-
Κάνε μια σύγκριση με έναν καλό diesel κινητήρα. Ανέλυσε την αίσθηση κατά την οδήγηση.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Διάβασα ότι το highland πήρε αναβάθμιση στα φώτα και έγιναν matrix.
Ξέρει κανείς αν θα πάρει και το απερχόμενο μοντέλο την ίδια αναβάθμιση;Είμαι στην 2023.44.30.9 (ημερομηνία αναβάθμιση 23/01/24) και δεν έχω δει προς ώρας matrix
Ομοίως.
-
@lap said in TESLA FORUM:
Κάνε μια σύγκριση με έναν καλό diesel κινητήρα. Ανέλυσε την αίσθηση κατά την οδήγηση.
Τι σύγκριση να κάνεις;
Φταρνιζεσαι και διακτινιζεσαι.
Που μπορείς να βρεις τέτοιο μοτέρ; -
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Διάβασα ότι το highland πήρε αναβάθμιση στα φώτα και έγιναν matrix.
Ξέρει κανείς αν θα πάρει και το απερχόμενο μοντέλο την ίδια αναβάθμιση;εχει ανακοινωθει το update που θα τα δινει (οπως εγραψε ενας φιλος πιο πανω), αλλα απο οτι φαινεται δεν εχει κυκλοφορησει. Ουτε στο youtube εχω δει κανεναν να τα τεσταρει, οποτε περιμενουμε.
Και δυστυχως οχι, δεν εχει ανακοινωθει τι θα γινει με τα υπαρχοντα αυτοκινητα (τα προηγουμενα 3αρια, τα Υ, τα S και τα X) που εχουν μεν φωτιστικα led, αλλα δεν εχουν τα καινουρια led που εχουν τα highland.
Διαβαζω διαφορα πραγματα στο reddit, που εχουν λογικη, αλλα πρακτικα θα περιμενουμε και θα δουμε τι θα μας στειλει ο πατερουλης ηλον. -
Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς. -
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς.παιζει να εχει γινει αυτη η συζητηση αλλες 10 φορες. Δεν θα καταληξουμε καπου. Δεν σου αρεσει/δεν σε βολευει, δεν αγοραζεις.
-
@lap said in TESLA FORUM:
Κάνε μια σύγκριση με έναν καλό diesel κινητήρα. Ανέλυσε την αίσθηση κατά την οδήγηση.
δεν μπορεις να συγκρινεις ! ειναι τοσο αμεση η αποκριση που δεν μπορω να την συγκρινω με κατι αλλο σε θερμικο ( προφανως δεν εχω οδηγησει φερραρι ή αλλο σουπερ καρ).
Πρακτικα , οσο και αν ακουστει γραφικο αυτο, ενιωθα λες και ημουν καβάλα σε άλογο που μια έτρεχε και με κολαγε πισω και μετα του τραβαγα τα γκεμια , αφηνα το γκαζι , γιατι δεν εχω συνηθίσει σε αυτες τις επιταχύνσεις! ειχα κανονικό ιλιγγο στα πρωτα χλμ!
Και ειναι οτι η επιταχυνση ερχεται ακοπα αθορυβα , δεν ακους κατι που να σε προετοιμάζει για την επιταχυνση που θα εχεις , (μουγκρισμα τουρμπο, θορυβος κινητήρα)...
Φυσικα ειναι αμαξι που θέλει εξοικειωσει και όχι απειρο οδηγο οπώς καθε γρηγορο αμαξι.
Χαιδευεις το γκαζι ,ετσι και το σανιδώσεις θα περάσεις απεναντι.... -
@dettol said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς.παιζει να εχει γινει αυτη η συζητηση αλλες 10 φορες. Δεν θα καταληξουμε καπου. Δεν σου αρεσει/δεν σε βολευει, δεν αγοραζεις.
Εχει γινει οντως αλλα οταν διαβαζεις καποια σχολια οτι δεν μπορω να σκεφτω αλλο αυτοκινητο να αγορασεις με αυτα τα σπεκς κλπ κλπ...χτυπαει.
Κανει ο καθενας τις επιλογες του...ναι, αλλα να να θεωρει οτι εκανε την καλυτερη επιλόγη σε σχεση με αλλους με ξεπερναει. Για τον εαυτο του μπορει ναι και καλα εκανε. Μαγκια του...
Ειπαμε δεν κανουμε ολοι την ιδια χρηση. -
-
@lap said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
χτυπαει
Που;
Ειναι σαν το παιχνιδι στο σχολειο...?
-
Πέρα από το σκορ.
Τι χτυπάει;;;
Σου λέει ένας αγοραστής πως πάει στο εξοχικό του που είναι 200 χλμ μακριά. Το όριο ταχύτητας είναι 130χλμ/ώρα.
Που χτυπάει λοιπόν να μην αγοράσει το πιο vfm αυτοκίνητο, ιδιαίτερα το model 3 fl;
-
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Κάνε μια σύγκριση με έναν καλό diesel κινητήρα. Ανέλυσε την αίσθηση κατά την οδήγηση.
δεν μπορεις να συγκρινεις ! ειναι τοσο αμεση η αποκριση που δεν μπορω να την συγκρινω με κατι αλλο σε θερμικο ( προφανως δεν εχω οδηγησει φερραρι ή αλλο σουπερ καρ).
Πρακτικα , οσο και αν ακουστει γραφικο αυτο, ενιωθα λες και ημουν καβάλα σε άλογο που μια έτρεχε και με κολαγε πισω και μετα του τραβαγα τα γκεμια , αφηνα το γκαζι , γιατι δεν εχω συνηθίσει σε αυτες τις επιταχύνσεις!
Και ειναι οτι η επιταχυνση ερχεται ακοπα αθορυβα , δεν ακους κατι που να σε προετοιμάζει για την επιταχυνση που θα εχεις , (μουγκρισμα τουρμπο, θορυβος κινητήρα)...
Φυσικα ειναι αμαξι που θέλει εξοικιωσει και όχι απειρο οδηγο οπώς καθε γρηγορο αμαξι.
Χαιδευεις το γκαζι ,ετσι και το σανιδώσεις θα περάσεις απεναντι....Ακριβώς αυτό.
Κάθεσαι σε ένα ήσυχο περιβάλλον και δεν έχεις τα ερεθίσματα που θα σε προετοιμάσει για το τι μπορεί να συμβεί.
Να φανταστείς ότι το προηγούμενο μηχανάκι μου είχε 200αλογα ρόδα και όσο να ναι ξέρω από βίαιες επιταχύνσεις, ε με δαυτο έχω "τρομάξει". -
σαν εμπειρια χρησης κατα την οδηγηση προφανως το ηλεκτρικο αμαξι είναι αλλου και δεν συγκρινεται με τα θερμικά.
Το θεμα ειναι οτι η εμπειρια χρησης ολοκληρώνεται με την ευκολια φορτισης, την γρηγοράδα του γεμισματος, το να μπορεις να πας μια εκδρομη στην εξοχη χωρις αγχος αν θα βρεις να φορτίσεις.Προφανως αλλαζει ο προγραμματισμος σου. Δεν φορτώνεις την βαλιτσα σου και πας στα ζαγοροχώρια με ηλεκτρικο!
πρεπει να βρεις που θα φορτίσεις , να κλείσεις κατάλυμα που να εχει πχ φορτιστή κλπ...
και προφανώς με 0.62 ευρω την kwh δεν κάνεις οικονομια σε σχεση με ντιζελ ούτε καν με βενζινη... -
@lap said in TESLA FORUM:
Πέρα από το σκορ.
Τι χτυπάει;;;
Σου λέει ένας αγοραστής πως πάει στο εξοχικό του που είναι 200 χλμ μακριά. Το όριο ταχύτητας είναι 130χλμ/ώρα.
Που χτυπάει λοιπόν να μην αγοράσει το πιο vfm αυτοκίνητο, ιδιαίτερα το model 3 fl?
Γι αυτο τον σκοπο ναι σιγουρα ειναι vfm.
Αλλα η κουβεντα ειναι γενικη και οχι ειδικη.
Δεν μιλαμε case by case.
Μιλαμε γενικα για το αυτοκινητο και την χρηση του απο οικογενειακο μεχρι ο,τι αλλο φανταστει κανεις. -
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Πέρα από το σκορ.
Τι χτυπάει;;;
Σου λέει ένας αγοραστής πως πάει στο εξοχικό του που είναι 200 χλμ μακριά. Το όριο ταχύτητας είναι 130χλμ/ώρα.
Που χτυπάει λοιπόν να μην αγοράσει το πιο vfm αυτοκίνητο, ιδιαίτερα το model 3 fl?
Γι αυτο τον σκοπο ναι σιγουρα ειναι vfm.
Αλλα η κουβεντα ειναι γενικη και οχι ειδικη.
Δεν μιλαμε case by case.
Μιλαμε γενικα για το αυτοκινητο και την χρηση του απο οικογενειακο μεχρι ο,τι αλλο φανταστει κανεις.Μα αν επιλέξεις ένα άλλο δεν θα έχεις την δύναμη επιτάχυνσης, την ποιότητα κύλισης και το κόστος μετακίνησης.
Άρα οτιδήποτε και αν αγοράσεις πρέπει να το εξετάσεις ως case study
-
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
Να εχεις 300-400-500 αλογα και να τρεμεις να το πατησεις μην καψεις καμια κιλοβατωρα παραπανω δηλαδη. Να το εχω και να ταξιδευω με 110 για να βγαλω 200-250χλμ με ασφαλεια και χωρις αγχος γιατι ακομα οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.
Να πεις σε μερικα χρονια να εχουμε παντου φορτιστες οπως τα βενζιναδικα και να εχω λυσει αυτο το θεμα ναι.
Τωρα πετυχαινεις κανεναν στον δρομο (ειδικα ΕΟ) παει με 110-120 αριστερη και αν του παιξεις φωτα επιταχυνει λιγακι (εχουμε και τοσα αλογατα τι μας παιζετε φωτα?) και σε 30 δευτερολεπτα εισαι ακομα πισω του και αναγκαζεται να μπει δεξια γιατι δεν ''μπορει'' να παει πανω απο 120...Αλλα ξερω...γιατι να παει καποιος πανω απο 120...?
Δεν τρεχουμε και στο Λε Μανς.παιζει να εχει γινει αυτη η συζητηση αλλες 10 φορες. Δεν θα καταληξουμε καπου. Δεν σου αρεσει/δεν σε βολευει, δεν αγοραζεις.
Εχει γινει οντως αλλα οταν διαβαζεις καποια σχολια οτι δεν μπορω να σκεφτω αλλο αυτοκινητο να αγορασεις με αυτα τα σπεκς κλπ κλπ...χτυπαει.
Κανει ο καθενας τις επιλογες του...ναι, αλλα να να θεωρει οτι εκανε την καλυτερη επιλόγη σε σχεση με αλλους με ξεπερναει. Για τον εαυτο του μπορει ναι και καλα εκανε. Μαγκια του...
Ειπαμε δεν κανουμε ολοι την ιδια χρηση.εγραψα κατι πολυ συγκεκριμενο. Δεν ειπα "δεν μπορω να σκεφτω αλλο αυτοκινητο να αγορασεις με αυτα τα σπεκς", αλλα αναφερθηκα σε value proposition αλλων εταιρειων/μοντελων. Προφανως ο καθενας αγοραζει οτι γουσταρει αισθητικα ή οτι καλυπτει καλυτερα τις αναγκες του. Θεωρω ομως οτι αν πας σε εναν πωλητη τογιοτα και τον ρωτησεις "γιατι να παρω το rav4 και οι το model y;" θα δυσκολευτει να δωσει πραγματικη απαντηση και αν βρει θα ειναι χαρακτηριστικα αφαιρετικα (δεν ειναι ηλεκτρικο, δεν χρειαζεται να το φορτισεις, δεν ειναι τοχσο μεγαλο).
Μπηκα στο τριπακι να εξηγησω, διοτι δεν ηθελα να υπαρξει ουτε η παραμικρη υποννοια οτι θεωρω οτι τα τεσλα ειναι η καλυτερη επιλογη και οποιος δεν επιλεγει τεσλα ειναι βλακας ή οτιδηποτε αλλο μειωτικο.
-
@lap said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Πέρα από το σκορ.
Τι χτυπάει;;;
Σου λέει ένας αγοραστής πως πάει στο εξοχικό του που είναι 200 χλμ μακριά. Το όριο ταχύτητας είναι 130χλμ/ώρα.
Που χτυπάει λοιπόν να μην αγοράσει το πιο vfm αυτοκίνητο, ιδιαίτερα το model 3 fl?
Γι αυτο τον σκοπο ναι σιγουρα ειναι vfm.
Αλλα η κουβεντα ειναι γενικη και οχι ειδικη.
Δεν μιλαμε case by case.
Μιλαμε γενικα για το αυτοκινητο και την χρηση του απο οικογενειακο μεχρι ο,τι αλλο φανταστει κανεις.Μα αν επιλέξεις ένα άλλο δεν θα έχεις την δύναμη επιτάχυνσης, την ποιότητα κύλισης και το κόστος μετακίνησης.
Άρα οτιδήποτε και αν αγοράσεις πρέπει να το εξετάσεις ως case study
Τι να την κανεις την δυναμη οταν δεν την χρησιμοποιεις περιπου ποτε?
Ποιοτητα κυλισης υποκειμενικο μεν αλλα το δεχομαι δε. Οπως και σε πολλα αλλα αυτοκινητα θα βρεις αντιστοιχη. Στο θεμα του οικονομικου ειπαμε αναλογως την χρηση. -
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Πέρα από το σκορ.
Τι χτυπάει;;;
Σου λέει ένας αγοραστής πως πάει στο εξοχικό του που είναι 200 χλμ μακριά. Το όριο ταχύτητας είναι 130χλμ/ώρα.
Που χτυπάει λοιπόν να μην αγοράσει το πιο vfm αυτοκίνητο, ιδιαίτερα το model 3 fl?
Γι αυτο τον σκοπο ναι σιγουρα ειναι vfm.
Αλλα η κουβεντα ειναι γενικη και οχι ειδικη.
Δεν μιλαμε case by case.
Μιλαμε γενικα για το αυτοκινητο και την χρηση του απο οικογενειακο μεχρι ο,τι αλλο φανταστει κανεις.μα δεν υπαρχει κανενα προιον σε καμμια κατηγορια που να ειναι "το καλυτερο". Ολα κρινονται case by case.
Τεσπα, εγω σταματαω εδω γιατι για αλλη μια φορα δεν θα βγει κατι απο την κουβεντα τετοιου τυπου.
Πηγαινε ομως καποια στιγμη και κανε td ενα οποιοδηποτε ηλεκτρικο αμαξι που να μην ειναι ψοφιμι και ελα να τα ξανα πουμε. Μην πας σε κανενα e208, πηγαινε τουλαχιστον σε κανενα vag. -
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
@chrisk6 said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Πέρα από το σκορ.
Τι χτυπάει;;;
Σου λέει ένας αγοραστής πως πάει στο εξοχικό του που είναι 200 χλμ μακριά. Το όριο ταχύτητας είναι 130χλμ/ώρα.
Που χτυπάει λοιπόν να μην αγοράσει το πιο vfm αυτοκίνητο, ιδιαίτερα το model 3 fl?
Γι αυτο τον σκοπο ναι σιγουρα ειναι vfm.
Αλλα η κουβεντα ειναι γενικη και οχι ειδικη.
Δεν μιλαμε case by case.
Μιλαμε γενικα για το αυτοκινητο και την χρηση του απο οικογενειακο μεχρι ο,τι αλλο φανταστει κανεις.Μα αν επιλέξεις ένα άλλο δεν θα έχεις την δύναμη επιτάχυνσης, την ποιότητα κύλισης και το κόστος μετακίνησης.
Άρα οτιδήποτε και αν αγοράσεις πρέπει να το εξετάσεις ως case study
Τι να την κανεις την δυναμη οταν δεν την χρησιμοποιεις περιπου ποτε?
Ποιοτητα κυλισης υποκειμενικο μεν αλλα το δεχομαι δε. Οπως και σε πολλα αλλα αυτοκινητα θα βρεις αντιστοιχη. Στο θεμα του οικονομικου ειπαμε αναλογως την χρηση.Εάν το δούμε τελείως τυπικά, την επιτάχυνση την χρησιμοποιείς καθημερινά και παντού. Η ταχύτητα ταξιδιού άνω του 130χλμ/ώρα είναι παράνομο
-
@tkin73 said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Κάνε μια σύγκριση με έναν καλό diesel κινητήρα. Ανέλυσε την αίσθηση κατά την οδήγηση.
δεν μπορεις να συγκρινεις ! ειναι τοσο αμεση η αποκριση που δεν μπορω να την συγκρινω με κατι αλλο σε θερμικο ( προφανως δεν εχω οδηγησει φερραρι ή αλλο σουπερ καρ).
Πρακτικα , οσο και αν ακουστει γραφικο αυτο, ενιωθα λες και ημουν καβάλα σε άλογο που μια έτρεχε και με κολαγε πισω και μετα του τραβαγα τα γκεμια , αφηνα το γκαζι , γιατι δεν εχω συνηθίσει σε αυτες τις επιταχύνσεις! ειχα κανονικό ιλιγγο στα πρωτα χλμ!
Και ειναι οτι η επιταχυνση ερχεται ακοπα αθορυβα , δεν ακους κατι που να σε προετοιμάζει για την επιταχυνση που θα εχεις , (μουγκρισμα τουρμπο, θορυβος κινητήρα)...
Φυσικα ειναι αμαξι που θέλει εξοικειωσει και όχι απειρο οδηγο οπώς καθε γρηγορο αμαξι.
Χαιδευεις το γκαζι ,ετσι και το σανιδώσεις θα περάσεις απεναντι....Όσοι έχουμε υβριδικά κάνουμε την καλλίτερη εκπαίδευση.
Στις "ημέρες Audi" πήρα ενα ηλεκτρικό τους και όταν τελειώσαμε ο συνοδός μου έδωσε συγχαρητήρια για την στρωτή οδήγηση.
Όλοι τα πάταγαν τέρμα, παίζει να ήμουν ο μόνος που το οδήγησε σαν άνθρωποςΕίναι εκπληκτική η αίσθηση γιατί δεν υπάρχει καμμία καθυστέρηση απο την στιγμή που αγγίζεις το γκάζι μεχρι να επιταχύνεις .
Ακαριαία η απόκριση ουτε τουρμπίνες να σπουλάρουν περιμένεις ουτε τα αυτόματα σασμάν να αποφασίσουν ποια ταχύτητα να βάλουν...
TESLA FORUM