-
ΔΟΚΙΜΗ
Το Audi Q3 Sportback S line 35 είναι μια μικρή Urus. Ξετρελαίνει στο μάτι και στο στρίψιμο, αλλά γενικώς δείχνει τα χρόνια του έναντι του νεότερου ανταγωνισμού. -
Το Golf κλείνει τα 50 του και το γιορτάζει με νέο μοντέλο.
https://cartalk.gr/neo-volkswagen-golf-aformi-tin-50i-epeteio-tou-montelou/
-
Η Kia ανεβαίνει κι οι Άγγλοι της το αναγνωρίζουν.
https://cartalk.gr/sarotiki-kia-katektise-tessera-vraveia-sto-what-car-2024/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Το Audi Q3 Sportback S line 35 είναι μια μικρή Urus. Ξετρελαίνει στο μάτι και στο στρίψιμο, αλλά γενικώς δείχνει τα χρόνια του έναντι του νεότερου ανταγωνισμού.Πολύ ωραία δοκιμή!
Από τη στιγμή που δοκίμασες τα Τέσλα, αδικείς λίγο τα υπόλοιπα και ειδικά τα πετρέλαια - βενζίνης.
Τα ηλεκτρικά είναι ειδικής χρήσης οχήματα.
Δεν βολεύουν όλους τους χρήστες.Και μια ερώτηση αν κάποιος το γνωρίζει και το έχει υπολογίσει.
Ποιο είναι το κόστος σε ένα ηλεκτρικό αν φορτίζει σε ιδιωτικούς σταθμούς; -
Αν εννοείς φόρτιση στο σπίτι, είναι περίπου στα 0,30€ η kw
-
Η φόρτιση στο σπίτι κοστίζει ανάλογα με την εκάστοτε τιμολόγηση. Σε δημόσιους φορτιστές, ανάλογα και με κάποιες προσφορές που παίζουν κατά καιρούς, υπολογίζεις από 35 ως 62 λεπτά.
-
Πόσο κοστίζει η φόρτιση σε ένα βενζινάδικο με σταθμό για ηλεκτρικά;
-
Δεν είναι σταθερή η τιμή.
Εξαρτάται από τον πάροχο του φορτιστή, αλλά και από το ειδος της φόρτισης(ac/DC) που θα επιλέξει ο κάτοχος.
Στους φορτιστές της Tesla , παίζει ρόλο και η ώρα που θα γίνει η φόρτιση.
Υπάρχει τιμοκατάλογος για τις χρεώσεις ανά 24ωρο. -
Μια και το συζητάμε ας το γράψω εδώ. Είναι και φαν της ηλεκτροκίνησης ο Δημήτρης..
Νεο ζευγαράκι πήγε ταξιδάκι στας Βρετανικάς νήσους...
Δεν είχαν πρόβλημα με το δεξιοτίμονο, αλλά βρήκαν μία πολύ καλή προσφορά για ενοικίαση Τέσλα...
Είδαν λοιπόν τι σημαίνει ηλεκτρικό αμάξι σε μία προηγμένη χώρα.
Σημαίνει πολλά ηλεκτρικά, οπότε λιγοστεύουν οι ελεύθεροι φορτιστές στα βενζινο-ηλεκτράδικα, σημαίνει 2-4 ώρες αναμονή για να αδειάσει θέση και να φορτίσεις και τα 50άρικα να φεύγουν γρήγορα...
Είπαν τον ντίζελ ντιζελάκι τα παιδιά, με όλη την ταλαιπωρία και το μεγάλο κόστος...
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Είδαν λοιπόν τι σημαίνει ηλεκτρικό αμάξι σε μία προηγμένη χώρα.
Αμ δε!! Δεν είναι προηγμένη χώρα αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση η Αγγλία, οπότε άκυρο το επιχείρημα. Προηγμένη χώρα στα ηλεκτρικά ειναι η Νορβηγία, η Δανία, η Ολλανδία (που σοτ κέντρο επιτρέπονται μόνο τέτοια) κλπ.
Τα ηλεκτρικά ειναι το μέλλον....ξέρω δεν σαρέσει μέχρι να βγάλει κάνα σοβαρό η Στέλλα (και όσο εχει και ντήζελ)....μόλις κάνεις τις σχετικές ανακοινώσεις στους μετόχους, θα αλλάξεις και εσύ επιχειρήματα!
-
Χοντρικά, πιστεύω αν έχει κάποιος στο μυαλό του τα 0.30€ για το σπίτι και 0.55€ σε δημόσιο φορτιστή, κάπου εκεί είναι, λιγάκι φθηνότερα ίσως, ακριβότερα όχι.
(Καλό είναι στους υπολογισμούς να μην βάζουμε υπεραισιόδοξα σενάρια. Με τις παραπάνω τιμές και την ονομαστική χωρητικότητα της μπαταρίας, θα είναι ο υπολογισμός κοντά στο πραγματικό μέσο κόστος ανά φόρτιση σε βάθος χρόνου, αν δεν μεγαλώσει πολύ η διακύμανση χρέωσης του ρεύματος)
-
@fanis75 said in CarTalk.gr:
@criuser said in CarTalk.gr:
Είδαν λοιπόν τι σημαίνει ηλεκτρικό αμάξι σε μία προηγμένη χώρα.
Αμ δε!! Δεν είναι προηγμένη χώρα αναφορικά με την ηλεκτροκίνηση η Αγγλία, οπότε άκυρο το επιχείρημα. Προηγμένη χώρα στα ηλεκτρικά ειναι η Νορβηγία, η Δανία, η Ολλανδία (που σοτ κέντρο επιτρέπονται μόνο τέτοια) κλπ.
Τα ηλεκτρικά ειναι το μέλλον....ξέρω δεν σαρέσει μέχρι να βγάλει κάνα σοβαρό η Στέλλα (και όσο εχει και ντήζελ)....μόλις κάνεις τις σχετικές ανακοινώσεις στους μετόχους, θα αλλάξεις και εσύ επιχειρήματα!
Εγώ δεν έχω πάει ούτε να τα δω από κοντά όχι να τα οδηγήσω κιόλας...
Αλλη δουλειά δεν είχαμε να βάλουμε στο κεφάλι μας και το αν φόρτισε πόσο φόρτισε κλπ.
Είπαμε για αυτοκίνητο πόλης και μόνο και με τελική τιμή μετά την επιδότηση που θα έχει το 1 πρώτο νούμερο...
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Εγώ δεν έχω πάει ούτε να τα δω από κοντά όχι να τα οδηγήσω κιόλας...
Αλλη δουλειά δεν είχαμε να βάλουμε στο κεφάλι μας και το αν φόρτισε πόσο φόρτισε κλπ.
Είπαμε για αυτοκίνητο πόλης και μόνο και με τελική τιμή μετά την επιδότηση που θα έχει το 1 πρώτο νούμερο...
Για αυτό τα γράφεις αυτά! Δεν είναι τυχχαίο που όποιος οδήγησε Τέσλα άλλαξε γνώμη αμέσως και οι περισσότεροι το παράγγειλαν κιόλας. Και φίλος μου με Mini Cooper S JCW μόλις το οδήγησε έπαθε πλάκα και το πήρε επιτόπου!
Σιγά την δουλειά που ειναι η φόρτιση. Το βάζεις σπίτι και δουλειά και είσια κομπλέ.
-
Από Μίνι κούπερ με το κοπάνημα που έτρωγε τόσα χρόνια, μπορεί όντως να προβεί σε απέλπιδες ενέργειες...
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Μια και το συζητάμε ας το γράψω εδώ. Είναι και φαν της ηλεκτροκίνησης ο Δημήτρης..
Νεο ζευγαράκι πήγε ταξιδάκι στας Βρετανικάς νήσους...
Δεν είχαν πρόβλημα με το δεξιοτίμονο, αλλά βρήκαν μία πολύ καλή προσφορά για ενοικίαση Τέσλα...
Είδαν λοιπόν τι σημαίνει ηλεκτρικό αμάξι σε μία προηγμένη χώρα.
Σημαίνει πολλά ηλεκτρικά, οπότε λιγοστεύουν οι ελεύθεροι φορτιστές στα βενζινο-ηλεκτράδικα, σημαίνει 2-4 ώρες αναμονή για να αδειάσει θέση και να φορτίσεις και τα 50άρικα να φεύγουν γρήγορα...
Είπαν τον ντίζελ ντιζελάκι τα παιδιά, με όλη την ταλαιπωρία και το μεγάλο κόστος...
αν ειχε συμβει κατι τετοιο, θα το το εγραφε το newsauto καθε μερα για μια εβδομαδα
Περα απο την πλακα, να περιμενεις κανα 10' ναι το εχω ακουσει, αλλα για 2-4 ωρες, οχι. Ασε που στα τεσλα βλεπεις στους superchargers ποσα stalls υπαρχουν διαθεσιμα και, αν ειναι κατειλημμενα ολα, περιπου τον χρονο που χρειαζεται να περιμενεις.
Υποθετω οτι ειχαν παει σε κανεναν σαπιο 50αρη, μονό ή στην καλυτερη διπλό. Ισως, και ακομα χειροτερα, να ειχαν παει σε κανεναν 22αρη AC οπου ειχε παρατησει καποιος το αυτοκινητο του με τις ωρες να φορτιζει (λογικο, αφου εκει χρειαζεται οντως ωρες). Μαλλον αυτο το σεναριο (του 22αρη) επαιξε.
Οπως παντα λεμε οταν ακουμε τετοιες ιστοριες, επρεπε οι ανθρωποι να ειχαν ενημερωθει καλυτερα. -
@criuser said in CarTalk.gr:
Από Μίνι κούπερ με το κοπάνημα που έτρωγε τόσα χρόνια, μπορεί όντως να προβεί σε απέλπιδες ενέργειες...
Μπα κανένα κοπάνημα, έχεις μεινει πολύ πίσω....δεν έχεις οδηγήσει τα καινούργια. Ακόμα και το δίκο μου δεν κοπάναγε ιδιαίτερα, αλλά το JCW το νέο ειναι υπερ-άνετο.
-
Μα λέω ότι οι υπερφορτιστές της Τέσλα ήταν λίγοι και έτσι πήγαιναν σε κοινούς.
Στον χρόνο που λέω, είναι και ο χρόνος αναμονής αφού ήταν κατειλημμένο.
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Μα λέω ότι οι υπερφορτιστές της Τέσλα ήταν λίγοι και έτσι πήγαιναν σε κοινούς.
Στον χρόνο που λέω, είναι και ο χρόνος αναμονής αφού ήταν κατειλημμένο.
Για αυτό λέω, λάθος χώρα...η Αγγλία ειναι σαν εμάς στα ηλεκτρικά, οπότε δεν είναι παράδειγμα "αναπτυγμένης χώρας στην ηλεκτροκίνηση", για αυτό και είχαν όλα αυτά τα προβλήματα.
-
Η Αγγλία έχει πολύ πυκνό δίκτυο φορτιστών, καμία σχέση με εμάς. Όμως παντού, ακόμα και Νορβηγία, υπάρχουν προβλήματα. Μην τα ωραιοποιείτε όλα.
-
@criuser said in CarTalk.gr:
Μα λέω ότι οι υπερφορτιστές της Τέσλα ήταν λίγοι και έτσι πήγαιναν σε κοινούς.
Στον χρόνο που λέω, είναι και ο χρόνος αναμονής αφού ήταν κατειλημμένο.
παλι λεω οτι δεν εκαναν σωστο προγραμματισμο επειδη δεν ειχαν σωστη ενημερωση. Βλεπω τον χαρτη της αγγλιας και εν εξαιρεσεις την πολυ βορεια σκωτια, εχει αρκετους superchargers. Επρεπε να φορτιζαν μεταξυ των στασεων τους για διαμονη και να εφταναν με αρκετη μπαταρια ωστε να πανε στον επομενο φορτιστη πανω στην εθνικη οδο.
Θα υποθεσω, οτι δεν το εκαναν αυτο και περιμεναν να φορτισουν καπου κοντα στο ξενοδοχειο τους. Θα υποθεσω επισης οτι οι "κοινοι" φορτιστες που αναφερεις ηταν 22αρηδες AC.
CarTalk.gr