Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 193
    • 194
    • 195
    • 196
    • 197
    • 228
    • 229
    • 195 / 229
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    163
    4566
    228012
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess last edited by

      Το f/l θα έρθει απευθείας με τον κίνητρα βενζίνης των 160ps τώρα που κόβεται η επιλογή 150/180ps, ξέρει κανείς; Και πότε περίπου αναμένεται χρονικά; Εντός 2024; Αρχές 2025;

      "I am what you made me", D.V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • alexandros-k
        alexandros-k @lampros_g last edited by alexandros-k

        @lampros_g said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

        Ευχαριστώ, παραλαμβάνω την άλλη εβδομάδα και το ξέρω και για τον αριθμό πλαισίου ότι σου δίνει στοιχεία απλά σε ένα VW που είχα παλιότερα θυμάμαι είχε κάτι ετικέτες πίσω στο πορτμπαγκάζ με μηνα/έτος παραγωγης για άμεση ενημέρωση χωρίς να μπω στο κόπο αποκωδικωποιησης του πλαισίου.

        Αυτα που ειχες δει ηταν ημερομηνιες ποτε φτιαχτηκε η μοκετα ή η εταζιερα κτλ . Δεν ηταν ημερομηνια ολου του αμαξιου

        Οσο για τον αερα που εισερχεται και με κλειστο τον κλιματισμο, ισχυει σε πολλά αυτοκινητα (σε καποια περισσοτερο,σε άλλα λιγοτερο) αλλά οχι σε ολα . Δεν ειναι προβλημα παντως. Ετσι ειναι κατασκευασμενο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • npapanik
          npapanik last edited by npapanik

          ΕΛΛΗΝΙΚΑ στα Exclusive & Premium! (για κατόχους πριν το μέσο του 2023 που δεν είχαν)

          Βρήκα επιτέλους το σωστό αρχείο αναβάθμισης (H ενημέρωση είναι δοκιμασμένη από πολλούς κατόχους στο FB group και εμένα φυσικά):
          https://update.hyundai.com/AU/EN/updateNoticePopup2/Owj7Ml

          Πολύ σημαντική βελτίωση επίσης, είναι ότι διορθώνει τα προβλήματα με τους σταθμούς του ραδιοφώνου στους κατόχους που είχαν αγοράσει το αυτοκίνητο στις αρχές (2021).

          Διαδικασία:

          1. Επιλέγετε το "Download" δίπλα από το Tucson.
          2. Φορμάρετε ένα USB σε FAT32 (σημαντικό!) - Το USB πρέπει να είναι μέχρι 32GB όχι περισσότερο!
          3. Αποσυμπιέζετε τα δύο αρχεία που αρχίζουν με "enc_" και βρίσκονται μέσα στο NX4.zip που κατεβάσατε, μέσα στο USB.
          4. Βάλτε μπροστά την μηχανή.
          5. Τοποθετείστε το USB στην αριστερή θύρα.
          6. Πατήστε το κουμπί "SETUP" δεξιά της οθόνης και μετά επιλέξτε “General”.
          7. Πατήστε το "Update".
          8. Θα σας ρωτήσει αν θέλετε να συνεχίσετε, προφανώς επιλέξτε "YES"
          9. Υπομονή για 10' περίπου (ΔΕΝ σβήνουμε την μηχανή & ΔΕΝ πειράζουμε το ηχοσύστημα!)

          425275988_10160721701074718_8878901506668103321_n.jpg

          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • S
            sabas_thess last edited by

            Διαβάζω στο fb πως τέλος τα 180ps-150ps, πλέον μόνο 160ps με άγνωστη μέχρι στιγμής ροπή και φυσικά αύξηση 500€.

            "I am what you made me", D.V.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • lab
              lab last edited by

              Αύξηση με το facelift η στα τωρινά μοντέλα με τους νέους κινητήρες των 160 ίππων?

              ''TUCSON DISTINCTIVE 1.6T 180 Ίπποι 6MT 48V SILVER''

              S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sabas_thess @lab last edited by

                @lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                Αύξηση με το facelift η στα τωρινά μοντέλα με τους νέους κινητήρες των 160 ίππων?

                Αν κατάλαβα καλά, άμεσα κόβεται ο 180 πάμε στα 160 +500€ και κόβεται η διχρωμία του GT-line. Άλλωστε το έγραψαν στη ομάδα του Sportage το οποίο ακόμα αργεί για facelift.

                "I am what you made me", D.V.

                polioan 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • polioan
                  polioan @sabas_thess last edited by

                  @sabas_thess said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  @lab said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                  Αύξηση με το facelift η στα τωρινά μοντέλα με τους νέους κινητήρες των 160 ίππων?

                  Αν κατάλαβα καλά, άμεσα κόβεται ο 180 πάμε στα 160 +500€ και κόβεται η διχρωμία του GT-line. Άλλωστε το έγραψαν στη ομάδα του Sportage το οποίο ακόμα αργεί για facelift.

                  Δεν πειράζει... Είναι detune οπότε μετά θα πάει για tune κανονικά... 😜

                  CUPRA LEON 2025
                  1.5cc 150Hp MHV

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    sabas_thess last edited by

                    Για να είμαστε δίκαιοι αν η ροπή του κρατηθεί γύρω στα 26Nm ενώ παράλληλα πέσουν οι ρύποι (άρα και τα ΤΚ.κατω από το 100ρικο).μια χαρά θα είναι. Την παράλληλη αύξηση τιμής δεν αποδέχομαι όταν "κόβεις"...

                    "I am what you made me", D.V.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Η ροπή κινεί το όχημα στις καθημερινές συνθήκες. Η ιπποδύναμη είναι κοντά στον κόφτη.

                      Βασικά είναι το ίδιο μέγεθος με αλλη ερμηνεία, αλλά ναι εάν η ροπή παραμείνει ίδια η κοντά...δεν θ α καταλάβεις διαφορες.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • d_m
                        d_m last edited by d_m

                        ανάκληση που αφορά 132 οχήματα Tucson ΝΧ4e, παραγωγής από Μάιο 2021 ως και Μάιο 2023.

                        https://onlinepress.gr/anakalountai-aftokinita-hyundai-stin-ellada-poios-o-logos/

                        Ελέγξτε μέσω του γνωστού στην ομάδα γερμανικού link:

                        https://www.hyundai.com/de/de/service-zubehoer/service/uebersicht/rueckrufe-und-serviceaktionen.html?fbclid=IwAR1RzkRnKVtGpty1jo0HWxFjjf3pe8h03xwGlu1WA52jAg7TQF027pSiNig#/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • d_m
                          d_m last edited by

                          Το καλό νέο της ημέρας

                          https://www.autoagora.gr/news/data/agorazo/after-sales/Test-synergeiwn-Anixneysh-blabwn-1h-thesh-gia-thn-Hyundai-Mhtropoylos_261889.asp?fbclid=IwAR0RH5mAhGnDveMo2atgapN_MoJ6D4ktPrEp9w3oBsx5h0vnpm4elfrvAvY_aem_AUwB-aP7SeXO8PuRKfZm_C2OUlHQkNlwbbFUuO7zomwCgqsl0zJ3Yh37u25oR1DKdutVI93tBRPH0XuMs1F1vYif

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • petranpireotis
                            petranpireotis last edited by petranpireotis

                            Λοιπόν μετά απο 28.000 χλμ με τη Τουσονάρα έχω να πώ τα εξής

                            Φοβερό το αμάξι σε ανοιχτους δρόμους. Κατανάλωση 6 με 7 οταν πας με 100-120 χλμ που ειναι οκ. Ακομα και με το sport πάει στο 8 οταν το πατάς στα 150 χλμ . Ωραιο εσωτερικο , ικανοποιητικότατο το πορτ μπαγκαζ , τωρα και με το παιδι που το γεμιζουμε πραγματα ειναι φοβερο. Στην πολη μας το χαλαει λιγο με την καταναλωση ,αλλα οκ αν χρειαζεται αμαξι στον Πειραια περνω το κορσα ξανα το οποιο ευτυχως δε πουλησα. Αν ειναι να ανεβω Αθηνα τουσοναρα και παλι τουσοναρα.δωσε του δρομους να χαρει.

                            Ομως σε καθετι τέλειο υπάρχουν τα ψεγάδια

                            2 φορές εχω αλλάξει βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων.
                            Αλλαξα δίσκο στα 25800 χλμ. Εκει που μένω έχει μια μεγάλη κατηφόρα στην οποία αναγκαζόμουν να παρκάρω. Δεν ειναι οτι το ταλαιπώρησα ποτε πολυ αν και μυριζει ευκολα ο δισκος. Ομως μια φορά για εναν βλακα αναγκαστηκα να κανω οπισθεν 30 μετρα σε αυτη την κατηφορα (κλιση 30 μοιρες ο δρομος (Πειραικη ξερετε μερικες κατηφορες πως ειναι) Μυρισε πολυ ο δισκος και 2 εβδομαδες μετά πατιναρισε εντελώς

                            Βέβαια πηγαινοντας αντιπροσωπεια...μου ειπαν 1 μηνα (!) οποτε το πηγα σε ημι-εξιουσοδητημενο και σε 15 μερες το ειχα το αμαξι εχοντας δει δισκο και καταλαβαινοντας τι επαθα. Βεβαια απο τοτε φαινοταν η βαλβιδα οτι εχει παλι θεμα αλλα μη οντας εξουσιδοτημενος full δεν μπορούσε να το αλλάξει,οποτε πηγα στην αντιπροσωπεια οπου μου το αλλαξαν στο 2ο ραντεβου γιατι στο πρωτο δεν ηξεραν ποσο θα το κρατησουν. Στη πρωτη φορά περιμενα 4 μερες ενω μ ειπαν την ιδια ημερα με τη γυναικα ετοιμογεννη ενω τους ειχα πει να μη το αλλαξουν εφοσον δεν επηρεαζει την οδηγηση. Και το κυριοτερο δεν ειχαν αμαξι αντικαταστασης.

                            Για αυτο θελει προσοχη που το πας για service.Μερικοι πελαγωνουν και ειδικα οταν ο υπευθυνους του service ειναι ...εξυπνάκιας (το πιο soft που μπορω να πω)

                            Επισης τι βενζινη του βαζετε??
                            95αρα η 100άρα? Ο κατασκευαστης λεει 95άρα , 100αρα σου λενε στα πρωτα 1000χλμ αλλα θεωρω οτι οι βαλβιδες ειναι λογω κακης βενζινης πλεον...

                            Opel Corsa D 1400cc 95hp (2007-...)
                            Hyundai Tucson NX4 1600cc 180hp (2022-..)

                            Και....
                            Lancia Prisma 1300cc (1985-1995)
                            Lancia Kappa 2000cc 145hp (1995-2011)
                            BMW 520 2000cc 155hp (2011-...)

                            npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • npapanik
                              npapanik @petranpireotis last edited by

                              @petranpireotis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                              Λοιπόν μετά απο 28.000 χλμ με τη Τουσονάρα έχω να πώ τα εξής

                              Φοβερό το αμάξι σε ανοιχτους δρόμους. Κατανάλωση 6 με 7 οταν πας με 100-120 χλμ που ειναι οκ. Ακομα και με το sport πάει στο 8 οταν το πατάς στα 150 χλμ . Ωραιο εσωτερικο , ικανοποιητικότατο το πορτ μπαγκαζ , τωρα και με το παιδι που το γεμιζουμε πραγματα ειναι φοβερο. Στην πολη μας το χαλαει λιγο με την καταναλωση ,αλλα οκ αν χρειαζεται αμαξι στον Πειραια περνω το κορσα ξανα το οποιο ευτυχως δε πουλησα. Αν ειναι να ανεβω Αθηνα τουσοναρα και παλι τουσοναρα.δωσε του δρομους να χαρει.

                              Ομως σε καθετι τέλειο υπάρχουν τα ψεγάδια

                              2 φορές εχω αλλάξει βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων.
                              Αλλαξα δίσκο στα 25800 χλμ. Εκει που μένω έχει μια μεγάλη κατηφόρα στην οποία αναγκαζόμουν να παρκάρω. Δεν ειναι οτι το ταλαιπώρησα ποτε πολυ αν και μυριζει ευκολα ο δισκος. Ομως μια φορά για εναν βλακα αναγκαστηκα να κανω οπισθεν 30 μετρα σε αυτη την κατηφορα (κλιση 30 μοιρες ο δρομος (Πειραικη ξερετε μερικες κατηφορες πως ειναι) Μυρισε πολυ ο δισκος και 2 εβδομαδες μετά πατιναρισε εντελώς

                              Βέβαια πηγαινοντας αντιπροσωπεια...μου ειπαν 1 μηνα (!) οποτε το πηγα σε ημι-εξιουσοδητημενο και σε 15 μερες το ειχα το αμαξι εχοντας δει δισκο και καταλαβαινοντας τι επαθα. Βεβαια απο τοτε φαινοταν η βαλβιδα οτι εχει παλι θεμα αλλα μη οντας εξουσιδοτημενος full δεν μπορούσε να το αλλάξει,οποτε πηγα στην αντιπροσωπεια οπου μου το αλλαξαν στο 2ο ραντεβου γιατι στο πρωτο δεν ηξεραν ποσο θα το κρατησουν. Στη πρωτη φορά περιμενα 4 μερες ενω μ ειπαν την ιδια ημερα με τη γυναικα ετοιμογεννη ενω τους ειχα πει να μη το αλλαξουν εφοσον δεν επηρεαζει την οδηγηση. Και το κυριοτερο δεν ειχαν αμαξι αντικαταστασης.

                              Για αυτο θελει προσοχη που το πας για service.Μερικοι πελαγωνουν και ειδικα οταν ο υπευθυνους του service ειναι ...εξυπνάκιας (το πιο soft που μπορω να πω)

                              Επισης τι βενζινη του βαζετε??
                              95αρα η 100άρα? Ο κατασκευαστης λεει 95άρα , 100αρα σου λενε στα πρωτα 1000χλμ αλλα θεωρω οτι οι βαλβιδες ειναι λογω κακης βενζινης πλεον...

                              Καλώς ήρθες. Εγώ πάντα Shell V-Power (98), πάντα από συγκεκριμένο εταιρικό. Ο λόγος κυρίως λόγω των καθαριστικών που έχει.
                              EGR δύο φορές; Πολύ περίεργο. Είσαι και στο FB group;

                              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                              petranpireotis elteo 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • petranpireotis
                                petranpireotis @npapanik last edited by

                                @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                @petranpireotis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                Λοιπόν μετά απο 28.000 χλμ με τη Τουσονάρα έχω να πώ τα εξής

                                Φοβερό το αμάξι σε ανοιχτους δρόμους. Κατανάλωση 6 με 7 οταν πας με 100-120 χλμ που ειναι οκ. Ακομα και με το sport πάει στο 8 οταν το πατάς στα 150 χλμ . Ωραιο εσωτερικο , ικανοποιητικότατο το πορτ μπαγκαζ , τωρα και με το παιδι που το γεμιζουμε πραγματα ειναι φοβερο. Στην πολη μας το χαλαει λιγο με την καταναλωση ,αλλα οκ αν χρειαζεται αμαξι στον Πειραια περνω το κορσα ξανα το οποιο ευτυχως δε πουλησα. Αν ειναι να ανεβω Αθηνα τουσοναρα και παλι τουσοναρα.δωσε του δρομους να χαρει.

                                Ομως σε καθετι τέλειο υπάρχουν τα ψεγάδια

                                2 φορές εχω αλλάξει βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων.
                                Αλλαξα δίσκο στα 25800 χλμ. Εκει που μένω έχει μια μεγάλη κατηφόρα στην οποία αναγκαζόμουν να παρκάρω. Δεν ειναι οτι το ταλαιπώρησα ποτε πολυ αν και μυριζει ευκολα ο δισκος. Ομως μια φορά για εναν βλακα αναγκαστηκα να κανω οπισθεν 30 μετρα σε αυτη την κατηφορα (κλιση 30 μοιρες ο δρομος (Πειραικη ξερετε μερικες κατηφορες πως ειναι) Μυρισε πολυ ο δισκος και 2 εβδομαδες μετά πατιναρισε εντελώς

                                Βέβαια πηγαινοντας αντιπροσωπεια...μου ειπαν 1 μηνα (!) οποτε το πηγα σε ημι-εξιουσοδητημενο και σε 15 μερες το ειχα το αμαξι εχοντας δει δισκο και καταλαβαινοντας τι επαθα. Βεβαια απο τοτε φαινοταν η βαλβιδα οτι εχει παλι θεμα αλλα μη οντας εξουσιδοτημενος full δεν μπορούσε να το αλλάξει,οποτε πηγα στην αντιπροσωπεια οπου μου το αλλαξαν στο 2ο ραντεβου γιατι στο πρωτο δεν ηξεραν ποσο θα το κρατησουν. Στη πρωτη φορά περιμενα 4 μερες ενω μ ειπαν την ιδια ημερα με τη γυναικα ετοιμογεννη ενω τους ειχα πει να μη το αλλαξουν εφοσον δεν επηρεαζει την οδηγηση. Και το κυριοτερο δεν ειχαν αμαξι αντικαταστασης.

                                Για αυτο θελει προσοχη που το πας για service.Μερικοι πελαγωνουν και ειδικα οταν ο υπευθυνους του service ειναι ...εξυπνάκιας (το πιο soft που μπορω να πω)

                                Επισης τι βενζινη του βαζετε??
                                95αρα η 100άρα? Ο κατασκευαστης λεει 95άρα , 100αρα σου λενε στα πρωτα 1000χλμ αλλα θεωρω οτι οι βαλβιδες ειναι λογω κακης βενζινης πλεον...

                                Καλώς ήρθες. Εγώ πάντα Shell V-Power (98), πάντα από συγκεκριμένο εταιρικό. Ο λόγος κυρίως λόγω των καθαριστικών που έχει.
                                EGR δύο φορές; Πολύ περίεργο. Είσαι και στο FB group;

                                Ναι ειμαι. Το σχολίασα κιολας στο προηγούμενο post μου

                                Opel Corsa D 1400cc 95hp (2007-...)
                                Hyundai Tucson NX4 1600cc 180hp (2022-..)

                                Και....
                                Lancia Prisma 1300cc (1985-1995)
                                Lancia Kappa 2000cc 145hp (1995-2011)
                                BMW 520 2000cc 155hp (2011-...)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • elteo
                                  elteo @npapanik last edited by

                                  @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  @petranpireotis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                  Λοιπόν μετά απο 28.000 χλμ με τη Τουσονάρα έχω να πώ τα εξής

                                  Φοβερό το αμάξι σε ανοιχτους δρόμους. Κατανάλωση 6 με 7 οταν πας με 100-120 χλμ που ειναι οκ. Ακομα και με το sport πάει στο 8 οταν το πατάς στα 150 χλμ . Ωραιο εσωτερικο , ικανοποιητικότατο το πορτ μπαγκαζ , τωρα και με το παιδι που το γεμιζουμε πραγματα ειναι φοβερο. Στην πολη μας το χαλαει λιγο με την καταναλωση ,αλλα οκ αν χρειαζεται αμαξι στον Πειραια περνω το κορσα ξανα το οποιο ευτυχως δε πουλησα. Αν ειναι να ανεβω Αθηνα τουσοναρα και παλι τουσοναρα.δωσε του δρομους να χαρει.

                                  Ομως σε καθετι τέλειο υπάρχουν τα ψεγάδια

                                  2 φορές εχω αλλάξει βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων.
                                  Αλλαξα δίσκο στα 25800 χλμ. Εκει που μένω έχει μια μεγάλη κατηφόρα στην οποία αναγκαζόμουν να παρκάρω. Δεν ειναι οτι το ταλαιπώρησα ποτε πολυ αν και μυριζει ευκολα ο δισκος. Ομως μια φορά για εναν βλακα αναγκαστηκα να κανω οπισθεν 30 μετρα σε αυτη την κατηφορα (κλιση 30 μοιρες ο δρομος (Πειραικη ξερετε μερικες κατηφορες πως ειναι) Μυρισε πολυ ο δισκος και 2 εβδομαδες μετά πατιναρισε εντελώς

                                  Βέβαια πηγαινοντας αντιπροσωπεια...μου ειπαν 1 μηνα (!) οποτε το πηγα σε ημι-εξιουσοδητημενο και σε 15 μερες το ειχα το αμαξι εχοντας δει δισκο και καταλαβαινοντας τι επαθα. Βεβαια απο τοτε φαινοταν η βαλβιδα οτι εχει παλι θεμα αλλα μη οντας εξουσιδοτημενος full δεν μπορούσε να το αλλάξει,οποτε πηγα στην αντιπροσωπεια οπου μου το αλλαξαν στο 2ο ραντεβου γιατι στο πρωτο δεν ηξεραν ποσο θα το κρατησουν. Στη πρωτη φορά περιμενα 4 μερες ενω μ ειπαν την ιδια ημερα με τη γυναικα ετοιμογεννη ενω τους ειχα πει να μη το αλλαξουν εφοσον δεν επηρεαζει την οδηγηση. Και το κυριοτερο δεν ειχαν αμαξι αντικαταστασης.

                                  Για αυτο θελει προσοχη που το πας για service.Μερικοι πελαγωνουν και ειδικα οταν ο υπευθυνους του service ειναι ...εξυπνάκιας (το πιο soft που μπορω να πω)

                                  Επισης τι βενζινη του βαζετε??
                                  95αρα η 100άρα? Ο κατασκευαστης λεει 95άρα , 100αρα σου λενε στα πρωτα 1000χλμ αλλα θεωρω οτι οι βαλβιδες ειναι λογω κακης βενζινης πλεον...

                                  Καλώς ήρθες. Εγώ πάντα Shell V-Power (98), πάντα από συγκεκριμένο εταιρικό. Ο λόγος κυρίως λόγω των καθαριστικών που έχει.
                                  EGR δύο φορές; Πολύ περίεργο. Είσαι και στο FB group;

                                  καλύτερα να βάζεις 1 φορά το χρόνο ένα τέτοιο https://www.skroutz.gr/s/13631378/Amsoil-P-i-Performance-Improver-Prostheto-Venzinis-355ml.html

                                  και πιο φτηνα θα σου έρθει και εννοείται είναι ΠΟΛΥ καλύτερο από τις και καλά καθαριστικές βενζίνες.

                                  npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • npapanik
                                    npapanik @elteo last edited by

                                    @elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    @petranpireotis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                    Λοιπόν μετά απο 28.000 χλμ με τη Τουσονάρα έχω να πώ τα εξής

                                    Φοβερό το αμάξι σε ανοιχτους δρόμους. Κατανάλωση 6 με 7 οταν πας με 100-120 χλμ που ειναι οκ. Ακομα και με το sport πάει στο 8 οταν το πατάς στα 150 χλμ . Ωραιο εσωτερικο , ικανοποιητικότατο το πορτ μπαγκαζ , τωρα και με το παιδι που το γεμιζουμε πραγματα ειναι φοβερο. Στην πολη μας το χαλαει λιγο με την καταναλωση ,αλλα οκ αν χρειαζεται αμαξι στον Πειραια περνω το κορσα ξανα το οποιο ευτυχως δε πουλησα. Αν ειναι να ανεβω Αθηνα τουσοναρα και παλι τουσοναρα.δωσε του δρομους να χαρει.

                                    Ομως σε καθετι τέλειο υπάρχουν τα ψεγάδια

                                    2 φορές εχω αλλάξει βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων.
                                    Αλλαξα δίσκο στα 25800 χλμ. Εκει που μένω έχει μια μεγάλη κατηφόρα στην οποία αναγκαζόμουν να παρκάρω. Δεν ειναι οτι το ταλαιπώρησα ποτε πολυ αν και μυριζει ευκολα ο δισκος. Ομως μια φορά για εναν βλακα αναγκαστηκα να κανω οπισθεν 30 μετρα σε αυτη την κατηφορα (κλιση 30 μοιρες ο δρομος (Πειραικη ξερετε μερικες κατηφορες πως ειναι) Μυρισε πολυ ο δισκος και 2 εβδομαδες μετά πατιναρισε εντελώς

                                    Βέβαια πηγαινοντας αντιπροσωπεια...μου ειπαν 1 μηνα (!) οποτε το πηγα σε ημι-εξιουσοδητημενο και σε 15 μερες το ειχα το αμαξι εχοντας δει δισκο και καταλαβαινοντας τι επαθα. Βεβαια απο τοτε φαινοταν η βαλβιδα οτι εχει παλι θεμα αλλα μη οντας εξουσιδοτημενος full δεν μπορούσε να το αλλάξει,οποτε πηγα στην αντιπροσωπεια οπου μου το αλλαξαν στο 2ο ραντεβου γιατι στο πρωτο δεν ηξεραν ποσο θα το κρατησουν. Στη πρωτη φορά περιμενα 4 μερες ενω μ ειπαν την ιδια ημερα με τη γυναικα ετοιμογεννη ενω τους ειχα πει να μη το αλλαξουν εφοσον δεν επηρεαζει την οδηγηση. Και το κυριοτερο δεν ειχαν αμαξι αντικαταστασης.

                                    Για αυτο θελει προσοχη που το πας για service.Μερικοι πελαγωνουν και ειδικα οταν ο υπευθυνους του service ειναι ...εξυπνάκιας (το πιο soft που μπορω να πω)

                                    Επισης τι βενζινη του βαζετε??
                                    95αρα η 100άρα? Ο κατασκευαστης λεει 95άρα , 100αρα σου λενε στα πρωτα 1000χλμ αλλα θεωρω οτι οι βαλβιδες ειναι λογω κακης βενζινης πλεον...

                                    Καλώς ήρθες. Εγώ πάντα Shell V-Power (98), πάντα από συγκεκριμένο εταιρικό. Ο λόγος κυρίως λόγω των καθαριστικών που έχει.
                                    EGR δύο φορές; Πολύ περίεργο. Είσαι και στο FB group;

                                    καλύτερα να βάζεις 1 φορά το χρόνο ένα τέτοιο https://www.skroutz.gr/s/13631378/Amsoil-P-i-Performance-Improver-Prostheto-Venzinis-355ml.html

                                    και πιο φτηνα θα σου έρθει και εννοείται είναι ΠΟΛΥ καλύτερο από τις και καλά καθαριστικές βενζίνες.

                                    Στο Suzuki ρίχνω μια φορά το χρόνο το δικό του (Ecstar) που είναι εγκεκριμένο για τον K14C, στο Hyundai δεν έχω βάλει ακόμη.

                                    Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                    Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      το Amsoil είναι ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις.
                                      και γενικά σε λιπαντικά.

                                      npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • npapanik
                                        npapanik @elteo last edited by

                                        @elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

                                        το Amsoil είναι ότι καλύτερο μπορείς να βάλεις.
                                        και γενικά σε λιπαντικά.

                                        Αυτό θα ρίξω στο Hyundai, σε ευχαριστώ.

                                        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          AlexPetrak last edited by AlexPetrak

                                          Παιδιά καλησπέρα κι από εμένα. Επειδή έχω στενό πάρκινγκ παρατήρησα ότι με το μπουφάν μου λογικά έκανα μια γρατσουνιά στην πόρτα στο ύψος του τζαμιού, στο μαύρο πλαστικό-γυαλί (δεν μπορώ να καταλάβω το υλικό) του tuscon και ψάχνω τρόπο να το φτιάξω. Δεν είναι πολύ βαθύ και είναι ενάμιση εκατοστό , αλλά είναι καινούριο το αυτοκίνητο και με χαλάει. Ρίξτε καμία ιδέα τι μπορώ να κάνω

                                          B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • georgemit
                                            georgemit last edited by

                                            Θα σου έλεγα να μη κάνεις τίποτα γιατί δυστυχώς θα γίνουν κι άλλες, αλλά επειδή καταλαβαίνω τον ψυχαναγκασμό σου θα σου πω το επόμενο πλύσιμο να το κάνεις σε κάποιον detailer και να του πεις να το γυαλίσει.

                                            i30 160 N line!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 193
                                            • 194
                                            • 195
                                            • 196
                                            • 197
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 195 / 229
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr