-
Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?
Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.
Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.
Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.
Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.
Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...
Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...
Μην τα γράφουμε πάλι...
Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.
Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.
Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.
Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?
Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.
Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.
Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.
Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.
Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...
Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...
Μην τα γράφουμε πάλι...
Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.
Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.
Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.
Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.
το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?
Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.
Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.
Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.
Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.
Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...
Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...
Μην τα γράφουμε πάλι...
Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.
Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.
Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.
Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.
το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.
Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.
Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.
Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.
Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.
Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...
Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.
Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?
Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?
Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..
Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?
Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.
Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.
Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.
Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.
Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...
Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...
Μην τα γράφουμε πάλι...
Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.
Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.
Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.
Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.
το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.
Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.
Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.
Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.
Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.
Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...
Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.
Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?
Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?
Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..
Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.
απαντηση ο,τι να 'ναι. Οτιδηποτε δεν εχει το σιτροεν, απλα δεν χρειαζεται. Ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη αυτη.
Πες μας ομως σε ενα τριμηνο, ποσες παραγγελιες ειχατε για e-c3 και τα ξανα λεμε.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?
Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.
Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.
Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.
Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.
Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...
Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...
Μην τα γράφουμε πάλι...
Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.
Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.
Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.
Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.
το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.
Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.
Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.
Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.
Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.
Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...
Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.
Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?
Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?
Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..
Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.
απαντηση ο,τι να 'ναι. Οτιδηποτε δεν εχει το σιτροεν, απλα δεν χρειαζεται. Ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη αυτη.
Πες μας ομως σε ενα τριμηνο, ποσες παραγγελιες ειχατε για e-c3 και τα ξανα λεμε.
Προς το παρόν δες το χρέπι τι βαθμολογία πήραν τα συστήματα ασφαλείας και μετά ξαναμιλάς για τον εξοπλισμό....
Οσο για τις πωλήσεις του 3 τις βλέπουμε ήδη. Στην Γαλλία τον πρώτο μήνα που πούλησε σαν μοντέλο τον μισό Σεπτέμβρη έκανε 3626 ταξινομήσεις έναντι 1101 του νέου Ρενώ 5.
Θα δούμε πως θα πάει το πρώτο τρίμηνο του 25 γιατί ακόμα δεν υπάρχουν αμάξια για παράδοση, αφού τώρα ξεκίνησε η παραγωγή του.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?
Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.
Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.
Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.
Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.
Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...
Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...
Μην τα γράφουμε πάλι...
Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.
Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.
Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.
Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.
το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.
Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.
Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.
Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.
Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.
Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...
Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.
Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?
Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?
Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..
Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.
απαντηση ο,τι να 'ναι. Οτιδηποτε δεν εχει το σιτροεν, απλα δεν χρειαζεται. Ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη αυτη.
Πες μας ομως σε ενα τριμηνο, ποσες παραγγελιες ειχατε για e-c3 και τα ξανα λεμε.
εννοειτε οτι μόνο οτι βάζει η citroen χρειάζετε, τα υπόλοιπα είναι αχρηστα
Παραγγελίες όμως θα έχουν, εγώ πιστεύω θα πάει καλά
Μπορει να είναι χειρότερο από τα αντιστοιχα κινέζικα σε όλα αλλα στην ευρώπη είναι μια μάρκα που ξέρει και εμπιστεύεται ο Ευρωπαίος, θα το αγοράσει πιο ευκολα από το αντίστοιχο κινέζικο και ας είναι καλύτερο το κινέζικο. Αυτο μεχρι να γίνουν και οι κινέζικες μάρκες γνωστές στον κόσμο που θα πάρει λίγο. Ετσι νομίζω τουλάχιστον, θα δείξει, σίγουρος δεν είμαι
Στη Γαλλια θα γράψει και ρεκορ παντως, στις άλλες χώρες είναι μεγαλύτερο ερωτηματικό
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?
Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.
Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.
Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.
Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.
Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...
Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...
Μην τα γράφουμε πάλι...
Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.
Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.
Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.
Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.
το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.
Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.
Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.
Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.
Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.
Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...
Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.
Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?
Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?
Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..
Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.
απαντηση ο,τι να 'ναι. Οτιδηποτε δεν εχει το σιτροεν, απλα δεν χρειαζεται. Ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη αυτη.
Πες μας ομως σε ενα τριμηνο, ποσες παραγγελιες ειχατε για e-c3 και τα ξανα λεμε.
εννοειτε οτι μόνο οτι βάζει η citroen χρειάζετε, τα υπόλοιπα είναι αχρηστα
Παραγγελίες όμως θα έχουν, εγώ πιστεύω θα πάει καλά
Μπορει να είναι χειρότερο από τα αντιστοιχα κινέζικα αλλα στην ευρώπη είναι μια μάρκα που ξέρει και εμπιστεύεται ο Ευρωπαίος, θα το αγοράσει πιο ευκολα από το αντίστοιχο κινέζικο και ας είναι καλύτερο το κινέζικο. Αυτο μεχρι να γίνουν και οι κινέζικες μάρκες γνωστές στον κόσμο που θα πάρει λίγο. Ετσι νομίζω τουλάχιστον, θα δείξει, σίγουρος δεν είμαι
Τα κινέζικα χρέπια πρέπει να ρίξουν τις τιμές τους 20-25 % για να έχουν ελπίδες.
Αν τώρα φάνε και δασμούς, άντε γειά...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?
Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.
Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.
Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.
Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.
Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...
Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...
Μην τα γράφουμε πάλι...
Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.
Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.
Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.
Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.
το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.
Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.
Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.
Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.
Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.
Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...
Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.
Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?
Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?
Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..
Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.
απαντηση ο,τι να 'ναι. Οτιδηποτε δεν εχει το σιτροεν, απλα δεν χρειαζεται. Ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη αυτη.
Πες μας ομως σε ενα τριμηνο, ποσες παραγγελιες ειχατε για e-c3 και τα ξανα λεμε.
Προς το παρόν δες το χρέπι τι βαθμολογία πήραν τα συστήματα ασφαλείας και μετά ξαναμιλάς για τον εξοπλισμό....
Οσο για τις πωλήσεις του 3 τις βλέπουμε ήδη. Στην Γαλλία τον πρώτο μήνα που πούλησε σαν μοντέλο τον μισό Σεπτέμβρη έκανε 3626 ταξινομήσεις έναντι 1101 του νέου Ρενώ 5.
Θα δούμε πως θα πάει το πρώτο τρίμηνο του 25 γιατί ακόμα δεν υπάρχουν αμάξια για παράδοση, αφού τώρα ξεκίνησε η παραγωγή του.
παλι απαντηση ο,τι να 'ναι. Απαντας ΠΑΝΤΑ οτι σε βολευει και οδηγεις την κουβεντα οπου σε βολευει. Ρωτησες (αν δεν θυμασαι, να στο βρω με quotes να στο παραθεσω) "γιατι δεν βρεθηκαν 500 εξυπνοι να παρουν την προσφορα του δελφινιου;" Επομενως μιλαμε για ΕΛΛΑΔΑ. Περιμενω λοιπον σε 3 μηνες να μου πεις παραγγελιες του e-c3 για ΕΛΛΑΔΑ. Ποσες ταξινομησεις εκανε στην γαλλια δεν με ενδιαφερει. Εκτος αν θες να σου βρω πωλησεις του δελφινιου στην κινα Δεν νομιζω να σε συμφερει τετοια συγκριση.
Επισης, καλυτερα να μην κανεις αναφορες σε ncap rating, δεν σε συμφερει. Η ινδικη εκδοση (διοτι μονο αυτη εχει περασει τεστ μεχρι στιγμης) πηρε 0, ολογραφως ΜΗΔΕΝ αστερια.
Αλλα υποθετω, ουτε ασφαλες χρειαζεται να ειναι ενα αμαξι, καθως, βασει της λογικης σου, μαλλον δεν ειναι κατι που χρειαζονται οι οδηγοι τουhttps://www.globalncap.org/news/stellantis-zeroes-out-on-safety-with-citron-c3
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εδώ ο Ελον σταμάτησε το 2 επειδή δεν πρόλαβε να το βγάλει πριν το ηλεκτρικό σε 3 και έρχεται και το Πάντα, θα συγκρίνουμε το ντόλφιν με το ιδ3 ?
Σε σχέση με το 3 θα το συγκρίνουμε που έχει τιμές μετά την επιδότηση και χωρίς απόσυρση 19700 - 21200 και 22000, μην σου πω και τα 3 αιρκρος με 20800, 22500 και 24000 και Φροντέρα με ανάλογες τιμές.
Το ντόλφιν λοιπόν στα 14000 θα το σκέφτονταν πολλοί.
Και αν στην γερμανία που τα λεφτά είναι πιο εύκολα δεν το παίρνουν, εδώ ακόμα αυτά τα 500, είμαστε 3 μήνες και δεν φεύγουν...
@ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ 300 χλμ ταξίδι με το ντίζελ θέλω 20-22 ευρώ, μετρημένα πολλές φορές, με τιμή ντίζελ 1,45 - 1,50 και με την μισή διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 120-150 και την άλλη μισή σε επαρχιακό.
Ολη η διαδρομή σε αυτοκινητόδρομο, είναι 25-27 ευρώ.
Μόνο στο σπίτι λοιπόν φόρτιση και όπως λέω καιρό τώρα, μόνο για αστική και περιαστική χρήση τα ηλεκτρικά, άρα μικρά και φτηνά...
Ξέρετε ποια είναι αυτά τα μοντέλα...
Μην τα γράφουμε πάλι...
Αν το 100% της χρησης σου ειναι αυτοκινητοδρομοι και ταξιδια, τοτε ναι, δεν συμφερει οικονομικα να παρεις ηλεκτρικο.
Αλλα 100% αυτοκινητοδρομο κανουν μονο τα scania...Δεν κάνω 100 % αυτοκινητόδρομο.
Κάνω και διαδρομές 1-2 χλμ που βέβαια μου βγάζουν 7- 8 και 9 λίτρα στα 100, αφού το αμάξι δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί.
Αλλά αυτές οι διαδρομές αθροιστικά στα 1100-1200 χλμ που κάνω τον μήνα είναι 200-300 χλμ. Αλλα 500 χλμ είναι διαδρομές των 10-20 χλμ που η κατανάλωση είναι από 5-7 λίτρα και άλλα 400 σε ταξίδι, αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό με 4-6 λίτρα, οπότε η μέση κατανάλωση του μήνα είναι κάπου στα 5,5 με 6 λίτρα στα 100, η με 1,40-1,45 που βάζω σε εταιρικό αβιν είμαι κάπου στα 8 ευρώ τα 100 χλμ.
Για αυτό για μένα η επιλογή του ηλεκτρικού είναι μικρό και φτηνό και ακόμα καλύτερο με λήζινγκ, για αστικές και περιαστικές διαδρομές με φόρτιση στο σπίτι.
το δελφινι και το id3 δεν εχουν καμμια μα καμμια σχεση με το e-c3. Ουτε σε εξοπλισμο, ουτε σε διαστασεις, ουτε σε ιπποδυναμη, ουτε σε μπαταρια.
Στο δελφίνι δεν μπόρεσα να μπω μέσα, ενώ στο 3 μπήκα εύκολα.
Αρα σε διαστάσεις το δελφίνι χάνει. Ενώ χάνει και στο παρκάρισμα αφού είναι 30 εκ μακρύτερο και μόλις 10 μικρότερο από το 3 αιρκρος από το οποίο χάνει πανηγυρικά.
Σε ιπποδύναμη και μπαταρία, από την στιγμή που η πραγματική χρήση του ηλεκτρικού, είναι αστική και περιαστική, τα 280-300 χλμ αστικής αυτονομίας, είναι μια χαρά.
Για την ιπποδύναμη δε τα έχουμε πει, όταν πάς σαν ΚΤΕΛ στο ταξίδι μόνο για χέ....μο είναι τα εικονικά αλόγατα.
Σε εξοπλισμό, όντως έχει κάποια πράγματα παραπάνω, λογικό αφού πουλάει καθρεφτάκια σε ιθαγενείς...
Η τελική απάντηση όμως είναι μία και μοναδική.
Αφού είναι τρελή ευκαιρία, γιατί δεν βρέθηκαν 500 "έξυπνοι" ή μπορεί και ανόητοι, να αγοράσουν την ευκαιρία, τόσους μήνες που την έχουν ?
Και γιατί έχει πανικοβληθεί η αφεντικίνα της Μπίντ Ευρώπης που δεν βρίσκονται ανόητοι στην Ευρώπη να αγοράσουν το καθρεπτάκι ?
Οταν απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα, θα μπορέσουμε να σχολιάσουμε τα υπόλοιπα..
Πάντως αφού τα αγαπάτε τόσο, πέστε τους να το δίνουν 14 και 15000 τις δύο εκδόσεις μετά την επιδότηση.
απαντηση ο,τι να 'ναι. Οτιδηποτε δεν εχει το σιτροεν, απλα δεν χρειαζεται. Ειναι μια ενδιαφερουσα αποψη αυτη.
Πες μας ομως σε ενα τριμηνο, ποσες παραγγελιες ειχατε για e-c3 και τα ξανα λεμε.
Προς το παρόν δες το χρέπι τι βαθμολογία πήραν τα συστήματα ασφαλείας και μετά ξαναμιλάς για τον εξοπλισμό....
Για δείξε μας τι βαθμολογία πήρε στην ΕΥΡΩΠΗ, για δείξε μας
ασε θα το κάνω εγώ για σένα μην ψάχνεις:
https://www.euroncap.com/en/results/byd/dolphin/50011Μη μου βάλεις στην Ινδια ή κάπου αλλού που είναι αλλο αμάξι ουσιαστικα γιατι δεν έχουν προδιαγραφές.
Αυτο το πράγμα που παραπληροφορείς για να κάνεις πιο συμπαγή την αποψη σου είναι σπαστικο, σταμάτα να το κάνεις. Μπορεις να έχεις επηχειρήματα υπερ χωρις παραπληροφόρηση
-
Σας έχω πει, θα μιλάτε για το Citroen c3 και θα βρεθείτε με μεζονέτα με πισίνα και δάνειο 800.000 ευρώ.
Μη του μιλάτε.
-
σου βάζω και γω από το ινδικο e-c3
https://www.globalncap.org/news/stellantis-zeroes-out-on-safety-with-citron-c3
https://www.drive.gr/news/miden-asteria-gia-indiko-citroen-e-c3-sta-crash-test-video
λες και εδώ αυτό θα έχουμε και μας ενδιαφερει
-
Βγάζει και η Suzuki ev. Έρχεται.
-
-
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Made in India θα ναι και από εκεί θα εξάγεται
αυτό δεν φαίνετε να είναι μοντέλο παραγωγής
ενδιαφέρον αλλα να το εξετάσουμε όταν έχουμε μοντέλο παραγωγής.
-
Ναι αν το δεις λέει είναι πολύ κοντά στο αυτοκινητο παραγωγής. Το αυτοκινητο παραγωγής είναι στα τελευταία στάδια δοκιμών πριν την παραγωγή. Οποτε κάπως έτσι θα είναι.
1700 κιλά και με 55+KWH μπαταρία
-
Ίσως θα εχει και κιβώτιο. Έτσι θα έχει την ίδια δυνατή επιτάχυνση καθώς ανεβαίνουν τα χιλιομετρα ενώ θα έχει χαμηλό κόστος χωρίς πολύ μεγάλα μοτέρ με αυξημένη αυτονομία.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι αν το δεις λέει είναι πολύ κοντά στο αυτοκινητο παραγωγής. Το αυτοκινητο παραγωγής είναι στα τελευταία στάδια δοκιμών πριν την παραγωγή. Οποτε κάπως έτσι θα είναι.
1700 κιλά και με 55+KWH μπαταρία
ναι αλλα το μέσα θα αλλαξει πολύ, ως πάρα πολύ δεν μπορεις να βγαλεις συμπέρασμα
εξωτερικά είναι ομορφο μου αρέσει αρκετα και η 55ρα μπαταρία θα είναι ταμαμ
ομως περισσότερα θα δουμε μετά που θα το δουμε το τελικό, τι να πουμε τωρα αλλο για μοντελο προ παραγωγής
-
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για τον φιλο μου τον @cruiser που ειχε πει
"
Σας τα έχω πει εδώ και καιρό αλλά δεν το καταλαβαίνετε.
Για να μπεις σε μια αγορά θα πληρώσεις το κόστος εισόδου.
Είναι τουλάχιστον 5-7000 πιο κάτω από τις τιμές που δίνουν τώρα σε προσφορά.
Δηλαδή το ντολφιν στα 14000 το πολύ. Ανάλογα τα υπόλοιπα.
Μόνο έτσι θα ρισκάρει κάποιος."
τα βαζω σε quote πλεον, γιατι μου ειναι "ξεχασιαρης" και δεν θυμαται τι εχει πει
https://www.volkswagen.gr/el/models/id3.html
ΑΚΡΙΒΩΣ 7.000 λιγοτερο το δελφινι απο το (πολυ χειροτερα εξοπλισμενο) id3. Η vw δινει τιμη 25.215 εχοντας συνυπολογισει τα 2000 επιδοτησης λογω αποσυρσης. Επομενως, χωρις την αποσυρση (που νομιζω λιγους επηρεαζει) παμε στα 27.215
Ο Cruiser εννοεί (μάλλον),7.000 πιο κάτω από την τιμή του και όχι από των ανταγωνιστών του,δηλαδή 13.000.
Σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον βρήκαμε τον στιχουργό του φοβερού άσματος των tsopana rave.Πηρα τηλέφωνο να ρωτήσω αν θα μου κάνουν καλύτερη τιμή για να το πάρω και μου απάντησαν με το έτερο τραγούδι του ίδιου συγκροτήματος!!!!
Όντως πρέπει να έγραφε τους στίχους δεν εξηγείται αλλιώς!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης