-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Mazda-MX-30-R-EV_263348.asp
να ρωτήσω κάτι γιατί νομίζω ότι έχω χαζέψει. Αν πάρεις μια μορφή ενεργειας χημική (κάυσιμο) την κάνεις θερμότητα που την κάνεις ηλεκτρική και μετά χημική (φόρτιση μπαταρίας) και μετά ηλεκτρική (εκφόρτιση) και μετά κινητικη (κούνα επιτέλους το μοτόρι να κουνήσει τη ρόδα)...αν λοιπόν κάνεις όλα αυτά δεν χάνεις ένα σωρό ενεργεια στο κάθε πάρε-δώσε και εν τέλει δεν σπαταλάς περισσότερη ενέργεια απ το αν εκανες απλά χημική - θερμική - κινητική (δλδ απλά θερμικός κινητήρας) ???
Ενεργειακά δεν βγάζει νόημα ή είμαστε στο 3bodyproblem που η φυσική δεν υφίσταται.
Όλος αυτός ο σαματας γίνεται για να πέσουν οι ρύποι ??
ΥΓ: Και αφού έχουμε λαλήσει θα πρότεινα τα καινούρια αμάξια να βγάινουν με το δικό τους υδροηλεκτρικό φράγμα στην οροφή. Να φορτίζουν με την βροχή.
ΥΓ2: Με τόση τεχνολογία που έχουν πια τα αμάξια θα ασχοληθεί κανείς να τα νταντευει/φτιάχνει όταν με το πέρας της εγγύησης θα αναβοσβήνουν σαν χριστουγεννιάτικα δέντρα ή απλά θα πάνε στα οικολογικά σκουπίδια μην έχοντας βγάλει ούτε το ισοδύναμο της ενέργειας που χρειάστηκε για να παραχθούν ? (κάπου είχα δει ότι το πριους είχε νόημα οικολογικά αν το κρατήσει κανείς πάνω απ τα 100Κ χλμ).
ΥΓ3: Και αφού την καλή μας την ΕΕ την έχει πιάσει πόνος με το περιβάλλον γιατί δεν σπρώχνει το παλιοLPG/φυσικό αέριο που έχει από μόνο του χωρίς πολλά πολλά ελάχιστες εκπομπές ?
ηλεκτρικη ενεργεια μπορεις να παραγεις απο ΑΠΕ, χημικη οχι. Επισης, δεν υπαρχουν ρυποι κατα την κινηση των ηλεκτρικων οχηματων.
Τελος, αυτο που πονηρα λεει ο @cruiser ισχυει μεν, δηλαδη οτι θα πρεπει να υπολογιζεται το συνολικο carbon footprint ολης της αλυσιδας, αλλα ξεχνουν να το κανουν για τα θερμικα οχηματα.
Στα ηλεκτρικα υπολογιζουν ως ρυπους και την κλανια του οδηγου, αλλα η αλυσιδα παραγωγης των θερμικων μυριζει λεβαντα.
Τελος, οι θερμικοι κινητηρες εχουν χαμηλοτερη ενεργειακη αποδοση απο τους ηλεκτρικους.Για ένα πάνελ ηλιακής ενέργειας παραγωγής περί το 1kw εξάγεται το μισό co2 από αυτό που παράγει το diesel του για 1 χλμ διαδρομής.
Άντε βάλε δυο με τρία χιλιόμετρα και για την ανακύκλωση. Είμαι και λαρτζΚαι τα χρησιμοποιείς κατά μέσο όρο 20-25 έτη. Είπαμε λαϊκισμός αντί οικολογίας αλλά έχουμε πάει σε άλλο επίπεδο.
-
-
-
@otso said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
οι φωτο συγκλονιστικες
https://agrocretanews.gr/synenteyxeis-apopseis/aposyrsi-anemogennitrion-to-zofero-mellon-kai-i-anthropini-ilithiotita/Δυστυχώς, μόλις πρόσφατα ξεκίνησαν την παραγωγή λεπίδων που μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν σε άλλες χρήσεις (κανονική ανακύκλωση λεπίδων δεν γίνεται ακόμα από όσο κατάλαβα).
-
Γενικα οι ανεμογεννήτριες δεν δείχνουν να πηγαίνουν καλά όπως άλλες μορφές πράσινης παραγωγής.
Παρόλα αυτά @dettol δεν βάζεις και μια οικιακή ανεμογεννήτρια για να φορτίζεις και το βράδυ....
Έχει κάτι μικρές ελληνικής κατασκευής όπου έχεις δίπλα σου το σέρβις σε ότι συμβεί (έτσι τουλάχιστον λένε αυτοί.) Σχετικά φθηνές είναι.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γενικα οι ανεμογεννήτριες δεν δείχνουν να πηγαίνουν καλά όπως άλλες μορφές πράσινης παραγωγής.
Σε απόδοση μια χαρά πηγαίνουν. Στην Ελλάδα τουλάχιστον σε μέρες με αέρηδες έχουμε πολύ καλή παραγωγή.
Σε κόστος κατασκευής/λειτουργίας δεν ξέρω πως συγκρίνονται με τις υπόλοιπες AΠΕ... Πάντως το αναγκαστικό θάψιμό τους όταν χαλάσουν, με πειράζει. -
Ναι για τον κύκλο ζωής τους λέω. Γενικα είναι πολύ παλιάς σχεδίασης. Πλέον από αυτά που παρακολουθώ είναι τελείως διαφορετική η σκέψη για ανεμογεννήτριες. Δηλαδή πολλές μικρότερες με διαφορετικής σχεδίασης πτερύγια που πολλαπλασιάζουν το όφελος.
Θα δεχτώ ότι πολλές μαζί είναι λίγο άχαρες και σαν θέαμα αν και προσωπικά δεν το βρίσκω το κακό στον αριθμό που είναι σήμερα.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γενικα οι ανεμογεννήτριες δεν δείχνουν να πηγαίνουν καλά όπως άλλες μορφές πράσινης παραγωγής.
Παρόλα αυτά @dettol δεν βάζεις και μια οικιακή ανεμογεννήτρια για να φορτίζεις και το βράδυ....
Έχει κάτι μικρές ελληνικής κατασκευής όπου έχεις δίπλα σου το σέρβις σε ότι συμβεί (έτσι τουλάχιστον λένε αυτοί.) Σχετικά φθηνές είναι.
Εχεις δει να φυσαει το βραδυ ; τα μελτεμια κοβονται μαχαιρι με την δυση του ηλιου , το λεω σαν παλιος σερφας ,αλλά θυμισου και συ αν καθισες αργα σε παραλια πως κοβει το βραδακι . Μονο σε συνθηκες θυελας η σφοδρης κακοκαιριας εχεις ανεμο το βραδυ.
-
Αυτές που μιλώ και με 3 μποφόρ παράγουν ρεύμα διότι έχουν κιβώτιο πολλαπλασιασμού. Δεν είναι οι κλασικές που ξέρεις. Έχουν πολλαπλά ομόκεντρα ελλειπτικά πτερύγια, δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω.
Θα βρω ένα και θα το ανεβάσω.
Παράλληλα θυμήθηκα και αυτό...
Τελείως αλλη φιλοσοφία.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γενικα οι ανεμογεννήτριες δεν δείχνουν να πηγαίνουν καλά όπως άλλες μορφές πράσινης παραγωγής.
Παρόλα αυτά @dettol δεν βάζεις και μια οικιακή ανεμογεννήτρια για να φορτίζεις και το βράδυ....
Έχει κάτι μικρές ελληνικής κατασκευής όπου έχεις δίπλα σου το σέρβις σε ότι συμβεί (έτσι τουλάχιστον λένε αυτοί.) Σχετικά φθηνές είναι.
οχι βρε ενταξει, καπου ωπα
Θεωρητικα παραγω ηδη περισσοτερη ενεργεια απο οτι καταναλωνω, σε ετησια βαση. -
Ναι αλλά θα γεμίζεις και τζάμπα το αυτοκινητο το βράδυ.
Τόσα λεφτά που θα εξοικονομείς θα αγοράζεις τεσλα σαν μηχανάκι
-
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γενικα οι ανεμογεννήτριες δεν δείχνουν να πηγαίνουν καλά όπως άλλες μορφές πράσινης παραγωγής.
Παρόλα αυτά @dettol δεν βάζεις και μια οικιακή ανεμογεννήτρια για να φορτίζεις και το βράδυ....
Έχει κάτι μικρές ελληνικής κατασκευής όπου έχεις δίπλα σου το σέρβις σε ότι συμβεί (έτσι τουλάχιστον λένε αυτοί.) Σχετικά φθηνές είναι.
οχι βρε ενταξει, καπου ωπα
Θεωρητικα παραγω ηδη περισσοτερη ενεργεια απο οτι καταναλωνω, σε ετησια βαση.Nα φερνουμε και και τα δικά μας ηλεκτρικά τότε να μας δίνεις λίγο....
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι αλλά θα γεμίζεις και τζάμπα το αυτοκινητο το βράδυ.
Τόσα λεφτά που θα εξοικονομείς θα αγοράζεις τεσλα σαν μηχανάκι
θεωρητικα ειναι υπολογισμενη και η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην παραγωγη, αλλα πρακτικα θα ξερω μετα απο ενα χρονο, οταν εχω δει τα συνολικα νουμερα παραγωγης/καταναλωσης σε ολες τις εποχες του χρονου.
-
Αυτή είναι η ανεμογεννήτρια σε διαφορες δυναμικότητες.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι αλλά θα γεμίζεις και τζάμπα το αυτοκινητο το βράδυ.
Τόσα λεφτά που θα εξοικονομείς θα αγοράζεις τεσλα σαν μηχανάκι
θεωρητικα ειναι υπολογισμενη και η καταναλωση του αυτοκινητου μεσα στην παραγωγη, αλλα πρακτικα θα ξερω μετα απο ενα χρονο, οταν εχω δει τα συνολικα νουμερα παραγωγης/καταναλωσης σε ολες τις εποχες του χρονου.
Ναι οκ δες το. Αν και νομίζω ότι θα σε τσιγκλαει να γεμίζεις και το βράδυ...
Δηλαδή κάπου εκεί στην ταράτσα σου σε μια γωνία που θα φυσάει την βάζεις και φορτίζεις τζαμπέ (- ετήσιες απόσβεσεις) την αμαξάρα σου και το βράδυ διότι το πρωί είσαι όλη μέρα εκδρομές, κωλο δεν βάζεις κάτω.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το πρωί είσαι όλη μέρα εκδρομές, κωλο δεν βάζεις κάτω.
Μακαρι να ηταν ετσι τα πραγματα! μια φορα στους 2 μηνες περιπου καταφερνω να φυγω, συνηθως για μονοημερη
-
Εγώ στην θέση σου θα οδηγούσα όλη μέρα τζάμπα . Μα όλη μέρα. Θα έλεγα ποιος θέλει παγωτό; Θα πήγαινα να το πάρω από την αλλη άκρη της αττικής. Από μωρό όταν λέω μωρό εννοώ οντως μωρό ηθελα να οδηγώ όλη μέρα.
Το καλο με την ανεμογεννήτρια είναι αυτό που αναφέρει. Κρατά συνεχώς μια τάση σταθερή ακόμα και με 1-2 μποφόρ και τις μπαταρίες σε ένα επίπεδο βελτιώνοντας την μακροζωία τους. Σε αντίθεση με τα φωτοβολταϊκά που την αδειάζουν
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αυτές που μιλώ και με 3 μποφόρ παράγουν ρεύμα διότι έχουν κιβώτιο πολλαπλασιασμού. Δεν είναι οι κλασικές που ξέρεις. Έχουν πολλαπλά ομόκεντρα ελλειπτικά πτερύγια, δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω.
Θα βρω ένα και θα το ανεβάσω.
Παράλληλα θυμήθηκα και αυτό...
Τελείως αλλη φιλοσοφία.
φοβερο δεν το ηξερα
ΑΛΛΑ
ΠΟΙΟς ΒΑΖΕΙ ΕΝΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΔΟΝΗΤΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ -
Αυτό σαν ιδέα είναι καλο για τα χωράφια. Τα βάζεις σε σειρά περιμετρικά του χωραφιού και έχεις δωρεάν ενέργεια και δεν χάνεις την επιφανείς του χωραφιού.
Πάντως οντως υπνωτίζει αν το κοιτάς
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης