-
-
Ωραίο το Tcross!!
-
Σιγά μην αντιγράψουμε τευτονικές αηδίες...
-
@vagkirk said in Citroen e-C3 2024:
Ωραίο το Tcross!!
Πράγματι, μοιάζει πολύ αλλά στο πολύ πιο άσχημο...κακή αντιγραφή! Το προηγούμενο ήταν τουλάχιστον με χαρακτήρα και γλυκούλικο. Αυτό απλά ειναι κακάχημο, δεν βλέπεται!
-
Ζουλιάρηδες με τα τρόλει....
-
@criuser said in Citroen e-C3 2024:
Ζουλιάρηδες με τα τρόλει....
Θυμίζω τα τρόλεϊ είναι ηλεκτρικά...άρα το σε τριο είναι πιο κοντά σε τρόλεϊ από τα υβρίδια....να ξέρουμε τι λέμε!! Και εαν είσαι και κάποιας ηλικίας (π.χ. ο πατέρας μου), τρόλεϊ παλλιά λέγανε όσα είχαν αυτόματο κιβώτιο.
-
Θα βγει και έκδοση fastback. θα μεγαλώσει ο χωρος αποσκευών και μάλλον και ο χωρος στα πίσω καθίσματα.
Κουλακι μυρίζομαι.
-
-
Ωδή στην έλλειψη χώρου για τα κεφάλια των πίσω θα είναι αυτό.
-
Λες;;;;
Το c4 x πως ειναι σε αυτόν τον τομέα;Πάντως η ιδέα του sedanοειδη suv εμένα με βρίσκει σύμφωνο
-
Δεν είναι για την Ευρώπη το C3x. Μόνο Ινδία και Λατινική Αμερική.
Εκεί θέλουν σεντάν. Εδώ σουβ. -
@lap said in Citroen e-C3 2024:
Πάντως η ιδέα του sedanοειδη suv εμένα με βρίσκει σύμφωνο
Τα κουπεδοειδή/σεντανοειδή SUV (όπως και τα αντίστοιχα station) χάνουν ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα τους. Τον χώρο (αποσκευών και για τα κεφάλια των πίσω) λόγω κεκλιμένης οροφής.
Βοηθούν στο μάτι, αλλά μέχρι εκεί.
-
Λοιπόν, ο νέος κινητήρας 1,2 thp από άποψη κατανάλωσης κάνει θαύματα. Λες οι Γάλλοι επιτελους να τους βγήκε και μετά τους beta testers πελάτες τους, να έφτιαξαν έναν καλο κινητήρα όπως τότε με τους TU;
Να το έχουμε υπόψιν για το μικρό c3
-
@lap said in Citroen e-C3 2024:
Λοιπόν, ο νέος κινητήρας 1,2 thp από άποψη κατανάλωσης κάνει θαύματα. Λες οι Γάλλοι επιτελους να τους βγήκε και μετά τους beta testers πελάτες τους, να έφτιαξαν έναν καλο κινητήρα όπως τότε με τους TU;
Να το έχουμε υπόψιν για το μικρό c3
Κοίταξε ο 1.2 είναι καλός κινητήρας, αλλά ήθελε στοργή και προδέρμ.
Εδώ όμως έχουμε το θέμα ότι οι ιδιώτες τα κρατάμε τα αυτοκίνητα μας για χρόνια και έτσι όποιος ψάχνει αμάξι μέχρι 5 χρόνια, οι επιλογές κατά 80-90 % είναι είτε εισαγωγής, είτε πρώην λήζινγκ. Συχνά και τα εισαγωγής είναι πρώην λήζινγκ.
Εκεί λοιπόν αφ΄ ενός ούτε η στοργή, ούτε το προδέρμ, είναι σίγουρο, ούτε βέβαια το πόσα χλμ έχει κάνει το αμάξι. Και βέβαια για τα ελληνικά η εγγύηση ήταν μόλις 2 χρόνια, ή δεν ξέρουμε τι άλλες συμφωνίες είχε το λήζινγκ με την εισαγωγική.
Ετσι έχουμε περιπτώσεις που τα αυτοκίνητα παρουσιάζουν σε "λίγα" χλμ πρόβλημα με τα λάδια.
Εχω μία περίπτωση φίλου γιού φίλου μου, που του παρουσίασε το πρόβλημα στα 55000 χλμ. Προφανώς νομίζει ότι έχει 55000 χλμ. γιατί αφού τα αμάξια δεν περνάνε ΚΤΕΟ πριν την 4ετία, που λήγει και το λήζινγκ, τα όποια χλμ δεν είναι βέβαια, ενώ δεν περνάνε και από το επίσημο δίκτυο για σέρβις.
Αλλος προχτές στο ΦΒ ανέβασε ένα κινητήρα που ήταν διαλυμένος και αυτός με 115000 χλμ που βέβαια είναι λίγα.
Επειδή ο φίλος μου είχε πρόσφατα θέμα με ένα μεγάλο τζίπ που το πήρε από ιδιώτη με 140000 χλμ που το είχε πάρει από εισαγωγής με 100000 χλμ, τελικά μετά από ψάξιμο λόγω βαριών βλαβών, βρέθηκε ότι το αμάξι είχε κοντά στα 500000 χλμ.
Ισως θα έπρεπε η αγορά να ξεκαθαρίσει και κάποια πράγματα, αλλά βλέπετε η δυσκολία των χρημάτων των ιδιωτών, σε συνδυασμό με την δυνατότητα χρηματοδότησης που δίνουν οι έμποροι, επιτρέπει αυτό το μπάχαλο.
Προσωπικά μόνο μία φορά έχω πάρει μτχ πριν 35 χρόνια και βέβαια με δούλεψαν κανονικά.
Αλλά τότε δεν υπήρχαν και δυνατότητες.
Τώρα μτχ 1 έτους είναι και το σημερινό αμάξι, αλλά από το επίσημο δίκτυο και με 5ετή εγγύηση 100000 χλμ.
Το πλήρωσα όμως αφού το αγόρασα μόλις 1000 ευρώ λιγότερα από όσα το πήρε ο Πήλιου καινούργιο. -
Είδα τεστ με το νέο κινητήρα στο jeep avenger και στα 120 χλμ/ωρα έλεγε κάτι 5,5 λίτρα/100 χλμ.
Δηλαδή με σκατα αεροδυναμική έγραφε καταναλώσεις υβριδικών και 0,5-0,8 λίτρα παραπάνω από diesel.
Μιλαμε για τον απλό με χειροκίνητο σασμάν.
Εντυπωσιακό.
Εάν το Citroen έχει παρόμοια αεροδυναμική αλλά και καμία 100-150 κιλά λιγότερα ως πιο απλοϊκό αυτοκινητο, τότε θα μιλαμε για εντυπωσιακά νούμερα.
Στο 308 με καλή αεροδυναμική στα 140 χλμ/ωρα με 130 αλογα έγραφε κάπου στα 6,5λ
Δηλαδή σχεδόν σαν ντιζελ -
Πόσο κοστίζει σε αστέρια crash test η απουσία συστημάτων ασφαλείας.
Η αλλιώς η Citroen στα χνάρια της Maruti.
Προφανώς και το σασί είναι ανθεκτικό.
the absence of features like Electronic Stability Control (ESC), Advanced Driver Assistance Systems (ADAS), ISOFIX, Side Airbags, and Knee Airbags undermined the overall safety rating. Additionally, the lack of side head protection made side pole impact testing impossible.
-
Έτσι βγήκε στην Ινδία αφού εκεί οι προδιαγραφές είναι αλλιώς. Έπρεπε και να κρατήσει μια τιμή κάπου στα 7000 ευρώ σαν ισοτιμία.
Αλλά από φέτος θα γίνουν 6 οι αερόσακοι και κάποια άλλα και θα ανέβει σε αστέρια.
Όμως σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία και το ευρωπαϊκό μοντέλο δεν θα στοχεύει στα 5 αστέρια γιατί αυτό απαιτεί πολλά ηλεκτρονικά που σύμφωνα με τις μελέτες της αγοράς οι αγοραστές δεν είναι διατεθειμένοι να τα πληρώσουν.
Προφανώς λοιπόν ένα C3 η ένα Πάντα θα είναι φτηνότερο από ένα Ύψιλον η Άλφα και κάπου θα υπάρχουν και διαφορές.
-
Και έρχεται η Suzuki και στα δίνει όλα από την βασική έκδοση, και έχει και δασμούς και made in japan
Άρα το c3 πρέπει να ναι φθηνότερο του swift ή άντε λόγω turbo στα ιδια
-
Η απάντηση δίνεται στο εξής άρθρο και πραγματικά δυσκολεύομαι να το πιστέψω αν όντως ισχύει. Ίσως αυτή η τιμή υποδηλώνει ότι θα υπάρχουν ελλείψεις στον εξοπλισμό βέβαια, με τέτοια χρήματα, τούρμπο και ειδικά υβριδικό, δύσκολα βρίσκει κάποιος. Μέχρι βέβαια να έρθει στην Ελλάδα, έχουμε μέλλον και ίσως το γέλιο γίνει δάκρυ....
-
Σας το είχα γράψει οι τιμές θα πέφτουν σταδιακά όσο τα κόστη του λοκ ντάουν στην παραγωγή τα έχουν πλέον αποσβέσει σε μεγάλο βαθμό και η αγοραστική δύναμη των αγοραστών πέφτει. Θα επέλθει μια νέα ισορροπία με χαμηλότερες τιμές μεν ίσως λίγο πιο υψηλές από πριν, δε!
Citroen e-C3 2024