-
Χαίρετε.
Ας εχουν υποψιν οι κατοχοι φορντ μοντελων φιεστα (fiesta) και φοκους (focus) τα οποια εχουν ως ιμάντα χρονισμού τον εμβαπτισμένο μεσα στο λιπαντικο (λαδι) μεσα στην μηχανη, οτι ανα δεκαετια ή 240000 χλμ (150000 μιλια) συνιστάται αλλαγη.
Ειναι μια πολλη κοστοβορα και απαιτητικη αλλαγη.
-
Ο 1.2 thp θέλει νωρίτερα κι από τη σύσταση του κατασκευαστή γιατί φεύγουν κομμάτια του ιμάντα και φράζουν τις διόδους του λαδιού
-
@thodoris91 said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Ο 1.2 thp θέλει νωρίτερα κι από τη σύσταση του κατασκευαστή γιατί φεύγουν κομμάτια του ιμάντα και φράζουν τις διόδους του λαδιού
1.2 thp Ποιο ειναι τουτο;
Η αναρτηση αφορα τον χιλιαρι εκομπουστ μκ7 φιεστα και μκ3 φοκους.
-
Ο @thodoris91 λέει για άλλο αστέρι της μηχανολογίας...
-
@gol said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Χαίρετε.
Ας εχουν υποψιν οι κατοχοι φορντ μοντελων φιεστα (fiesta) και φοκους (focus) τα οποια εχουν ως ιμάντα χρονισμού τον εμβαπτισμένο μεσα στο λιπαντικο (λαδι) μεσα στην μηχανη, οτι ανα δεκαετια ή 240000 χλμ (150000 μιλια) συνιστάται αλλαγη.
Ειναι μια πολλη κοστοβορα και απαιτητικη αλλαγη.
σωστα τα λες, ετσι είναι. Ο κινητηρας αυτος ειχε αυτο το θέμα, αργότερα η Ford νομιζω αλλαξε τον ιμάντα με καδένα στους ecoboost.
Στην stellantis ο 1,2 ενώ σε απόδοση είναι πολυ καλός, εχει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα γιατι είναι σχεδιασμένος όπως ο προηγούμενος ecoboost της Ford που αναφέρεσαι (ιμαντας εμβαπτισμένος σε λάδι). Μηχανολογικά δεν είναι μεγάλο πρόβλημα και με απλή λύση αλλά δυστηχώς οπως πολύ σωστα αναφέρεις είναι πολύ μεγαλο το κόστος γιατι πρέπει να ανοίξει ο κινητήρας με αποτέλεσμα πολύ ακριβα εργατικά......
-
@gol said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
@thodoris91 said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Ο 1.2 thp θέλει νωρίτερα κι από τη σύσταση του κατασκευαστή γιατί φεύγουν κομμάτια του ιμάντα και φράζουν τις διόδους του λαδιού
1.2 thp Ποιο ειναι τουτο;
Η αναρτηση αφορα τον χιλιαρι εκομπουστ μκ7 φιεστα και μκ3 φοκους.
αναφερεται στον κινητηρα του group stellantis που θελει ακομα νωριτερα αλλαγη. Η stellantis ακόμα και σημερα νομίζω ότι ετσι δινει τον κινητήρα εν αντιθέση με την ford που αλλάξε μετα απο μία χρονια από ιμάντα σε καδένα στον ecoboost
-
Και η στελαντις αλλαξε και τον δινει με καδενα πλεον
-
@alexandros-k said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Και η στελαντις αλλαξε και τον δινει με καδενα πλεον
προβληματικη καδενα ομως ως γνωστον....
αχαχαχα
...γαλλοι απατεωνες.... -
@gatoz said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
@alexandros-k said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Και η στελαντις αλλαξε και τον δινει με καδενα πλεον
προβληματικη καδενα ομως ως γνωστον....
αχαχαχα
...γαλλοι απατεωνες....Δεν εχω ακουσει κατι για την καδενα του 1,2
-
@alexandros-k said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
@gatoz said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
@alexandros-k said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Και η στελαντις αλλαξε και τον δινει με καδενα πλεον
προβληματικη καδενα ομως ως γνωστον....
αχαχαχα
...γαλλοι απατεωνες....Δεν εχω ακουσει κατι για την καδενα του 1,2
-
@gatoz said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
@alexandros-k said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
@gatoz said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
@alexandros-k said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Και η στελαντις αλλαξε και τον δινει με καδενα πλεον
προβληματικη καδενα ομως ως γνωστον....
αχαχαχα
...γαλλοι απατεωνες....Δεν εχω ακουσει κατι για την καδενα του 1,2
Αυτο λεει για τον ιμαντα , που ειπαμε ηδη οτι ειχε θεματα.Δεν λεει για καδενα
-
@cirus said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
stellantis ο 1,2
Εγινε με καδενα το φοκους μκ4. Ωστοσο η πρωτη εκδοση μκ4 ειχε προβλημα με τον κυλινδρο αφου απενεργοποιητω υποτιθεται για λιγοτερους ρυπους και καταναλωση, αλλα παθαινε βλαβη. Στη δευτερη εκδοση μκ4 δεν απενεργοποιητω ο κυλινδρος.
-
@alexandros-k said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
@gatoz said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
@alexandros-k said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
@gatoz said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
@alexandros-k said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Και η στελαντις αλλαξε και τον δινει με καδενα πλεον
προβληματικη καδενα ομως ως γνωστον....
αχαχαχα
...γαλλοι απατεωνες....Δεν εχω ακουσει κατι για την καδενα του 1,2
Αυτο λεει για τον ιμαντα , που ειπαμε ηδη οτι ειχε θεματα.Δεν λεει για καδενα
μπορει να εμπλεξα - στο πετρελαιο νομιζω καδενα?
ολα γτπκ -
Το ζητημα ειναι ειτε να φτιαχθει νεο ανθεκτικοτερος ιμαντας ειτε να γινει ανακληση και ανακατασκευη, τουλαχιστον ας παραχθη καποιος νεος ανθεκτικος ιμαντας, οποιος και να ειναι ανθεκτικοτερος και να αντεχει περισσοτερο χρονο και χιλιομετρα-χρηση.
Προσοχη τι λιπαντικο (λαδι) πληρουται η μηχανη, ειναι απαραιτητο το λιπαντικο να ειναι βασει προδιαγραφης ford (μονο), αλλιως φθειρεται - τριβεται και πιθανως καταστρεφεται ο ιμαντας πολυ περισσοτερο και πολυ ταχυτερα.
Παρατηρηση το λιπαντικο (λαδι) οπωσδηποτε γνησιο και οχι απομιμηση, συναντωνται απομιμησεις οι οποιες φαινονται σαν τα γνησια αλλα δεν ειναι, εχουν καποια σημειωτεα χαρακτηριστικα.
-
Μέχρι ποιά χρονιά είχαν οι ecoboost ιμάντα εμβαπτισμένο;
Αφορά μόνο το χιλιάρι ή και το 1.5;
-
@vagkirk said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Μέχρι ποιά χρονιά είχαν οι ecoboost ιμάντα εμβαπτισμένο;
Αφορά μόνο το χιλιάρι ή και το 1.5;
Μκ3 φοκους και μκ7 φιεστα.
Δεν γνωριζω για το μκ8 φιεστα. Πολυ πιθανόν να ειναι αλλιως ο ιμαντας. Το μκ4 φοκους εχει καδενα.
Μεχρι 2018 περιπου.
Τα προτερα φοκους και φιεστα δεν εχουν εμβαπτισμενο ιμαντα. -
Το μκ8 φιεστα, καποια με ιμαντα καποια με καδενα.
-
@vagkirk said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Μέχρι ποιά χρονιά είχαν οι ecoboost ιμάντα εμβαπτισμένο;
Αφορά μόνο το χιλιάρι ή και το 1.5;
Το 1.5 εχει ιμαντα σε αλλα κινητα μερη - τροχαλιες. Αν θελεις ερευνησε το.
-
Καλησπέρα παιδιά. Η κοπέλα μου έχει αγοράσει ένα φιέστα μκ7 του 2014. Είναι με τον 1000άρη (μήπως και 1200 δεν θυμάμαι ρε γαμώτο) κινητήρα 80 άλογα (όχι ecoboost). Ο μηχανικός μας είπε ότι πρέπει να αλλαχθεί γιατί έχει τέτοιο ιμάντα εμβαπτισμένο στη μηχανή και ότι θα κοστίσει πολύ (κοντά στο 1000άρικο) γτ είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία γτ πρέπει να λυθεί όλος ο κινητήρας. Επειδή είδα ότι γράφετε μόνο για ecoboost γνωρίζετε άν μπορώ να το τσεκάρω κάπου αν ισχύει όντως και για τον συγκεκριμένο κινητήρα;
ΥΓ: ο μοναδικός λόγος που έχω δέυτερες σκέψεις ενώ εμπιστεύομαι τον συγκεκριμένο μηχανικό είναι ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μας είχε πεί ότι έχει καδένα το συγκεκριμένο και όχι ιμάντα (έχει περάσει σχεδόν χρόνος απο την αγορά και δεν γνωρίζαμε κάν τότε τί προβλέπεται για την δεκαετία η 240.000χλμ για αλλαγή ιμάντα και πόσο κοστοβόρο είναι. Προφανώς δεν θα ασχοληθώ να τον πάρω να τον κράξω απλά μου κάνει εντύπωση γιατί μας το είχε πεί μόνος του χωρίς να έχουμε γνώση πάνω στο αντικείμενο.
-
@fastmanakos said in Φορντ Ιμάντας χρονισμού:
Καλησπέρα παιδιά. Η κοπέλα μου έχει αγοράσει ένα φιέστα μκ7 του 2014. Είναι με τον 1000άρη (μήπως και 1200 δεν θυμάμαι ρε γαμώτο) κινητήρα 80 άλογα (όχι ecoboost). Ο μηχανικός μας είπε ότι πρέπει να αλλαχθεί γιατί έχει τέτοιο ιμάντα εμβαπτισμένο στη μηχανή και ότι θα κοστίσει πολύ (κοντά στο 1000άρικο) γτ είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία γτ πρέπει να λυθεί όλος ο κινητήρας. Επειδή είδα ότι γράφετε μόνο για ecoboost γνωρίζετε άν μπορώ να το τσεκάρω κάπου αν ισχύει όντως και για τον συγκεκριμένο κινητήρα;
ΥΓ: ο μοναδικός λόγος που έχω δέυτερες σκέψεις ενώ εμπιστεύομαι τον συγκεκριμένο μηχανικό είναι ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μας είχε πεί ότι έχει καδένα το συγκεκριμένο και όχι ιμάντα (έχει περάσει σχεδόν χρόνος απο την αγορά και δεν γνωρίζαμε κάν τότε τί προβλέπεται για την δεκαετία η 240.000χλμ για αλλαγή ιμάντα και πόσο κοστοβόρο είναι. Προφανώς δεν θα ασχοληθώ να τον πάρω να τον κράξω απλά μου κάνει εντύπωση γιατί μας το είχε πεί μόνος του χωρίς να έχουμε γνώση πάνω στο αντικείμενο.
Αν θελεις μαθε πρωτιστως ποιο μοντελο ειναι.
Φορντ Ιμάντας χρονισμού