-
Τα πόδια δεν χώραγαν καλά και είμαι ευρύστερνος...
-
-
Είναι από τα λίγα αυτοκίνητα την τελευταία περίοδο που μου κάνουν κλικ
-
-
Το 40% των BEV στις πόλεις παγκοσμίως είναι 500e,είπαν.
Επίσης προς το παρόν, λένε πως θα κοστίζει κάτω από 25.000 το Panda ev.
Παρουσίασαν καμουφλαρισμένα (πιξελαρισμένα) κι άλλα δύο μοντέλα για το 2025.Αν κατάλαβα ήταν τα ev Punto? και ένα sedan?
Τα υπόλοιπα ως τώρα,ιστορικές αναδρομές,ιταλικό στυλ (500 έκδοση Giorgio Armani στα σημερινά γενέθλια του μαέστρου) κ.λ.π.
-
4m. μήκος, 360lt χώρος αποσκευών με τα καθίσματα όρθια.
ΕV με 113hp, 320km αυτονομία
Υβριδικό 1.2 με 100hp (όπως avenger). Ίσως ακολουθήσει κι ένα βενζίνη,manual με 100hp. Κλιματισμός κανονικά,με πλήκτρα.Oλλανδικά (google translate μετάφραση σε αγγλικούς υπότιτλους):
-
@panormus772 said in FIAT PANDA 2024:
Το 40% των BEV στις πόλεις παγκοσμίως είναι 500e,είπαν.
Πολύ μου φαίνεται, αλλά τέσπα.
-
@antonakis said in FIAT PANDA 2024:
@panormus772 said in FIAT PANDA 2024:
Το 40% των BEV στις πόλεις παγκοσμίως είναι 500e,είπαν.
Πολύ μου φαίνεται, αλλά τέσπα.
Έχεις δίκιο.Το ξαναείδα.
Στην Ευρώπη είπαν. -
@panormus772 said in FIAT PANDA 2024:
Το 40% των BEV στις πόλεις παγκοσμίως* είναι 500e,είπαν.
Επίσης προς το παρόν, λένε πως θα κοστίζει κάτω από 25.000 το Panda ev.
Παρουσίασαν καμουφλαρισμένα (πιξελαρισμένα) κι άλλα δύο μοντέλα για το 2025.Αν κατάλαβα ήταν τα ev Punto? και ένα sedan?
Τα υπόλοιπα ως τώρα,ιστορικές αναδρομές,ιταλικό στυλ (500 έκδοση Giorgio Armani στα σημερινά γενέθλια του μαέστρου) κ.λ.π.
*edit: στην Ευρώπη
-
Άντε να δούμε και τιμές. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα είναι grande κι αυτές.
-
Θα είναι λίγο φτηνότερο από το νέο 3.
-
Το φοβερο ειναι πως η stellantis ειναι η μοναδικη "ευρωπαικη" (διοτι δεν ξερω ως τι λογιζεται) εταιρεια που φαινεται να δοκιμαζει πραγματακια στην ηλεκτροκινηση. Οι γερμανοι εχουν ριξει λευκη πετσετα. Οι ιαπωνες δεν ασχολουνται καν.
Θα ηταν τοσο δυσκολο να εβαζαν λιιιιγο δυνατοτερα μοτερ σε αυτα τα αυτοκινητα; -
@dettol said in FIAT PANDA 2024:
Το φοβερο ειναι πως η stellantis ειναι η μοναδικη "ευρωπαικη" (διοτι δεν ξερω ως τι λογιζεται) εταιρεια που φαινεται να δοκιμαζει πραγματακια στην ηλεκτροκινηση. Οι γερμανοι εχουν ριξει λευκη πετσετα. Οι ιαπωνες δεν ασχολουνται καν.
Θα ηταν τοσο δυσκολο να εβαζαν λιιιιγο δυνατοτερα μοτερ σε αυτα τα αυτοκινητα;Δεν νομίζω ότι η δύναμη είναι το ζητούμενο σε αυτοκίνητο σαν το panda.
Εδώ το θηριο μου με τους 80 ολόκληρους ίππους και είναι ικανοποιητικό για μέσα στην πόλη ,αυτό με 110(;) ηλεκτρικά άλογα θα τσουλάει αξιοπρεπέστατα . -
@teo-mak said in FIAT PANDA 2024:
@dettol said in FIAT PANDA 2024:
Το φοβερο ειναι πως η stellantis ειναι η μοναδικη "ευρωπαικη" (διοτι δεν ξερω ως τι λογιζεται) εταιρεια που φαινεται να δοκιμαζει πραγματακια στην ηλεκτροκινηση. Οι γερμανοι εχουν ριξει λευκη πετσετα. Οι ιαπωνες δεν ασχολουνται καν.
Θα ηταν τοσο δυσκολο να εβαζαν λιιιιγο δυνατοτερα μοτερ σε αυτα τα αυτοκινητα;Δεν νομίζω ότι η δύναμη είναι το ζητούμενο σε αυτοκίνητο σαν το panda.
Εδώ το θηριο μου με τους 80 ολόκληρους ίππους και είναι ικανοποιητικό για μέσα στην πόλη ,αυτό με 110(;) ηλεκτρικά άλογα θα τσουλάει αξιοπρεπέστατα .και η στιγμιαια ροπη του ηλεκτρικου θα βοηθαει σιγουρα, αλλα φοβαμαι το υψηλο βαρος. Μια 50αρα αλογα παραπανω, τοσο πολυ θα τους κοστιζε να δωσουν;
-
επισης, πολυ καλη μαγκια αυτη με το ετοιμο type 2 καλωδιο. Ιδανικο για να κουμπωνεις σε δημοσιους ac φορτιστες.
-
Η τζούνιορ με τα 280 άλογα είναι μόλις 1560 κιλά.
Αυτά με τα 113 θα είναι 200 λιγότερα
-
Ψιλό θλίψη μου βγάζει εμένα το αμαξάκι αυτό, δεν έχει τίποτα το ιδιαίτερο και τίποτα το πρωτότυπο ως μικρό αυτοκίνητο πόλης, και κυρίως δεν ξεκινά από 12000€ όπως το αυθεντικό Panda που κατέκτησε τους δρόμους των πόλεων της Ιταλίας και άλλων ευρωπαϊκών πόλεων.
25-30 χιλιάδες ευρώ όταν με τα χρήματα αυτά μπορείς να αγοράσεις ένα καλό Supermini, ένα Duster η ακόμη και ένα Golf, νομίζω πως πρέπει να συντρέχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος για να το επιλέξει κάποιος.
-
Αμα δεν σου είναι γερμανικό διαβάζεις ό,τι σου αρέσει, όχι ό,τι βλέπεις.
Το αυτοκίνητο στα 25-28000 θα κάνει ως ηλεκτρικό πριν την επιδότηση. Μετά από αυτήν θα κάνει κάπου 18-21.
Ως θερμικό θα κάνει από 14-15 και ως υβριδικό από 18.
Επίσης το υπάρχον Πάντα είναι Α κατηγορία 25 εκ μικρότερο, ενώ αυτό είναι Β κατηγορία...
Οπότε τι σχέση έχει με το 8 φέισλιφτ του γκόλφ 1 του 1974 ?
Για το Ντάστερ θα έχει άλλο αυτοκίνητο, αυτό χτυπάει το Σαντέρο.
-
Θα βγει τετρακίνητο σαν το avenger με πίσω ηλεκτρομοτέρ;
-
Δεν είναι γνωστό αυτό προς το παρόν.
FIAT PANDA 2024