-
Ο χρήστης astronautis έγραψε:
Γρηγόρη, πολλαπλούς συνδεσμους έχει και το i30...oι οποιοι και 'ευθυνονται' στον μεγαλυτερο βαθμο για την βελτιωμενη οδικη συμπεριφορα του νεου μοντελου, αλλα και την καλυτερη ανεση επισης. Κατα τα αλλα, το ανεφερα γιατι πλεον, η ακριβοτερη υλοποιηση της πισω αναρτησης δεν ειναι δεδομενη, οχι μονο στα supermini (ουσιατικα εξαιρεση αποτελει το i30, παρα τον κανονα, προς τιμη της Hyundai), αλλα πλεον και στην μικρομεσαια κατηγορια.
Σαφως και δεν ειναι καθοριστικος παραγοντας, στα της οδικης συμπεριφορας και ανεσης, η επιλογη πολλ/λων συνδεσμων πισω, αφου παιζει ρολο πχ και η ρυθμιση της, αλλα εαν και τα υπολοιπα χειριστηρια (τιμονι, κιβωτιο ταχυτητων) ειναι ρυθμισμενα με γνωμονα μια πιο οδηγοκεντρικη προσεγγιση, τοτε η διαφορα -υπερ της υλοποισησης πολλ/λων συνδεσμων της πισω αναρτησης- ειναι σημαντικη, κατι που ισχυει για την περιπτωση των Focus/Giulietta.Στην τελική ανάλυση είπαμε ότι καθένας θεωρεί ότι έχει συγκεκριμένες πρωτεραιότητες βάσει των αναγκών του. Αν είσαι παντρεμένος με παιδιά και αισθάνεσαι ότι είσαι άνετα μέσα στο νέο Focus, τότε σου βγάζω το καπέλο και σου δηλώνω απερίφραστα ότι σε ζηλεύω.
Προφανως, αλλα αυτο ειναι διαφορετικο, απο το να γκρινιαζουμε για τους χωρους του Focus, και ταυτοχρονα, να θεωρουμε δεδομενο, οτι μπορουμε να κινουμαστε ανετα με οποιοδηποτε αλλο μικρομεσαιο κλασσικο 5θυρο αυτοκινητο, ως μια 4μελης οικογενεια με ολες τις αποσκευες της...
Προσπαθω λοιπον να πω, οτι μια οποιαδηποτε τετοια οικογενεια, κοιταει σε ΛΑΘΟΣ κατηγορια, και δεν προκειται ουσιαστικα ΚΑΝΕΝΑ 5θυρο μικρομεσαιο να την καλυψει, εαν δεν μπορει να την καλυψει ενα Focus, το οποιο κινειται περιπου στο μεσο ορο της κατηγοριας, σε χωροταξικα επιπεδα.Θεωρώ ότι το Leon είναι μια καλή περίπτωση γιατί συνδιάζει χώρους, εξοπλισμό, τιμή και οδική συμπεριφορά (και ας μην έχει πολλαπλους συνδέσμους). Κάτι σαν τη χρυσή τομή. Προσωπικά έχω μια επιφύλαξη για την ποιότητα των υλικών του στην πάροδο του χρόνου, αλλά κατά τα άλλα νομίζω ότι είναι πιο κλασσικό οικογενειακό από το Focus.
Προφανως και το νεο Leon, και με την συνδρομη της εξαιρετικης 'δανεικης' πλατφορμας MQB, εχει την καλυτερη εκμεταλευση χωρων στην κατηγορια ογκου και τιμης, (ειδικα στον διαθεσιμο χωρο για τα γονατα των πισω) δεν ειναι ομως ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ πιο ευρυχωρο ΣΥΝΟΛΙΚΑ, (δηλαδη πλατος και διαθεσιμο υψος για τους εμπρος-πισω επιβατες, και χωρος αποσκευων) ωστε να θεωρει κανεις οτι μια τετραμελης οικογενεια με ολα της τα...τσουμπλεκια χωραει ΑΝΕΤΑ, στο Leon, ενω στο Focus δεν χωραει...ανετα...Μην κοροιδευομαστε...
-
Το i30 δεν είναι supermini αλλά μικρομεσαίο. Επίσης το i30 πάντα είχε πολλαπλούς πίσω οπότε η 'βελτιωμένη' οδική συμπεριφορά και η 'καλύτερη' άνεση του νέου μοντέλου (αν υποθέσουμε ότι ισχύει αυτό) δεν οφείλεται στους πολλαπλούς.
Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω ότι η ανεξάρτητη πίσω ανέρτηση είναι σαφώς ανώτερη από κάθε ημιάκαμπτο και είναι κρίμα που το VAG έκανε αυτή τη βλακεία στα καινούγια του μικρομεσαία... -
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Το i30 δεν είναι supermini αλλά μικρομεσαίο. Επίσης το i30 πάντα είχε πολλαπλούς πίσω οπότε η 'βελτιωμένη' οδική συμπεριφορά και η 'καλύτερη' άνεση του νέου μοντέλου (αν υποθέσουμε ότι ισχύει αυτό) δεν οφείλεται στους πολλαπλούς.
Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω ότι η ανεξάρτητη πίσω ανέρτηση είναι σαφώς ανώτερη από κάθε ημιάκαμπτο και είναι κρίμα που το VAG έκανε αυτή τη βλακεία στα καινούγια του μικρομεσαία...Ναι, εκ παραδρομης εκανα λαθος, ειχα στο μυαλο μου το i20 οταν ελεγα...supermini. Για το οτι το i30 ειχε παντα πισω αναρτηση πολλ/λων συνδεσμων δεν το ηξερα, αλλα γενικοτερα περα απο τους Γαλλους, και σε ενα βαθμο ισως τους Ιταλους, για μια καλυτερη οδηγοκεντρικη προσεγγιση, σε μοντελο αυτοκινητου, προσωπικα θεωρω οτι οι πολλ/λοι συνδεσμοι πισω ειναι βασικο 'συστατικο'. Εαν παραλληλα καλορυθμιστουν, τοτε το αποτελεσμα θα ειναι το καλυτερο δυνατο, οπως και φαινεται να ισχυει για την τελευταια γενια του i30...
-
Καλησπέρα,
Μήπως γνωρίζει κανείς πότε θα έρθει στην Ελλάδα το Focus Ecoboost 100HP βενζίνης με τα 99g/km?
-
Το νέο Focus έχει έρθει ήδη και φαντάζομαι και η συγκεκριμένη έκδοση το ίδιο.
-
Επειδή οι πολλαπλοί σύνδεσμοι αναφέρθηκαν ξανά και ξανά, αξίζει να πούμε πως κανονικά όλα τα καινούργια αυτοκίνητα ανεξάρτητα την κατηγορία που 'παίζουν' θα έπρεπε πλέον να έχουν απαλλαγεί από τον πρόγονο του αυτοκινήτου που ήταν το κάρρο. Αν κάποιοι κατασκευαστές επιμένουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα ή κάποιες εκδόσεις μοντέλων με ημιάκαμπτους άξονες , εμείς ως υποψήφιοι κάτοχοι θα έπρεπε να τα απορρίπτουμε. Εχω στην κατοχή μου για παράδειγμα ένα seicento sporting 1.1 το οποίο μπορεί να μη βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά η ανεξάρτητη ανάρτηση με υστερούντες βραχίωνες το καθιστούν κλάσεις ανώτερο σε οδική συμπεριφορά από ματιζ, ατος και λοιπά κουβαδάκια. Ναι δεν έχει esp asr αλλά και δεν τα χρειάζεται. Κουβαδάκι είναι και αυτό αλλά πολύ ψαγμένο. Ο τύπος που το σχεδίασε θα πρέπει να είχε πολλά κεφια εκείνη την ημέρα ώστε με χαμηλότατο κόστος να φτιάξει κάτι τόσο ισορροπημένο από πλευράς οδηγησης.
-
Ευπρόσδεκτοι οι πολλαπλοί και τα διπλά ψαλίδια αλλά ο τύπος την ανάρτησης από μόνος του δεν λέει τίποτα. Μπορεί ένα καταπληκτικό οδηγικά αυτοκίνητο να έχει ημιάκαμπτο (π.χ. Megane RS, Type R) και ένα μέτριο οδηγικά να έχει πολλαπλούς (i30, Ceed).
-
Φίλε ΔΙΑ για άλλη μια φορά θα συμφωνήσω μαζί σου. Και όχι μόνο αλλά επαυξάνω. Στην σύγκριση του φόκους πρώτης γεννιάς με την 146 που είχα, η αλφα είχε καλύτερο στήσιμο για σπορτιφ οδήγηση καθώς πέρα από την ανεξάρτητη ανάρτηση είχε μικρότερο αισθητά μεταξόνιο ενώ και το κέντρο βάρους ήταν λίγα χιλιοστά χαμηλότερο με παράλληλα μεγαλύτερο το πλάτος του αυτοκινήτου αλλά και το μετατρόχιο. Το φόκους ισοφάριζε την διαφορά έχοντας καλυτερους χώρους επιβατών με το μεγαλύτερο μεταξόνιο. Τίποτα δεν είναι απλό και τίποτα στην τύχη. Σαν σύνολο το λάτρεψα.
-
Ο χρήστης SPI_duster έγραψε:
Επειδή οι πολλαπλοί σύνδεσμοι αναφέρθηκαν ξανά και ξανά, αξίζει να πούμε πως κανονικά όλα τα καινούργια αυτοκίνητα ανεξάρτητα την κατηγορία που 'παίζουν' θα έπρεπε πλέον να έχουν απαλλαγεί από τον πρόγονο του αυτοκινήτου που ήταν το κάρρο. Αν κάποιοι κατασκευαστές επιμένουν να φτιάχνουν αυτοκίνητα ή κάποιες εκδόσεις μοντέλων με ημιάκαμπτους άξονες , εμείς ως υποψήφιοι κάτοχοι θα έπρεπε να τα απορρίπτουμε. Εχω στην κατοχή μου για παράδειγμα ένα seicento sporting 1.1 το οποίο μπορεί να μη βάζει φωτιά στο δρόμο αλλά η ανεξάρτητη ανάρτηση με υστερούντες βραχίωνες το καθιστούν κλάσεις ανώτερο σε οδική συμπεριφορά από ματιζ, ατος και λοιπά κουβαδάκια. Ναι δεν έχει esp asr αλλά και δεν τα χρειάζεται. Κουβαδάκι είναι και αυτό αλλά πολύ ψαγμένο. Ο τύπος που το σχεδίασε θα πρέπει να είχε πολλά κεφια εκείνη την ημέρα ώστε με χαμηλότατο κόστος να φτιάξει κάτι τόσο ισορροπημένο από πλευράς οδηγησης.Τρελά κέφια, ποιό άλλο αυτοκίνητο άλλωστε σου δίνει την δυνατότητα να πατήσεις συμπλέκτη - φρένο - γκάζι ταυτόχρονα με ένα πόδι. Έλεος ρε φίλε πρόσεχε τι λες αυτοκίνητο με ημιάκαμπτο (megane) είναι το γρηγορότερο προσθιοκίνητο στο ring..
-
Για την εποχή του, το Σέι ήταν το καλύτερο οδηγικά!
-
Το λευκό φόκους ξαφνικά έχασε όλα του τα νερά. Η αντιπροσωπεία ήταν δίπλα, οπότε πήγε κατευθείαν εκεί. Η απάντηση ήταν ότι πρεσαρίστηκε το σύστημα και δεν έδειξε διαρροή, συνεπώς τα νερά χάνονταν μέσα στον κινητήρα, όπερ το καλό σενάριο ήταν φλάντζα και φυσικά τόρνο και το άσχημο μπλοκ κινητήρα, ξεκινάμε από 2.000,00€
Το αυτοκίνητο όμως δεν ρετάριζε ούτε έβγαζε καπνό. Δοκιμάστηκε φίλος μηχανικός ο οποίος αφού το δούλεψε δεν βρήκε διαρροή αρχικά στο ρελαντί . Εν τέλει όταν το αμάξι ζεσταινόταν αρκετά παρουσιαζόταν διαρροή από τα επίμαχα σωληνάκια, για αυτό στις δοκιμές δεν φαινόταν τίποτα.
Τελικό κόστος γύρω στο 100ρικο νέο παραφλού κια σωληνάκια + εργασία μάστορα/φίλου.
Το αυτοκίνητο έχει γύρω στις 110.000 χλμ κι αυτή είναι η πρώτη σοβαρή βλάβη που βγάζει.
-
@famas said in Ford Focus 2015:
Το λευκό φόκους ξαφνικά έχασε όλα του τα νερά. Η αντιπροσωπεία ήταν δίπλα, οπότε πήγε κατευθείαν εκεί. Η απάντηση ήταν ότι πρεσαρίστηκε το σύστημα και δεν έδειξε διαρροή, συνεπώς τα νερά χάνονταν μέσα στον κινητήρα, όπερ το καλό σενάριο ήταν φλάντζα και φυσικά τόρνο και το άσχημο μπλοκ κινητήρα, ξεκινάμε από 2.000,00€
Το αυτοκίνητο όμως δεν ρετάριζε ούτε έβγαζε καπνό. Δοκιμάστηκε φίλος μηχανικός ο οποίος αφού το δούλεψε δεν βρήκε διαρροή αρχικά στο ρελαντί . Εν τέλει όταν το αμάξι ζεσταινόταν αρκετά παρουσιαζόταν διαρροή από τα επίμαχα σωληνάκια, για αυτό στις δοκιμές δεν φαινόταν τίποτα.
Τελικό κόστος γύρω στο 100ρικο νέο παραφλού κια σωληνάκια + εργασία μάστορα/φίλου.
Το αυτοκίνητο έχει γύρω στις 110.000 χλμ κι αυτή είναι η πρώτη σοβαρή βλάβη που βγάζει.Τα παλια κολλαρα δεν ειχαν σημαδια διαρροης απο το αντιψυκτικο?
Καλό είναι να μην κάνετε quote και τις φωτογραφίες (σβήστηκαν). {Admin}
-
@famas said in Ford Focus 2015:
Το λευκό φόκους ξαφνικά έχασε όλα του τα νερά. Η αντιπροσωπεία ήταν δίπλα, οπότε πήγε κατευθείαν εκεί. Η απάντηση ήταν ότι πρεσαρίστηκε το σύστημα και δεν έδειξε διαρροή, συνεπώς τα νερά χάνονταν μέσα στον κινητήρα, όπερ το καλό σενάριο ήταν φλάντζα και φυσικά τόρνο και το άσχημο μπλοκ κινητήρα, ξεκινάμε από 2.000,00€
Το αυτοκίνητο όμως δεν ρετάριζε ούτε έβγαζε καπνό. Δοκιμάστηκε φίλος μηχανικός ο οποίος αφού το δούλεψε δεν βρήκε διαρροή αρχικά στο ρελαντί . Εν τέλει όταν το αμάξι ζεσταινόταν αρκετά παρουσιαζόταν διαρροή από τα επίμαχα σωληνάκια, για αυτό στις δοκιμές δεν φαινόταν τίποτα.
Τελικό κόστος γύρω στο 100ρικο νέο παραφλού κια σωληνάκια + εργασία μάστορα/φίλου.
Το αυτοκίνητο έχει γύρω στις 110.000 χλμ κι αυτή είναι η πρώτη σοβαρή βλάβη που βγάζει.Δεν είχε βγει ανάκληση για αυτά τα σωληνάκια;Ή μήπως ήταν για άλλο σωλήνα;
Καλό είναι να μην κάνετε quote και τις φωτογραφίες (σβήστηκαν). {Admin}
-
Η ανάκληση ήταν για τα "κοκκάλινα" σωληνάκια από το δοχείο υπερχύλισης, τα οποία αντικαθιστούσαν με εύκαμπτα.
-
@famas said in Ford Focus 2015:
Η αντιπροσωπεία ήταν δίπλα, οπότε πήγε κατευθείαν εκεί. Η απάντηση ήταν ότι πρεσαρίστηκε το σύστημα και δεν έδειξε διαρροή, συνεπώς τα νερά χάνονταν μέσα στον κινητήρα
Σε ποια αντιπροσωπεία; Δυτικά ή Ανατολικά; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ο Παύλος στα Δυτικά είπε κάτι τέτοιο. Δηλαδή δεν βλέπεις να έχει μπερδέψει νερό με λάδια (μαγιονέζα τα λάδια) και λες ότι τα πήρε μέσα στους κυλίνδρους; Από ποια σχολή βγήκε αυτός ο μηχανικός;
-
@realzeus said in Ford Focus 2015:
@famas said in Ford Focus 2015:
Η αντιπροσωπεία ήταν δίπλα, οπότε πήγε κατευθείαν εκεί. Η απάντηση ήταν ότι πρεσαρίστηκε το σύστημα και δεν έδειξε διαρροή, συνεπώς τα νερά χάνονταν μέσα στον κινητήρα
Σε ποια αντιπροσωπεία; Δυτικά ή Ανατολικά; Γιατί δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι ο Παύλος στα Δυτικά είπε κάτι τέτοιο. Δηλαδή δεν βλέπεις να έχει μπερδέψει νερό με λάδια (μαγιονέζα τα λάδια) και λες ότι τα πήρε μέσα στους κυλίνδρους; Από ποια σχολή βγήκε αυτός ο μηχανικός;
σχολή "ξεπέτας τσατρα-πάτρα"
Ford Focus 2015