Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG (SAIC) forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG (SAIC) forum
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 67
    • 68
    • 44 / 68
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    80
    1358
    59560
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone @lap last edited by

      @lap said in MG (SAIC) forum:

      Αυτό ακριβώς τίποτα αλλο.👆

      Η Ελλάδα έχει ένα μόνιμο βαρίδι
      πάνω της που είναι το χρέος. Αυτό δημιουργείται λόγω των εξωτερικών ελλειμμάτων της χώρας. Συνεπώς το να αυξάνουμε το ΑΕΠ μας καταστρέφοντας τα ισοζύγια μας οδηγεί στην καταστροφή. Ο μόνος τρόπος να έχουμε μια ισορροπία είναι να έχουμε υψηλότερο ρυθμο αύξησης του ΑΕΠ από ότι το χρέος. Αυτό όμως για να συμβεί με κατεστραμμένο το εξωτερικό ισοζύγιο μπορεί να συμβεί μονάχα εάν κάποιος από τους συντελεστές του ΑΕΠ πληθωριζεται έντονα. Και αυτός είναι η κατανάλωση. Αυτό θα οδηγήσει σε ένα τέλμα όπου μετά θα καμφθεί η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, αλλά το χρέος θα ναι εδώ.

      Για αυτό πρέπει να μειώσουμε το ποσοστό αεπ προς χρέος αλλά με διαφορετικό παραγωγικό μοντέλο που είναι εξαγωγικό
      Υ.γ
      Παιδιά πάμε σε άλλο νήμα

      το βαριδι που εχει η Ελλαδα ειναι οτι υπαρχουν οικογενειες που απομηζουν την χωρα πιθανον καταλοιπο της τουρκοκρατιας αλλα μπορει και οχι. αυτες οι οικογενειες δυστυχως ειναι εξαιρετικα χαμηλου επιπεδου και ειναι τροχοπεδη για την αναπτυξη της χωρας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone @dettol last edited by

        @dettol said in MG (SAIC) forum:

        @wantone said in MG (SAIC) forum:

        Δεν συμφωνω οτι δεν μπορει να αποκτησει βιομηχανια και για τον πληθυσμο που πρεπει να αυξηθει υπαρχει τροπος πχ να προσλαμβανουν μονο πολυτεκνους στο δημοσιο.

        Βιομηχανια αποκτας αρχικα δινοντας φορολογικα κινητρα επισης πιεση να φορολογηθουν τα τουρκικα αυτοκινητα και προιοντα που ερχοντε στην ΕΕ και με παρομοια μετρα.

        Το πως αυξανεις τον πληθυσμο και αποκτας βιομηχανια δειτε τι εχει κανει η Τουρκια που πλησιαζει να γινει μεγαθηριο. Σε λιγα χρονια θα ειναι και το κατα κεφαλη εισοδημα τους υψηλοτερο απο το Ελληνικο.

        Η τουρκια εχει βιομηχανια επειδη εχει μεγαλο πληθυσμο, χαμηλο εργατικο κοστος και προφανως εκαναν και πολιτικες επιλογες ωστε να τις προσελκυσουν (φοροαπαλλαγες, χαμηλους φορους κτλπ). Αν παει μια ελληνικη κυβερνηση να κανει τα ιδια,
        α. οι αριστεροι θα βγουν στους δρομους για τις φιλοκαπιταλιστικες πολιτικες που ευνοουν το μεγαλο κεφαλαιο και πινουν το αιμα του εργατη
        β. η εε θα τους τραβηξει το αυτι για αθεμιτο ανταγωνισμο απεναντι σε αλλες ευρωπαικες χωρες (οτι εγινε με την ιρλανδια)

        Εισαγωγη πληθυσμων ειναι η μονη λυση στο δημογραφικο. Καλως ή κακως, αυτο ειναι και ισχυει σε ολο τον δυτικο κοσμο (εκτος αμερικης).
        Οσο για την τουρκια, ηταν ηδη πολλοι περισσοτεροι απο εμας και συνεχιζουν να γεννουν, εν μερει τουλαχιστον, λογω μουσουλμανικου θρησκευματος.

        Δεν εχει σχεση τα πολλα παιδια με το μουσουλμανικο θρησκευμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vdx last edited by

          Φτάνει πια με τα off topic το έχουμε γαμ το θέμα!

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            @fanis75
            Πέτα όλα στην χαβούζα, στο νήμα της πολιτικής, ή σβηστα

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wantone @vdx last edited by

              @vdx said in MG (SAIC) forum:

              Φτάνει πια με τα off topic το έχουμε γαμ το θέμα!

              δεν ειναι τοσο οφφ-τοπικ νομιζω ο πιθανον αγοραστης κινεζικου αυτοκινητου θα πρεπει να ειναι ανετος οτι αγοραζει ενα καλοσχεδιασμενο και ποιοτικο προιον.

              V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vdx @wantone last edited by vdx

                @wantone said in MG (SAIC) forum:

                @vdx said in MG (SAIC) forum:

                Φτάνει πια με τα off topic το έχουμε γαμ το θέμα!

                δεν ειναι τοσο οφφ-τοπικ νομιζω ο πιθανον αγοραστης κινεζικου αυτοκινητου θα πρεπει να ειναι ανετος οτι αγοραζει ενα καλοσχεδιασμενο και ποιοτικο προιον.

                Ε ναι πως θα αγοράσεις κινέζικο αυτοκίνητο αν δεν γνωρίζεις τα γεωπολιτικά παιχνίδια που παίζονται κι αν η Ελλάδα μπορεί να αναπτύξει βιομηχανία ή όχι;

                Άνοιξα ένα νέο thread για το MG3 Καθώς πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που έχει καλές προοπτικές για την Ελλάδα και εκτός απροόπτου θα διαγράψει καλή πορεία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by

                  Αχ Κούλα ειναι το MG3

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    PaNick 0 @vdx last edited by

                    @vdx said in MG (SAIC) forum:

                    @lap said in MG (SAIC) forum:

                    Το θέμα είναι ότι λέει πως είναι γενικά ένα καλύτερο αυτοκίνητο από το yaris.

                    Ωχ ωχ ωχ

                    Και να μην είναι καλύτερο από το Yaris. Τίθεται το ερώτημα. «Είναι το Yaris 7-8000€ καλύτερο από το mg3;”

                    Κανενα ερωτημα δεν τιθεται. Ευκολα ειναι καλυτερο .

                    Γιατι ειναι δοκιμασμενο στα χρονια, γιατι η εισαγωγικη ειναι σοβαρη, γιατι εχει τεραστιο δικτυο, γιατι δινει μεγαλη εγγυηση αλλα εχεις και την σιγουρια οτι σπανια θα την χρειαστεις.

                    Τι εχει η MG απεναντι σε αυτα;

                    Τι να τα κανεις τα 7 χρονια αν καθε 2-3 μηνες πας εστω για μκροπροβληματα;

                    Εγραψε πιο πισω κατοχος οχι πολυ ενθαρρυντικα πραγματα για μικροπροβληματα και την αντιμετωπιση του σερβις, οπως και την λειτουργια των συστηματων ασφαλειας

                    Αλλα και τιποτα απο αυτα να μην υπηρχε ειναι δυσκολο μια νεα εταιρια να την εμπιστευτει ο κοσμος και να δωσει τα λεφτα του εκει.

                    Θα πουλησει σαν ληζινγκ αρχικα, θα φτιαξει ονομα και βλεπουμε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Όλα γίνονται σταδιακά, συμφωνώ.

                      Προς το παρόν η mg στην Αγγλία όπου πωλείται έχει καλούς δείκτες αξιοπιστίας. Από την αλλη τα παλαιότερα μοντέλα ήταν πιο απλοϊκά. Ατμοσφαιρικά μοντέλα και αρκετά σπορτίφ στην αίσθηση οδήγησης τους. Παρεμπιπτόντως το προηγούμενο MG3το έδιναν με όλα στα 12.000 ευρώ.

                      Η Toyota δυστυχώς την έχει δει κάπως. Γενικά, έχει χάσει κάπως το aftersale που έχει στην Ελλάδα.

                      Ενώ οι αυξήσεις που έχει κάνει είναι κοροϊδία. Και τα λεφτά μου τα πονώ όταν τα βγάζω.

                      Τέλος, η τιμή τα αλλάζει όλα και σε βάζει σε σκέψεις διότι + 7-8Κ για την ίδια έκδοση είναι ΠΑΡΑ πολλα

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • V
                        vdx @lap last edited by

                        @lap said in MG (SAIC) forum:

                        Όλα γίνονται σταδιακά, συμφωνώ.

                        Προς το παρόν η mg στην Αγγλία όπου πωλείται έχει καλούς δείκτες αξιοπιστίας. Από την αλλη τα παλαιότερα μοντέλα ήταν πιο απλοϊκά. Ατμοσφαιρικά μοντέλα και αρκετά σπορτίφ στην αίσθηση οδήγησης τους. Παρεμπιπτόντως το προηγούμενο MG3το έδιναν με όλα στα 12.000 ευρώ.

                        Η Toyota δυστυχώς την έχει δει κάπως. Γενικά, έχει χάσει κάπως το aftersale που έχει στην Ελλάδα.

                        Ενώ οι αυξήσεις που έχει κάνει είναι κοροϊδία. Και τα λεφτά μου τα πονώ όταν τα βγάζω.

                        Τέλος, η τιμή τα αλλάζει όλα και σε βάζει σε σκέψεις διότι + 7-8Κ για την ίδια έκδοση είναι ΠΑΡΑ πολλα

                        Η Toyota έχει το μονοπώλιο του hybrid. Η Renault ενώ προσφέρει μια πλήρης γκάμα από υβριδικά οι τιμες είναι απαγορευτικές χωρίς να έχουν απόδειξη ότι το αξίζουν. Η MG με το 3 hybrid έχει την ευκαιρία της ζωής της να καταστήσει σεβαστό μερίδιο του b segment και να χτίσει βάσει. Μην ξεχνάμε ότι η κατηγορία αυτή απευθύνεται σε άτομα νεαρής ηλικίας αν όχι νέους οδηγούς!

                        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap @vdx last edited by lap

                          @vdx said in MG (SAIC) forum:

                          Η Renault ενώ προσφέρει μια πλήρης γκάμα από υβριδικά οι τιμες είναι απαγορευτικές χωρίς να έχουν απόδειξη ότι το αξίζουν

                          Είχα δει μεσαία έκδοση techno σε clio 31K ....με το κλειδί στο χέρι.

                          31Κ!!!!!!!
                          Είναι τρελοί

                          Δηλαδή από την φιυλ του MG 7K διαφορά.

                          Γιατί ρε φίλε 7Κ....Γιατί;

                          Η διαφορά είναι η προκαταβολή για την επόμενη γενιά MG3 όταν λήξει η εγγύηση στα 7 έτη.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • V
                            vdx @lap last edited by

                            @lap said in MG (SAIC) forum:

                            @vdx said in MG (SAIC) forum:

                            Η Renault ενώ προσφέρει μια πλήρης γκάμα από υβριδικά οι τιμες είναι απαγορευτικές χωρίς να έχουν απόδειξη ότι το αξίζουν

                            Είχα δει μεσαία έκδοση techno σε clio 31K ....με το κλειδί στο χέρι.

                            31Κ!!!!!!!
                            Είναι τρελοί

                            Δηλαδή από την φιυλ του MG 7K διαφορά.

                            Γιατί ρε φίλε 7Κ....Γιατί;

                            Η διαφορά είναι η προκαταβολή για την επόμενη γενιά MG3 όταν λήξει η εγγύηση στα 7 έτη.

                            31κ€ το Clio. 29κ€ το Yaris 😂😂😂😂😂.
                            Ποιοτικά δεν δεν θα έχουν ουσιαστικές διαφορά. Αυτοκτονία πόλης που θα στα ακουμπάνε κλπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Δεν ξέρω αν θα έχουν. Εγώ πιστεύω θα έχουν. Αλλά η διαφορά ποιότητας θα ισούται για 7Κ ;;;;

                              Και εκεί ξεκινά ο πονοκέφαλος για όλους. Και για τους αγοραστές και για τους εισαγωγείς και για τα εργοστάσια

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Βλέπω το MG δρα ως καταλύτης και ακόμα δεν ξεκίνησε η εμπορική του πορεία.
                                Μείωση της τιμής στο clio hybrid

                                https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312813853-renault-clio

                                Δηλαδή όταν το είδα εγώ μου ζητούσαν κοντά 3500 ευρώ παραπάνω...γιατί έτσι!

                                Μακάρι να τους γυρίσει μπούμερανγκ και να χάσουν ότι κέρδισαν από την αισχροκέρδεια τους το προηγούμενο διάστημα.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                V 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  Ρεναρα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Χωρας άνετα μέσα;

                                    Εγώ όχι και δεν είμαι μπασκετμπολίστας. Εκατσα και στον συνοδηγό σε κάποιες διαδρομές και ο χώρος για τα πόδια μου ήταν ίδιος με το fiat panda

                                    Και όταν λέω ίδιος, το εννοώ. Μετρημένος με γροθιές
                                    Που και το panda δεν το λες άνετο, το αντίθετο

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    R babisstinson 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster @lap last edited by

                                      @lap said in MG (SAIC) forum:

                                      Χωρας άνετα μέσα;

                                      Εγώ όχι και δεν είμαι μπασκετμπολίστας. Εκατσα και στον συνοδηγό σε κάποιες διαδρομές και ο χώρος για τα πόδια μου ήταν ίδιος με το fiat panda

                                      Και όταν λέω ίδιος, το εννοώ. Μετρημένος με γροθιές
                                      Που και το panda δεν το λες άνετο, το αντίθετο

                                      Στο κλιο 4 χωράω άνετα (1,84 στα 79 kg) & κανω 45 k km το χρόνο με δαυτο. Σαν χώρος επιβατών είναι μια χαρά, σαν χώρο καργκο (τα δικά μας είναι κλούβα όχι ΙΧ) σαφέστερα μικρότερο απο του Yaris
                                      Η αλήθεια είναι ότι Δεν έχω μπει στο τελευταίο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Πάνε μπες ιδιαίτερα στον συνοδηγό.
                                        Έχει την κονσόλα απο αριστερά και το χερούλι της πόρτας από δεξιά. Δεν μένει καθόλου χώρος.

                                        Ένα δεν έιχε το χερούλι θα ήταν καλο

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vdx @lap last edited by vdx

                                          @lap said in MG (SAIC) forum:

                                          Βλέπω το MG δρα ως καταλύτης και ακόμα δεν ξεκίνησε η εμπορική του πορεία.
                                          Μείωση της τιμής στο clio hybrid

                                          https://www.car.gr/classifieds/cars/view/312813853-renault-clio

                                          Δηλαδή όταν το είδα εγώ μου ζητούσαν κοντά 3500 ευρώ παραπάνω...γιατί έτσι!

                                          Μακάρι να τους γυρίσει μπούμερανγκ και να χάσουν ότι κέρδισαν από την αισχροκέρδεια τους το προηγούμενο διάστημα.

                                          Πρόσφατα μπήκα στο Clio για λίγο και η ποιότητα είναι μέτρια στην καλύτερη… Έχω την αίσθηση ότι η ποιότητα έχει πέσει σε όλα τα νέα αυτοκίνητα. Αυτό κάνει τα κινεζικά ακόμη πιο ανταγωνιστικά!
                                          Στο full hybrid ποσά έτη εγγύηση δίνει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • babisstinson
                                            babisstinson @lap last edited by

                                            @lap said in MG (SAIC) forum:

                                            Χωρας άνετα μέσα;

                                            Εγώ όχι και δεν είμαι μπασκετμπολίστας. Εκατσα και στον συνοδηγό σε κάποιες διαδρομές και ο χώρος για τα πόδια μου ήταν ίδιος με το fiat panda

                                            Και όταν λέω ίδιος, το εννοώ. Μετρημένος με γροθιές
                                            Που και το panda δεν το λες άνετο, το αντίθετο

                                            λαπ τι διαστάσεις έχεις? Γιατί εγώ στο Panda της συζύγου μια χαρά είμαι (1.87). ΟΚ δεν είναι σαν την Ε46, αλλά για μικρό αυτοκίνητο έως και άνετο το χαρακτηρίζω. Εξαρτάται τι περιμένει ο καθένας φυσικά.

                                            Στα της MG είδα τις τελευταίες μέρες αρκετά στον δρόμο, όντως ξεκίνησαν καλά στις πωλήσεις τους. Με το νέο MG3 πιστεύω θα κάνουν το επόμενο βήμα.

                                            2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                            2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 44 / 68
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr