Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 314
    • 315
    • 316
    • 317
    • 318
    • 576
    • 577
    • 316 / 577
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    11531
    474604
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 last edited by

      Στο παραπάνω βίντεο στο 05:00 περίπου λέει οτι το byd seal είναι 400 κιλά βαρύτερο απο το perfomance ... το είχε σε δοκιμή και μετράει το βάρος ο ίδιος απο οτι κατάλαβα .

      τετρακόσια κιλά βαρύτερο ...

      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

      W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dettol @ataim last edited by

        @ataim said in TESLA FORUM:

        Δεν το κάνει μόνο η porsche διαφορετικά, ο κάθε κατασκευαστής έχει την δική του προσέγγιση. Καλό θα είναι να υπάρχει δυνατότητα επιλογής. Τα πρώτα ev της gm δεν είχαν καθόλου regen όταν άφηνες το γκάζι, στα lucid δεν υπάρχει καθόλου regen κατά το φρενάρισμα, γίνεται δηλαδή μόνο με μηχανικό τρόπο, το rimac επιλέγει ανάμεσα σε regen και φρένα βάσει θερμοκρασίας, τέλος στα tesla βλέπω πολλοί όταν μπουν πίστα ακυρώνουν το regen για να μην επιβαρύνουν την μπαταρία, και μετα από λίγο ξεμένουν από φρένα...

        Youtube Video

        550 άλογα discharge, το παλιό του έδινε 570

        εχω δει και εγω οτι σε πιστα απενεργοποιουν τα regen. Δεν εχω καταλαβει ομως αν αυτο συμβαινει επειδη τους ενοχλει για καποιον λογο ή επειδη ετσι εχουν μαθει να οδηγουν. Οντως γκρινιαζουν οτι, στα stock tesla τουλαχιστον, τους "αφηνουν" τα φρενα μετα απο μικρο χρονικο διαστημα.

        Τα σχολια μου παντως, δεν ηταν για αγωνιστικη οδηγηση σε πιστα, αλλα για σβελτη βολτα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ataim
          ataim last edited by

          Στην πίστα έχουν θέμα με την υπερθέρμανση της μπαταρίας, για αυτό απενεργοποιούν το regen.

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dettol @ataim last edited by

            @ataim said in TESLA FORUM:

            Στην πίστα έχουν θέμα με την υπερθέρμανση της μπαταρίας, για αυτό απενεργοποιούν το regen.

            οκ, απολυτως λογικο τοτε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wantone @monman2 last edited by

              @monman2 said in TESLA FORUM:

              Στο παραπάνω βίντεο στο 05:00 περίπου λέει οτι το byd seal είναι 400 κιλά βαρύτερο απο το perfomance ... το είχε σε δοκιμή και μετράει το βάρος ο ίδιος απο οτι κατάλαβα .

              τετρακόσια κιλά βαρύτερο ...

              Εχει LFP μπαταριες που ειναι βαριες αλλα τωρα βγηκε νεα τεχνολογια και θα κοψει 150-200 κιλα απο τις μπαταριες. Και το i4 εχει τετοια διαφορα απο το Τεσλα 3. Το Τεσλα χρησιμοποιει πολυ αλουμηνιο και επισης εχει πολυ απλο εσωτερικο και μεχρι προτινος δεν ειχε καλη ηχομονωση πραγματα που προσθετουν βαρος.. Το αλουμηνιο ειναι δυσκολο στις επισκευες.

              R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone @ataim last edited by

                @ataim said in TESLA FORUM:

                Δεν το κάνει μόνο η porsche διαφορετικά, ο κάθε κατασκευαστής έχει την δική του προσέγγιση. Καλό θα είναι να υπάρχει δυνατότητα επιλογής. Τα πρώτα ev της gm δεν είχαν καθόλου regen όταν άφηνες το γκάζι, στα lucid δεν υπάρχει καθόλου regen κατά το φρενάρισμα, γίνεται δηλαδή μόνο με μηχανικό τρόπο, το rimac επιλέγει ανάμεσα σε regen και φρένα βάσει θερμοκρασίας, τέλος στα tesla βλέπω πολλοί όταν μπουν πίστα ακυρώνουν το regen για να μην επιβαρύνουν την μπαταρία, και μετα από λίγο ξεμένουν από φρένα...

                Youtube Video

                550 άλογα discharge, το παλιό του έδινε 570

                Δεν εχει το Τεσλα φρενα για πιστα εχει αναφερθει πολλες φορες αλλα γενικα οτι θα παρεις τεσλα για σπορ αμαξι εμενα μου φαινεται ακυρο αφου το σπορ αυτοκινητο πρεπει να ειναι ελαφρυ. Το ιδιο βεβαια ισχυει για το Ταυκαν.

                ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ataim
                  ataim @wantone last edited by

                  @wantone said in TESLA FORUM:

                  Δεν εχει το Τεσλα φρενα για πιστα εχει αναφερθει πολλες φορες αλλα γενικα οτι θα παρεις τεσλα για σπορ αμαξι εμενα μου φαινεται ακυρο αφου το σπορ αυτοκινητο πρεπει να ειναι ελαφρυ. Το ιδιο βεβαια ισχυει για το Ταυκαν.

                  Ναι, σίγουρα δεν έχει φτιαχτεί για autocross όπου ένα ελαφρύ αυτοκίνητο δεν θα ταλαιπωρηθεί ακόμα και αν το πιέζεις όλη μέρα. Πάντως παρόλα αυτά είναι σβέλτα:

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • R
                    red_monster @wantone last edited by

                    @wantone said in TESLA FORUM:

                    @monman2 said in TESLA FORUM:

                    Στο παραπάνω βίντεο στο 05:00 περίπου λέει οτι το byd seal είναι 400 κιλά βαρύτερο απο το perfomance ... το είχε σε δοκιμή και μετράει το βάρος ο ίδιος απο οτι κατάλαβα .

                    τετρακόσια κιλά βαρύτερο ...

                    Εχει LFP μπαταριες που ειναι βαριες αλλα τωρα βγηκε νεα τεχνολογια και θα κοψει 150-200 κιλα απο τις μπαταριες. Και το i4 εχει τετοια διαφορα απο το Τεσλα 3. Το Τεσλα χρησιμοποιει πολυ αλουμηνιο και επισης εχει πολυ απλο εσωτερικο και μεχρι προτινος δεν ειχε καλη ηχομονωση πραγματα που προσθετουν βαρος.. Το αλουμηνιο ειναι δυσκολο στις επισκευες.

                    Το τεσλα έχει αλουμίνιο, το αλουμίνιο είμαι δύσκολο στις επισκευές.
                    Φήμες λενε ότι αν το γράψεις ακόμα δυο φορές θα λογίζεται ως αξίωμα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • ataim
                      ataim last edited by

                      Youtube Video

                      Μια δοκιμή από τους sexy, είναι Βούλγαροι αυτοί, τώρα το συνειδητοποίησα από την πινακίδα.

                      Το νέο πρέπει να έχει μικρότερο max discharge αλλά χαμηλά και ψηλά μπορεί και τροφοδοτεί τον πίσω κινητήρα με περισσότερη ισχύ. Στα 180kph 90/180kw το παλιό, 75/240kw το νέο. Το αμερικανικό βέβαια είναι αλλού, έχει τουλάχιστον 50kw μεγαλύτερη μέγιστη ισχύ από την μπαταρία το έχουν μετρήσει στα 620 άλογα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        Στην Ευρωπη καλυτερα να μεινει καποιος στο LR dual motor. Λενε οτι και τα καθισματα στο Performance δεν ειναι ανετα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Όχι δα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • piliourits
                            piliourits last edited by piliourits

                            alt text

                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Πρώτη φορά που έχουμε σύγκρουση ΙΧ !

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dettol last edited by

                                Παρκαδόρος προσπάθησε να κάνει μανουβρες με τεσλα πελάτη, νόμιζε ότι οδηγάει φιατακι και απογείωσε το αμάξι καταλήγοντας στο απέναντι μαγαζί.
                                Πρώτα από όλα, ευτυχώς που δεν χτύπησε κανέναν άνθρωπο και δεύτερον, ο κάτοχος κλαίει το αμάξι του επειδή ο παρκαδόρος ήταν άχρηστος.

                                Περιμένω με ανυπομονησία τα άρθρα για το «τεσλα που επιτάχυνε από μόνο του»

                                W fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                • W
                                  wantone @dettol last edited by wantone

                                  @dettol said in TESLA FORUM:

                                  Παρκαδόρος προσπάθησε να κάνει μανουβρες με τεσλα πελάτη, νόμιζε ότι οδηγάει φιατακι και απογείωσε το αμάξι καταλήγοντας στο απέναντι μαγαζί.
                                  Πρώτα από όλα, ευτυχώς που δεν χτύπησε κανέναν άνθρωπο και δεύτερον, ο κάτοχος κλαίει το αμάξι του επειδή ο παρκαδόρος ήταν άχρηστος.

                                  Περιμένω με ανυπομονησία τα άρθρα για το «τεσλα που επιτάχυνε από μόνο του»

                                  ο ιδιοκτητης που αφησε να οδηγαει το αμαξι ο καθε ασχετος δεν εχει ευθυνη; μονο αν ηταν ενα φθηνο ληζινγκ θα το αφηνα σε παρκαδορο.

                                  σε αυτες τις περιπτωσεις πιθανον να πληρωσει την ζημια η μικτη του ιδιοκτητη...απιθανο το μαγαζι να πληρωσει.

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @wantone last edited by

                                    @wantone said in TESLA FORUM:

                                    ο ιδιοκτητης που αφησε να οδηγαει το αμαξι ο καθε ασχετος δεν εχει ευθυνη;

                                    προφανως και οχι. Αν δεν ηταν σε θεση ο παρκαδορος να το οδηγησει, ας το ελεγε.
                                    Εσενα αν σε καλεσουν να κανεις εγχειρηση αφαιρεσης χοληδοχου κυστης, θας πας;
                                    Αν εισαι χειρουργος, το παραδειγμα μου ειναι πολυ ατυχο 🙂

                                    W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Πονεμένη η ιστορία με τους παρκαδόρους, σε μερικά μέρη δεν σε αφήνουν να το παρκάρεις εσύ και να πάρεις τα κλειδιά. Αν εν τέλει, δεν σε αφήσουν, που θα το σταθμεύσεις σε κοινωνική εκδήλωση στη λίμνη της Βουλιαγμένης ή στον Πύργο του Μελισσουργού ?

                                      D W 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dettol @red_monster last edited by

                                        @red_monster said in TESLA FORUM:

                                        Πονεμένη η ιστορία με τους παρκαδόρους, σε μερικά μέρη δεν σε αφήνουν να το παρκάρεις εσύ και να πάρεις τα κλειδιά. Αν εν τέλει, δεν σε αφήσουν, που θα το σταθμεύσεις σε κοινωνική εκδήλωση στη λίμνη της Βουλιαγμένης ή στον Πύργο του Μελισσουργού ?

                                        πετυχα ποστ φβ προσφατα για παρκινγκ στο κεντρο της αθηνα που διαφημιζε οτι εχει φορτιστη, και απαγορευσε την εισοδο σε ηλεκτρικο. Μονο στην ελλαδα τετοιος παραλογισμος!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • W
                                          wantone @dettol last edited by

                                          @dettol said in TESLA FORUM:

                                          @wantone said in TESLA FORUM:

                                          ο ιδιοκτητης που αφησε να οδηγαει το αμαξι ο καθε ασχετος δεν εχει ευθυνη;

                                          προφανως και οχι. Αν δεν ηταν σε θεση ο παρκαδορος να το οδηγησει, ας το ελεγε.
                                          Εσενα αν σε καλεσουν να κανεις εγχειρηση αφαιρεσης χοληδοχου κυστης, θας πας;
                                          Αν εισαι χειρουργος, το παραδειγμα μου ειναι πολυ ατυχο 🙂

                                          δεν καταλαβα τι γραφεις. ο παρκαδορος ειναι ενα ατομο Ελληνικης καθημερινοτητας δηλ θα σου πει οτι ναναι ωστε να παρει την δουλεια (το οποιο πολλες φορες ειναι να τα βαζουν οπου να ναι σε δημοσιους δρομους τρελλη αντιφαση), και μονο οτι συγκρινεις τον παρκαδορο με εναν χειρουργο λες και ειναι ιδιας βαρυτητας επαγγελματα

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • W
                                            wantone @red_monster last edited by

                                            This post is deleted!
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 318
                                            • 576
                                            • 577
                                            • 316 / 577
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr