-
ΤΙ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
Ένα ηλεκτρικό που γεμίζει αμόλυβδη στο βενζινάδικο σε τρία λεπτά. Ναι, υπάρχει κι είναι εξαιρετικό. -
Είναι κατόρθωμα να γεμίζει το ρεζερβουάρ σε τρία;
-
Τι άλλο να ζητήσεις από ένα ηλεκτρικό SUV; Το Jeep Wagoneer S υπόσχεται καταιγιστικές επιδόσεις στην άσφαλτο με 600 ίππους, αγριάδα εκτός δρόμου, ποιότητα, πολυτέλεια και σχεδόν 650 km αυτονομίας.
https://cartalk.gr/650-chiliometra-600-ippoi-gia-ilektriko-jeep-wagoneer/
-
ΔΟΚΙΜΗ
Η Nissan υποσχέθηκε ότι θα φτιάξει ένα ηλεκτρικό που θα φουλάρει βενζίνη. Και το έκανε! -
Ωραίο άρθρο. Χορταστικό.
Εξαιρετικό τo nissan.
-
Πολύ καλό το άρθρο όπως πάντα, καλύπτει ότι θέλεις να μάθεις. Στον ανταγωνισμό πλέον μπαίνει και το Ford Kuga FHEV όπου τον φόρο πολυτελείας ενδέχεται να τον ψιλοβγάζεις από την καλύτερη οικονομία καυσίμου αλλά μένει να το δούμε αυτό.
-
Πολύ καλό άρθρο.
Στο θέμα της κατανάλωσης έχω πετύχει και κάτω από 3lt/100 -πάντα αστικά-,αλλά συνολικά συμφωνώ με το άρθρο. Συνολικά περίπου 0,5-1lt πάνω (δε νομίζω πως ξεπερνά το 1 σε ίδιες συνθήκες οδήγησης) από τη 2λιτρη CC.Στα υπόλοιπα νομίζω πως τα περιέγραψες όπως τα έχω ζήσει κι εγώ.
-
@jamesd said in CarTalk.gr:
Πολύ καλό το άρθρο όπως πάντα, καλύπτει ότι θέλεις να μάθεις. Στον ανταγωνισμό πλέον μπαίνει και το Ford Kuga FHEV όπου τον φόρο πολυτελείας ενδέχεται να τον ψιλοβγάζεις από την καλύτερη οικονομία καυσίμου αλλά μένει να το δούμε αυτό.
Δυστυχώς δε θα το δοκιμάσω, γιατί η Ford δεν κάνει μικτή ασφάλιση.
-
@panormus772 said in CarTalk.gr:
Πολύ καλό άρθρο.
Στο θέμα της κατανάλωσης έχω πετύχει και κάτω από 3lt/100 -πάντα αστικά-,αλλά συνολικά συμφωνώ με το άρθρο. Συνολικά περίπου 0,5-1lt πάνω (δε νομίζω πως ξεπερνά το 1 σε ίδιες συνθήκες οδήγησης) από τη 2λιτρη CC.Στα υπόλοιπα νομίζω πως τα περιέγραψες όπως τα έχω ζήσει κι εγώ.
Σε ευχαριστώ πολύ γιατρέ μου. Η αλήθεια είναι πως στο θέμα της κατανάλωσης, μόνο μία συγκριτική δοκιμή με τα δύο αυτοκίνητα παρόντα σε ταυτόχρονη διαδρομή, μπορεί να οδηγήσει σε απόλυτα ακριβή νούμερα.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Η Nissan υποσχέθηκε ότι θα φτιάξει ένα ηλεκτρικό που θα φουλάρει βενζίνη. Και το έκανε!Καταπληκτικό review!
Κατάλαβα πως λειτουργεί και τι είναι αυτή η υλοποίηση e-power για πρώτη φορά, λες και το έχω οδηγήσει νιώθω!
Πολύ καλή ροή του γραπτού λόγου με ουσία σε κάθε πρόταση δεν αφήνει το παραμικρό σχεδόν αναπάντητο και διαβάζεται νεράκι.
Συγχαρητήρια!
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
ΔΟΚΙΜΗ
Η Nissan υποσχέθηκε ότι θα φτιάξει ένα ηλεκτρικό που θα φουλάρει βενζίνη. Και το έκανε!Ωραίο άρθρο.Μπραβο!
Το πιο αρνητικό του αυτοκινήτου, από το άρθρο, μάλλον είναι τα συστήματα ασφαλείας
Ιδίως το ξαφνικό κόψιμο του φρένου με αγχωσε χωρίς να το έχω οδηγήσει.. -
Όχι, δεν είναι σωστό να μείνει αυτή η εικόνα. Στο ταξίδι είναι απίστευτα βοηθητικά, απλά πρέπει να έχεις το νου σου. Με ένα Tesla χαλαρώνεις περισσότερο.
Τα αρνητικά είναι η κατανάλωση (μικρό το κακό) κι η τιμή αγοράς. Κι αν επιλέξεις τις 19άρες, το κοπάνημα του ημιάκαμπτου.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Όχι, δεν είναι σωστό να μείνει αυτή η εικόνα. Στο ταξίδι είναι απίστευτα βοηθητικά, απλά πρέπει να έχεις το νου σου. Με ένα Tesla χαλαρώνεις περισσότερο.
Τα αρνητικά είναι η κατανάλωση (μικρό το κακό) κι η τιμή αγοράς. Κι αν επιλέξεις τις 19άρες, το κοπάνημα του ημιάκαμπτου.
Suv τετοιας τιμης και 300+ αλογων συνολικα και ειναι με ημιακαμπτο?
Απιστευτο. -
Μην αθροίζεις την ισχύ της ΜΕΚ και του ηλεκτροκινητήρα. Η ΜΕΚ λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια.
-
Νέο Ford Kuga, με τούρμπο 1.5 με 150 ίππους, 2.5 full hybrid με 180 και 183 ίππους στο τετρακίνητο, αλλά και PHEV 2.5 με 243 ίππους.
https://cartalk.gr/neo-ford-kuga-tora-kai-full-yvridiko-apo-33-799-51-442/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
Μην αθροίζεις την ισχύ της ΜΕΚ και του ηλεκτροκινητήρα. Η ΜΕΚ λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια.
190 αλογα λοιπον και 40+κ κοστος αγορας. Και παλι ο ημιακαμπτος ειναι αδικαιολογητος.
-
Όταν λες 190 άλογα δεν είναι απλά άλογα.
Άλλο τα 190 μιας bmw με ένα μοτέρ της κακιάς ώρας πριν 15- 20 ετη
Και άλλο ένα εργοστάσιο σαν αυτό με τόσο υψηλή τεχνολογία. Έχει κόστος κατασκευής.
Τα σημερινά 40Κ είναι 30Κ πριν 15 έτη λόγω πληθωρισμού.
-
@lap said in CarTalk.gr:
Όταν λες 190 άλογα δεν είναι απλά άλογα.
Άλλο τα 190 μιας bmw με ένα μοτέρ της κακιάς ώρας πριν 15- 20 ετη
Και άλλο ένα εργοστάσιο σαν αυτό με τόσο υψηλή τεχνολογία. Έχει κόστος κατασκευής.
Τα σημερινά 40Κ είναι 30Κ πριν 15 έτη λόγω πληθωρισμού.
Ενας λογος παραπανω που αν τα 190 ατιθασα αλογα του nissan ειναι πιο καλοζωισμενα απ'τα ψοφια της bmw 15ετιας (γελαει ο κοσμος) θα επρεπε ο Ιαπωνας να'χει πολλαπλων συνδεσμων.
Πριν 15χρονια παντως αμαξι ακομα και 30κ ευρω με ημιακαμπτο δεν υπηρχε. Τα κοροιδα ειναι φαινομενο των τελευταιων λιγων ετων βλεπεις. -
Πριν 15χρονια μια bmw suv ήταν υποδεέστερη σε κάθε τομέα από ενα σύγχρονο nissan qq e power. Ούτε σε έναν τομέα δεν ήταν καλύτερη μια X1 από ένα σημερινό qq
Το κόστος σε χρήση καυσίμου για να βγάλει αυτά τα 190 άλογα συγκριτικά με το σημερινό qq είναι έως και 3 φορές περισσότερο. Οπότε ναι τα 30 Κ του qq e power αποπληθωρισμενα είναι πολύ καλή τιμή συγκριτικά με το τι προσέφερε τότε η bmw.
-
τωρα η αληθεια ειναι 40κ για κιουκιου ειναι ολιγον απο αυνανια... οπως και για ψψ
αμα θες σε σχιστοματη πιγιοτητα, ε, πας σε ματσουντα και χοντατα αλλα ειναι για κτελ
CarTalk.gr