-
Άλλωστε μέχρι 5 είναι σχέση.
-
Δόξα τον Αλλάχ
-
Συγνώμη, αυτό το ¨SCe 65hp", που ακριβώς απευθύνεται;
Σε σχολές οδηγών; -
@bassstarlet said in Renault Clio V:
Συγνώμη, αυτό το ¨SCe 65hp", που ακριβώς απευθύνεται;
Σε σχολές οδηγών;Υπάρχει απλά για να δικαιολογεί την αυξημένη τιμή της αμέσως επόμενης εκδόσης!
-
@bassstarlet said in Renault Clio V:
Συγνώμη, αυτό το ¨SCe 65hp", που ακριβώς απευθύνεται;
Σε σχολές οδηγών;Rent a car ίσως
-
@bassstarlet said in Renault Clio V:
Συγνώμη, αυτό το ¨SCe 65hp", που ακριβώς απευθύνεται;
Σε σχολές οδηγών;Εχω το προ φεισλιφτ sce 75.Οτι απορια εχεις ρωτα με.Για το νησι μου (Συρος) ειναι μια χαρα,αν ημουν στην ηπειρωτικη Ελλαδα θα προτιμουσα tce.
Το sce65 παντως εχει ιδια ροπη με το δικο μου.Τα 10 αλογα μειων δεν ξερω ποση διαφορα κανουν στο δρομο.
Το αυτοκινητο ειναι υπεροχο,εξαιρουμενων βεβαια των επιδοσεων,απολυτως ασφαλες.Το εχω 4 χρονια.Εχω διαβασει στο φβ διαφορα,μεχρι οτι ειναι επικινδυνο για τον δρομο.Δηλαδη ελεος,το 2024 μιλανε για επικινδυνα αυτοκινητα και οχι επικινδυνους οδηγους. -
Μια χαρά είναι για όποιον ξέρει τί ψάχνει. Έχω ακόμα το clio 2, του 99, με 1200 8v με τους 60 ίππους, και τώρα ... με 350.000 km. Έλεγαν τότε στο test των 4τροχών, ράθυμος κινητήρας, αλλά ... πολύ ομοιογενές σύνολο. Στην εθνική το θυμάμαι αξιοπρεπέστατο, να μην " κόβει" στις ανηφόρες -της εθνικής παντα- και να πηγαίνει 120-130 αθόρυβα κ ΑΝΕΤΑ , "οντας το καλύτερο μικρό για ταξίδια θυμίζοντας αυτοκίνητο τουλάχιστον της επόμενης κατηγορίας" σχόλιο πάλι των 4t. Αργότερα βγήκε και το clio 4, το οποίο ήταν τουρκικής συναρμολόγησης με ανταλλακτικά από Μαρόκο και Τουρκία ή όπου διαολο έχει η ρενό εργοστάσια, χωρίς όργανο για θερμοκρασία, και με 'χαριτωμένο' ψηφιακό κοντέρ από αυτά που έχουν τα περισσότερα, και όταν τα πας στο μάστορα σε κοιτάει με το βλέμμα της αγελάδας.. (δες κ mercedes A class). θα μου πεις, για 3-5-7 χρόνια, θες όργανο θερμοκρασίας; Όχι βέβαια! Ούτε ατμοσφαιρικό μοτέρ. Όμως με το clio 2, κινούμαι ακόμα στην πόλη μη αλλάζοντας σχέση από 3η σε 2α ή 1η στις γωνίες, όπως πρέπει να κάνω με άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας, με 16v και υπερδιπλάσια ιπποδύναμη, τα οποία όταν τα οδηγώ -ο ίδιος! - με συλλαμβανω να κινούμαι με λιγότερη ασφάλεια και έχει πολύ δίκιο ο φίλος από πάνω.
Αν είχε το clio 5 καλύτερο χώρο πίσω και ένα μεγαλύτερο πίσω τζάμι να βάζω το windsurf μέσα συρτό και όχι από πάνω, το χτύπαγα σήμερα κιόλας!! Όχι το τούρμπο, το άλλο! Μου φαίνεται μέσα και έξω καλοφτιαγμένο! -
Δεν πρέπει να έχουν το ίδιο βάρος, όμως.
-
Έχε άλλος από εδώ Clio LPG του 20' και μετά;
Εχω του 21 και ενώ είχα καταναλώσεις 7.2-7.5, εδώ κ ένα 5μηνο είναι κολλιμένο στο 8.7-8.8. Το χρησιμοποιώ κυρίως σε πόλη επαρχίας και εθνική. Αθήνα το βγάζω σπάνια. Εθνική το πάω κυρίως κομμάτια μέση ταχύτητα 150.
Όταν βάζω Coral Gas μπορεί να πέσει στο 8.5 αλλά όχι παρακάτω. Πλέον βάζω και το eco mode όταν είμαι εντός πόλης αλλά δεν έχει αλλάξει κάτι ακόμα. -
Μια σελίδα πίσω, η δεύτερη ανάρτηση από την κορυφή...
Έχω σχολιάσει πρόσφατη κατανάλωση...
-
κατω από 7.2 δεν εχω δει ποτέ, απλά δε καταλαβαίνω γτ έχω τόσο υψηλή κατνάλωση 8.7l/100km
-
Καλημέρα. Κάτοχος ενός ρενο κλιο του 22 με υγραεριο έκδοση techno με 21000 χιλιόμετρα. Είμαι πολύ δυσαρεστημενος από την ποιότητα του αυτοκινήτου. Τρίζουν τα πάντα. Από που να ξεκινήσω. Τα παράθυρα τρίζουν όταν είναι μισοανοιχτα, ακούγεται ένα τσικ τσικ πρεπει να τα εχω τετμα κλειστα ή τερμα ανοιχτα μεχρι κατω για να μην τριζουν , το πεντάλ του φρενου τρίζει κάνει δεξιά αριστερά , σε κάθε λακκούβα ακούγεται ένας μεταλικος θόρυβος από κάτω πολύ έντονος ( δεν λέω τον μεταλικο θόρυβο που ακούγεται από το τουρμπο άλλο αυτό) ακούγεται και ο μεταλικος θόρυβος από το τουρμπο. Όταν μπαίνει σε υγραεριο τα μπεκ ακούγονται τόσο πολύ που λες και είναι πετρελαιο. Έχω ξενερώσει. Εάν δεν ήταν οικονομικό χάρη στο φθηνό υγραεριο θα το είχα πουλήσει. Και για όλα αυτά ο σφακιανακης στην Αργυρούπολη μου λέει όλα είναι φυσιολογικά. Τον μεταλικο θόρυβο από κάτω δεν τον ακούει μου είπε και όλα τσ υπόλοιπα είναι φυσιολογικό αυτή ήταν η απάντηση του. Τι να πω. Αμάξι 22.000 ευρώ και κάνει σαν κουδουνίστρα. Είχα ένα Ίμπιζα κουπρα του 10 μοντέλο του είχα πιει το αίμα και δεν έκανε κιχ
-
Και που να δεις όταν αρχίζει να ξεφλουδίζουνε τμήματα του ταμπλό. Αυτό είναι το κλιο και τα περισσότερα σουπερμινι, δυνάμωσε τη μουσική και μη δίνεις σημασία
-
@pit86 said in Renault Clio V:
Καλημέρα. Κάτοχος ενός ρενο κλιο του 22 με υγραεριο έκδοση techno με 21000 χιλιόμετρα. Είμαι πολύ δυσαρεστημενος από την ποιότητα του αυτοκινήτου. Τρίζουν τα πάντα. Από που να ξεκινήσω. Τα παράθυρα τρίζουν όταν είναι μισοανοιχτα, ακούγεται ένα τσικ τσικ πρεπει να τα εχω τετμα κλειστα ή τερμα ανοιχτα μεχρι κατω για να μην τριζουν , το πεντάλ του φρενου τρίζει κάνει δεξιά αριστερά , σε κάθε λακκούβα ακούγεται ένας μεταλικος θόρυβος από κάτω πολύ έντονος ( δεν λέω τον μεταλικο θόρυβο που ακούγεται από το τουρμπο άλλο αυτό) ακούγεται και ο μεταλικος θόρυβος από το τουρμπο. Όταν μπαίνει σε υγραεριο τα μπεκ ακούγονται τόσο πολύ που λες και είναι πετρελαιο. Έχω ξενερώσει. Εάν δεν ήταν οικονομικό χάρη στο φθηνό υγραεριο θα το είχα πουλήσει. Και για όλα αυτά ο σφακιανακης στην Αργυρούπολη μου λέει όλα είναι φυσιολογικά. Τον μεταλικο θόρυβο από κάτω δεν τον ακούει μου είπε και όλα τσ υπόλοιπα είναι φυσιολογικό αυτή ήταν η απάντηση του. Τι να πω. Αμάξι 22.000 ευρώ και κάνει σαν κουδουνίστρα. Είχα ένα Ίμπιζα κουπρα του 10 μοντέλο του είχα πιει το αίμα και δεν έκανε κιχ
Έχω το ίδιο, του 2022 σε έκδοση dynamic...
Δεν έχω κανένα από τα συμπτώματα που περιγράφεις...
Δεν πας και από ΡΕΝΗΛ στην Ηλιούπολη, να το δει ο υπεύθυνος του συνεργείου, ο Θοδωρής?
Για μια δεύτερη γνώμη...
-
Στα παράθυρα σπρέι σιλικόνης στις σχισμές κσι τελειώνει το θέμα!
Τα Μπέκ υγραερίου της εταιρίας αυτής έτσι ακούγονται! Είναι φυσιολογικό!
-
Παιδιά να ενημερώσω ότι το θέμα με το wastegate rattle (κροταλισμα τουρμπο σε χαμηλές στροφές) επιλύθηκε από τη Renault. Αρχικά ο μηχανικός κάτι έκανε προσωρινά και δεν ακουγόταν το κροτάλισμα και μετά από δυο βδομάδες ήρθε το ανταλακτικό (από Γαλλία μου είπαν) και μου το έφτιαξαν. Πλέον δεν ακούγεται τίποτα. Ήταν μέσα στην εγγύηση και όλα κομπλέ.
Εκείνο που έχω καταλάβει είναι πως πρέπει να διεκδικούμε σθεναρά τις αυτονόητες επιδιορθώσεις που οφείλει μια μεγάλη εταιρεία όπως η Renault να κάνει από μόνη της, όταν παρουσιάζονται οριζόντια θέματα. -
@geo-yfa said in Renault Clio V:
Παιδιά να ενημερώσω ότι το θέμα με το wastegate rattle (κροταλισμα τουρμπο σε χαμηλές στροφές) επιλύθηκε από τη Renault. Αρχικά ο μηχανικός κάτι έκανε προσωρινά και δεν ακουγόταν το κροτάλισμα και μετά από δυο βδομάδες ήρθε το ανταλακτικό (από Γαλλία μου είπαν) και μου το έφτιαξαν. Πλέον δεν ακούγεται τίποτα. Ήταν μέσα στην εγγύηση και όλα κομπλέ.
Εκείνο που έχω καταλάβει είναι πως πρέπει να διεκδικούμε σθεναρά τις αυτονόητες επιδιορθώσεις που οφείλει μια μεγάλη εταιρεία όπως η Renault να κάνει από μόνη της, όταν παρουσιάζονται οριζόντια θέματα.Τι άλλαξαν τελικά; Ολόκληρη την τουρμπίνα;
-
@pit86 said in Renault Clio V:
Καλημέρα. Κάτοχος ενός ρενο κλιο του 22 με υγραεριο έκδοση techno με 21000 χιλιόμετρα. Είμαι πολύ δυσαρεστημενος από την ποιότητα του αυτοκινήτου. Τρίζουν τα πάντα. Από που να ξεκινήσω. Τα παράθυρα τρίζουν όταν είναι μισοανοιχτα, ακούγεται ένα τσικ τσικ πρεπει να τα εχω τετμα κλειστα ή τερμα ανοιχτα μεχρι κατω για να μην τριζουν , το πεντάλ του φρενου τρίζει κάνει δεξιά αριστερά , σε κάθε λακκούβα ακούγεται ένας μεταλικος θόρυβος από κάτω πολύ έντονος ( δεν λέω τον μεταλικο θόρυβο που ακούγεται από το τουρμπο άλλο αυτό) ακούγεται και ο μεταλικος θόρυβος από το τουρμπο. Όταν μπαίνει σε υγραεριο τα μπεκ ακούγονται τόσο πολύ που λες και είναι πετρελαιο. Έχω ξενερώσει. Εάν δεν ήταν οικονομικό χάρη στο φθηνό υγραεριο θα το είχα πουλήσει. Και για όλα αυτά ο σφακιανακης στην Αργυρούπολη μου λέει όλα είναι φυσιολογικά. Τον μεταλικο θόρυβο από κάτω δεν τον ακούει μου είπε και όλα τσ υπόλοιπα είναι φυσιολογικό αυτή ήταν η απάντηση του. Τι να πω. Αμάξι 22.000 ευρώ και κάνει σαν κουδουνίστρα. Είχα ένα Ίμπιζα κουπρα του 10 μοντέλο του είχα πιει το αίμα και δεν έκανε κιχ
το πενταλ του φρενου δεν παει περα δωθε ετσι ξεκουδωνα. σε ολα τα αυτοκινητα παιζει λιγο οταν το κουνας με το χερι....στην οδηγηση εχεις προβλημα? εμενα δεν κανει κατι τετοιο
Για το τουρμπο αλλαζουν πλεον τουρμπινες, αν το προβλημα συνεχιζει μετα το patchaρισμα
Για τα παραθυρα σου εδωσε λυση ο φιλος ο lap εγω δεν εχω καποιο προβλημα
Το υγραεριο ακουγεται σαν ραπτομηχανη σωστα αλλα μονο οταν εισαι απεξω, απο μεσα δεν πρεπει να ακους τιποτα
Τελος η καταναλωση του ταμπλο ειναι ψηλοτερα απο την πραγματικη για τους υπολοιπους που αναφερονται στις καταναλωσεις!
-
Παιδιά εχθές με 40+ βαθμούς θερμοκρασία, το clio μου 2021 με LPG, εμφάνισε πορτοκαλί ένδειξη 'Ελέγξτε σύστημα ψεκασμού' και γύρισα το καύσιμο σε βενζίνη.
Το OBD reader διάβασε σφάλμα 'P2263 - Turbo/Supercharger Boost System Performance' το οποίο δεν έσβηνε από την εφαρμογή που διαβάζει τα σφάλματα.Το μάτι πήρε σε σελίδες στο fb ότι συμβαίνει σε αρκετούς με renault/dacia LPG τις τελευταίες μέρες, καθώς η υψηλές θερμοκρασίες επηρεάζουν κάτι στο αυτοκίνητο...
Τελικά σήμερα το πρωί μετά από πορεία με βενζίνη 10χλμ το μήνυμα εξαφανίστηκε. -
@frankb said in Renault Clio V:
P2263 - Turbo/Supercharger Boost System Performance'
Εγω θα το πηγαινα αντιπροσωπεια γιατι μου φαινεται συνδεδεμενο το θεμα με το γνωστο προβλημα του wastegate. Η λογικη λεει οτι η εξωτερικη θερμοκρασια δεν θα πρεπει να επηρεαζει την λειτουργια του lpg. Ας μας πουνε και οι κατοχοι αν ισχυει.
Renault Clio V