-
Απλά εκμεταλλεύονται το γεγονός της ανυπαρξίας ανταγωνισμού - ψάξτε να βρείτε ψηλό 4κινητο suvοειδές με εξοχικό προσανατολισμό που να μπορεί να μεταφέρει μια μικρή οικογένεια στην κατηγορία τιμής των κάτω των 30k και κατ ανάγκην θα καταλήξετε στα βιτάρα και ντάστερ.
Η εναλλακτική των μεταχειρισμένων και των μετατροπών φρανκεστάιν πολύ ευκολότερα γράφεται παρά γίνεται αν κάποιος δεν γνωρίζει (ή δεν είναι πρόθυμος να μάθει), και δεν διαθέτει χρόνο και διάθεση για πειραματισμούς (πέρα από τα προφανή ρίσκα).
-
Για το σημερινό, forester γκρίνιαζαν πολύ οι Αμερικανοί ( εκεί που πουλάει κιόλας) ότι το cvt του ( μόνο με τέτοιο εξοπλίζεται) αχρηστεύει την τετρακίνηση. Και ο γνωστός Ισπανός που τα δοκιμάζει στο νταμάρι , νομίζω ότι είχε αναφέρει απογοητευτικά αποτελέσματα. Επίσης κοντές εδώ και πολλά χρόνια τέρμα και εκεί.
Δε ξέρω αν βελτιώθηκε, κάτι είχαν προσθέσει ένα σύστημα που δούλευε με το esp , το x mode κάτι τέτοιο , για να το "σώσουν".
Τιμή που κοίταξα μόλις , 44.000 € , η βασική έκδοση .
Ο Ρουμάνος στα λεφτά του που κόστιζε κάποτε ήταν καλή επιλογή. Πλέον από τη στιγμή που ανταγωνισμός δεν υπάρχει σε τετρακίνητη μορφή , μπορεί και αυτός να κοστολογήσει ότι θέλει. Πιστεύω όμως, ότι η έλλειψη πετρελαίου ( πάρα πολύ κόσμος το αναζητά στην αγορά ) , σε συνδυασμό με την αύξηση της τιμής θα κοστίσει και σε αυτόν παρόμοια με το Qq σε πωλήσεις. Στο δε leasing που χτυπούσε νούμερα δυνατά , το πλήγμα μπορεί να είναι ακόμα μεγαλύτερο.
Τι θα γίνει, θα έρθει ποτέ 5πορτο jimny ;;; Τι γνωρίζουν οι ¨γνώστες¨της μάρκας;
-
Ρε παιδιά εμείς είμαστε φτωχοί, όχι αυτά ακριβά
30Κ για την Ευρώπη είναι ότι ήταν για εμάς 22-24Κ -
@lap said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Ρε παιδιά εμείς είμαστε φτωχοί, όχι αυτά ακριβά
30Κ για την Ευρώπη είναι ότι ήταν για εμάς 22-24ΚΕσύ είσαι ο γνώστης , σε εσένα απευθύνομαι και εναποθέτω τις ελπίδες μου, τι θα γίνει θα δούμε 5πορτο jimny;
-
Σε εμένα;;;; εγώ θα ήθελα να κοστίζει όσο το σημερινό... Αφού λένε θα ξεκινάει κάτω από 20Κ πόσο να πάει παραπάνω ρε παιδιά;;;;
Το jimny???
Θα έρθει και αυτό....αλλά μάλλον hybrid και ev. -
To qq το έχει προσφορά το φτωχό αλλά με όλα τα συστήματα ασφαλείας στα 25300. Ποιος θα έπαιρνε dacia στα ίδια και περισσότερα;
Άσχετο, αλλά πως τους πετσόκοψε η νισσάν αυτούς που πλήρωσαν 31 για το ίδιο!!!
-
No pricing information is currently available. In Germany, it will start at less than 20'000 euros. But since the two smaller variants of equipment will not be available in Switzerland, prices should start to exceed the current 25'000 francs - which remains very affordable for such a car. Orders for the new Dacia Duster will begin in February 2024, and will be available at dealerships in May.
https://auto-illustrierte.ch/fr/nouvelle-dacia-duster-avec-hybride--3029
-
Καλά μην κρίνετε με τιμές εξωτερικού. Εδώ είναι με διαφορά ακριβότερο απ ότι σε όλη την υπόλοιπη ευρώπη.
-
Τελικα η εκδοση LPG ειναι παλι ο 3cyl 1.0 με τα 100 αλογα?
-
Ναι
-
Δεν είναι και πολύ δύσκολο να διαπιστώσει κάποιος από ποια τιμή θα ξεκινά στην Ελλάδα. Βλέπει ότι το σημερινό ξεκινά από 22580e, οπότε αμέσως-αμέσως το καινούριο θα ξεκινά από τα 23990euro.
Αν τώρα ο Θεοχαράκης θεωρήσει ότι με την νέα σχεδίαση το Duster μπαίνει στα premium Ελληνικά σαλόνια, τότε θα το ξεκινήσει από τα 24990euro.Φυσικά ποιο φτηνό από το σημερινό αποκλείεται να είναι, εκτός αν φέρουν γυμνή έκδοση κράχτη, σαν δόλωμα, για να φέρουν πελάτες στις εκθέσεις και εκεί να τους πλασάρουν τις ακριβές εκδόσεις.
Θα είναι μία τυπική περίπτωση Ελληνικής κουτοπονηριάς. -
Made in Turkey το νέο Duster σύμφωνα με την παρακάτω είδηση
-
@lexota said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Made in Turkey το νέο Duster σύμφωνα με την παρακάτω είδηση
Είδηση θα ήταν να φτιαχνόταν στην Ελλάδα...
-
Μλκία να ναι και τούρκικο. Παλιότερα ότι έρχονταν από εκεί είχε θέματα.
-
-
Πόσο λέτε να πάει το hybrid στην πλούσια έκδοση;
-
@lap said in Dacia Duster 3rd gen (2024):
Ιχχχχχ, 23 και βάλε χιλιάρικα αν πάει, καλώς ορίσατε στην πλαστικούρα, από τις εικόνες εδώ το καταλαβαίνεις, όσο να'ναι, για αυτά τα χρήματα, θέλεις το κάτι παραπάνω, όχι την αίσθηση του Panda που κοστίζει και ένα 10χίλιαρο λιγότερο. Ναι, οκ, χρωματιστό φιλέτο στο ταμπλό, μέχρι εκεί όμως, όλη η premium αίσθηση, χάνεται αυτοστιγμής με το που μπεις μέσα....
-
Χαλια θα είναι. Όντως.....
Μακριά.....
-
Μακαρι να μην αρέσει σε κανέναν. Να πέσουν οι τιμές να αγοράσουν όσοι δεν νοιάζονται για τα πλαστικά.
Εχω δει τα αυτοκίνητα με τα μαλακά πλαστικά. Το τι φουσκώματα και τι βαθουλώματα κάνουν γύρω από τον αερόσακο συνοδηγού, τους αερογωγους κτλ
Σφουγγάρια είναι ή αφρός πολυουρεθάνης με βανίλιο από πάνω. Προτιμώ μασιφ πλαστικό με πάχος και ανθεκτικό
-
Παίδες μην χάνετε την ουσία. Το νταστερ έχει νόημα να συζητιέται ως πιθανή αγορά στις τιμές που έφτασε ως εκδρομικο αμάξι της υπαιθρου και μόνο. Και σε αυτές τις περιπτώσεις η πλαστικούρα και η λαστιχουρα είναι προσόν - για τους κοινούς θνητούς. Ελπίζω μόνο να έχει βελτιωθεί η εργονομία και η ποιότητα της πλαστικούρας, πχ καλύτερα καθίσματα και πλαστικό που να μην χαρακώνεται εύκολα.
Dacia Duster 3rd gen (2024)