-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Εντωμεταξυ προσέξτε κάτι.....όποιος έχει φωτοβολταϊκά μπορεί να το χρησιμοποιήσει ως οικιακή μπαταρία!.
Δεν ξέρω όμως μέχρι τι ένταση μπορεί να δώσει πίσω στο σπίτι.
V2L, V2H και V2G ειναι διαφορετικα πραγματα.
Εσυ αναφερεσαι στο V2H, που φαινεται να μην το υποστηριζει το mg -
Και αυτό με την 77 άρα μπαταρία;
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Και αυτό με την 77 άρα μπαταρία;
απο οτι καταλαβαινω, καμμια απο τις εκδοσεις του αυτοκινητου δεν υποστηριζει V2H.
Απο τα γνωστα μοντελα, μονο το ioniq 5, kia ev6 και το leaf το υποστηριζουν. -
https://zecar.com/resources/which-electric-cars-have-bidirectional-charging#Cupra Born - V2H, V2G
Το leaf και το cupra στην κατηγορία αυτή μπορούν να το προσφέρουν
Το cupra μου αρέσει πάρα πολύ.
-
Πόσο κοστίζει μια 77 άρα μπαταρία σπιτιού;
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Πόσο κοστίζει μια 77 άρα μπαταρία σπιτιού;
πολλα! Δεν ξερω καν αν υπαρχει τοσο μεγαλη μπαταρια για οικιακη χρηση.
-
Δηλαδή για εσένα με 10 kwh σύστημα θα ήταν τέλειο.
Διότι σίγουρα από άνοιξη ως τον Οκτώβριο θα παράγεις 60+ kw/ημερα
Με το ζόρι θα πρέπει να το πατάς κάθε ημέρα για να αδειάζει..... Ωρε που πάμε!!!!
Και το air-condition στο σπίτι στο φουλ και όλα τα φώτα ανοιχτά κυρ Στέφανε
Το σπίτι του απολυμαντικού ένα απλό καθημερινό απόγευμα μετα από μια μέρα λιακάδας.
-
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@johnny-0 said in MG (SAIC) forum:
α. εξαιρετικο αυτοκινητο. Η φτηνη εκδοση ειναι πολυ καλη επιλογη για οποιον θελει αυτοκινητο πολης, ενω η αμεσως επομενη (με την 64αρα μπαταρια) ΑΝΕΤΑ μπορει να ειναι το ενα και μοναδικο αυτοκινητο μιας οικογενειας.
β. εχει βελτιωθει ΠΟΛΥ το καναλι αυτο και μπραβο στον ανθρωπο που το τρεχει.
Μου άρεσε σε αυτό το βίντεο που διευκρινίστηκε ότι τελικά δεν απουσιάζει η ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας λόγω έλλειψης αισθητήρα, αλλά λόγω λογισμικού. Και πλέον η ένδειξη υπάρχει και στο MG4 και στο ZS με αναβάθμιση λογισμικού.
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Δηλαδή για εσένα με 10 kwh σύστημα θα ήταν τέλειο.
Διότι σίγουρα από άνοιξη ως τον Οκτώβριο θα παράγεις 60+ kw/ημερα
Με το ζόρι θα πρέπει να το πατάς κάθε ημέρα για να αδειάζει..... Ωρε που πάμε!!!!
Και το air-condition στο σπίτι στο φουλ και όλα τα φώτα ανοιχτά κυρ Στέφανε
Το σπίτι του απολυμαντικού ένα απλό καθημερινό απόγευμα μετα από μια μέρα λιακάδας.
τετοια κολπα v2h παιζουν πολυ στην αυστραλια, επειδη εχουν πολλη ηλιοφανεια και περιοχες απομακρυσμενες που πασχουν απο διακοπες ηλεκτροδοτησης.
-
Όταν έχεις κατανάλωση 17-18 kwh στα 110 και 32 στα 130 οι αυτόνομες είναι της πλάκας.
Ακόμα δλδ και με την μεγάλη 77αρα μπαταρία μόλις που φτάνεις Λαμία από Αθήνα.
Με ταχύτητα ΚΤΕΛ θα φτάσεις με το στανιο μέχρι Κατερίνη.
Και εκεί κάνεις τον σταυρό σου να μην φορτιζουν άλλη και να φορτίσεις σε 1 ώρα για να φτάσεις Θεσσαλονίκη...
Επίσης στο σπίτι με απλή σουκο πρακτικά δεν φορτιζεις ποτέ... -
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
Επίσης στο σπίτι με απλή σουκο πρακτικά δεν φορτιζεις ποτέ...
Θες ταχυφορτιστη με κόστος 2Κ. Έχει και με 1Κ αλλά βάζω τα πάντα μέσα και τριφασικό κτλ
Σε 4-5 ώρες φουλαρεις.
Γενικά όμως καθημερινά θα καταναλώνεις 20-30kwh. Σε μέση χρήση
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Έχω την αίσθηση η έκδοση με τις 77 kwh με πίσω κίνηση είναι η καλύτερη έκδοση.
Και πάτημα σε στροφές όπως ένα καλό πισωκινητο και 450-470χκμ πραγματική μέση αυτονομία ακόμα και τον χειμώνα και 240 άλογα!
Αυτές οι αυτονομιες είναι αν πας με 110σύμφωνα με το βίντεο που ανέβασα.
Αν πας με 130 βγάζει μόνο 250 χλμ η 77αρα. -
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
@lap said in MG (SAIC) forum:
Έχω την αίσθηση η έκδοση με τις 77 kwh με πίσω κίνηση είναι η καλύτερη έκδοση.
Και πάτημα σε στροφές όπως ένα καλό πισωκινητο και 450-470χκμ πραγματική μέση αυτονομία ακόμα και τον χειμώνα και 240 άλογα!
Αυτές οι αυτονομιες είναι αν πας με 110σύμφωνα με το βίντεο που ανέβασα.
Αν πας με 130 βγάζει μόνο 250 χλμ η 77αρα.Εάν κανείς καθημερινά 200 χλμ σε αυτοκινητόδρομο δεν κάνει.
Εσύ κάνεις καθημερινά 200 χλμ σε αυτοκινητόδρομο; πόσοι οδηγοί γύρω μας κάνουν πάνω από 200 χλμ σε αυτοκινητόδρομο την ημέρα;
Διότι σε μικτή οδήγηση η 64αρα το χειμώνα σύμφωνα με τη δοκιμή πιο πάνω βγάζει 420 χλμ. Πες 350 διότι πρακτικά δεν θα κινείσαι με 5% φόρτιση
-
Δεν κάνω καθημερινά αλλά δεν δίνω και +30Κ και όταν θα κάνω ταξίδια να ψάχνω για αμάξι...
-
Οκ, δεν αντιλέγω. Αλλά σε ένα αυτοκίνητο μετρά το συνολικό κόστος χρήσης όχι μονάχα κτήσης. Αυτό πρέπει να υπολογίσεις. Δεν το αγοράζεις ως έργο τέχνης αλλά ως εργαλείο.
Γενικά όμως εφόσον έχεις αυτοκίνητο θερμικό, κράτα το για ταξίδια μέχρι να δούμε πως θα εξελιχθεί η τεχνολογία και παρέ ενα ηλεκτρικό για να κινείσαι στα όρια του νομού καθημερινά.
Εσύ αν θυμάμαι σωστά περνάς από την πόλη. Εκεί πραγματικά η κατανάλωση είναι αστεία. Θα το φορτίζεις μια φορά ανά δύο ημέρες και αν
-
Περα απο τους υπολογισμους των καταναλωσεων που κανετε για το MG (προφανως δεν ειναι Tesla) το συμπερασμα που προκυπτει ειναι ο τι οι αγαπητοι σχιστοματηδες εχουν κανει αλματα και η αποβαση στην Ευρωπαϊκή Αγορα θα κανει να νιωσουν αβολα πολυ πωποι Managers σε παραδοσιακες αυτοκινητοβιομηχανιες...
Ποιοτητα πλεον εχουν
Εξαιρετικο value / money εχουν
Εγγυηση μεγαλη δινουν...
Αντιπροσωπείες πλεον ...Και το βασικο διορθωνουν πολυ γρηγορα τα λαθη τους....
-
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
Όταν έχεις κατανάλωση 17-18 kwh στα 110 και 32 στα 130 οι αυτόνομες είναι της πλάκας.
Ακόμα δλδ και με την μεγάλη 77αρα μπαταρία μόλις που φτάνεις Λαμία από Αθήνα.
Με ταχύτητα ΚΤΕΛ θα φτάσεις με το στανιο μέχρι Κατερίνη.
Και εκεί κάνεις τον σταυρό σου να μην φορτιζουν άλλη και να φορτίσεις σε 1 ώρα για να φτάσεις Θεσσαλονίκη...
Επίσης στο σπίτι με απλή σουκο πρακτικά δεν φορτιζεις ποτέ...22kwh/100km στα 120km/h. 280km με αυτην την ταχυτητα. Μια χαρα ειναι. Εσυ βρηκες τις 32;
-
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
Όταν έχεις κατανάλωση 17-18 kwh στα 110 και 32 στα 130 οι αυτόνομες είναι της πλάκας.
Ακόμα δλδ και με την μεγάλη 77αρα μπαταρία μόλις που φτάνεις Λαμία από Αθήνα.
Με ταχύτητα ΚΤΕΛ θα φτάσεις με το στανιο μέχρι Κατερίνη.
Και εκεί κάνεις τον σταυρό σου να μην φορτιζουν άλλη και να φορτίσεις σε 1 ώρα για να φτάσεις Θεσσαλονίκη...
Επίσης στο σπίτι με απλή σουκο πρακτικά δεν φορτιζεις ποτέ...22kwh/100km στα 120km/h. 280km με αυτην την ταχυτητα. Μια χαρα ειναι. Εσυ βρηκες τις 32;
32 είπε στα 130. Στα 120 ενώ το έβαλε προσωπικά δεν πρόσεξα να είπε πόσο έκαψε. Αν είπε 22 οκ.
Στα 130 όμως ισχύουν αυτά που έγραψα. -
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@tkin73 said in MG (SAIC) forum:
Όταν έχεις κατανάλωση 17-18 kwh στα 110 και 32 στα 130 οι αυτόνομες είναι της πλάκας.
Ακόμα δλδ και με την μεγάλη 77αρα μπαταρία μόλις που φτάνεις Λαμία από Αθήνα.
Με ταχύτητα ΚΤΕΛ θα φτάσεις με το στανιο μέχρι Κατερίνη.
Και εκεί κάνεις τον σταυρό σου να μην φορτιζουν άλλη και να φορτίσεις σε 1 ώρα για να φτάσεις Θεσσαλονίκη...
Επίσης στο σπίτι με απλή σουκο πρακτικά δεν φορτιζεις ποτέ...22kwh/100km στα 120km/h. 280km με αυτην την ταχυτητα. Μια χαρα ειναι. Εσυ βρηκες τις 32;
32 είπε στα 130. Στα 120 ενώ το έβαλε προσωπικά δεν πρόσεξα να είπε πόσο έκαψε. Αν είπε 22 οκ.
Στα 130 όμως ισχύουν αυτά που έγραψα.Ο bjorn το έχει μετρήσει 22 στα 120. Τον εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο από τον έλληνα τυπακο που χορεύει ζεϊμπέκικο
Επίσης, από 120 στα 130 δεν υπάρχει περίπτωση να έχει διαφορά στην κατανάλωση +50%. Άντε το 22 να γίνει 25. -
Ένα Id3 με απλή μπρίζα σούκο παίρνει φόρτιση 10κμ την ώρα. Αν έχεις στο σπίτι δυνατότητα για φόρτιση το αφήνεις κάθε βράδυ και μπορεί να βγάζει 100χμ αυτονομία για την επόμενη ημέρα. Όποτε χρειαστεί το παραπάνω το φορτίζεις κάπου έξω. Για εντός πόλης και στα πέριξ μια χαρά βολεύεσαι έτσι. Προσωπικά κάθε μέρα κάνω από 60 μέχρι 100 χμ το πολύ, την ημέρα. Πόσο σπινιαρίστρα να είναι άραγε το X?
MG (SAIC) forum