-
@nasosto said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Δεν το έχω οδηγήσει
Καλύτερα, γιατί βλέπω να μπαίνεις σε έξοδα.
Πάντως κι εσένα δεν πρέπει να σε έπεισε το νέο C-HR, για να ακυρωσεις την κράτηση και να καταλήξεις σε Qashqai, σωστά;
-
@astana2828 said in Toyota C-HR 2023:
Έχω το αμάξι περίπου κανένα μήνα και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δίλιτρο AWD και καίει κάτι 4άρια σαν να οδηγάω σκούτερ.
Δυνατό καί άμεσο επίσης. Ανάρτηση λίγο πιο σκληρή για τους ελληνικούς δρόμους αλλά καλή.
Και σε χωματόδρομο με λάσπες μπηκε χωρις κανενα θεμα.
Μόνη παραφωνία τα πολλά ηλεκτρονικά (ειδικά αυτό που με υπέρυθρες επιτηρεί αν κοιτάς μπροστά) αλλά είναι εκεί για την ενίσχυση της ασφάλειας.
Καλοτάξιδο με υγεία!
Η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα σε ενοχλεί; -
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
Πάντως κι εσένα δεν πρέπει να σε έπεισε το νέο C-HR, για να ακυρωσεις την κράτηση και να καταλήξεις σε Qashqai, σωστά;
Πολύ σωστά. Τα οδήγησα back to back, άλλη κλάση το Qashqai. Μία κατηγορία πάνω από το C-HR και ειδικά στους χώρους. Δύο παιδιά στην εφηβεία γαρ.
-
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@astana2828 said in Toyota C-HR 2023:
Έχω το αμάξι περίπου κανένα μήνα και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δίλιτρο AWD και καίει κάτι 4άρια σαν να οδηγάω σκούτερ.
Δυνατό καί άμεσο επίσης. Ανάρτηση λίγο πιο σκληρή για τους ελληνικούς δρόμους αλλά καλή.
Και σε χωματόδρομο με λάσπες μπηκε χωρις κανενα θεμα.
Μόνη παραφωνία τα πολλά ηλεκτρονικά (ειδικά αυτό που με υπέρυθρες επιτηρεί αν κοιτάς μπροστά) αλλά είναι εκεί για την ενίσχυση της ασφάλειας.
Καλοτάξιδο με υγεία!
Η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα σε ενοχλεί;Σε ευχαριστώ πολύ.
Δεν με ενοχλεί καθόλου. Και στα παλαιότερα που είχα σπάνια τον χρησιμοποιούσα. -
@astana2828 said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@astana2828 said in Toyota C-HR 2023:
Έχω το αμάξι περίπου κανένα μήνα και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δίλιτρο AWD και καίει κάτι 4άρια σαν να οδηγάω σκούτερ.
Δυνατό καί άμεσο επίσης. Ανάρτηση λίγο πιο σκληρή για τους ελληνικούς δρόμους αλλά καλή.
Και σε χωματόδρομο με λάσπες μπηκε χωρις κανενα θεμα.
Μόνη παραφωνία τα πολλά ηλεκτρονικά (ειδικά αυτό που με υπέρυθρες επιτηρεί αν κοιτάς μπροστά) αλλά είναι εκεί για την ενίσχυση της ασφάλειας.
Καλοτάξιδο με υγεία!
Η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα σε ενοχλεί;Σε ευχαριστώ πολύ.
Δεν με ενοχλεί καθόλου. Και στα παλαιότερα που είχα σπάνια τον χρησιμοποιούσα.Καλοτάξιδο να το χαρείτε!
Στο από πάνω, εγώ θα προσθέσω ότι υπό συγκεκριμένες συνθήκες, όπως πχ πρόσφατα που έριχνε ψιλόβροχο και λασποβροχή μαζί, γίνεται αντιληπτή η έλλειψη. Σε συνθήκες κανονικής βροχής πάλι, όχι και τόσο...
-
@xrs said in Toyota C-HR 2023:
@astana2828 said in Toyota C-HR 2023:
@bill_hsd said in Toyota C-HR 2023:
@astana2828 said in Toyota C-HR 2023:
Έχω το αμάξι περίπου κανένα μήνα και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Δίλιτρο AWD και καίει κάτι 4άρια σαν να οδηγάω σκούτερ.
Δυνατό καί άμεσο επίσης. Ανάρτηση λίγο πιο σκληρή για τους ελληνικούς δρόμους αλλά καλή.
Και σε χωματόδρομο με λάσπες μπηκε χωρις κανενα θεμα.
Μόνη παραφωνία τα πολλά ηλεκτρονικά (ειδικά αυτό που με υπέρυθρες επιτηρεί αν κοιτάς μπροστά) αλλά είναι εκεί για την ενίσχυση της ασφάλειας.
Καλοτάξιδο με υγεία!
Η έλλειψη πίσω υαλοκαθαριστήρα σε ενοχλεί;Σε ευχαριστώ πολύ.
Δεν με ενοχλεί καθόλου. Και στα παλαιότερα που είχα σπάνια τον χρησιμοποιούσα.Καλοτάξιδο να το χαρείτε!
Στο από πάνω, εγώ θα προσθέσω ότι υπό συγκεκριμένες συνθήκες, όπως πχ πρόσφατα που έριχνε ψιλόβροχο και λασποβροχή μαζί, γίνεται αντιληπτή η έλλειψη. Σε συνθήκες κανονικής βροχής πάλι, όχι και τόσο...
Μια έξυπνη λύση είναι να εφαρμόσετε στο πίσω κρύσταλλο ένα σφραγιστικό - απωθητικό βροχης (π.χ. https://www.meguiars.gr/en/perfect-clarity-glass-sealant.html), ώστε να φεύγει εύκολα το νερό.
Υπάρχουν και άλλα παρόμοια υγρά-απωθητικά βροχής (rain repellents) σε καταστήματα με είδη detailing.
Το εφαρμόζω τακτικά σε όλα τα κρύσταλλα του αυτοκινήτου περιμετρικά και μετά τα 70-80 km/h, το νερό φεύγει από μόνο του και δεν χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου τους υαλοκαθαριστήρες.
Πριν την εφαρμογή του απωθητικού υγρού, χρειάζεται καλό καθάρισμα στα κρύσταλλα, ώστε να δέσει σωστά το απωθητικό στους πόρους του κρυστάλλου. -
Δηλαδή πραγματικά δεν μπορούσαν να βάλουν έναν υαλοκαθαριστήρα πίσω;
-
Στον ενα μηνα που το έχω έτυχε και πολύ βροχή και λασποβροχή πού είναι χειρότερο. Δεν αντιλαμβάνομαι την έλλειψη, εφοσον το αμαξι ειναι γεματο καμερες και σενσορες.
Αλλα ολα αυτα σιναι υποκειμενικα. Και στα αλλα αυτοκινητα που ειχα σπανια το εβαζα ή έμπαινε μονο του κατα την οπισθεν.
Γνωμη μου ειναι μη κολλατε σε αυτα. Αν σας αρεσει παρτε το.
-
Γενικά οποίο αυτοκινητο δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστηρα ,απλά δεν τον χρειάζεται.Ουτε η cayenne coupe έχει που ξεκινάει από 150.000euro.
-
Συνηθίζεται να μην έχουν αυτά που έχουν πίσω μεγάλο πρόβολο όπως τα σεντάν γιατί δε λερώνεται το πίσω παρμπρίζ με το σπρέι που σηκώνεται όταν ο δρόμος είναι βρεγμένος. Κυκλοφόρησαν βέβαια και σεντάν που είχαν σαν έξτρα εξοπλισμό.
-
Και το προηγούμενο μοντέλο γιατί είχε;
Τον χρειαζόταν εκείνο;
Αφού ίδια σχεδίαση και κλήση έχουν.
Κλάιν μάιν λέω εγώ. -
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Και το προηγούμενο μοντέλο γιατί είχε;
Τον χρειαζόταν εκείνο;
Αφού ίδια σχεδίαση και κλήση έχουν.
Κλάιν μάιν λέω εγώ.Οικονομια και κερδος
-
@alex-mix said in Toyota C-HR 2023:
@katafractos17 said in Toyota C-HR 2023:
Και το προηγούμενο μοντέλο γιατί είχε;
Τον χρειαζόταν εκείνο;
Αφού ίδια σχεδίαση και κλήση έχουν.
Κλάιν μάιν λέω εγώ.Οικονομια και κερδος
Αυτό το δέχομαι.
-
Δεν έχουν ίδια σχεδίαση,το νέο έχει μεγαλύτερη κλίση στο τζάμι και μεγαλύτερη απόσταση από τη βάση του τζαμιού μέχρι το τέλος του πορτ μπαγκάζ
-
Ναι εντάξει, να βγάλουμε τα μοιρογνωμόνια να δούμε αν το καινούργιο έχει κάνα δυο μοίρες μεγαλύτερη κλήση.
Άλλωστε σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων, η λεπτομέρια είναι που μετράει, οπότε μία μοίρα μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. -
Καλησπέρα σε όλους! Δηλώνω πραγματικά μεγάλος φαν του νέου CHR και προσπαθω αυτή την περίοδο να πουλήσω το τρέχον μας αυτοκίνητο, VW Passat 1.8 TSI Dsg και να παω σε Chr 1.8 Club Μαύρο. Για κάποιο λόγο όλα τα προηγούμενα χρόνια το design του προηγούμενου Chr δεν μου καθόταν καλά μέχρι που είδα το Chr δεύτερης γενιά που μου κέντρισε το ενδιαφέρον και με έκανε να εξετάσω γενικά την απόκτηση ενός Toyota και αυτό κυρίως λόγω της χαμηλής κατανάλωσης και της αξιοπιστίας της εταιρίας όντας φανερά απογοητευμένος από τις βλάβες που μας έβγαλε το Passat όλα αυτά τα χρόνια. Και για κάποιο λόγω με έκανε ξαφνικά να μαρεσει το design και του παλιού! Έκανα test drive το νέο Chr λοιπόν και έπαθα πλάκα. Ερχόμενος από sedan, ήταν μια εντελώς καινούργια εμπειρία οδήγησης. Καλύτερα επισης cvt από dsg. Η να το θέσω καλύτερα, οτιδήποτε καλυτερα από dsg λόγω των βλαβών που βγάζουν Αυτό που δεν μαρεσε ήταν το ελαφρύ τιμόνι του. Το Ford Puma που επισης έκανα test drive μου έδινε καλύτερη ανατροφοδότηση. Από κει και πέρα έχω την εξής απορία. Γιατί η Toyota δεν έχει βγάλει σε μαύρο χρώμα την Chic έκδοση; Θεωρώ το ανθρακί bitone αρκετά αδιαφορο και ένα μαύρο χρώμα σε συνδυασμό με τα φώτα του Chic θα ήταν πραγματικά τρομερός συνδυασμός. Το μόνο που με χαλάει (εκτός από το αποκρουστικά υψηλό κόστος απόκτησης του)
-
@guskk said in Toyota C-HR 2023:
Γιατί η Toyota δεν έχει βγάλει σε μαύρο χρώμα την Chic έκδοση; Θεωρώ το ανθρακί bitone αρκετά αδιαφορο και ένα μαύρο χρώμα σε συνδυασμό με τα φώτα του Chic θα ήταν πραγματικά τρομερός συνδυασμός. Το μόνο που με χαλάει (εκτός από το αποκρουστικά υψηλό κόστος απόκτησης του)
Πάλι καλά....το μαύρο χρώμα πρέπει να καταργηθεί κανονικά στα αυτοκίνητα (εκτός των γνωστων στέισιον)!!
-
Το μαύρο είναι χρωματάρα.
Απλά για την Ελλάδα και γενικά τις χώρες με ηλιοφάνεια και ζέστη, είναι λίγο ζόρι το καλοκαίρι. -
Βάλε και τη σκόνη….σε 5 λεπτά θέλει ξανά πλύσιμο…
-
@kkostask said in Toyota C-HR 2023:
Βάλε και τη σκόνη….σε 5 λεπτά θέλει ξανά πλύσιμο…
Σωστά.
Αλλά όσο είναι καθαρό, φρεσκοπλυμένο και γυαλίζει, δεν παίζεται.
Toyota C-HR 2023