Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
    • 1
    • 2
    • 146
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 158
    • 159
    • 148 / 159
    Περί αυτοκίνησης
    70
    3177
    84271
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • williamg
      williamg last edited by williamg

      ΟΚ. 2ο και σχετικό. Εδω πέρα πάλι γίνονται 2 στοίχοι χωρίς διαγραμμιση. https://maps.app.goo.gl/Ry7xzfUdamx9FGud6
      Εδώ είναι αδύνατο να κάτσεις στη μέση γιατί θα σε δολοφονήσουν αυτοί που θέλουν να πάνε δεξιά. Ωστόσο όπως βλεπετε και στην εικόνα πολύ συχνα και οι του δεξιού στίχου στρίβουν αριστερα. Ευτυχώς ο δρόμος εκεί έχει δύο λωρίδες για λίγο οπότε συνήθως χωράμε. Αλλά επειδή υπάρχουν και πολλοί αμπαλοι/ες συχνά και εκει την γλιτώνουμε στο τσακ. Σε περίπτωση τρακας πάλι συνυπατιότητα πάει να υποθέσω;

      Λίγο πιό κάτω αφού στριψεις αριστερα οι λωρίδες γίνονται μια. Εκεί φαντάζομαι καλύτερα να είσαι στην αριστερή σωστά; Δεν μπορεί ο άλλος ως δεξιά σου έχει περισσότερη ευθύνη να μην είναι δεξιά σου - κάνω λάθος; Ρωτάω γιατι πολύ συχνά ο δεξιός είναι άνιωθος και αντι να κόψει και να μπει πισω επιταχυνει και βγαινει μπροστά σου.
      Screenshot from 2024-07-21 18-08-38.png

      Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

      ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tgd last edited by

        Αυτό είναι συνηθέστατο σε όλους τους δρόμους που έχουν δύο λωρίδες για στροφή. Ο δεξιός προσπαθεί να μπει σφήνα εμπρός από τον αριστερό, ή απλά παίρνει τη στροφή τόσο κλειστά που δεν αφήνει χώρο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A d P
          A d P moderator last edited by

          Εδώ είναι πιο ξεκάθαρο, το βαν πρέπει να περιμένει δεξιά, εκεί περίπου που είναι στη φωτογραφία, να περάσουν οι αριστεροί και μετά να συνεχίσει. Στοιχειώδης ευγένια 😉😁

          R-LINE

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • williamg
            williamg last edited by

            Κατάλαβα. Μ' άλλα λόγια κάνουμε το σταυρό μας που δεν τρακάραμε και σήμερα και συνεχίζουμε.

            Σε άλλα νέα πραγματικά βγάζω το καπελο μου σε όσους οδηγάνε καθημερινά ως επαγγελματίες και είναι λίγο σωστοί. Δεν ξέρω πώς το κάνετε αυτό παιδιά χωρίς να έχετε 5 κουτιά ηρεμηστικά στο ντουλαπάκι.

            Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              ilias-a last edited by ilias-a

              Σε δρομο με μια λουριδα ανα κατευθυνση η προσπεραση απο δεξια απογορευεται (εκτος και αν ο μπροστινος εχει προθεση για να στριψει αριστερα και εχει αναψει φλας) αλλα ο δεξια εχει σχεδον παντα προτεραιοτητα, αλλο ενα σαφεστατο Ελληνικο αρθρο του ΚΟΚ για να μπορεσεις να δωσεις 7000 διαφορετικες ερμηνειες, συνηθως βγαινει συνυπαιτιοτητα.

              williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • williamg
                williamg @ilias-a last edited by williamg

                @ilias-a said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                Σε δρομο με μια λουριδα ανα κατευθυνση η προσπεραση απο δεξια απογορευεται (εκτος και αν ο μπροστινος εχει προθεση για να στριψει αριστερα και εχει αναψει φλας) αλλα ο δεξια εχει σχεδον παντα προτεραιοτητα, αλλο ενα σαφεστατο Ελληνικο αρθρο του ΚΟΚ για να μπορεσεις να δωσεις 7000 διαφορετικες ερμηνειες, συνηθως βγαινει συνυπαιτιοτητα.

                Το λογικό (για μενα) είναι να έχει ο δεξια προτεραιότητα μόνο σε διασταυρώσεις (εκτος κυκλικων κομβων - δες παρακατω). Στον δρόμο το λογικό είναι ότι ο καθένας έχει τον χώρο δεξιά του ελευθερο για ωρα αναγκης (πχ να μπεις για να αποφυγεις μετωπικη ή να χωθεις για να σταματησεις σε περιπτωση μηχανικου προβληματος) και αρα κανεις δεν πρεπει να μπαινει εκει με τον ιδιο τροπο που κανεις δεν πρεπει να μπαινει στην ΛΕΑ.

                Αλλα τί να λέμε. Με τον κανόνα απ τα δεξια καταφεραμε να ακυρωσουμε τον μοναδικό λόγο κυκλικών κόμβων. Σε ολες τις χώρες κανουν κυκλικο κομβο ωστε οποιος ειναι μεσα να εχει προτεραιοτητα για να αδειαζει ο κομβος και ετσι να εξυπηρετει πολλαπλασια κινηση απο ενα σταυροδρομι. Στην Ελλαδα με τον απο δεξια καναμε τον κυκλικο κομβο αλλο ενα κοκομπλοκο οπου γινεται το μαλεβρασε και ολοι καθυστερουν περισοτερο.

                Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • I
                  ilias-a last edited by

                  Αλλη μια ομορφια η προτεραιοτητα στους κυκλικους κομβους, νομιζω οτι οσοι εγραφαν τον ΚΟΚ ταυτοχρονα ηταν και γευσιγνωστες στη γιορτη του κρασιου.😊

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • realzeus
                    realzeus last edited by realzeus

                    @williamg said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                    Σε ολες τις χώρες κανουν κυκλικο κομβο ωστε οποιος ειναι μεσα να εχει προτεραιοτητα για να αδειαζει ο κομβος και ετσι να εξυπηρετει πολλαπλασια κινηση απο ενα σταυροδρομι. Στην Ελλαδα με τον απο δεξια καναμε τον κυκλικο κομβο αλλο ενα κοκομπλοκο οπου γινεται το μαλεβρασε και ολοι καθυστερουν περισοτερο.

                    Όχι ακριβώς. Ο κυκλικός κόμβος (roundabout) είναι Αγγλική εφεύρεση και όντως ισχύει η προτεραιότητα όσων βρίσκονται ήδη μέσα, που είναι και το σωστό. Όταν το αντέγραψαν οι Γάλλοι (και αφού στην Γαλλία οδηγούν στα αριστερά του δρόμου. με το τιμόνι δεξιά, άρα ο κόμβος λειτουργεί αντίθετα από την φορά των δεικτών του ρολογιού, ενώ στην Αγγλία-Βρετανία είναι σύμφωνα με την φορά των δεικτών), εφήρμοσαν και την προτεραιότητα των εκ δεξιών ερχόμενων. Στην Βρετανία δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, καθώς όσοι είναι μέσα στον κόμβο, έχουν τον εισερχόμενο στο αριστερό τους χέρι. You can always trust the French to fuck up a great idea!!! Αυτό το μοντέλο πήραμε κι εμείς στην Ελλάδα, καθώς αντιγράψαμε πολλά από τους Γάλλους και τους Ιταλούς. Το καλό όμως είναι ότι σχεδόν σε όλα τα roundabouts στην Ελλάδα υπάρχει σήμα STOP στις εισόδους. που ακυρώνει την προτεραιότητα από τα δεξιά και έτσι έχουν προτεραιότητα όσοι είναι εντός του κόμβου.

                    williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • williamg
                      williamg @realzeus last edited by williamg

                      @realzeus said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                      @williamg said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                      Σε ολες τις χώρες κανουν κυκλικο κομβο ωστε οποιος ειναι μεσα να εχει προτεραιοτητα για να αδειαζει ο κομβος και ετσι να εξυπηρετει πολλαπλασια κινηση απο ενα σταυροδρομι. Στην Ελλαδα με τον απο δεξια καναμε τον κυκλικο κομβο αλλο ενα κοκομπλοκο οπου γινεται το μαλεβρασε και ολοι καθυστερουν περισοτερο.

                      Όχι ακριβώς. Ο κυκλικός κόμβος (roundabout) είναι Αγγλική εφεύρεση και όντως ισχύει η προτεραιότητα όσων βρίσκονται ήδη μέσα, που είναι και το σωστό. Όταν το αντέγραψαν οι Γάλλοι (και αφού στην Γαλλία οδηγούν στα αριστερά του δρόμου. με το τιμόνι δεξιά, άρα ο κόμβος λειτουργεί αντίθετα από την φορά των δεικτών του ρολογιού, ενώ στην Αγγλία-Βρετανία είναι σύμφωνα με την φορά των δεικτών), εφήρμοσαν και την προτεραιότητα των εκ δεξιών ερχόμενων. Στην Βρετανία δεν υπάρχει τέτοιο θέμα, καθώς όσοι είναι μέσα στον κόμβο, ε΄χουν τον εισερχόμενο στο αριστερό τους χέρι. You can always trust the French to fuck up a great idea!!! Αυτό το μοντέλο πήραμε κι εμείς στην Ελλάδα, καθώς αντιγράψαμε πολλά από τους Γάλλους και τους Ιταλούς. Το καλό όμως είναι ότι σχεδόν σε όλα τα roundabouts στην Ελλάδα υπάρχει σήμα STOP στις εισόδου,ς που ακυρώνει την προτεραιότητα από τα δεξιά και έτσι έχουν προτεραιότητα όσοι είναι εντός του κόμβου.

                      Δεν το ήξερα το ιστορικό. Αναμένω λυσσώδεις αντιδράσεις στο σχόλιο περί Γάλλων και fucked up ιδεών από γαλλοτραφεις 🙂 . Πιστευω τωρα ξεσκονιζουν τρελλα σχεδια υδροπνευματικων αναρτησεων που θα παρουσιαστούν ως τεκμηρια για το αντίθετο.

                      Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • realzeus
                        realzeus last edited by realzeus

                        Έχω σπουδάσει και ζήσει χρόνια στην Αγγλία. Τους περιμένω τους frogs! Ελάτε να τα πάρετε, που έλεγε και ο Πρέκας!!! Χαχαχα!

                        ΥΓ: Μου είπε πριν κάποιο καιρό ένα αστείο για τους Γάλλους ένας φίλος μου Ουαλός, λύθηκα στα γέλια!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          tgd last edited by

                          Ο Ναπολέοντας φταίει που έβαλε τις άμαξες να πηγαίνουν στη δεξιά πλευρά του δρόμου.
                          Πάντως νομίζω ότι ο νέος ΚΟΚ ήρθε από την Αμερική. Στον προ-προηγούμενο η προτεραιότητα από δεξιά δεν ίσχυε στις πλατείες, όπου είχε προτεραιότητα αυτός που κινούνταν επί του κόμβου. Άρα, δεν φταίνε οι Γάλλοι για το κακό μας χάλι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            civil357 last edited by

                            Οι Οδηγίες ( τα πρότυπα και οι κανόνες με τα οποία μελετούν οι μελετητές) πάνω στο θέμα είναι ότι ο κόμβος σχεδιάζεται έτσι ώστε η παραχώρηση προτεραιότητας να επικρατεί σε όλες τις εισόδους, δηλαδή δίνεται προτεραιότητα στα οχήματα που βρίσκονται στο δακτύλιο κυκλοφορίας έναντι των οχημάτων που φτάνουν στην πρόσβαση.

                            Αυτό μπορεί να αλλάξει σύμφωνα με συγκεκριμένες σχέσεις υπολογισμού του φόρτου των κλάδων προσέγγισης , της καθυστέρησης , της ορατότητας και λοιπών στοιχείων. Κοινώς δίνεται το δικαίωμα στο μελετητή να βάλει στοπ και στον κλάδο που κινείται μέσα στο δακτύλιο.

                            Στην πράξη τελευταία ο κυκλικός κόμβος έχει γίνει τόσο της μόδας που οι μελετητές καλούνται να τοποθετήσουν κυκλικό κόμβο σε περιοχές που βάσει των οδηγιών είναι αδύνατον ή επικίνδυνο! . Αλλά όπως όλα τα πράγματα στην Ελλάδα , είπαν του τρελού να χ%σει και είναι γνωστό τι έπαθε μετά αυτός......

                            Γενικά η οδοποϊα της Ελλάδα στηρίζεται κατά 99% στα Γερμανικά και το υπόλοιπο στα Αμερικανικά πρότυπα. Γαλλικά πρότυπα δεν έχω δεί ποτέ μου , ούτε γνωρίζω να υπάρχουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • ntinaras
                              ntinaras @williamg last edited by

                              @williamg said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                              ΟΚ. 2ο και σχετικό. Εδω πέρα πάλι γίνονται 2 στοίχοι χωρίς διαγραμμιση. https://maps.app.goo.gl/Ry7xzfUdamx9FGud6
                              Εδώ είναι αδύνατο να κάτσεις στη μέση γιατί θα σε δολοφονήσουν αυτοί που θέλουν να πάνε δεξιά. Ωστόσο όπως βλεπετε και στην εικόνα πολύ συχνα και οι του δεξιού στίχου στρίβουν αριστερα. Ευτυχώς ο δρόμος εκεί έχει δύο λωρίδες για λίγο οπότε συνήθως χωράμε. Αλλά επειδή υπάρχουν και πολλοί αμπαλοι/ες συχνά και εκει την γλιτώνουμε στο τσακ. Σε περίπτωση τρακας πάλι συνυπατιότητα πάει να υποθέσω;

                              Λίγο πιό κάτω αφού στριψεις αριστερα οι λωρίδες γίνονται μια. Εκεί φαντάζομαι καλύτερα να είσαι στην αριστερή σωστά; Δεν μπορεί ο άλλος ως δεξιά σου έχει περισσότερη ευθύνη να μην είναι δεξιά σου - κάνω λάθος; Ρωτάω γιατι πολύ συχνά ο δεξιός είναι άνιωθος και αντι να κόψει και να μπει πισω επιταχυνει και βγαινει μπροστά σου.
                              Screenshot from 2024-07-21 18-08-38.png

                              Εδω ο αριστερα στριβει αριστερα, την παιρνει ανοιχτα τη στροφη, και αυτος που καθεται δεξια του και θελει να στριψει αριστερα, να παει να γαμηθει. Ας καβαλησει το πεζοδρομιο.

                              williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • williamg
                                williamg @ntinaras last edited by williamg

                                @ntinaras said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                @williamg said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                ΟΚ. 2ο και σχετικό. Εδω πέρα πάλι γίνονται 2 στοίχοι χωρίς διαγραμμιση. https://maps.app.goo.gl/Ry7xzfUdamx9FGud6
                                Εδώ είναι αδύνατο να κάτσεις στη μέση γιατί θα σε δολοφονήσουν αυτοί που θέλουν να πάνε δεξιά. Ωστόσο όπως βλεπετε και στην εικόνα πολύ συχνα και οι του δεξιού στίχου στρίβουν αριστερα. Ευτυχώς ο δρόμος εκεί έχει δύο λωρίδες για λίγο οπότε συνήθως χωράμε. Αλλά επειδή υπάρχουν και πολλοί αμπαλοι/ες συχνά και εκει την γλιτώνουμε στο τσακ. Σε περίπτωση τρακας πάλι συνυπατιότητα πάει να υποθέσω;

                                Λίγο πιό κάτω αφού στριψεις αριστερα οι λωρίδες γίνονται μια. Εκεί φαντάζομαι καλύτερα να είσαι στην αριστερή σωστά; Δεν μπορεί ο άλλος ως δεξιά σου έχει περισσότερη ευθύνη να μην είναι δεξιά σου - κάνω λάθος; Ρωτάω γιατι πολύ συχνά ο δεξιός είναι άνιωθος και αντι να κόψει και να μπει πισω επιταχυνει και βγαινει μπροστά σου.
                                Screenshot from 2024-07-21 18-08-38.png

                                Εδω ο αριστερα στριβει αριστερα, την παιρνει ανοιχτα τη στροφη, και αυτος που καθεται δεξια του και θελει να στριψει αριστερα, να παει να γαμηθει. Ας καβαλησει το πεζοδρομιο.

                                Στο συγκεκριμμένο έχεις σίγουρη τράκα αν το κάνεις αυτό 😞

                                Ένα μέρος των δεξιών που πάνε αριστερά το κάνουν για να φύγουν αριστερα στα αμέσως επόμενα φανάρια. Και απ οτι βλεπω έχει και διαγραμιση για 2 λωριδες (αλλα φυσικά καμία προειδοποίηση ότι οι λωρίδες γίνονται μια αμέσως μετά τη διασταυρωση).
                                9abf719b-c44e-44dd-a9e2-352ecbde45f5-image.png

                                Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                                ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ntinaras
                                  ntinaras @williamg last edited by

                                  @williamg said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  @ntinaras said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  @williamg said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                  ΟΚ. 2ο και σχετικό. Εδω πέρα πάλι γίνονται 2 στοίχοι χωρίς διαγραμμιση. https://maps.app.goo.gl/Ry7xzfUdamx9FGud6
                                  Εδώ είναι αδύνατο να κάτσεις στη μέση γιατί θα σε δολοφονήσουν αυτοί που θέλουν να πάνε δεξιά. Ωστόσο όπως βλεπετε και στην εικόνα πολύ συχνα και οι του δεξιού στίχου στρίβουν αριστερα. Ευτυχώς ο δρόμος εκεί έχει δύο λωρίδες για λίγο οπότε συνήθως χωράμε. Αλλά επειδή υπάρχουν και πολλοί αμπαλοι/ες συχνά και εκει την γλιτώνουμε στο τσακ. Σε περίπτωση τρακας πάλι συνυπατιότητα πάει να υποθέσω;

                                  Λίγο πιό κάτω αφού στριψεις αριστερα οι λωρίδες γίνονται μια. Εκεί φαντάζομαι καλύτερα να είσαι στην αριστερή σωστά; Δεν μπορεί ο άλλος ως δεξιά σου έχει περισσότερη ευθύνη να μην είναι δεξιά σου - κάνω λάθος; Ρωτάω γιατι πολύ συχνά ο δεξιός είναι άνιωθος και αντι να κόψει και να μπει πισω επιταχυνει και βγαινει μπροστά σου.
                                  Screenshot from 2024-07-21 18-08-38.png

                                  Εδω ο αριστερα στριβει αριστερα, την παιρνει ανοιχτα τη στροφη, και αυτος που καθεται δεξια του και θελει να στριψει αριστερα, να παει να γαμηθει. Ας καβαλησει το πεζοδρομιο.

                                  Στο συγκεκριμμένο έχεις σίγουρη τράκα αν το κάνεις αυτό 😞

                                  Ένα μέρος των δεξιών που πάνε αριστερά το κάνουν για να φύγουν αριστερα στα αμέσως επόμενα φανάρια. Και απ οτι βλεπω έχει και διαγραμιση για 2 λωριδες (αλλα φυσικά καμία προειδοποίηση ότι οι λωρίδες γίνονται μια αμέσως μετά τη διασταυρωση).
                                  9abf719b-c44e-44dd-a9e2-352ecbde45f5-image.png

                                  Στη φωτο που ανεβασες, η δεξια λωριδα παει υποχρεωτικα δεξια, και η αριστερη παει υποχρεωτικα ευθεια.
                                  Οποτε σε περιπτωση συγκρουσης υπαρχει συγκεκριμενος φταιχτης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • bassstarlet
                                    bassstarlet last edited by

                                    Να απονείμουμε και τα εύσημα, στους μπετόβλακες που έχουν βάλει φανάρια, στην πλατεία Αγίας Σοφίας στο Νέο Ψυχικό, αλλά και σε αυτούς που δεν τα ξηλώνουν τόσους αιώνες!
                                    αγια σοφια.jpg

                                    «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                    williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • williamg
                                      williamg @bassstarlet last edited by

                                      @bassstarlet said in Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.:

                                      Να απονείμουμε και τα εύσημα, στους μπετόβλακες που έχουν βάλει φανάρια, στην πλατεία Αγίας Σοφίας στο Νέο Ψυχικό, αλλά και σε αυτούς που δεν τα ξηλώνουν τόσους αιώνες!
                                      αγια σοφια.jpg

                                      Δεν το ξέρω το σημείο αλλά μηπως ρε συ εξυπηρετούν τους πεζούς; Γιατί με σκέτη διάβαση το να περάσεις δρόμο θες κανα δυο αγγελακια να σε προσεχουν...

                                      Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • bassstarlet
                                        bassstarlet last edited by bassstarlet

                                        Γιατί, από τις χιλιάδες άλλες πλατείες, οι πεζοί πάνε από τις υπόγειες διαβάσεις;
                                        Αλλά μάλλον έδωσες την απάντηση, χωρίς να το καταλάβεις.
                                        Κάποιες κυρίες, με οξυζενέ μαλλί (κατά Καββαθά) δυσαρεστημένες, που δεν μπορούσαν να διασχίσουν τους δρόμους με τα πεκινουά, για να πιουν τσάι στην πλατεία, έβαλαν μέσο για αυτή την ηλιθιότητα.
                                        Ο ΝΔ (που έδωσε τα εύσημα στην Ρεπούση για τον συνωστισμό στην Σμύρνη...) έγραφε για «Ηνωμένα Βασίλεια Χαλανδρίου-Ψυχικού».
                                        Κάτι θα ήξερε!

                                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          ilias-a last edited by ilias-a

                                          Κεντρικος δρομος με 2 λουριδες ανα κατευθυνση που σκαει σε πλατεια, δεν το βλεπω παραλογο το φαναρι για τους πεζους, τα γεροντια χρειαζονται χρονο για να τον διασχισουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • bassstarlet
                                            bassstarlet last edited by

                                            Τότε να τις καταργήσουμε τις πλατείες.

                                            «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 148 / 159
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr