Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 / e-C3 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 / e-C3 (2024)
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 55
    • 56
    • 19 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    67
    1115
    43776
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Youtube Video

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagkirk last edited by

        Ωραίο το Tcross!!

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • C
          criuser last edited by

          Σιγά μην αντιγράψουμε τευτονικές αηδίες...😊

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • fanis75
            fanis75 moderator @vagkirk last edited by

            @vagkirk said in Citroen e-C3 2024:

            Ωραίο το Tcross!!

            Πράγματι, μοιάζει πολύ αλλά στο πολύ πιο άσχημο...κακή αντιγραφή! Το προηγούμενο ήταν τουλάχιστον με χαρακτήρα και γλυκούλικο. Αυτό απλά ειναι κακάχημο, δεν βλέπεται!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              criuser last edited by

              Ζουλιάρηδες με τα τρόλει....😊

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @criuser last edited by

                @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                Ζουλιάρηδες με τα τρόλει....😊

                Θυμίζω τα τρόλεϊ είναι ηλεκτρικά...άρα το σε τριο είναι πιο κοντά σε τρόλεϊ από τα υβρίδια....να ξέρουμε τι λέμε!! Και εαν είσαι και κάποιας ηλικίας (π.χ. ο πατέρας μου), τρόλεϊ παλλιά λέγανε όσα είχαν αυτόματο κιβώτιο.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lap last edited by

                  Θα βγει και έκδοση fastback. θα μεγαλώσει ο χωρος αποσκευών και μάλλον και ο χωρος στα πίσω καθίσματα.

                  Κουλακι μυρίζομαι.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    https://www.motorbeam.com/citroen-c3x-crossover-sedan-spotted/

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • antonakis
                      antonakis last edited by

                      Ωδή στην έλλειψη χώρου για τα κεφάλια των πίσω θα είναι αυτό.

                      Moments before detonation...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Λες;;;;
                        Το c4 x πως ειναι σε αυτόν τον τομέα;

                        Πάντως η ιδέα του sedanοειδη suv εμένα με βρίσκει σύμφωνο

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Δεν είναι για την Ευρώπη το C3x. Μόνο Ινδία και Λατινική Αμερική.
                          Εκεί θέλουν σεντάν. Εδώ σουβ.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • antonakis
                            antonakis @lap last edited by antonakis

                            @lap said in Citroen e-C3 2024:

                            Πάντως η ιδέα του sedanοειδη suv εμένα με βρίσκει σύμφωνο

                            Τα κουπεδοειδή/σεντανοειδή SUV (όπως και τα αντίστοιχα station) χάνουν ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα τους. Τον χώρο (αποσκευών και για τα κεφάλια των πίσω) λόγω κεκλιμένης οροφής.

                            Βοηθούν στο μάτι, αλλά μέχρι εκεί.

                            Moments before detonation...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Λοιπόν, ο νέος κινητήρας 1,2 thp από άποψη κατανάλωσης κάνει θαύματα. Λες οι Γάλλοι επιτελους να τους βγήκε και μετά τους beta testers πελάτες τους, να έφτιαξαν έναν καλο κινητήρα όπως τότε με τους TU;

                              Να το έχουμε υπόψιν για το μικρό c3

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser @lap last edited by

                                @lap said in Citroen e-C3 2024:

                                Λοιπόν, ο νέος κινητήρας 1,2 thp από άποψη κατανάλωσης κάνει θαύματα. Λες οι Γάλλοι επιτελους να τους βγήκε και μετά τους beta testers πελάτες τους, να έφτιαξαν έναν καλο κινητήρα όπως τότε με τους TU;

                                Να το έχουμε υπόψιν για το μικρό c3

                                Κοίταξε ο 1.2 είναι καλός κινητήρας, αλλά ήθελε στοργή και προδέρμ.

                                Εδώ όμως έχουμε το θέμα ότι οι ιδιώτες τα κρατάμε τα αυτοκίνητα μας για χρόνια και έτσι όποιος ψάχνει αμάξι μέχρι 5 χρόνια, οι επιλογές κατά 80-90 % είναι είτε εισαγωγής, είτε πρώην λήζινγκ. Συχνά και τα εισαγωγής είναι πρώην λήζινγκ.

                                Εκεί λοιπόν αφ΄ ενός ούτε η στοργή, ούτε το προδέρμ, είναι σίγουρο, ούτε βέβαια το πόσα χλμ έχει κάνει το αμάξι. Και βέβαια για τα ελληνικά η εγγύηση ήταν μόλις 2 χρόνια, ή δεν ξέρουμε τι άλλες συμφωνίες είχε το λήζινγκ με την εισαγωγική.

                                Ετσι έχουμε περιπτώσεις που τα αυτοκίνητα παρουσιάζουν σε "λίγα" χλμ πρόβλημα με τα λάδια.

                                Εχω μία περίπτωση φίλου γιού φίλου μου, που του παρουσίασε το πρόβλημα στα 55000 χλμ. Προφανώς νομίζει ότι έχει 55000 χλμ. γιατί αφού τα αμάξια δεν περνάνε ΚΤΕΟ πριν την 4ετία, που λήγει και το λήζινγκ, τα όποια χλμ δεν είναι βέβαια, ενώ δεν περνάνε και από το επίσημο δίκτυο για σέρβις.

                                Αλλος προχτές στο ΦΒ ανέβασε ένα κινητήρα που ήταν διαλυμένος και αυτός με 115000 χλμ που βέβαια είναι λίγα.

                                Επειδή ο φίλος μου είχε πρόσφατα θέμα με ένα μεγάλο τζίπ που το πήρε από ιδιώτη με 140000 χλμ που το είχε πάρει από εισαγωγής με 100000 χλμ, τελικά μετά από ψάξιμο λόγω βαριών βλαβών, βρέθηκε ότι το αμάξι είχε κοντά στα 500000 χλμ.

                                Ισως θα έπρεπε η αγορά να ξεκαθαρίσει και κάποια πράγματα, αλλά βλέπετε η δυσκολία των χρημάτων των ιδιωτών, σε συνδυασμό με την δυνατότητα χρηματοδότησης που δίνουν οι έμποροι, επιτρέπει αυτό το μπάχαλο.

                                Προσωπικά μόνο μία φορά έχω πάρει μτχ πριν 35 χρόνια και βέβαια με δούλεψαν κανονικά.

                                Αλλά τότε δεν υπήρχαν και δυνατότητες.

                                Τώρα μτχ 1 έτους είναι και το σημερινό αμάξι, αλλά από το επίσημο δίκτυο και με 5ετή εγγύηση 100000 χλμ.
                                Το πλήρωσα όμως αφού το αγόρασα μόλις 1000 ευρώ λιγότερα από όσα το πήρε ο Πήλιου καινούργιο.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Είδα τεστ με το νέο κινητήρα στο jeep avenger και στα 120 χλμ/ωρα έλεγε κάτι 5,5 λίτρα/100 χλμ.

                                  Δηλαδή με σκατα αεροδυναμική έγραφε καταναλώσεις υβριδικών και 0,5-0,8 λίτρα παραπάνω από diesel.

                                  Μιλαμε για τον απλό με χειροκίνητο σασμάν.

                                  Εντυπωσιακό.

                                  Εάν το Citroen έχει παρόμοια αεροδυναμική αλλά και καμία 100-150 κιλά λιγότερα ως πιο απλοϊκό αυτοκινητο, τότε θα μιλαμε για εντυπωσιακά νούμερα.

                                  Στο 308 με καλή αεροδυναμική στα 140 χλμ/ωρα με 130 αλογα έγραφε κάπου στα 6,5λ
                                  Δηλαδή σχεδόν σαν ντιζελ

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • antonakis
                                    antonakis last edited by antonakis

                                    Πόσο κοστίζει σε αστέρια crash test η απουσία συστημάτων ασφαλείας.

                                    Η αλλιώς η Citroen στα χνάρια της Maruti.

                                    https://www.rushlane.com/citroen-ec3-scores-0-safety-rating-in-global-ncap-bodyshell-stable-12490913.html

                                    Προφανώς και το σασί είναι ανθεκτικό.

                                    the absence of features like Electronic Stability Control (ESC), Advanced Driver Assistance Systems (ADAS), ISOFIX, Side Airbags, and Knee Airbags undermined the overall safety rating. Additionally, the lack of side head protection made side pole impact testing impossible.

                                    Moments before detonation...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Έτσι βγήκε στην Ινδία αφού εκεί οι προδιαγραφές είναι αλλιώς. Έπρεπε και να κρατήσει μια τιμή κάπου στα 7000 ευρώ σαν ισοτιμία.

                                      Αλλά από φέτος θα γίνουν 6 οι αερόσακοι και κάποια άλλα και θα ανέβει σε αστέρια.

                                      Όμως σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία και το ευρωπαϊκό μοντέλο δεν θα στοχεύει στα 5 αστέρια γιατί αυτό απαιτεί πολλά ηλεκτρονικά που σύμφωνα με τις μελέτες της αγοράς οι αγοραστές δεν είναι διατεθειμένοι να τα πληρώσουν.

                                      Προφανώς λοιπόν ένα C3 η ένα Πάντα θα είναι φτηνότερο από ένα Ύψιλον η Άλφα και κάπου θα υπάρχουν και διαφορές.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Και έρχεται η Suzuki και στα δίνει όλα από την βασική έκδοση, και έχει και δασμούς και made in japan

                                        Άρα το c3 πρέπει να ναι φθηνότερο του swift ή άντε λόγω turbo στα ιδια

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tsimisde last edited by

                                          Η απάντηση δίνεται στο εξής άρθρο και πραγματικά δυσκολεύομαι να το πιστέψω αν όντως ισχύει. Ίσως αυτή η τιμή υποδηλώνει ότι θα υπάρχουν ελλείψεις στον εξοπλισμό βέβαια, με τέτοια χρήματα, τούρμπο και ειδικά υβριδικό, δύσκολα βρίσκει κάποιος. Μέχρι βέβαια να έρθει στην Ελλάδα, έχουμε μέλλον και ίσως το γέλιο γίνει δάκρυ....

                                          https://autogreeknews.gr/nea/nea-montela/neo-venzinokinito-citroen-c3-me-timi-san-se-paramythi?fbclid=IwAR2GqJIBt7hGrz39F7eV0JeSX8qHntMxCyOtTmx3l4DXqBrGB5hOrPf0lIg

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Σας το είχα γράψει οι τιμές θα πέφτουν σταδιακά όσο τα κόστη του λοκ ντάουν στην παραγωγή τα έχουν πλέον αποσβέσει σε μεγάλο βαθμό και η αγοραστική δύναμη των αγοραστών πέφτει. Θα επέλθει μια νέα ισορροπία με χαμηλότερες τιμές μεν ίσως λίγο πιο υψηλές από πριν, δε!

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 19 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr