Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 208
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 208
    • 1
    • 2
    • 76
    • 77
    • 78
    • 79
    • 80
    • 78 / 80
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    1581
    48804
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manolisp last edited by

      Καλησπέρα είμαι ανάμεσα σε Peugeot 208 allure 1200cc 100Hp βενζίνη του 2023
      Η Toyota hybrid style 1500cc120 ΗP βενζίνη καμία γνώμη?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Τρόλ για να γραφτούν 4 - 5 σελίδες σχόλια...

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • L
          lap last edited by

          Ευτυχώς δεν έγραψαν στο τέλος εκ της διοικήσεως του περιοδικού.

          #mono_vitara

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            antonmone last edited by

            Suzuki vitara all grip

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • V
              vagkirk last edited by

              Ανέβα λίγο ακόμη για Tesla Model 3.
              Πόσο έχουν πάει αυτοί οι κουβάδες που κοιτάς;
              28-30 χιλιάδες;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • babisstinson
                babisstinson last edited by

                Και η χρονιά θα φύγει με καντήλια για την Πεζώ και τα ανταλλακτικά της, στα 23Κ χιλιόμετρα, 5Κ αφότου μου άλλαξαν τα τακάκια που σφύριζαν πριν τις καλοκαιρινές διακοπές στα 18Κ, τα τακάκια ξανασφυρίζουν. Ίσως φταίνε οι δίσκοι, δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Να πω ότι κάνω αγωνιστική οδήγηση; Ούτε καν.

                Εν τω μεταξύ σε 2008 συναδέλφου και φίλου, κι αυτού στα 6500 χιλιόμετρα άρχισαν να σφυρίζουν τα τακάκια. Απίστευτο.

                Ποτέ ξανά, ούτε leasing. Ευτυχώς είναι δωρεάν παροχή της εταιρείας αλλιώς θα τα έκλαιγα.

                2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • alexandros-k
                  alexandros-k @babisstinson last edited by

                  @babisstinson said in Peugeot 208:

                  Και η χρονιά θα φύγει με καντήλια για την Πεζώ και τα ανταλλακτικά της, στα 23Κ χιλιόμετρα, 5Κ αφότου μου άλλαξαν τα τακάκια που σφύριζαν πριν τις καλοκαιρινές διακοπές στα 18Κ, τα τακάκια ξανασφυρίζουν. Ίσως φταίνε οι δίσκοι, δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Να πω ότι κάνω αγωνιστική οδήγηση; Ούτε καν.

                  Εν τω μεταξύ σε 2008 συναδέλφου και φίλου, κι αυτού στα 6500 χιλιόμετρα άρχισαν να σφυρίζουν τα τακάκια. Απίστευτο.

                  Ποτέ ξανά, ούτε leasing. Ευτυχώς είναι δωρεάν παροχή της εταιρείας αλλιώς θα τα έκλαιγα.

                  Κι ολα αυτα επειδη σφυριζουν τα τακακια οταν πατας φρενο . Μαλιστα.....

                  babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • babisstinson
                    babisstinson @alexandros-k last edited by

                    @alexandros-k said in Peugeot 208:

                    @babisstinson said in Peugeot 208:

                    Και η χρονιά θα φύγει με καντήλια για την Πεζώ και τα ανταλλακτικά της, στα 23Κ χιλιόμετρα, 5Κ αφότου μου άλλαξαν τα τακάκια που σφύριζαν πριν τις καλοκαιρινές διακοπές στα 18Κ, τα τακάκια ξανασφυρίζουν. Ίσως φταίνε οι δίσκοι, δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Να πω ότι κάνω αγωνιστική οδήγηση; Ούτε καν.

                    Εν τω μεταξύ σε 2008 συναδέλφου και φίλου, κι αυτού στα 6500 χιλιόμετρα άρχισαν να σφυρίζουν τα τακάκια. Απίστευτο.

                    Ποτέ ξανά, ούτε leasing. Ευτυχώς είναι δωρεάν παροχή της εταιρείας αλλιώς θα τα έκλαιγα.

                    Κι ολα αυτα επειδη σφυριζουν τα τακακια οταν πατας φρενο . Μαλιστα.....

                    Αλέξανδρε θεωρώ απαράδεκτο να σφυρίζουν τακάκια σε καινούριο αυτοκίνητο μη-ειδικής χρήσης στα 6.5, 18 και 23Κ (αλλαγμένα ήδη μια φορά).
                    Έχω αναφέρει ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο ως όχημα για το τι προσφέρει, ειδικά με την κατανάλωση γελάω (πλέον έως και μου κακοφαίνεται αν δω το 5 μπροστά), μάλιστα έχω προτείνει και τι θεωρώ θέλει βελτίωση, σε ανάρτηση και φρένα. Αλλά δεν θα το αγόραζα με τίποτε κρίνοντας από την ποιότητα των ανταλλακτικών που φαίνεται ότι χρησιμοποιούνται. Χωριά αυτά που διαβάζω σε άλλα αυτοκίνητα της εταιρείας.

                    Παρεμπιπτόντως, το βερνίκι στο αμάξι φεύγει και με την σκέψη, αν πετύχεις κανένα χαλικάκι στην εθνική από τον μπροστινό, πιάνει χρώμα. Το έπαθα τώρα που γυρνούσα..

                    2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                    2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                    alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kkostask last edited by

                      Επειδή έχω το 208 από το 2016 - πέρασα και ΚΤΕΟ προχθές στα 153500- θα πρότεινα να μην δίνεις σημασία σε τέτοια πταίσματα. Τα τακάκια που βάζει η μαμά τα τρώει για πλάκα, βάλε aftermarket και θα με θυμηθείς. Άλλωστε το κόστος τους είναι πολύ χαμηλό. Και θα κρατήσουν και πολύ περισσότερο. Με όλο το θάρρος, δώσε σημασία στη μεγάλη εικόνα και όχι σε τέτοια χαζά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @babisstinson last edited by

                        @babisstinson said in Peugeot 208:

                        @alexandros-k said in Peugeot 208:

                        @babisstinson said in Peugeot 208:

                        Και η χρονιά θα φύγει με καντήλια για την Πεζώ και τα ανταλλακτικά της, στα 23Κ χιλιόμετρα, 5Κ αφότου μου άλλαξαν τα τακάκια που σφύριζαν πριν τις καλοκαιρινές διακοπές στα 18Κ, τα τακάκια ξανασφυρίζουν. Ίσως φταίνε οι δίσκοι, δεν ξέρω πως να το εξηγήσω. Να πω ότι κάνω αγωνιστική οδήγηση; Ούτε καν.

                        Εν τω μεταξύ σε 2008 συναδέλφου και φίλου, κι αυτού στα 6500 χιλιόμετρα άρχισαν να σφυρίζουν τα τακάκια. Απίστευτο.

                        Ποτέ ξανά, ούτε leasing. Ευτυχώς είναι δωρεάν παροχή της εταιρείας αλλιώς θα τα έκλαιγα.

                        Κι ολα αυτα επειδη σφυριζουν τα τακακια οταν πατας φρενο . Μαλιστα.....

                        Αλέξανδρε θεωρώ απαράδεκτο να σφυρίζουν τακάκια σε καινούριο αυτοκίνητο μη-ειδικής χρήσης στα 6.5, 18 και 23Κ (αλλαγμένα ήδη μια φορά).
                        Έχω αναφέρει ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο ως όχημα για το τι προσφέρει, ειδικά με την κατανάλωση γελάω (πλέον έως και μου κακοφαίνεται αν δω το 5 μπροστά), μάλιστα έχω προτείνει και τι θεωρώ θέλει βελτίωση, σε ανάρτηση και φρένα. Αλλά δεν θα το αγόραζα με τίποτε κρίνοντας από την ποιότητα των ανταλλακτικών που φαίνεται ότι χρησιμοποιούνται. Χωριά αυτά που διαβάζω σε άλλα αυτοκίνητα της εταιρείας.

                        Παρεμπιπτόντως, το βερνίκι στο αμάξι φεύγει και με την σκέψη, αν πετύχεις κανένα χαλικάκι στην εθνική από τον μπροστινό, πιάνει χρώμα. Το έπαθα τώρα που γυρνούσα..

                        Το σφυριγμα ειναι κατα 99% απο την παστα του τακακιου. Με άλλο ειδος τακακια θα σταματησει. Παντως για μενα ειναι πταισμα
                        Για το βερνικι και το χρωμα το ιδιο λενε πολλοι για ολα τα καινουρια αμαξια. Ειναι πολυ ευαισθητα
                        Μακαρι ολα τα προβληματα του, να ειναι μονο αυτα

                        storm 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • babisstinson
                          babisstinson last edited by

                          Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το θέμα είναι αν σε εταιρικό αυτοκίνητο μπορώ να βάλω ότι τακάκια θέλω. Έχετε κάποια να προτείνετε; Στο BMW ATE είναι τα ΟΕΜ και βάζουμε συνήθως.

                          Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει τίποτε άλλο, μόνο 2-3 φορές που ξαφνικά από το πουθενά γυρνάει η γλώσσα στα γαλλικά, στην μητρική του γλώσσα 😄

                          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                          alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • alexandros-k
                            alexandros-k @babisstinson last edited by alexandros-k

                            @babisstinson said in Peugeot 208:

                            Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το θέμα είναι αν σε εταιρικό αυτοκίνητο μπορώ να βάλω ότι τακάκια θέλω. Έχετε κάποια να προτείνετε; Στο BMW ATE είναι τα ΟΕΜ και βάζουμε συνήθως.

                            Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει τίποτε άλλο, μόνο 2-3 φορές που ξαφνικά από το πουθενά γυρνάει η γλώσσα στα γαλλικά, στην μητρική του γλώσσα 😄

                            Δεν εχω συγκεκριμενα να προτεινω. Textar , Ferodo, Bosch , Brembo , οτι θες βαλε αρκει να ταιριαζουν
                            Αν πρεπει να πηγαινεις μονο σε εξουσιοδοτημενο , ζητα τους να αγορασουν αυτοι καποια after market και να στα βαλουν
                            Μονος σου μπορεις να τα αλλαξεις φυσικα σε καποιο συνεργειο, δεν θα το καταλαβεις κανεις , αλλά θα πληρωσεις απο την τσεπη σου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • storm
                              storm @alexandros-k last edited by

                              Απουσία αμιάντου από τα τακάκια, κατάσταση δίσκων και τρόπος χρήσης αυτοκινήτου και φρένων.

                              Με μερικά καλά και δυνατά φρεναρίσματα θα πάψουν να σφυρίζουν.

                              Κάντε δοκιμή μερικές μέρες με ξερά πατήματα στο φρενάρισμα και όχι με απαλά φρεναρίσματα βάζοντας το πόδι πάνω στο φρένο. Πολλοί θεωρούν ότι πατώντας χαλαρά τα φρένα με σκοπό το ήρεμο και προοδευτικό φρενάρισμα κάνουν καλό στα τακάκια και στους δίσκους. Αυτό δεν ισχύει. Για αυτό πολλά τακάκια επιμένουν και σφυρίζουν ακόμη και μετά από 30 χιλιάδες χιλιόμετρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • C
                                Christosp 0 last edited by

                                Καλησπέρα σε ολους

                                Επειδή ενδιαφέρομαι να αγοράσω 208 1.2 puretech 110 hp του 2019, θα ήθελα από τους κατόχους να μου πουν αν αντιμετώπισαν το προβλημα με τον ιμάντα που είναι μέσα στο δοχείο του λαδιού. Επίσης αν γνωρίζετε αν λύθηκε το πρόβλημα στα επόμενα μοντέλα.
                                Επίσης αν μπορείτε γράψτε πληροφορίες για το αυτοκίνητο γενικά, κόστος σέρβις, συμπεριφορά στο δρόμο, κατανάλωση κλπ.

                                Ευχαριστώ εκ των προτέρω

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  CDim last edited by

                                  Καλησπερα

                                  Εκανα test drive το 208 Hybrid 1.2 έκδοση Allure, οπότε είπα να πω κι εγώ τη γνώμη μου.

                                  Θετικά:

                                  1. Το κιβώτιο μου έκανε πολύ θετική εντύπωση. Οι αλλαγές και στις ταχύτητες αλλά και σε electric mode είναι σχεδόν ανεπαίσθητες. Επίσης, απουσιάζει ο ενοχλητικός ήχος του CVT της Toyota.
                                  2. Το τεχνολογικό πακέτο στην έκδοση αυτή προσφέρει σχεδόν τα πάντα, με μεγάλη, ευκρινή και καλή σε ανταπόκριση οθόνη.
                                  3. Μην έχοντας μεγάλη εμπειρία σε 3κύλινδρους, εξεπλάγην θετικά που δεν ένιωθα κραδασμούς, και ακόμα και σε ταχύτητες 110 km/h που κατάφερα να αναπτύξω, ακουγόταν ελάχιστα.
                                  4. Εξαιρετική κύλιση και πολύ καλή ηχομόνωση του οδοστρώματος.

                                  Αρνητικά:

                                  1. Το κιβώτιο δεν εχει λειτουργία coasting, δηλαδή είναι μόνιμα σε Β mode, κάτι που δεν το συνήθισα πλήρως στο λίγο διάστημα που το οδήγησα.
                                  2. Παρατήρησα οτι από τα 110 χιλιόμετρα μόλις ακουγόταν αεροδυναμικός ήχος από την κολώνα του οδηγού, σε σημείο που με κάνει να πιστεύω οτι στα 130,140 δε θα αντεχεται. Εχει κανείς άλλος τέτοια εμπειρία. Υπάρχει περίπτωση να ήταν ελαττωματικό το μοντέλο που οδήγησα? Θα με ενδιέφερε η άποψη κατόχων του μοντέλου στο πόσο άνετο είναι στον αυτοκινητόδρομο.

                                  Ευχαριστω.

                                  babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • D
                                    djdjdj last edited by

                                    Καλησπέρα σε όλους. Θέλω αν ρωτήσω αν έχει κάποιος θέμα με κατανάλωση λαδιού; Κινητήρας 1.2 με 100ps, 2021 μοντέλο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • babisstinson
                                      babisstinson @CDim last edited by

                                      @cdim said in Peugeot 208:

                                      Καλησπερα

                                      Εκανα test drive το 208 Hybrid 1.2 έκδοση Allure, οπότε είπα να πω κι εγώ τη γνώμη μου.

                                      Θετικά:

                                      1. Το κιβώτιο μου έκανε πολύ θετική εντύπωση. Οι αλλαγές και στις ταχύτητες αλλά και σε electric mode είναι σχεδόν ανεπαίσθητες. Επίσης, απουσιάζει ο ενοχλητικός ήχος του CVT της Toyota.
                                      2. Το τεχνολογικό πακέτο στην έκδοση αυτή προσφέρει σχεδόν τα πάντα, με μεγάλη, ευκρινή και καλή σε ανταπόκριση οθόνη.
                                      3. Μην έχοντας μεγάλη εμπειρία σε 3κύλινδρους, εξεπλάγην θετικά που δεν ένιωθα κραδασμούς, και ακόμα και σε ταχύτητες 110 km/h που κατάφερα να αναπτύξω, ακουγόταν ελάχιστα.
                                      4. Εξαιρετική κύλιση και πολύ καλή ηχομόνωση του οδοστρώματος.

                                      Αρνητικά:

                                      1. Το κιβώτιο δεν εχει λειτουργία coasting, δηλαδή είναι μόνιμα σε Β mode, κάτι που δεν το συνήθισα πλήρως στο λίγο διάστημα που το οδήγησα.
                                      2. Παρατήρησα οτι από τα 110 χιλιόμετρα μόλις ακουγόταν αεροδυναμικός ήχος από την κολώνα του οδηγού, σε σημείο που με κάνει να πιστεύω οτι στα 130,140 δε θα αντεχεται. Εχει κανείς άλλος τέτοια εμπειρία. Υπάρχει περίπτωση να ήταν ελαττωματικό το μοντέλο που οδήγησα? Θα με ενδιέφερε η άποψη κατόχων του μοντέλου στο πόσο άνετο είναι στον αυτοκινητόδρομο.

                                      Ευχαριστω.

                                      Έχοντας κάνει πολλά ταξίδια με 130-150 χλμ/ω, δεν παρατήρησα τόσο εντός θόρυβο. Ίσα ίσα που μου φαινόταν και μια χαρά. Ειδικά με χαμηλά μουσική καμία ενόχληση.

                                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        CDim @babisstinson last edited by

                                        @babisstinson said in Peugeot 208:

                                        @cdim said in Peugeot 208:

                                        Καλησπερα

                                        Εκανα test drive το 208 Hybrid 1.2 έκδοση Allure, οπότε είπα να πω κι εγώ τη γνώμη μου.

                                        Θετικά:

                                        1. Το κιβώτιο μου έκανε πολύ θετική εντύπωση. Οι αλλαγές και στις ταχύτητες αλλά και σε electric mode είναι σχεδόν ανεπαίσθητες. Επίσης, απουσιάζει ο ενοχλητικός ήχος του CVT της Toyota.
                                        2. Το τεχνολογικό πακέτο στην έκδοση αυτή προσφέρει σχεδόν τα πάντα, με μεγάλη, ευκρινή και καλή σε ανταπόκριση οθόνη.
                                        3. Μην έχοντας μεγάλη εμπειρία σε 3κύλινδρους, εξεπλάγην θετικά που δεν ένιωθα κραδασμούς, και ακόμα και σε ταχύτητες 110 km/h που κατάφερα να αναπτύξω, ακουγόταν ελάχιστα.
                                        4. Εξαιρετική κύλιση και πολύ καλή ηχομόνωση του οδοστρώματος.

                                        Αρνητικά:

                                        1. Το κιβώτιο δεν εχει λειτουργία coasting, δηλαδή είναι μόνιμα σε Β mode, κάτι που δεν το συνήθισα πλήρως στο λίγο διάστημα που το οδήγησα.
                                        2. Παρατήρησα οτι από τα 110 χιλιόμετρα μόλις ακουγόταν αεροδυναμικός ήχος από την κολώνα του οδηγού, σε σημείο που με κάνει να πιστεύω οτι στα 130,140 δε θα αντεχεται. Εχει κανείς άλλος τέτοια εμπειρία. Υπάρχει περίπτωση να ήταν ελαττωματικό το μοντέλο που οδήγησα? Θα με ενδιέφερε η άποψη κατόχων του μοντέλου στο πόσο άνετο είναι στον αυτοκινητόδρομο.

                                        Ευχαριστω.

                                        Έχοντας κάνει πολλά ταξίδια με 130-150 χλμ/ω, δεν παρατήρησα τόσο εντός θόρυβο. Ίσα ίσα που μου φαινόταν και μια χαρά. Ειδικά με χαμηλά μουσική καμία ενόχληση.

                                        Τοτε ισως ειχε θεμα το λαστιχο της πορτας, γιατι δεν εξηγειται αλλιως.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • antonakis
                                          antonakis last edited by

                                          Και μετά από ένα ΣΚ σε σκιερό μέρος, χάσαμε την οθόνη του infotainment.
                                          Ράδιο και Android auto παίζουν κανονικά από πίσω. Απλά η οθόνη είναι μαύρη.

                                          (Ευτυχώς είχα αφήσει ac αναμμένο όταν παρκαρα)

                                          Moments before detonation...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • antonakis
                                            antonakis last edited by antonakis

                                            Επανήλθε μόνη της τελικά next day.

                                            b9fd543e-2032-44fe-b3b8-745ec5a197e7-image.png

                                            Moments before detonation...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 76
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 78 / 80
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr