-
@sabas_thess said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Θεωρητικά ρωτάω. Αν σας έδιναν στα ίδια λεφτά μια υλοποίηση του ομίλου με puretech 130 + eat8 (ιμάντα στο λάδι) και puretech 136 + dct6 mh (καδένα) τι θα διαλέγατε;
Ουσιαστικά ρωτάω τι θεωρείτε μεγαλύτερο μειονέκτημα το θεωρητικό ρίσκο τον ιμάντα στο λάδι ή το dct;
Εφόσον, μετά από αρκετή "μελέτη" vd, διαπιστώνω πως οι επιδόσεις είναι σχεδόν ίδιες τείνω υπέρ του mh. Καθώς μια ζημιά στο εσωτερικό του κινητήρα είναι σαφώς μεγαλύτερο πλήγμα, ακόμα και ψυχολογικό. Ως κάτοχος puretech 130 και πιθανός κάτοχος puretech 136 αυτή είναι η αίσθηση μου. Πέρα αυτού είναι πιο οικονομικός ο mh με τις ίδιες επιδόσεις ενώ πχ στο 408 βγάζει και (προς το παρόν) μηδενικά τέλη.
Ο κουνιάδος μου πάντως που πήραε πρόσφατα f/l 2008 (leasing) όταν του εξήγησα τις διαφορές προτίμησε puretech 130 και το πήρε manual. Άλλωστε νομίζω δεν βγαίνει το f/l mh με manual.
Αν θεωρήσουμε ότι η καδένα δεν θα έχει θέματα γιατί και σε αυτό η πεζω κατάφερε να έχει, τότε εγώ θα προτιμούσα το mh για τον ίδιο ακριβώς λόγο που ανέφερες.
-
Ισχύει ότι και στους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου αν χρειαστεί να αλλάξεις καδένα, υπάρχει οδηγία από το εργοστάσιο να αλλάξεις και εκκεντροφόρους?
-
@sabas_thess said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Εμένα ένας φίλος μου πάντως πήρε ένα από τα τελευταία αυτόματα ντίζελ πριν 2 μήνες και είναι χαρούμενος με τις καταναλώσεις.
Μακάρι να μην τον απογοητεύσει με το θέμα του adBlue...
Γιατί να τον απογοητεύσει ?
Για 5 χρόνια δεν τον νοιάζει, για 8 χρόνια ή 150000 χλμ θα πληρώσει 300 ευρώ εργασία.
Με 8,5 €/100 έναντι 12 €/100 θα έχει 350 όφελος ανά 10000 χλμ δηλαδή όφελος την μικτή ασφάλεια κάθε χρόνο.
Εγώ στο δικό μου έφτασα τα 68000 χλμ και άλλαξα σε 8άρα την καδένα μέσα στην εγγύηση και έχω αλλάξει και ένα δοχείο αντμπλού πάλι μέσα στην εγγύηση στα 27000 χλμ.
Να πω για το 3008 που κάνει μόνο αστικά δρομολόγια με 7 λίτρα/100 που αν ήταν βενζίνη θα ήταν 10 λίτρα/100, όπως συμβαίνει με το Κιου 3 φίλου, που είναι και μούφα υβριδικό.
Εκεί η διαφορά πάει στα 7,5 ευρώ ανά 100 χλμ, ήτοι 750 ανά 10000, που βγάζει πάλι τα μικτά ασφάλιστρα επειδή είναι ακριβότερο το αυτοκίνητο.
Αλλά η συζήτηση είναι άνευ αντικειμένου πλέον για τα καινούργια, αφού ντίζελ πεζώ τέλος.
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@sabas_thess said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Εμένα ένας φίλος μου πάντως πήρε ένα από τα τελευταία αυτόματα ντίζελ πριν 2 μήνες και είναι χαρούμενος με τις καταναλώσεις.
Μακάρι να μην τον απογοητεύσει με το θέμα του adBlue...
Γιατί να τον απογοητεύσει ?
Για 5 χρόνια δεν τον νοιάζει, για 8 χρόνια ή 150000 χλμ θα πληρώσει 300 ευρώ εργασία.
Με 8,5 €/100 έναντι 12 €/100 θα έχει 350 όφελος ανά 10000 χλμ δηλαδή όφελος την μικτή ασφάλεια κάθε χρόνο.
Εγώ στο δικό μου έφτασα τα 68000 χλμ και άλλαξα σε 8άρα την καδένα μέσα στην εγγύηση και έχω αλλάξει και ένα δοχείο αντμπλού πάλι μέσα στην εγγύηση στα 27000 χλμ.
Να πω για το 3008 που κάνει μόνο αστικά δρομολόγια με 7 λίτρα/100 που αν ήταν βενζίνη θα ήταν 10 λίτρα/100, όπως συμβαίνει με το Κιου 3 φίλου, που είναι και μούφα υβριδικό.
Εκεί η διαφορά πάει στα 7,5 ευρώ ανά 100 χλμ, ήτοι 750 ανά 10000, που βγάζει πάλι τα μικτά ασφάλιστρα επειδή είναι ακριβότερο το αυτοκίνητο.
Αλλά η συζήτηση είναι άνευ αντικειμένου πλέον για τα καινούργια, αφού ντίζελ πεζώ τέλος.
Και το λες με υπερηφάνεια ότι κάτω από 100000χλμ έχεις κάνει αυτές τις εργασίες, ρε Κρίου;;;
Αν τις έκανε κάποιος σε vag θα τον είχαμε κρεμάσει με φωτογραφίες στην αρχική σελίδα του περιοδικού!!!
Γαλλοχρεπα!!! -
Η διαφορά είναι πως στο ίδιο διάστημα οι βλάβες του vag θα ήταν μια σελίδα και όχι δυο γραμμές…
-
@kkostask said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Η διαφορά είναι πως στο ίδιο διάστημα οι βλάβες του vag θα ήταν μια σελίδα και όχι δυο γραμμές…
True, αλλά δεν είναι σωστό τέτοιες βλάβες να περνάνε στα ψιλά!!!
Η καδένα μπορεί να σου φέρει το μοτέρ στο χέρι!
Με 4 φορές τα χλμ το κρίου, 250000 περίπου, το αουρις με έχει αφήσει μόνο με τρόμπα βενζίνης!!! -
Τι αντλία έβαλες;;;
-
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Τι αντλία έβαλες;;;
Χαχαχα, δεν θυμάμαι. Ότι μου έβαλε ο Κώστας!
Είναι γνωστός το παλικάρι που έχει το συνεργείο. -
Εγω απο την αλλη πιστευω ειναι τι θα σου κατσει.Εχω φιλο με 2008 1.2 που το εχει 3 χρονια το εχει μεσα στην πολη,ταξιδια,6μηνες ιταλια και εκτος απο μια φορα που ειχε καποια θεματακια ηλεκτρολογικα δεν του ξαναβγαλε τιποτα.Γνωστος με t rok το εχει ξεσκισει τιποτα και γω με το kia που δεν σπαει δεν χαλαει ειχα ολη την ωρα και καποιο λαμπακι ή ειδοποιηση στο κινητο αναμενο .Ξερω κοσμο με puma που ολο και κατι χαλαει ,μα αμορτισερ σε πορτα αποσκευων μα καμμενα led φαναρια και πολλα αλλα απο την αλλη ξερω κοσμο με puma που δεν τους εχει βγαλει τιποτα
Γιαυτο παρτε αυτο που γουσταρετε και μην ακουτε κανεναν -
@nickthetrib said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@sabas_thess said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Εμένα ένας φίλος μου πάντως πήρε ένα από τα τελευταία αυτόματα ντίζελ πριν 2 μήνες και είναι χαρούμενος με τις καταναλώσεις.
Μακάρι να μην τον απογοητεύσει με το θέμα του adBlue...
Γιατί να τον απογοητεύσει ?
Για 5 χρόνια δεν τον νοιάζει, για 8 χρόνια ή 150000 χλμ θα πληρώσει 300 ευρώ εργασία.
Με 8,5 €/100 έναντι 12 €/100 θα έχει 350 όφελος ανά 10000 χλμ δηλαδή όφελος την μικτή ασφάλεια κάθε χρόνο.
Εγώ στο δικό μου έφτασα τα 68000 χλμ και άλλαξα σε 8άρα την καδένα μέσα στην εγγύηση και έχω αλλάξει και ένα δοχείο αντμπλού πάλι μέσα στην εγγύηση στα 27000 χλμ.
Να πω για το 3008 που κάνει μόνο αστικά δρομολόγια με 7 λίτρα/100 που αν ήταν βενζίνη θα ήταν 10 λίτρα/100, όπως συμβαίνει με το Κιου 3 φίλου, που είναι και μούφα υβριδικό.
Εκεί η διαφορά πάει στα 7,5 ευρώ ανά 100 χλμ, ήτοι 750 ανά 10000, που βγάζει πάλι τα μικτά ασφάλιστρα επειδή είναι ακριβότερο το αυτοκίνητο.
Αλλά η συζήτηση είναι άνευ αντικειμένου πλέον για τα καινούργια, αφού ντίζελ πεζώ τέλος.
Και το λες με υπερηφάνεια ότι κάτω από 100000χλμ έχεις κάνει αυτές τις εργασίες, ρε Κρίου;;;
Αν τις έκανε κάποιος σε vag θα τον είχαμε κρεμάσει με φωτογραφίες στην αρχική σελίδα του περιοδικού!!!
Γαλλοχρεπα!!!Αλλαξα μέσα στην εγγύηση τα δύο θέματα που έχει το ντίζελ...
Το βάγκ τέτοιες βλάβες τις έχει για πρωινό, μαζί με το στρούντελ και τα λευκά λουκάνικα...
apfelstrudel und weißwurst
-
@nickthetrib said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@kkostask said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Η διαφορά είναι πως στο ίδιο διάστημα οι βλάβες του vag θα ήταν μια σελίδα και όχι δυο γραμμές…
True, αλλά δεν είναι σωστό τέτοιες βλάβες να περνάνε στα ψιλά!!!
Η καδένα μπορεί να σου φέρει το μοτέρ στο χέρι!
Με 4 φορές τα χλμ το κρίου, 250000 περίπου, το αουρις με έχει αφήσει μόνο με τρόμπα βενζίνης!!!To auris είναι στα παυσίπονα, όχι στα αμάξια...
-
@nickthetrib said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@kkostask said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Η διαφορά είναι πως στο ίδιο διάστημα οι βλάβες του vag θα ήταν μια σελίδα και όχι δυο γραμμές…
True, αλλά δεν είναι σωστό τέτοιες βλάβες να περνάνε στα ψιλά!!!
Η καδένα μπορεί να σου φέρει το μοτέρ στο χέρι!
Με 4 φορές τα χλμ το κρίου, 250000 περίπου, το αουρις με έχει αφήσει μόνο με τρόμπα βενζίνης!!!Συμφωνώ απόλυτα! Πρέπει ότι αυτοκίνητο και να έχουμε να τα λέμε….εγώ προσωπικά πάντα γράφω τις όποιες βλάβες για να ξέρει ο καθένας που μπορεί να έχει πρόβλημα…. έχω παρατηρήσει όμως μια γενικευμένη τάση κατόχων vag να λένε τι σούπερ ντούπερ πρίμιουμ αμάξια έχουν ενώ είναι κάθε τρεις και λίγο στα συνεργεία για αδικαιολόγητες και πανάκριβες βλάβες.
-
@kkostask said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@nickthetrib said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@kkostask said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Η διαφορά είναι πως στο ίδιο διάστημα οι βλάβες του vag θα ήταν μια σελίδα και όχι δυο γραμμές…
True, αλλά δεν είναι σωστό τέτοιες βλάβες να περνάνε στα ψιλά!!!
Η καδένα μπορεί να σου φέρει το μοτέρ στο χέρι!
Με 4 φορές τα χλμ το κρίου, 250000 περίπου, το αουρις με έχει αφήσει μόνο με τρόμπα βενζίνης!!!Συμφωνώ απόλυτα! Πρέπει ότι αυτοκίνητο και να έχουμε να τα λέμε….εγώ προσωπικά πάντα γράφω τις όποιες βλάβες για να ξέρει ο καθένας που μπορεί να έχει πρόβλημα…. έχω παρατηρήσει όμως μια γενικευμένη τάση κατόχων vag να λένε τι σούπερ ντούπερ πρίμιουμ αμάξια έχουν ενώ είναι κάθε τρεις και λίγο στα συνεργεία για αδικαιολόγητες και πανάκριβες βλάβες.
Αυτό είναι σταθερή αξία για δεκαετίες στους κατόχους γερμανικών αυτοκινήτων, για να μην πέσει η αξία της μεταπώλησης.
Αλλά τα λήζινγκ τους έβγαλαν την μάσκα...
Φίλος που τον είχε αφήσει το κιού 2 στην πλατεία Συντάγματος αμανάτι, το πήρε μετά από 6 μήνες επισκευασμένο. Ευτυχώς λήζινγκ.
-
Πιάσαμε 51.000 χλμ με το 2008 λοιπόν,
τα τελευταία 10κ χλμ έχω 6.0 κατανάλωση σε μικτή χρήση με περισσότερο την κίνηση σε Εθνικές οδούς με 120 το λιγότερο. Συνήθως πάω 130 με 135. Νομίζω πως σιγά σιγά θα χρειαστώ λάστιχα καθότι το βρίσκω πιο "σκληρό" πλέον.
Απο προβλήματα μέχρι στιγμής είχα την αλλαγή οθόνης 3d (σαπιο πλαστικό που πολυμεριζόταν) και κάποιες φορές (4-5) που μου έβγαζε σφάλμα μηχανής και δούλευε σαν τρακτέρ. Σε δύο συνεργεία που το μπρίζοσαν δεν βρήκαν να έχει κρατήσει κάποια βλάβη.
Μετά σε άλλη βλάβη που δεν έχω βρει ακόμα τι παίζει αλλά έχω διαβάσει σε ξένα φόρουμ είναι ένας μεταλλικός ήχος που κάνει όταν περπάτάω σε χωματόδρομο (όχι σε εγκάρσιες λακούβες) και δεν ξέρω αν είναι κάποια βάση μηχανής η τα αμορτισέρ. Στο συνεργείο αντιπροσώπου λένε σήκω και πάτα το, δεν βρήκαν κάτι.
Τέλος ο ιμάντας έχει αρχίσει να φαίνεται ότι κάνει ρωγμές στις άκρες και λέω ώπα κάτσε, στο συνεργείο λένε ότι δεν είναι για αλλάγή (αφού κάνουν την επιστημονική μέτρηση με το σιδερένιο παπαράκι-το οποίο παρήγγειλα και εγώ για να τσεκάρω!).
Τι άλλο; Μετά από 4 χρόνια μου αρέσει το ίδιο, κυλάει όμορφα όπως την 1η μέρα και τα έχει βγάλει τα λεφτά του!
ΥΓ για τους λάτρεις της ακολούθησεις των ΚΤΕΛ! σήμερα έχω φάει περισσότερα κοντά 2κ σε σχέση με το αν είχα ΕΓΩ ένα hybrid. Η θα είχα γλυτώσει κοντά 2κ εάν είχα κάποιο από τα υγιεινά οχήματα! -
Άρα στα 200.000 χλμ θα είχες 6 χιλιάρικα στην τσέπη για προκαταβολή επόμενου αυτοκινήτου και άλλο ένα χιλιάρικο απο τέλη κυκλοφορίας συν κάτι έξτρα εάν υπολογίσουμε κάποια βλάβη των Γαλλικών που φημίζονται.
Δηλαδή για εσένα κοστολογείται περισσότερο από 7000 ευρώ το να οδηγείς ένα 2008 από ένα Yaris/corolla, σε έναν κύκλο ζωής του οχήματος.
Η αντίστροφα με 7-8Κ παραπάνω τι αγόραζες από Toyota; Ίσως κάποιο Lexus;
Είναι αυτόματο το 2008;;
-
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Άρα στα 200.000 χλμ θα είχες 6 χιλιάρικα στην τσέπη για προκαταβολή επόμενου αυτοκινήτου και άλλο ένα χιλιάρικο απο τέλη κυκλοφορίας συν κάτι έξτρα εάν υπολογίσουμε κάποια βλάβη των Γαλλικών που φημίζονται.
Δηλαδή για εσένα κοστολογείται περισσότερο από 7000 ευρώ το να οδηγείς ένα 2008 από ένα Yaris/corolla, σε έναν κύκλο ζωής του οχήματος.
Η αντίστροφα με 7-8Κ παραπάνω τι αγόραζες από Toyota; Ίσως κάποιο Lexus;
Είναι αυτόματο το 2008;;
Χειροκίνητο είναι.
Εγώ μπορεί να είχα 6 άλλος μπορεί να είχε 10. Δεν το είχα αγοράσει τότε με το σκεπτικό την μέγιστη οικονομία για μελλοντική αλλαγή αυτοκινήτου. Για τα τότε δεδομένα (2020) και με το budget μου το 2008 έκανε τα περισσότερα τικ στην λίστα μου. Επόμενο ήταν το puma αλλά γλύτωσα! (Πολύ πιθανό να πάθαινε puma το πούμα).
Όπως επίσης έλεγα όχι σε diesel για την χρήση που κάνω αλλά τελικά έχω κάνει χρήση ιδανική για diesel.
Τότε μόνο το chr υπήρχε και το είχα κατα νου. Θα ήμουν εξίσου ικανοποιημένος λογικά γιατί πάντα μου άρεσε σαν σύνολο.
Και σήμερα λογικά προς chr θα πήγαινα, όχι yc ούτε cc. -
Αυτό που θέλω να πω είναι πως μας κλέβουν....
-
@lap said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Άρα στα 200.000 χλμ θα είχες 6 χιλιάρικα στην τσέπη για προκαταβολή επόμενου αυτοκινήτου και άλλο ένα χιλιάρικο απο τέλη κυκλοφορίας συν κάτι έξτρα εάν υπολογίσουμε κάποια βλάβη των Γαλλικών που φημίζονται.
Δηλαδή για εσένα κοστολογείται περισσότερο από 7000 ευρώ το να οδηγείς ένα 2008 από ένα Yaris/corolla, σε έναν κύκλο ζωής του οχήματος.
Η αντίστροφα με 7-8Κ παραπάνω τι αγόραζες από Toyota; Ίσως κάποιο Lexus;
Είναι αυτόματο το 2008;;
Εκανε 51000 σε 4 χρόνια. Θα έκανε 200000 σε 16 χρόνια.
Τι αυτοκίνητο θα έπαιρνε μετά από 16 χρόνια...
Επίσης με 130 , 135 που λέει τα υβριδικά θα καίνε το ίδιο ή και περισσότερο.
Αρα πάπαλα τα περί προκαταβολής για τογιότα...
-
Μπα λιγότερο καίνε τα υβριδικά και σε ανοιχτό δρόμο όσο για τα έτη πάλι λάθος υπολογισμούς κάνεις. Εμάς μας ενδιαφέρουν τα χιλιόμετρα ανεξάρτητα του ποτε θα τα φτάσουν, ειδάλλως εάν το υπολογίσεις με βάση τα έτη που θα το χρησιμοποιείς τότε θα πρέπει να υπολογίσεις κατά προσέγγιση την υπολειμματική αξία η οποία σε ένα αυτοκίνητο προηγούμενης τεχνολογίας είναι μικρότερη από ένα full hybrid.
Άρα, σε συμφέρει να υπολογίζεις με τα χιλιόμετρα.
-
Ενα φουλ χάιμπριντ στα 16 χρόνια θα θέλει μπαταρία που θα κάνει όσο 2 φορές το αμάξι...
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)