Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 658
    • 659
    • 660
    • 661
    • 662
    • 900
    • 901
    • 660 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18008
    407771
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Σκατουλες με 22 kwh ανά 100 χλμ είσαι στα 7,7 ευρώ ανά 100 χλμ

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        jammamon last edited by

        Παιρνεις σημερα 12μηνο μπλε με τιμη 9,9 λεπτα και τελειωσε το θεμα. Δεν υπαρχει λογος να σας προβληματιζει.

        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • piliourits
          piliourits @lap last edited by

          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Σκατουλες με 22 kwh ανά 100 χλμ είσαι στα 7,7 ευρώ ανά 100 χλμ

          Στη πόλη όμως μπορεί να αγγίζουν και τις 15 κιλοβατωρες, έστω με οριακα κάτω από 30 σεντς αποκλειστικά οικιακής νυχτερινής φόρτισης, 5-6€ στα 100

          Σε γενική χρήση ετήσιο μέσο όρο τα νούμερα τεινουν συγκρίσιμα με εναλλακτικά αέρια καύσιμα ή φουλ υβριδικά ή τον μέσο όρο των ντίζελ.
          Διαφορές υπάρχουν υπέρ των ηλεκτροκίνητων, αλλά δεν είναι η μέρα με τη νύχτα που θέλαμε να πιστέψουμε, εκτός κι αν μιλάμε για συμβατικά βενζινοκινητα.

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • piliourits
            piliourits @jammamon last edited by

            @jammamon said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Παιρνεις σημερα 12μηνο μπλε με τιμη 9,9 λεπτα και τελειωσε το θεμα. Δεν υπαρχει λογος να σας προβληματιζει.

            Καλό αν υπάρχει, αλλά είναι σταθερά και ΔΕΔΔΗΕ κλπ;
            Σύνολο με φόρους βγαίνει 20κατι σεντς η κιλοβατώρα έτσι;

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @piliourits last edited by

              @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Δεν διάβασα το τέλος, στη πρώτη σελίδα έχει:

              alt text

              Δηλαδή μετά τις 500 κιλοβατωρες, κοστίζει 1 σεντς παραπάνω ενώ το νυχτερινό 3 σεντς λιγότερα.

              Εν τω μεταξύ θα αρχίσουν οι περισσότεροι να διαιρούν την κατανάλωση με τα 16 σεντς, ξεχνώντας πως αυτά είναι μόνο η ηλεκτροπαραγωγη πριν τους φόρους, κι ότι με κόστος ΔΙΑΝΟΜΗΣ του ΔΕΔΔΗΕ και τους φόρους, όλο γύρω στα 30 σεντς η κιλοβατώρα βγαίνει κι είναι αμελητέες για το πραγματικό σου εισόδημα οι μικρομεταβολες...

              Δηλαδή για τα ηλεκτρικά αμάξια, αν συνυπολογισετε τις απώλειες κλπ θα βγαίνει χοντρικά 35 σεντς η οικιακή φόρτιση, 55 σεντς οι δημόσιοι φορτιστές , που και που κανένας δωρεάν, ας πούμε πολύ χοντρικά και μπακαλίστικα ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 40 σεντς η κιλοβατώρα πραγματικής κυκλοφορίας.

              925aeaeb-251b-403b-bee3-66f61ade3568-image.png

              αυτες ειναι οι ρυθμιζομενες χρεωσεις απο τον δικο μου προηγουμενο λογαριασμο της δεη.

              Παμε....
              ξεκιναμε απο 0.129 ευρω/kwh το βραδυ και προσθετουμε
              ,00844+,00348+,0069+,017 = ,1648

              δεν προσθετω το παγιο κοστος και δεν προσθετω το (25kvaX30/365 X5.955e/kva) διοτι και αυτο ειναι παγιο αναλογα με την ισχυ της εγκαταστασης σου.

              0,1648 ευρω η kwh λοιπον που καμμια σχεση δεν εχει με το 0.35 που "υπολογισες" εσυ.

              piliourits R 2 Replies Last reply Reply Quote 3
              • piliourits
                piliourits @dettol last edited by

                @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Δεν διάβασα το τέλος, στη πρώτη σελίδα έχει:

                alt text

                Δηλαδή μετά τις 500 κιλοβατωρες, κοστίζει 1 σεντς παραπάνω ενώ το νυχτερινό 3 σεντς λιγότερα.

                Εν τω μεταξύ θα αρχίσουν οι περισσότεροι να διαιρούν την κατανάλωση με τα 16 σεντς, ξεχνώντας πως αυτά είναι μόνο η ηλεκτροπαραγωγη πριν τους φόρους, κι ότι με κόστος ΔΙΑΝΟΜΗΣ του ΔΕΔΔΗΕ και τους φόρους, όλο γύρω στα 30 σεντς η κιλοβατώρα βγαίνει κι είναι αμελητέες για το πραγματικό σου εισόδημα οι μικρομεταβολες...

                Δηλαδή για τα ηλεκτρικά αμάξια, αν συνυπολογισετε τις απώλειες κλπ θα βγαίνει χοντρικά 35 σεντς η οικιακή φόρτιση, 55 σεντς οι δημόσιοι φορτιστές , που και που κανένας δωρεάν, ας πούμε πολύ χοντρικά και μπακαλίστικα ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 40 σεντς η κιλοβατώρα πραγματικής κυκλοφορίας.

                925aeaeb-251b-403b-bee3-66f61ade3568-image.png

                αυτες ειναι οι ρυθμιζομενες χρεωσεις απο τον δικο μου προηγουμενο λογαριασμο της δεη.

                Παμε....
                ξεκιναμε απο 0.129 ευρω/kwh το βραδυ και προσθετουμε
                ,00844+,00348+,0069+,017 = ,1648

                δεν προσθετω το παγιο κοστος και δεν προσθετω το (25kvaX30/365 X5.955e/kva) διοτι και αυτο ειναι παγιο αναλογα με την ισχυ της εγκαταστασης σου.

                0,1648 ευρω η kwh λοιπον που καμμια σχεση δεν εχει με το 0.35 που "υπολογισες" εσυ.

                Εντάξει, εγώ έκανα και το είπα, μπακαλιστικο υπολογισμό σαν τάξη μεγέθους.
                Και βάζω ετήσιο μέσο όρο, που και σε ταχυφορτιστες θα μπει κάποια στιγμή σε ταξίδι κλπ

                Ανάλυση με πιο ακρίβεια έχω κάνει παλαιότερα, που έβγαινε κοντά στα 20 σεντς με τις τότε τιμές.
                Μη πάμε σε περιπτωσιολογια, που μπει να υπάρχουν και φωτοβολταϊκά κλπ. λέμε για τη μάζα και γενικευμένη ηλεκτροκίνηση.

                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Μισό, αυτό του dettol είναι με τα φωτοβολταϊκά;;;

                  Εγώ ούτε ξέρω τι πληρώνω. ΔΕΗ γιατί στηρίζω δημόσιο....και καλά ...και πράσινο τιμολόγιο.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • cirus
                    cirus @piliourits last edited by

                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Δεν διάβασα το τέλος, στη πρώτη σελίδα έχει:

                    alt text

                    Δηλαδή μετά τις 500 κιλοβατωρες, κοστίζει 1 σεντς παραπάνω ενώ το νυχτερινό 3 σεντς λιγότερα.

                    όλο γύρω στα 30 σεντς η κιλοβατώρα βγαίνει

                    Δηλαδή για τα ηλεκτρικά αμάξια, αν συνυπολογισετε τις απώλειες κλπ θα βγαίνει χοντρικά 35 σεντς η οικιακή φόρτιση, 55 σεντς οι δημόσιοι φορτιστές , που και που κανένας δωρεάν, ας πούμε πολύ χοντρικά και μπακαλίστικα ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 40 σεντς η κιλοβατώρα πραγματικής κυκλοφορίας.

                    Δεν κατάλαβα καθόλου πως έβγαλες το 35 cents μαλλον εχεις υπολογίσει κάτι εντελώς λαθος

                    οσο για τον μεσο ορο που εβγαλες 40cent αυτό και αν είναι εντελως λάθος. Τα περισσότερα χλμ τα κάνεις δουλεια σπιτι-σπίτι δουλεια!!!

                    Σπανιοτατα και μονο σε ταξίδια θα πληρώσεις ενα μεγαλο κόστος φόρτισης με DC

                    οποτε σε καμία περίπτωση δεν βγαινει το μεσο όρο 40 ιδιαίτερα που και στο οικιακό έχεις κάνει κάπου λάθος και το βγάζεις τόσο υψηλό

                    Αν βάλεις δε μεσα να έχεις και φωτοβολταικό εκεί πλέον είναι απειροελάχιστο το κόστος σε σχέση με ενα συμβατικο απλά εχεις σαφώς ξοδέψει πάρα πολλά χρήματα να φτάσεις εκεί που θέλει χρόνια να γίνει η απόσβεση. Αυτό να το δεκτώ σαν επιχείρημα. Αλλα τα νούμερα σου είναι λάθος. Φιλικά αυτά, εχω μπερδευτεί πολλες φορες και γω, ανθρώπινο είναι, οχι κατακριτέο

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Εσενα πόσο είναι;

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster @lap last edited by

                        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Ως leasing με τις ευεργετικες φορολογικές διατάξεις ή θα πληρώσετε από την τσέπη σας για αγορά;

                        Τσέπη

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus last edited by cirus

                          Παρακολουθώντας τις διαφημίσεις των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας δημιουργείται η εντύπωση ότι η τιμή της κιλοβατώρας (kWh) ανέρχεται περίπου στα 5 λεπτά του ευρώ. Στην πραγματικότητα οι τιμές της κιλοβατώρας (kWh) κυμαίνονται κατά μέσο όρο στα 8,7 λεπτά από τους εναλλακτικούς παρόχους και περίπου στα 10,3 λεπτά η τιμή κιλοβατώρας από την ΔΕΗ. Αυτό συμβαίνει γιατί οι προμηθευτές ρεύματος αποφεύγουν να αναφερθούν σε διάφορες ρήτρες, πάγια, συνδρομές και άλλες δεσμεύσεις που ανεβάζουν την τιμή του λογαριασμού ρεύματος.

                          Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο να είναι πιο συμφέρον ένα συμβόλαιο με πιο υψηλή τιμή κιλοβατώρας (kWh) από κάποιο άλλο με πολύ χαμηλότερη τιμή κιλοβατώρας (kWh) αλλά με πρόσθετες χρεώσεις, όχι και τόσο “ξεκάθαρες”.

                          Ο λογαριασμός ηλεκτρικής ενέργειας αποτελείται από πολλές χρεώσεις οι οποίες δεν αφορούν μόνο στην κατανάλωση ρεύματος. Αρχικά όλοι οι καταναλωτές, ανεξάρτητα από τον πάροχο στον οποίο ανήκουν, πληρώνουν μια σειρά από χρεώσεις οι οποίες ονομάζονται ρυθμιζόμενες και έχουν να κάνουν με φόρους, το δίκτυο διανομής ηλεκτρικής ενέργειας, τα δημοτικά τέλη κ.α. αποτελώντας ένα μεγάλο μέρος του λογαριασμού. Ένα άλλο μέρος του λογαριασμού αποτελούν οι ανταγωνιστικές χρεώσεις και πάνω σε αυτές πρέπει να γίνεται η σύγκριση των τιμών του ρεύματος. Εδώ περιλαμβάνεται η χρέωση της κιλοβατώρας, το πάγιο, η εγγύηση καθώς και άλλες χρεώσεις που μπορεί να υπάρχουν ανάλογα με την εταιρεία.

                          Το να συγκρίνουμε απλά την τιμή κιλοβατώρας που προσφέρει η κάθε εταιρεία ξεχωριστά είναι εντελώς λανθασμένο για να καταλήξουμε σε ένα σαφές συμπέρασμα για τη σύγκριση των τιμών ρεύματος. Μιας και το τελικό ποσό του λογαριασμού εξαρτάται και από άλλους παράγοντες. Επίσης σε πολλά προγράμματα που δεν υπάρχει πάγιο η τιμή της κιλοβατώρας μπορεί να είναι πιο υψηλή σε σχέση με ένα στο οποίο πληρώνουμε πάγιο. Επιπρόσθετα σε προγράμματα στα οποία ισχύει η ρήτρα αναπροσαρμογής η τιμή της κιλοβατώρας δεν μπορεί να είναι η ίδια με αυτή ενός προγράμματος χωρίς ρήτρα αναπροσαρμογής. Είναι λοιπόν φανερό πως η τιμή της κιλοβατώρας που προσφέρει η κάθε εταιρεία διαφοροποιείται ανάλογα με το τι προσφέρει το κάθε πρόγραμμα και τους όρους που έχει.

                          Αυτό που φαίνεται τώρα παράλογο είναι ο τρόπος με τον οποίο έχει σχεδιαστεί η λειτουργία της αγοράς ενέργειας με το κόστος του ηλεκτρικού ρεύματος να διαμορφώνεται από την ακριβότερη μεγαβατώρα. Δυστυχώς μια απόφαση για την αλλαγή του υπολογισμού της τιμής ενέργειας, με βάση τη χαμηλότερη τιμή ρεύματος, θα πρέπει να ληφθεί σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Μέχρι να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές οι καταναλωτές θα πληρώνουν πολύ ακριβά την τιμή του ηλεκτρικού ρεύματος οδηγώντας όλο και περισσότερα νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε αδιέξοδο…

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • L
                            lap last edited by

                            Αυτό τώρα το έγραψες εσύ.... Μέσα σε 3 λεπτά;;;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • cirus
                              cirus @lap last edited by cirus

                              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Αυτό τώρα το έγραψες εσύ.... Μέσα σε 3 λεπτά;;;

                              οχι ρε δεν είναι δικό μου το κείμενο clopy paste είναι απο site που έβαλα μονο τα πιο σημαντικα και όχι όλο το κείμενο για να μην κουράζει

                              Να βάλω και την πηγη για οποιον έχει όρεξη για ψάξιμο και διάβασμα
                              https://www.pir.gr/

                              https://www.pir.gr/timi-kilovatoras/

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • C
                                criuser last edited by

                                Επειδή δεν έχω διάθεση να μπω σε μετρήσεις και υπολογισμούς, μια χοντρική ιδέα είναι 20-25 λεπτά που αν κάνεις συχνά ταξίδια μπορεί να φτάσεις και τα 35 λεπτά.

                                Αν η κατανάλωση σου είναι 15 στα 100 χλμ, τότε έχεις 3-4 ευρώ στα 100 χλμ βασικά ή μπορείς να πας και στα 5 ευρώ.

                                Αν όμως στο ταξίδι η κατανάλωση πηγαίνει στα 20 και πάνω για να πηγαίνεις σαν άνθρωπος, μπορεί να πλησιάσεις και τα 7 ευρώ.

                                Σε τελική γραμμή θα λέγαμε ότι για κάποιον που έχει ένα ηλεκτρικό για αστικές και περιαστικές διαδρομές και το φορτίζει σπίτι του με 4 ευρώ στα 100 είναι μια χαρά.

                                Αλλά και αν δεν έχει δυνατότητα φόρτισης σπίτι και πηγαίνει στους δημόσιους φορτιστές θα πάει στα 6 ευρώ και θα γλυτώσεις και το 2000 του φορτιστή και το πιθανό άγχος για το πόσες κβω θα κάψεις και αν είναι νυκτερινό κλπ.

                                Για το φωτοβολταικό, δεν θα κάνω συζήτηση, γιατί όλα αυτά τα χρόνια έχουμε δει και έχουμε ακούσει πολλά, αφού η επένδυση έχει μακροχρόνια απόσβεση.

                                Σε γενικές γραμμές λοιπόν, αν οι διαδρομές σου είναι μικρές και περιαστικές, παίζει ένα υβριδικό γιάρις να καίει το ίδιο με το ηλεκτρικό.

                                Αν είναι πολλές εκτός το ντίζελ παραμένει κυρίαρχος.

                                Για να συμφέρει το ηλεκτρικό θα πρέπει να ξεκινάει πριν την επιδότηση κοντά στα υβριδικά, ώστε με αυτή να βγαίνει πιο κάτω και να αξίζει ο κόπος.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                R D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @lap last edited by

                                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Μισό, αυτό του dettol είναι με τα φωτοβολταϊκά;;;

                                  Εγώ ούτε ξέρω τι πληρώνω. ΔΕΗ γιατί στηρίζω δημόσιο....και καλά ...και πράσινο τιμολόγιο.

                                  με φωτοβολταικα ειναι, αλλα δεν εχει σημασια, οι ρυθμιζομενες χρεωσεις ειναι ιδιες για ολους.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @piliourits last edited by

                                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Δεν διάβασα το τέλος, στη πρώτη σελίδα έχει:

                                    alt text

                                    Δηλαδή μετά τις 500 κιλοβατωρες, κοστίζει 1 σεντς παραπάνω ενώ το νυχτερινό 3 σεντς λιγότερα.

                                    Εν τω μεταξύ θα αρχίσουν οι περισσότεροι να διαιρούν την κατανάλωση με τα 16 σεντς, ξεχνώντας πως αυτά είναι μόνο η ηλεκτροπαραγωγη πριν τους φόρους, κι ότι με κόστος ΔΙΑΝΟΜΗΣ του ΔΕΔΔΗΕ και τους φόρους, όλο γύρω στα 30 σεντς η κιλοβατώρα βγαίνει κι είναι αμελητέες για το πραγματικό σου εισόδημα οι μικρομεταβολες...

                                    Δηλαδή για τα ηλεκτρικά αμάξια, αν συνυπολογισετε τις απώλειες κλπ θα βγαίνει χοντρικά 35 σεντς η οικιακή φόρτιση, 55 σεντς οι δημόσιοι φορτιστές , που και που κανένας δωρεάν, ας πούμε πολύ χοντρικά και μπακαλίστικα ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 40 σεντς η κιλοβατώρα πραγματικής κυκλοφορίας.

                                    925aeaeb-251b-403b-bee3-66f61ade3568-image.png

                                    αυτες ειναι οι ρυθμιζομενες χρεωσεις απο τον δικο μου προηγουμενο λογαριασμο της δεη.

                                    Παμε....
                                    ξεκιναμε απο 0.129 ευρω/kwh το βραδυ και προσθετουμε
                                    ,00844+,00348+,0069+,017 = ,1648

                                    δεν προσθετω το παγιο κοστος και δεν προσθετω το (25kvaX30/365 X5.955e/kva) διοτι και αυτο ειναι παγιο αναλογα με την ισχυ της εγκαταστασης σου.

                                    0,1648 ευρω η kwh λοιπον που καμμια σχεση δεν εχει με το 0.35 που "υπολογισες" εσυ.

                                    Εντάξει, εγώ έκανα και το είπα, μπακαλιστικο υπολογισμό σαν τάξη μεγέθους.
                                    Και βάζω ετήσιο μέσο όρο, που και σε ταχυφορτιστες θα μπει κάποια στιγμή σε ταξίδι κλπ

                                    Ανάλυση με πιο ακρίβεια έχω κάνει παλαιότερα, που έβγαινε κοντά στα 20 σεντς με τις τότε τιμές.
                                    Μη πάμε σε περιπτωσιολογια, που μπει να υπάρχουν και φωτοβολταϊκά κλπ. λέμε για τη μάζα και γενικευμένη ηλεκτροκίνηση.

                                    ναι βρε συ, μπακαλιστικο υπολογισμο εκανες, αλλα εβγαλες το κοστος διπλασιο απο αυτο που ειναι στην οικιακη φορτιση, απο οπου κανουμε οι περισσοτεροι το 90% των χιλιομετρων μας.

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • cirus
                                      cirus @lap last edited by

                                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Εσενα πόσο είναι;

                                      εμενα προς το παρόν ερχεται ετσι και αλλιώς από τοτε που έβαλα φωτοβολταικο μηδενικό και πληρώνω μονο τα παγια, δημοτικά τέλη, ερτ, κτλ

                                      Αυτή την στιγμη η παραγωγή μου είναι μεγαλύτερη από την καταναλωση μου.

                                      Ομως τον χειμώνα δεν θα παράγει τόσο και εκεί θα δω πόσο γρήγορα θα εκταμιεύσω αυτή την ενέργεια που έχω κρατησει καβάτζα και πότε θα αρχίσω να ξοδεύω πλέον και να χρεωνομαι από τον πάροχο

                                      Μόλις έκανα και αίτηση για νυχτερινό τιμολόγιο και περιμένω έγκριση, ωστε να φορτίζω βράδυ. Περισσότερα συμπεράσματα θα μπορώ να βγάλω του χρόνου αφού τώρα εβαλα το φωτοβολταικο και το εκμεταλεύομαι από τον Μάρτιο που αρχίζει η υψηλή ηλιοφάνεια.

                                      Κάτσε να δούμε και το χειμώνα με συνεφια και χαμηλή απόδοση να δουμε πως θα πάει. Δεν θέλω να τα παρουσιαζω όλα ρόδινα

                                      Cirus the virus

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • cirus
                                        cirus @dettol last edited by

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Δεν διάβασα το τέλος, στη πρώτη σελίδα έχει:

                                        alt text

                                        Δηλαδή μετά τις 500 κιλοβατωρες, κοστίζει 1 σεντς παραπάνω ενώ το νυχτερινό 3 σεντς λιγότερα.

                                        Εν τω μεταξύ θα αρχίσουν οι περισσότεροι να διαιρούν την κατανάλωση με τα 16 σεντς, ξεχνώντας πως αυτά είναι μόνο η ηλεκτροπαραγωγη πριν τους φόρους, κι ότι με κόστος ΔΙΑΝΟΜΗΣ του ΔΕΔΔΗΕ και τους φόρους, όλο γύρω στα 30 σεντς η κιλοβατώρα βγαίνει κι είναι αμελητέες για το πραγματικό σου εισόδημα οι μικρομεταβολες...

                                        Δηλαδή για τα ηλεκτρικά αμάξια, αν συνυπολογισετε τις απώλειες κλπ θα βγαίνει χοντρικά 35 σεντς η οικιακή φόρτιση, 55 σεντς οι δημόσιοι φορτιστές , που και που κανένας δωρεάν, ας πούμε πολύ χοντρικά και μπακαλίστικα ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ 40 σεντς η κιλοβατώρα πραγματικής κυκλοφορίας.

                                        925aeaeb-251b-403b-bee3-66f61ade3568-image.png

                                        αυτες ειναι οι ρυθμιζομενες χρεωσεις απο τον δικο μου προηγουμενο λογαριασμο της δεη.

                                        Παμε....
                                        ξεκιναμε απο 0.129 ευρω/kwh το βραδυ και προσθετουμε
                                        ,00844+,00348+,0069+,017 = ,1648

                                        δεν προσθετω το παγιο κοστος και δεν προσθετω το (25kvaX30/365 X5.955e/kva) διοτι και αυτο ειναι παγιο αναλογα με την ισχυ της εγκαταστασης σου.

                                        0,1648 ευρω η kwh λοιπον που καμμια σχεση δεν εχει με το 0.35 που "υπολογισες" εσυ.

                                        Εντάξει, εγώ έκανα και το είπα, μπακαλιστικο υπολογισμό σαν τάξη μεγέθους.
                                        Και βάζω ετήσιο μέσο όρο, που και σε ταχυφορτιστες θα μπει κάποια στιγμή σε ταξίδι κλπ

                                        Ανάλυση με πιο ακρίβεια έχω κάνει παλαιότερα, που έβγαινε κοντά στα 20 σεντς με τις τότε τιμές.
                                        Μη πάμε σε περιπτωσιολογια, που μπει να υπάρχουν και φωτοβολταϊκά κλπ. λέμε για τη μάζα και γενικευμένη ηλεκτροκίνηση.

                                        ναι βρε συ, μπακαλιστικο υπολογισμο εκανες, αλλα εβγαλες το κοστος διπλασιο απο αυτο που ειναι στην οικιακη φορτιση, απο οπου κανουμε οι περισσοτεροι το 90% των χιλιομετρων μας.

                                        υπερδιπλάσιο και παραπάνω των 90% θα σε διόρθωνα

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Μήπως αντί να πληρώνατε τόσα για ηλεκτρικό, φορτιστή, φωτοβολταικό, σας ερχόταν φτηνότερο να παίρνατε ταξί ?

                                          Ετσι και αλλιώς για ταξίδια δεν είναι τα ηλεκτρικά...

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          L D cirus 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • L
                                            lap @criuser last edited by lap

                                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Μήπως αντί να πληρώνατε τόσα για ηλεκτρικό, φορτιστή, φωτοβολταικό, σας ερχόταν φτηνότερο να παίρνατε ταξί ?

                                            Ετσι και αλλιώς για ταξίδια δεν είναι τα ηλεκτρικά...

                                            Μπα πανάκριβο είναι. Το έχω κάνει παλιά. Τότε με τον υποκατωτατο. Ότι έβγαζα τα έπαιρνε το ταξί.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 658
                                            • 659
                                            • 660
                                            • 661
                                            • 662
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 660 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr