-
Το μυαλό μου είναι θολό πωπωπω πωπωπωπω.
Καλησπέρα σε όλους και όλες χρόνια καλά και με ευχές για φυσιολογικά επίπεδα χοληστερίνης σε όλους όσους μπήκαν στο τρυπάκι της 3 ήμερης φαγοποτικής ασυδοσίας όπως και εγώ.
Θέλω να μυριστώ κάποιους προβληματισμούς που προέκυψαν μετά από το τεστ Drive του νέου Lexus LBX και της παραγγελίας αυτού από τότε που ανακινήθηκε.
Όλα τα οχήματα που θα αναφερθούν είναι πάντα στον Full extra Εξοπλισμό με όλα τα πρόσθετα που θα μπορούσαν να μπουν πάνω.
Έχοντας στην κατοχή ένα Yaris Cross Hybrid μέσω Leasing και καλυπτόμενος από τη μηχανική του επίδοση και οικονομία αποφάσισα να παραγγείλω το LBX στην πληρέστερη έκδοση του για να μπορώ να απολαύσω όλα τα ατού του YC σε ένα όχημα ποιο πολυτελές.
Μετά από το τεστ drive όπως και ο @iceman7 στο σχετικό νήμα κάθε άλλο παρά πολυτελές είναι. Για να είμαι ακριβής μοιάζει αλλά δεν είναι.
Άρχισα να σκέφτομαι γιατί να δώσω αυτά τα 45000 για κάτι που δε με ικανοποιεί στο 100%.
Και έτσι εδώ και 5 μέρες έχω μαγαρίσει ότι configurator Υπάρχει διαθέσιμο.
Έχουμε και λέμε:
LBX Cool Advance ---> 45500
Νεο Yaris Cross PREMIERE 130hp----> 35000 έως 40000 ανάλογα τα έξτρα που θα είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα και όποια ανατίμηση πάρει.
Νέο Ford Puma ST Line X DCT---> 38333 ( Με όλα τα extra)
Νέο Ford Puma ST DCT------> 41555( Με το μόνο διαθέσιμο έξτρα την οροφή )
Jeep avenger 38000Έβγαλα εκτός 2008, Renault, VW GROUP (q2 TROC,TCROSS, Καμιq κλπ )
Ήθελα να βάλω μέσα Cupra Formentor αλλά θα πήγαινα σε Plugin και δυστυχώς δε μου περισσεύουν νεφρά για σκότωμα.
Και έτσι έχω φτάσει σε 1 κατάσταση παραφροσύνης και άγνοιας, επιθυμιών, προτεραιοτήτων, των Θέλω μου με τα πρέπει και τα μπορώ μου.
Τάδε έφη ένας απεγνωσμένος υποψήφιος αγοραστής.
-
Σαν γενικο σχολιο τα αμαξια που βαζεις στην λιστα ειναι πολυ ακριβα.
Το Φορμεντορ ειναι φοβερο αμαξι σε σχεση με την αυτα που εβαλες.
Μιλαμε για απευθειας αγορα με μετρητα κασερι? Αν ναι ειναι το ιδιο με το να τα καις.
-
Ποιες είναι οι προτεραιότητες σου;
Τι σε ενδιαφέρει περισσότερο;Φουλ εξοπλισμός;
Οικονομία;
Ομορφιά;
Επιδόσεις;Το Χόντα hrv το οδηγησες;
-
Έχει ο Σ στη βιτρίνα ένα HRV καραφούλ εξτρά, πήγαινε δες το οπωσδήποτε. Είναι ανέκδοτο ο Γιώρις δίπλα του.
-
Αφου το χρήμα υπάρχει ,εγώ θα σταθώ στο «και όχι μόνο»
Honda civic -
Καλοεξοπλισμένα και πανάκριβα μικρά, τί ανάγκες μεταφοράς υπάρχουν; (ανάγκες για χώρους; που κινείσαι; ποιές οι προτεραιότητές σου; (οδηγική ευχαρίστηση,οικονομία καυσίμου, "μούρη";)
-
Σε ίδια φάση με το Δημήτρη είμαι απλά δεν θέλω να ξεπεράσω τα 40.
Νομίζω ότι τα μικρά είναι υπερβολικά ακριβά.
Το Τέσλα το γουστάρω αλλά θεωρώ ότι είναι αχρειαστα μεγάλο για τη χρήση που κάνω και σίγουρα θα μου κακοφανει να οδηγήσω πάλι σενταν.
Το lbx μέχρι 37 παίζει να είναι καλή επιλογή δεδομένου ότι το Yaris cross με παρόμοιο εξοπλισμο είναι κοντά.
Χθες μου καρφώθηκε ακόμα και chr premiere που έχει απλά τα πάντα πάνω. Αλλά πάει 44 και είναι δίλιτρο.
Σκατα γαμωτο μου.
Το μοντέλ 3 δείχνει η πιο ορθολογική οικονομικά επιλογή. Ακόμα και τα ντεσου της ηλεκτροκίνησης τα αντεχω.
Αλλά με τέτοιες διαστάσεις θα ειναι Sunday car...Δημήτρη σκέψου το chr πάντως
Δεν ειναι τόσο μεγαλύτερο από το Yaris cross και είναι πληρέστερο αμάξι ενώ και ποιοτικά δεν ειναι μεν lexus αλλά σίγουρα είναι πολύ καλύτερο από το Yaris cross -
Ρε σεις παιδιά πραγματικά, σεβαστες οι προτάσεις όλων, αλλά κάτι Χόντα, Μάζντα και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις τις διαβάζω μόνο μέσα στο φόρουμ αυτό.
Όπως έχει φτάσει η κατασταση σήμερα μόνο Τογιότα υπάρχει σε υβριδικά
BMW σε premium
Tesla σε ηλεκτρικά.
Άντε και κανά vag και ford αν θες βενζίνη μόνο.
Γαλλικά, νισσαν και λοιπά ιαπωνικά πλην Τογιότα μόνο αν μου τα χάριζαν -
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
Ρε σεις παιδιά πραγματικά, σεβαστες οι προτάσεις όλων, αλλά κάτι Χόντα, Μάζντα και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις τις διαβάζω μόνο μέσα στο φόρουμ αυτό.
Όπως έχει φτάσει η κατασταση σήμερα μόνο Τογιότα υπάρχει σε υβριδικά
BMW σε premium
Tesla σε ηλεκτρικά.
Άντε και κανά vag και ford αν θες βενζίνη μόνο.
Γαλλικά, νισσαν και λοιπά ιαπωνικά πλην Τογιότα μόνο αν μου τα χάριζανΟ νηματοθετης ανέφερε για Φορντ πούμα 38-39 και βενζίνη.
Γιατί να μη ρίξει μια ματιά και στο Χόντα στα ίδια λεφτά. Και είναι και υβριδικό
Επίσης, αν δεν τον ενοχλεί το δίλιτρο εκεί κοντά βγαίνει και το cx30.
Το οποίο είναι πολύ ποιοτικό, καμιά σχέση με τα Τογιότα. -
@gtsartsal said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
Ρε σεις παιδιά πραγματικά, σεβαστες οι προτάσεις όλων, αλλά κάτι Χόντα, Μάζντα και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις τις διαβάζω μόνο μέσα στο φόρουμ αυτό.
Όπως έχει φτάσει η κατασταση σήμερα μόνο Τογιότα υπάρχει σε υβριδικά
BMW σε premium
Tesla σε ηλεκτρικά.
Άντε και κανά vag και ford αν θες βενζίνη μόνο.
Γαλλικά, νισσαν και λοιπά ιαπωνικά πλην Τογιότα μόνο αν μου τα χάριζανΟ νηματοθετης ανέφερε για Φορντ πούμα 38-39 και βενζίνη.
Γιατί να μη ρίξει μια ματιά και στο Χόντα στα ίδια λεφτά. Και είναι και υβριδικό
Επίσης, αν δεν τον ενοχλεί το δίλιτρο εκεί κοντά βγαίνει και το cx30.
Το οποίο είναι πολύ ποιοτικό, καμιά σχέση με τα Τογιότα.Εσείς σωστά προτείνατε στο Δημήτρη.
Γενικό ήταν το δικό μου σχόλιο.
Και αν εξαιρέσεις που τα γαλλικα πουλάνε (ανεξήγητα για εμένα - sorry criuser) τα υπόλοιπα που προτείνονται συχνα στο φορουμ έχουν απίστευτα χαμηλες πωλήσεις -
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@gtsartsal said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
Ρε σεις παιδιά πραγματικά, σεβαστες οι προτάσεις όλων, αλλά κάτι Χόντα, Μάζντα και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις τις διαβάζω μόνο μέσα στο φόρουμ αυτό.
Όπως έχει φτάσει η κατασταση σήμερα μόνο Τογιότα υπάρχει σε υβριδικά
BMW σε premium
Tesla σε ηλεκτρικά.
Άντε και κανά vag και ford αν θες βενζίνη μόνο.
Γαλλικά, νισσαν και λοιπά ιαπωνικά πλην Τογιότα μόνο αν μου τα χάριζανΟ νηματοθετης ανέφερε για Φορντ πούμα 38-39 και βενζίνη.
Γιατί να μη ρίξει μια ματιά και στο Χόντα στα ίδια λεφτά. Και είναι και υβριδικό
Επίσης, αν δεν τον ενοχλεί το δίλιτρο εκεί κοντά βγαίνει και το cx30.
Το οποίο είναι πολύ ποιοτικό, καμιά σχέση με τα Τογιότα.Εσείς σωστά προτείνατε στο Δημήτρη.
Γενικό ήταν το δικό μου σχόλιο.
Και αν εξαιρέσεις που τα γαλλικα πουλάνε (ανεξήγητα για εμένα - sorry criuser) τα υπόλοιπα που προτείνονται συχνα στο φορουμ έχουν απίστευτα χαμηλες πωλήσειςΜε διλιτρα και 2.5λιτρα , τι να πουλήσει....
Επίσης με τον μισό πληθυσμό της χώρας σε 2 πόλεις, είναι λογικό να πουλάνε τα υβριδικά και σιγά σιγά τα ηλεκτρικά.
Ξάνθη που μένω κυκλοφορούν και απλά βενζίνης -
@gtsartsal said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@gtsartsal said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
Ρε σεις παιδιά πραγματικά, σεβαστες οι προτάσεις όλων, αλλά κάτι Χόντα, Μάζντα και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις τις διαβάζω μόνο μέσα στο φόρουμ αυτό.
Όπως έχει φτάσει η κατασταση σήμερα μόνο Τογιότα υπάρχει σε υβριδικά
BMW σε premium
Tesla σε ηλεκτρικά.
Άντε και κανά vag και ford αν θες βενζίνη μόνο.
Γαλλικά, νισσαν και λοιπά ιαπωνικά πλην Τογιότα μόνο αν μου τα χάριζανΟ νηματοθετης ανέφερε για Φορντ πούμα 38-39 και βενζίνη.
Γιατί να μη ρίξει μια ματιά και στο Χόντα στα ίδια λεφτά. Και είναι και υβριδικό
Επίσης, αν δεν τον ενοχλεί το δίλιτρο εκεί κοντά βγαίνει και το cx30.
Το οποίο είναι πολύ ποιοτικό, καμιά σχέση με τα Τογιότα.Εσείς σωστά προτείνατε στο Δημήτρη.
Γενικό ήταν το δικό μου σχόλιο.
Και αν εξαιρέσεις που τα γαλλικα πουλάνε (ανεξήγητα για εμένα - sorry criuser) τα υπόλοιπα που προτείνονται συχνα στο φορουμ έχουν απίστευτα χαμηλες πωλήσειςΜε διλιτρα και 2.5λιτρα , τι να πουλήσει....
Επίσης με τον μισό πληθυσμό της χώρας σε 2 πόλεις, είναι λογικό να πουλάνε τα υβριδικά και σιγά σιγά τα ηλεκτρικά.
Ξάνθη που μένω κυκλοφορούν και απλά βενζίνηςΜε 2 ευρώ η βενζίνη καταναλώσεις γύρω στα 6-7 που πετυχαίνεις στην επαρχία αντέχονται.
Τα 10-12 στην Αθήνα όχι. -
https://www.alfaromeo.it/configuratore/#/junior/junior-ibrida/ibrida-speciale/83626L230000/
Εβαλα τα πάντα και την ηλιοροφή μέσα...
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@gtsartsal said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
Ρε σεις παιδιά πραγματικά, σεβαστες οι προτάσεις όλων, αλλά κάτι Χόντα, Μάζντα και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις τις διαβάζω μόνο μέσα στο φόρουμ αυτό.
Όπως έχει φτάσει η κατασταση σήμερα μόνο Τογιότα υπάρχει σε υβριδικά
BMW σε premium
Tesla σε ηλεκτρικά.
Άντε και κανά vag και ford αν θες βενζίνη μόνο.
Γαλλικά, νισσαν και λοιπά ιαπωνικά πλην Τογιότα μόνο αν μου τα χάριζανΟ νηματοθετης ανέφερε για Φορντ πούμα 38-39 και βενζίνη.
Γιατί να μη ρίξει μια ματιά και στο Χόντα στα ίδια λεφτά. Και είναι και υβριδικό
Επίσης, αν δεν τον ενοχλεί το δίλιτρο εκεί κοντά βγαίνει και το cx30.
Το οποίο είναι πολύ ποιοτικό, καμιά σχέση με τα Τογιότα.Εσείς σωστά προτείνατε στο Δημήτρη.
Γενικό ήταν το δικό μου σχόλιο.
Και αν εξαιρέσεις που τα γαλλικα πουλάνε (ανεξήγητα για εμένα - sorry criuser) τα υπόλοιπα που προτείνονται συχνα στο φορουμ έχουν απίστευτα χαμηλες πωλήσειςΜόνο τα γαλλικά πουλάνε.
Τα τογιότα τα ελέγχουμε μέσω των επαγγελματικών, τα λοιπά γιαπωνέζικα μέσω της Ρενώ και μόνο οι κρατικές εταιρείες της Γερμανίας υπάρχουν ακόμα. Προς το παρόν. Καθότι μπήκε σε ύφεση και Αγκέλα δεν υπάρχει πια....
Τώρα που θα έλθουν άλλα 10 μοντέλα στην B & C κατηγορία θα γίνει χαμός.
Και βέβαια πάντα υπάρχει και το έργο τέχνης :
-
40 και 45 χιλιάρικα για B-SUV?
Και μάλιστα για τα συγκεκριμένα B SUV?
Εγώ 99,99% δεν θα τα έδινα ποτέ.
45 χιλιάρικα για Toyota? (και το Lexus, Toyota είναι). Καλύτερα να το κόψω από τη ρίζα.Με τόσα χρήματα παίρνεις X1 και CX-5 τα οποία πραγματικά από πολυτέλεια, εσωτερικό διάκοσμο, κτλ τα κατουράνε τα Lexus και είναι και αυτοκινητάρες.
Με ακόμη λίγοτερα παίρνεις το CX-30 το οποίο εγώ προσωπικά θεωρώ ως ένα μεγάλο B-SUV.
Και με λίγο υπομονή παίρνεις την καινούργια Alfa Romeo Junior πάλι σε λιγότερα χρήματα.Τον φουλ εξοπλισμό σε σημείο που να μην υπάρχει κάτι άλλο να βάλεις επάνω, τον θεωρώ πεταμένα χρήματα.
Εγώ πάντα θα έβαζα ως εξοπλισμό αυτά που θα με εξυπηρτούσαν και θα με ενδιέφεραν περισσότερο. -
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@gtsartsal said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
Ρε σεις παιδιά πραγματικά, σεβαστες οι προτάσεις όλων, αλλά κάτι Χόντα, Μάζντα και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις τις διαβάζω μόνο μέσα στο φόρουμ αυτό.
Όπως έχει φτάσει η κατασταση σήμερα μόνο Τογιότα υπάρχει σε υβριδικά
BMW σε premium
Tesla σε ηλεκτρικά.
Άντε και κανά vag και ford αν θες βενζίνη μόνο.
Γαλλικά, νισσαν και λοιπά ιαπωνικά πλην Τογιότα μόνο αν μου τα χάριζανΟ νηματοθετης ανέφερε για Φορντ πούμα 38-39 και βενζίνη.
Γιατί να μη ρίξει μια ματιά και στο Χόντα στα ίδια λεφτά. Και είναι και υβριδικό
Επίσης, αν δεν τον ενοχλεί το δίλιτρο εκεί κοντά βγαίνει και το cx30.
Το οποίο είναι πολύ ποιοτικό, καμιά σχέση με τα Τογιότα.Εσείς σωστά προτείνατε στο Δημήτρη.
Γενικό ήταν το δικό μου σχόλιο.
Και αν εξαιρέσεις που τα γαλλικα πουλάνε (ανεξήγητα για εμένα - sorry criuser) τα υπόλοιπα που προτείνονται συχνα στο φορουμ έχουν απίστευτα χαμηλες πωλήσειςΜου θυμισες την διαφήμιση που ρωτούσε ο τύπος τον κάτοχο Ferrari αν του βγήκε καλό γιατί δεν έχει δει πολλά στον δρόμο .
-
@teo-mak said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@gtsartsal said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
Ρε σεις παιδιά πραγματικά, σεβαστες οι προτάσεις όλων, αλλά κάτι Χόντα, Μάζντα και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις τις διαβάζω μόνο μέσα στο φόρουμ αυτό.
Όπως έχει φτάσει η κατασταση σήμερα μόνο Τογιότα υπάρχει σε υβριδικά
BMW σε premium
Tesla σε ηλεκτρικά.
Άντε και κανά vag και ford αν θες βενζίνη μόνο.
Γαλλικά, νισσαν και λοιπά ιαπωνικά πλην Τογιότα μόνο αν μου τα χάριζανΟ νηματοθετης ανέφερε για Φορντ πούμα 38-39 και βενζίνη.
Γιατί να μη ρίξει μια ματιά και στο Χόντα στα ίδια λεφτά. Και είναι και υβριδικό
Επίσης, αν δεν τον ενοχλεί το δίλιτρο εκεί κοντά βγαίνει και το cx30.
Το οποίο είναι πολύ ποιοτικό, καμιά σχέση με τα Τογιότα.Εσείς σωστά προτείνατε στο Δημήτρη.
Γενικό ήταν το δικό μου σχόλιο.
Και αν εξαιρέσεις που τα γαλλικα πουλάνε (ανεξήγητα για εμένα - sorry criuser) τα υπόλοιπα που προτείνονται συχνα στο φορουμ έχουν απίστευτα χαμηλες πωλήσειςΜου θυμισες την διαφήμιση που ρωτούσε ο τύπος τον κάτοχο Ferrari αν του βγήκε καλό γιατί δεν έχει δει πολλά στον δρόμο .
Αμάξια που δεν πουλάνε ως καινούργια δεν πουλάνε και ως μτχ. Οποτε απορρίπτονται γιατί δεν αντέχεται να μπαγιατευει η αγγελία στο car.
-
@katafractos17 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
40 και 45 χιλιάρικα για B-SUV?
Και μάλιστα για τα συγκεκριμένα B SUV?
Εγώ 99,99% δεν θα τα έδινα ποτέ.
45 χιλιάρικα για Toyota? (και το Lexus, Toyota είναι). Καλύτερα να το κόψω από τη ρίζα.Με τόσα χρήματα παίρνεις X1 και CX-5 τα οποία πραγματικά από πολυτέλεια, εσωτερικό διάκοσμο, κτλ τα κατουράνε τα Lexus και είναι και αυτοκινητάρες.
Με ακόμη λίγοτερα παίρνεις το CX-30 το οποίο εγώ προσωπικά θεωρώ ως ένα μεγάλο B-SUV.
Και με λίγο υπομονή παίρνεις την καινούργια Alfa Romeo Junior πάλι σε λιγότερα χρήματα.Τον φουλ εξοπλισμό σε σημείο που να μην υπάρχει κάτι άλλο να βάλεις επάνω, τον θεωρώ πεταμένα χρήματα.
Εγώ πάντα θα έβαζα ως εξοπλισμό αυτά που θα με εξυπηρτούσαν και θα με ενδιέφεραν περισσότερο.Έχουν οντως ακριβύνει αλλά τα BMW που ξέρω ούτε την παλιά ποιότητα υλικών έχουν (άθλια για BMW πλαστικά στη νέα Χ1) ούτε σοβαρές λύσεις για οικονομία έχουν
Να μου έλεγες για την 25e να σου πω οκ αλλά ξεκινάει από 53 με 9 μήνες αναμονής.
Μαζντα ποτε, γαλλικό μέχρι καμία κλιο
Δεν τα κοιτάω καν. -
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@teo-mak said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@gtsartsal said in B-SUV Και όχι Μόνο:
@iceman7 said in B-SUV Και όχι Μόνο:
Ρε σεις παιδιά πραγματικά, σεβαστες οι προτάσεις όλων, αλλά κάτι Χόντα, Μάζντα και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις τις διαβάζω μόνο μέσα στο φόρουμ αυτό.
Όπως έχει φτάσει η κατασταση σήμερα μόνο Τογιότα υπάρχει σε υβριδικά
BMW σε premium
Tesla σε ηλεκτρικά.
Άντε και κανά vag και ford αν θες βενζίνη μόνο.
Γαλλικά, νισσαν και λοιπά ιαπωνικά πλην Τογιότα μόνο αν μου τα χάριζανΟ νηματοθετης ανέφερε για Φορντ πούμα 38-39 και βενζίνη.
Γιατί να μη ρίξει μια ματιά και στο Χόντα στα ίδια λεφτά. Και είναι και υβριδικό
Επίσης, αν δεν τον ενοχλεί το δίλιτρο εκεί κοντά βγαίνει και το cx30.
Το οποίο είναι πολύ ποιοτικό, καμιά σχέση με τα Τογιότα.Εσείς σωστά προτείνατε στο Δημήτρη.
Γενικό ήταν το δικό μου σχόλιο.
Και αν εξαιρέσεις που τα γαλλικα πουλάνε (ανεξήγητα για εμένα - sorry criuser) τα υπόλοιπα που προτείνονται συχνα στο φορουμ έχουν απίστευτα χαμηλες πωλήσειςΜου θυμισες την διαφήμιση που ρωτούσε ο τύπος τον κάτοχο Ferrari αν του βγήκε καλό γιατί δεν έχει δει πολλά στον δρόμο .
Αμάξια που δεν πουλάνε ως καινούργια δεν πουλάνε και ως μτχ. Οποτε απορρίπτονται γιατί δεν αντέχεται να μπαγιατευει η αγγελία στο car.
Πάντως εγώ το 2020 πήρα ένα βενζίνης αυτόματο αιρκρος με 15000 στα 16200, έκανα 30000 χλμ και το πούλησα 1 χρόνο μετά στα 17800 και πήρα το πετρέλαιο με 8500 χλμ στα 19800 και τώρα το πουλάω στα 65000 άνετα στα 18-19.
Εχεις κάνει τέτοιο ντιλ ?
-
Ειρήνη ημών εν Χριστό αδερφοί.
Αν δείτε στο αρχικό post μιλάω ΜΟΝΟ για full extra με ΟΛΟ τον εξοπλισμό εκδόσεις
Αυτό σημαίνει ότι.
Το Χ1 φτάνει 55000 με 60000
To Q2 ομοίως.
Το Μίνι Plug in 53000+
To Formentor Plug in 50000+Τα 40000 με 45000 είναι για Full Hybrid με ότι όφελός θα υπάρχει από μεριά κατανάλωσης.
Ενώ τα 35000 με 40000 Είναι για mild Hybrid ώστε να έρθουν μια ή άλλη με τα full Hybrid σε βάθος χρόνου.
Ο τρόπος αγοράς είναι 50% προκαταβολή και το υπόλοιπο σε 48 μήνες
Αυτομάτως τα Lexus/Toyota είναι ακόμα 5000€ ποιο ακριβά σε βάθος 4ετηιας λόγο του μεγαλυτέρου επιτοκίου στην αγορά 8.9%
Ενώ Ford με 2.9% είσαι σε πολύ καλύτερη μοίρα με έξτρα επιβάρυνση 1300€
Όσο για το Jeep Avanger Summit 1.2 E-Hybrid Full Extra Είσαι στα 37140 με άγνωστο για την ώρα επιτόκιο αλλά και με καταναλώσεις πολύ κοντά στα Lexus /Toyota.
Μετά είναι και τα κόστη συντήρησης για Toyota/Lexous είσαι μέσω όρο 200€ το χρόνο
Για Ford Θα μας απαντήσει ο @cirus
Για Jeep δεν έχω ιδέα.
Ο στόχος είναι τα 4.25μ Μαξ μήκους λόγο χώρου στάθμευσης.
Και οι ανάγκες είναι ακριβός για Αυτό το μέγεθος 2 άτομα 40 κιλά Σκύλος. Και με δυνατότατα να πατάς εκτός ασφάλτου ( όχι εξτρέμ καταστάσεις)
-
Μην κάνεις το λάθος και ακούς τον καθένα για κάτι τέτοιο. Για κάποιον λόγο όλοι προτιμούν πιο VFM επιλογές (που είναι μεν σεβαστό) αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν οτιδήποτε άλλο που δεν είναι VFM και απλά σαρεσει πολύ σαν αμάξι. Αν είναι να δώσεις τόσα πολλά χρήματα δωστά σε κάτι που είσαι ερωτευμένος μαζί του σε bsuv. Αν δεν είσαι μην το πάρεις. Πάντως εγώ τόσα χρήματα για κάτι που είναι και καλά premium ενώ πραγματικά δεν είναι όπως το Lexus δεν θα έδινα. Το puma st είναι πανάκριβο και δεν είναι premium. Αλλά το πώς είναι στημένο θα σε κάνει να γελάς και να γουστάρεις οπότε το πας βόλτα. Αν είναι και στριφτερος δρόμος θα καραγουσταρεις. Και αυτά με τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία και ένα από τα μικρότερα μήκη. Δεν αξίζει το stline x με τοσο μικρή διαφορά αν διαλέξεις puma πάρε ΜΟΝΟ ΤΟ ST που θα δικαιολογήσει λίγο τα τόσα χρήματα σαν κάτι special που δεν έχει γεμίσει ο τόπος
B-SUV Και όχι Μόνο