-
@antonakis said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Σπινιάρει με 2α αν το πατήσεις εννοώ.
-
Ένα ακόμα ταξίδι Θεσσαλονίκη ως και Λευκάδα με γύρο του νησιού 3 μέρες και ανέβα κατέβα από 0 ως και +700μ υψόμετρο με ανηφοριές που ανεβαίνεις μόνο με πρώτη και εο με 140 κοντέρ 132 πραγματικά.
Άνετο και αερατο στην εο και στις ζόρικες ανηφόρες Θεσσαλονίκης Ιωαννίνων η μετατροπή με τα 141 και 37 κιλά ροπή έχουν κάνει δουλειά παντού όπως και ακούραστο στις ζόρικες φουρκέτες του νησιού.
Κατανάλωση τα γνωστά 5.1 στο σύνολο! Με 35 βαθμούς 3 άτομα βαλιτσα και κλίμα στους 20.5.
Φουλαρα Θεσσαλονίκη και ξαναφουλαρα έξω από Γιάννενα στην επιστροφή ενώ είχα ακόμα καύσιμο για 150 χλμ.
Με ηλεκτρικό αλήθεια στο... φιλόξενο περιβάλλον της δυτικής Ελλάδας πως θα την έβγαζα; φαντάζομαι με ασκήσεις επί χαρτου για το που έχει και με σταυρό και προσευχές ότι δεν θα είχα εκπλήξεις...
https://ibb.co/VTTKqxJ -
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ένα ακόμα ταξίδι Θεσσαλονίκη ως και Λευκάδα με γύρο του νησιού 3 μέρες και ανέβα κατέβα από 0 ως και +700μ υψόμετρο με ανηφοριές που ανεβαίνεις μόνο με πρώτη και εο με 140 κοντέρ 132 πραγματικά.
Άνετο και αερατο στην εο και στις ζόρικες ανηφόρες Θεσσαλονίκης Ιωαννίνων η μετατροπή με τα 141 και 37 κιλά ροπή έχουν κάνει δουλειά παντού όπως και ακούραστο στις ζόρικες φουρκέτες του νησιού.
Κατανάλωση τα γνωστά 5.1 στο σύνολο! Με 35 βαθμούς 3 άτομα βαλιτσα και κλίμα στους 20.5.
Φουλαρα Θεσσαλονίκη και ξαναφουλαρα έξω από Γιάννενα στην επιστροφή ενώ είχα ακόμα καύσιμο για 150 χλμ.
Με ηλεκτρικό αλήθεια στο... φιλόξενο περιβάλλον της δυτικής Ελλάδας πως θα την έβγαζα; φαντάζομαι με ασκήσεις επί χαρτου για το που έχει και με σταυρό και προσευχές ότι δεν θα είχα εκπλήξεις...
https://ibb.co/VTTKqxJΘύμισε μου. Ποιο μοντέλο έχεις και ποια μετατροπή έχεις κάνει;
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ένα ακόμα ταξίδι Θεσσαλονίκη ως και Λευκάδα με γύρο του νησιού 3 μέρες και ανέβα κατέβα από 0 ως και +700μ υψόμετρο με ανηφοριές που ανεβαίνεις μόνο με πρώτη και εο με 140 κοντέρ 132 πραγματικά.
Άνετο και αερατο στην εο και στις ζόρικες ανηφόρες Θεσσαλονίκης Ιωαννίνων η μετατροπή με τα 141 και 37 κιλά ροπή έχουν κάνει δουλειά παντού όπως και ακούραστο στις ζόρικες φουρκέτες του νησιού.
Κατανάλωση τα γνωστά 5.1 στο σύνολο! Με 35 βαθμούς 3 άτομα βαλιτσα και κλίμα στους 20.5.
Φουλαρα Θεσσαλονίκη και ξαναφουλαρα έξω από Γιάννενα στην επιστροφή ενώ είχα ακόμα καύσιμο για 150 χλμ.
Με ηλεκτρικό αλήθεια στο... φιλόξενο περιβάλλον της δυτικής Ελλάδας πως θα την έβγαζα; φαντάζομαι με ασκήσεις επί χαρτου για το που έχει και με σταυρό και προσευχές ότι δεν θα είχα εκπλήξεις...
https://ibb.co/VTTKqxJΘύμισε μου. Ποιο μοντέλο έχεις και ποια μετατροπή έχεις κάνει;
το πετρελαιο 1.6 120/320 του 2014 που το έκανα επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου πρώτου σταδίου και πηγε 141/370.
Το αμάξι με τον προγραμματισμό γεμίζει από λίγο πιο χαμηλά εκεί που ήταν πρώτα πιο δυστακτικο και κρατά για μεγαλύτερο εύρος στροφών ψηλά την ροπή και τους ίππους του.
Ας πούμε ότι πλησίασε τα πανάκριβα 2λιτρα ντίζελ 150/380 και φυσικά επωφελείται από το χαμηλό βάρος του σε σχέση με αυτά.
Επίσης οριστικά πλέον μετά από 3 μεγάλα ταξίδια που έχω κάνει μετά τον προγραμματισμό έχουν οφεληθει ως 0.3 λτ τα νούμερα στον υπολογιστή ταξιδιού.
SUZUKI SX4 SCROSS