-
Εν τω μεταξύ με το ευνουχισμένο πλην μπεκρουλιάρικο μοτέρ του πανβαρου crosstrek να κόβει κάθε διάθεση αγοράς του στα 40+ χιλιάρικα και το νέο duster να διαφαίνεται αρχές καλοκαιριού στον ορίζοντα με προβλεπόμενα στατιστικά αν-αξιοπιστίας (βάσει των άθλιων επιδόσεων του προκατόχου του) που το καθιστούν αβλεπί αγορά για μερακλήδες που γουστάρουν μόνιμες συμπεριληπτικές αλλαξοκωλιές με τους συνεργιάδες, το απέθαντο vitara πιθανότατα θα παραμείνει για κάμποσο ακόμα καιρό το μόνο φτηνό αξιόπιστο 4κινητο για τον λαό (εν αναμονή του 4κινητου υβριδικού avenger τουλάχιστον).
Έτσι δε και κάποιος ψάχνει ΚΑΙ αυτόματο σαζμάν δεν έχει πρακτικά καμία επιλογή στα καινούργια φτηνά 4κινητα, εξοχικού προσανατολισμού, πλεόν. Καραγκιόζηδες μανατζαρέοι.
-
Και το νταστερ αναμένεται.
-
Παιδιά το Βιτάρα δε βγαίνει αυτόματο μη υβριδικό;
-
@kostashagi said in Suzuki Vitara 2015:
Παιδιά το Βιτάρα δε βγαίνει αυτόματο μη υβριδικό;
Όχι πια.
Μόνο μτχ.
-
@kostashagi said in Suzuki Vitara 2015:
Παιδιά το Βιτάρα δε βγαίνει αυτόματο μη υβριδικό;
Μη υβριδικό δεν βγαίνει γενικά. Βγαίνει mild hybrid σε χειροκίνητο μόνο και strong hybrid σε αυτόματο μόνο, που ειναι μια μπούρδα!
-
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@kostashagi said in Suzuki Vitara 2015:
Παιδιά το Βιτάρα δε βγαίνει αυτόματο μη υβριδικό;
Όχι πια.
Μόνο μτχ.
Οκ μέχρι ποιο έτος;
-
@kostashagi said in Suzuki Vitara 2015:
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@kostashagi said in Suzuki Vitara 2015:
Παιδιά το Βιτάρα δε βγαίνει αυτόματο μη υβριδικό;
Όχι πια.
Μόνο μτχ.
Οκ μέχρι ποιο έτος;
Τελευταία ήταν το '22 (μέχρι μέσα Ιούνη νομίζω)
-
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@kostashagi said in Suzuki Vitara 2015:
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
@kostashagi said in Suzuki Vitara 2015:
Παιδιά το Βιτάρα δε βγαίνει αυτόματο μη υβριδικό;
Όχι πια.
Μόνο μτχ.
Οκ μέχρι ποιο έτος;
Τελευταία ήταν το '22 (μέχρι μέσα Ιούνη νομίζω)
Όντως...από 2020 μέχρι 2022...
-
έτσι, έτσι....
https://car-recalls.eu/adac-2023-9-least-29-most-reliable-cars/
ααα, και τα τουοτογιαρια στον πατο λεμε....
χειροτερα και απο στελλαντι
μονο κατι χρεπορουμανικα ειναι ακομη χειροτερανασαι καλα αργυνε
-
Πάντως γάτε υπερκολοσσιαία μαλακία της σουζούκι που δεν δίνει στο ήπια υβριδικό βιτάρα - έστω όπως έχει, χωρίς καμία άλλη αλλαγή - ένα αυτόματο σαζμάν. Αγοραστικό ενδιαφέρον σίγουρα υπάρχει αλλά κανείς δεν μοιάζει να ασχολείται. Πιθανόν το κρατάνε για το διάδιοχο μοντέλο - του αγίου φούτσου ανήμερα, χωρίς καμία δεσμευτική ημερομηνία παρουσίασης.
-
@argyn said in Suzuki Vitara 2015:
Πάντως γάτε υπερκολοσσιαία μαλακία της σουζούκι που δεν δίνει στο ήπια υβριδικό βιτάρα - έστω όπως έχει, χωρίς καμία άλλη αλλαγή - ένα αυτόματο σαζμάν.
Ανεβάζει τις εκπομπές CO2 για αυτό. Για αυτό έβαλε και τα τογιότα στην γκάμα της, να ρίξει τις επομπές, να μειώσει το πρόστιμο που πληρώνει.
-
Γιατί είχε κάποιο recall το swift? Γιατί δεν το βάζουν στην λίστα.
?Είχε ένα το 2018 για τις πίσω χειρολαβές στις πόρτες. Από τότε τίποτα άλλο
-
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Γιατί είχε κάποιο recall το swift? Γιατί δεν το βάζουν στην λίστα.
?Είχε ένα το 2018 για τις πίσω χειρολαβές στις πόρτες. Από τότε τίποτα άλλο
The ADAC Reliability Index 2023 is calculated from the number of Yellow Angel roadside assistances in 2022 per 1,000 registered vehicles.
-
Περίεργο! κανεις δεν το έχει; Δεν έχει καμία αλλη ανάκληση. Κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με το ignis, το ένα πίσω από το άλλο και έχει τα ίδια μηχανικά μέρη με αυτό.
Ψέματα ειχε κάνει αλλη μια για τον 1.4 turbo στο sport.
-
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Περίεργο! κανεις δεν το έχει; Δεν έχει καμία αλλη ανάκληση. Κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με το ignis, το ένα πίσω από το άλλο και έχει τα ίδια μηχανικά μέρη με αυτό.
Ψέματα ειχε κάνει αλλη μια για τον 1.4 turbo στο sport.
ρε συ τι σχεση εχουν οι ανακλησεις?
-
-
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
https://cdn.car-recalls.eu/wp-content/uploads/2024/01/adac-2023-reliability-index-en.jpg.webp
Αυτοί λένε + recalls
ξανα, τι σχεση εχουν με τη λιστα αξιοπιστιας οι ανακλησεις?
σου εβαλα παραπανω τα κριτηρια
το σάιτ μπορει να ασχολειται και με βελονακι σταυρωτο -
ΑΝ διαβάζω καλά το άρθρο, αφορά περιστατικά στα οποία κλήθηκε οδική βοήθεια...
Και στο 40% αυτών, λόγω πεσμένης μπαταρίας...
Σωστά Τεό?
-
In recent years, more than 40% of all failures have been caused by a dead battery. In the current year, the figure was 43.2%, 3.0% lower than the previous year. However, it is still by far the most common cause of yellow angel road assistance.
Ακριβώς αυτό παρατήρησα κι εγώ.
-
Εν ολίγοις δεν μας λέει κάτι ο δείκτης. Στα Toyota hybrid είναι συχνό φαινόμενο να μένουν από μπατρια όσοι δεν τα κινούν. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι έχουν θέμα αξιοπιστίας του powertrain τους
Suzuki Vitara 2015