούλησε σαν μοντέλο τον μισό Σεπτέμβρη έκανε 3626 ταξινομήσεις έναντι 1101 του νέου Ρενώ 5.

                Θα δούμε πως θα πάει το πρώτο τρίμηνο του 25 γιατί ακόμα δεν υπάρχουν αμάξια για παράδοση, αφού τώρα ξεκίνησε η παραγωγή του.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @dettol last edited by cirus

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?😊

                  Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.

                  Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.

                  Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...

                  @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.

                  Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.

                  Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...

                  Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...😇

                  Μην τα γράφουμε πάλι...😁 😀

                  Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
                  Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...

                  Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.

                  Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.

                  Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.

                  Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.

                  το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.

                  Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.

                  Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.

                  Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.

                  Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.

                  Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...

                  Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.

                  Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?

                  Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?😊

                  Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..

                  Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.

                  απαντηση ο,τι να 'ναι. Οτιδηποτε δεν εχει το σιτροεν, απλα δεν χρειαζεται. Ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη αυτη.

                  Πες μας ομως σε ενα τριμηνο, ποσες παραγγελιες ειχατε για e-c3 και τα ξανα λεμε.

                  εννοειτε οτι μόνο οτι βάζει η citroen χρειάζετε, τα υπόλοιπα είναι αχρηστα

                  Παραγγελίες όμως θα έχουν, εγώ πιστεύω θα πάει καλά

                  Μπορει να είναι χειρότερο από τα αντιστοιχα κινέζικα σε όλα αλλα στην ευρώπη είναι μια μάρκα που ξέρει και εμπιστεύεται ο Ευρωπαίος, θα το αγοράσει πιο ευκολα από το αντίστοιχο κινέζικο και ας είναι καλύτερο το κινέζικο. Αυτο μεχρι να γίνουν και οι κινέζικες μάρκες γνωστές στον κόσμο που θα πάρει λίγο. Ετσι νομίζω τουλάχιστον, θα δείξει, σίγουρος δεν είμαι

                  Στη Γαλλια θα γράψει και ρεκορ παντως, στις άλλες χώρες είναι μεγαλύτερο ερωτηματικό

                  Cirus the virus

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @cirus last edited by

                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?😊

                    Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.

                    Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.

                    Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...

                    @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.

                    Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.

                    Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...

                    Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...😇

                    Μην τα γράφουμε πάλι...😁 😀

                    Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
                    Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...

                    Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.

                    Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.

                    Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.

                    Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.

                    το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.

                    Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.

                    Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.

                    Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.

                    Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.

                    Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...

                    Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.

                    Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?

                    Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?😊

                    Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..

                    Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.

                    απαντηση ο,τι να 'ναι. Οτιδηποτε δεν εχει το σιτροεν, απλα δεν χρειαζεται. Ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη αυτη.

                    Πες μας ομως σε ενα τριμηνο, ποσες παραγγελιες ειχατε για e-c3 και τα ξανα λεμε.

                    εννοειτε οτι μόνο οτι βάζει η citroen χρειάζετε, τα υπόλοιπα είναι αχρηστα

                    Παραγγελίες όμως θα έχουν, εγώ πιστεύω θα πάει καλά

                    Μπορει να είναι χειρότερο από τα αντιστοιχα κινέζικα αλλα στην ευρώπη είναι μια μάρκα που ξέρει και εμπιστεύεται ο Ευρωπαίος, θα το αγοράσει πιο ευκολα από το αντίστοιχο κινέζικο και ας είναι καλύτερο το κινέζικο. Αυτο μεχρι να γίνουν και οι κινέζικες μάρκες γνωστές στον κόσμο που θα πάρει λίγο. Ετσι νομίζω τουλάχιστον, θα δείξει, σίγουρος δεν είμαι

                    Τα κινέζικα χρέπια πρέπει να ρίξουν τις τιμές τους 20-25 % για να έχουν ελπίδες.

                    Αν τώρα φάνε και δασμούς, άντε γειά...

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dettol @criuser last edited by

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?😊

                      Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.

                      Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.

                      Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...

                      @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.

                      Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.

                      Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...

                      Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...😇

                      Μην τα γράφουμε πάλι...😁 😀

                      Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
                      Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...

                      Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.

                      Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.

                      Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.

                      Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.

                      το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.

                      Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.

                      Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.

                      Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.

                      Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.

                      Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...

                      Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.

                      Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?

                      Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?😊

                      Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..

                      Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.

                      απαντηση ο,τι να 'ναι. Οτιδηποτε δεν εχει το σιτροεν, απλα δεν χρειαζεται. Ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη αυτη.

                      Πες μας ομως σε ενα τριμηνο, ποσες παραγγελιες ειχατε για e-c3 και τα ξανα λεμε.

                      Προς το παρόν δες το χρέπι τι βαθμολογία πήραν τα συστήματα ασφαλείας και μετά ξαναμιλάς για τον εξοπλισμό....😊 😁 😀 😂

                      Οσο για τις πωλήσεις του 3 τις βλέπουμε ήδη. Στην Γαλλία τον πρώτο μήνα που πούλησε σαν μοντέλο τον μισό Σεπτέμβρη έκανε 3626 ταξινομήσεις έναντι 1101 του νέου Ρενώ 5.

                      Θα δούμε πως θα πάει το πρώτο τρίμηνο του 25 γιατί ακόμα δεν υπάρχουν αμάξια για παράδοση, αφού τώρα ξεκίνησε η παραγωγή του.

                      παλι απαντηση ο,τι να 'ναι. Απαντας ΠΑΝΤΑ οτι σε βολευει και οδηγεις την κουβεντα οπου σε βολευει. Ρωτησες (αν δεν θυμασαι, να στο βρω με quotes να στο παραθεσω) "γιατι δεν βρεθηκαν 500 εξυπνοι να παρουν την προσφορα του δελφινιου;" Επομενως μιλαμε για ΕΛΛΑΔΑ. Περιμενω λοιπον σε 3 μηνες να μου πεις παραγγελιες του e-c3 για ΕΛΛΑΔΑ. Ποσες ταξινομησεις εκανε στην γαλλια δεν με ενδιαφερει. Εκτος αν θες να σου βρω πωλησεις του δελφινιου στην κινα 🙂 Δεν νομιζω να σε συμφερει τετοια συγκριση.

                      Επισης, καλυτερα να μην κανεις αναφορες σε ncap rating, δεν σε συμφερει. Η ινδικη εκδοση (διοτι μονο αυτη εχει περασει τεστ μεχρι στιγμης) πηρε 0, ολογραφως ΜΗΔΕΝ αστερια.
                      Αλλα υποθετω, ουτε ασφαλες χρειαζεται να ειναι ενα αμαξι, καθως, βασει της λογικης σου, μαλλον δεν ειναι κατι που χρειαζονται οι οδηγοι του

                      https://www.globalncap.org/news/stellantis-zeroes-out-on-safety-with-citron-c3

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • cirus
                        cirus @criuser last edited by cirus

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?😊

                        Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.

                        Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.

                        Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...

                        @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.

                        Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.

                        Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...

                        Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...😇

                        Μην τα γράφουμε πάλι...😁 😀

                        Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
                        Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...

                        Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.

                        Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.

                        Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.

                        Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.

                        το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.

                        Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.

                        Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.

                        Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.

                        Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.

                        Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...

                        Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.

                        Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?

                        Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?😊

                        Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..

                        Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.

                        απαντηση ο,τι να 'ναι. Οτιδηποτε δεν εχει το σιτροεν, απλα δεν χρειαζεται. Ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη αυτη.

                        Πες μας ομως σε ενα τριμηνο, ποσες παραγγελιες ειχατε για e-c3 και τα ξανα λεμε.

                        Προς το παρόν δες το χρέπι τι βαθμολογία πήραν τα συστήματα ασφαλείας και μετά ξαναμιλάς για τον εξοπλισμό....😊 😁 😀 😂

                        Για δείξε μας τι βαθμολογία πήρε στην ΕΥΡΩΠΗ, για δείξε μας

                        ασε θα το κάνω εγώ για σένα μην ψάχνεις:
                        https://www.euroncap.com/en/results/byd/dolphin/50011

                        Μη μου βάλεις στην Ινδια ή κάπου αλλού που είναι αλλο αμάξι ουσιαστικα γιατι δεν έχουν προδιαγραφές.

                        Αυτο το πράγμα που παραπληροφορείς για να κάνεις πιο συμπαγή την αποψη σου είναι σπαστικο, σταμάτα να το κάνεις. Μπορεις να έχεις επηχειρήματα υπερ χωρις παραπληροφόρηση

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by

                          Σας έχω πει, θα μιλάτε για το Citroen c3 και θα βρεθείτε με μεζονέτα με πισίνα και δάνειο 800.000 ευρώ.

                          Μη του μιλάτε.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • cirus
                            cirus last edited by cirus

                            σου βάζω και γω από το ινδικο e-c3

                            https://www.globalncap.org/news/stellantis-zeroes-out-on-safety-with-citron-c3

                            https://www.drive.gr/news/miden-asteria-gia-indiko-citroen-e-c3-sta-crash-test-video

                            λες και εδώ αυτό θα έχουμε και μας ενδιαφερει

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Βγάζει και η Suzuki ev. Έρχεται.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @lap last edited by

                                @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Βγάζει και η Suzuki ev. Έρχεται.

                                μακαρι

                                Cirus the virus

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Youtube Video

                                  Made in India θα ναι και από εκεί θα εξάγεται

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • cirus
                                    cirus @lap last edited by

                                    @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Made in India θα ναι και από εκεί θα εξάγεται

                                    αυτό δεν φαίνετε να είναι μοντέλο παραγωγής

                                    ενδιαφέρον αλλα να το εξετάσουμε όταν έχουμε μοντέλο παραγωγής.

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Ναι αν το δεις λέει είναι πολύ κοντά στο αυτοκινητο παραγωγής. Το αυτοκινητο παραγωγής είναι στα τελευταία στάδια δοκιμών πριν την παραγωγή. Οποτε κάπως έτσι θα είναι.

                                      1700 κιλά και με 55+KWH μπαταρία

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        https://www.autocarpro.in/news-international/6g-project-opens-up-new-frontiers-for-connected-mobility-113785

                                        Ίσως θα εχει και κιβώτιο. Έτσι θα έχει την ίδια δυνατή επιτάχυνση καθώς ανεβαίνουν τα χιλιομετρα ενώ θα έχει χαμηλό κόστος χωρίς πολύ μεγάλα μοτέρ με αυξημένη αυτονομία.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • cirus
                                          cirus @lap last edited by

                                          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Ναι αν το δεις λέει είναι πολύ κοντά στο αυτοκινητο παραγωγής. Το αυτοκινητο παραγωγής είναι στα τελευταία στάδια δοκιμών πριν την παραγωγή. Οποτε κάπως έτσι θα είναι.

                                          1700 κιλά και με 55+KWH μπαταρία

                                          ναι αλλα το μέσα θα αλλαξει πολύ, ως πάρα πολύ δεν μπορεις να βγαλεις συμπέρασμα

                                          εξωτερικά είναι ομορφο μου αρέσει αρκετα και η 55ρα μπαταρία θα είναι ταμαμ

                                          ομως περισσότερα θα δουμε μετά που θα το δουμε το τελικό, τι να πουμε τωρα αλλο για μοντελο προ παραγωγής

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Youtube Video

                                            Ίσως έχει αυτό το κιβώτιο

                                            Πατέντα της Suzuki σε συνεργασία με καναδέζικη εταιρία

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 714
                                            • 715
                                            • 716
                                            • 717
                                            • 718
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 716 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr