-
Πιο ήσυχη καμπίνα επιτυγχάνεται με μονωτικό υλικό στις πόρτες και στους θόλους ή με τα παχύτερα τζάμια σε πόρτες και παρμπρίζ; Σίγουρα ο συνδυασμός θα ήταν το ιδανικό όμως πλέον το κόστος των υλικών δεν μου το επιτρέπει.
Επίσης η κάτω πλευρά του αυτοκινήτου φοράει καπάκι προστασίας, γίνεται η ενίσχυσή του σε σημεία με μέταλλο σαν χειροποίητα skid plates για να μην έχω τον νου μου στα μονοπάτια με τις φυτευτές πέτρες; Ή πρέπει να βγει το πλαστικό καπάκι και να μπει μόνο η μεταλλική ποδιά; Στο εξωτερικό είδα έχουν βγάλει 2χλ πάχος με κάνα 200άρι.
-
@jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:
Πιο ήσυχη καμπίνα επιτυγχάνεται με μονωτικό υλικό στις πόρτες και στους θόλους ή με τα παχύτερα τζάμια σε πόρτες και παρμπρίζ; Σίγουρα ο συνδυασμός θα ήταν το ιδανικό όμως πλέον το κόστος των υλικών δεν μου το επιτρέπει.
Επίσης η κάτω πλευρά του αυτοκινήτου φοράει καπάκι προστασίας, γίνεται η ενίσχυσή του σε σημεία με μέταλλο σαν χειροποίητα skid plates για να μην έχω τον νου μου στα μονοπάτια με τις φυτευτές πέτρες; Ή πρέπει να βγει το πλαστικό καπάκι και να μπει μόνο η μεταλλική ποδιά; Στο εξωτερικό είδα έχουν βγάλει 2χλ πάχος με κάνα 200άρι.
Όχι το πλαστικά καπάκια από κάτω δεν μπορείς να τα κάνεις τίποτα γιατί συνήθως σπάνε τα αυτάκια στης βίδες. Επίσης, καλό θα ήταν να μην τα πειράξεις γιατί Είναι και αεροδυναμική η δουλεία τους πέρα από το ότι καλύπτουν τα καλώδια Υψηλής του υβριδικού ασύστατος. Άρα και ακάλυπτος θα είσαι και βαβούρα σε ταξίδι.
-
Το έτοιμο skid plate από Αγγλία που το πουλάνε καλύπτει ολόκληρο το μπροστινό μέρος, σαν το πλαστικό καπάκι που έχει τώρα απ το εργοστάσιο. Καλύπτει κινητήρα, κιβώτιο και ψυγείο εννοείται με μεγαλύτερη αντοχή απ το πλαστικό κάλυμμα.
Οπότε τα καλώδια, αν έχει τόσο χαμηλά, δεν ξέρω δεν το είδα ποτέ, και η αεροδυναμική γιατί να επηρεάζονται; -
Μην το πειράζετε το αμάξι αυτό από κάτω. Μη σας ξεγελάει το ύψος από το έδαφος, το πολύ για χαλικόδρομο είναι κι αυτός να μην έχει και μεγάλη κλίση, τι να την κάνετε την έξτρα προστασία στο πάτωμα, μόνο αχρείαστο βάρος θα προσθέσετε…..
-
@jorge_greek said in Toyota Yaris Cross:
Το έτοιμο skid plate από Αγγλία που το πουλάνε καλύπτει ολόκληρο το μπροστινό μέρος, σαν το πλαστικό καπάκι που έχει τώρα απ το εργοστάσιο. Καλύπτει κινητήρα, κιβώτιο και ψυγείο εννοείται με μεγαλύτερη αντοχή απ το πλαστικό κάλυμμα.
Οπότε τα καλώδια, αν έχει τόσο χαμηλά, δεν ξέρω δεν το είδα ποτέ, και η αεροδυναμική γιατί να επηρεάζονται;Τώρα κατάλαβα τι θες να κάνεις. Εγώ μιλούσα για τα ποιο πίσω κομμάτια.
Δεν μπορώ να σε βοηθήσω σε αυτό. Το μόνο που μπορώ να σου πω με βεβαιότητα είναι ότι τα πλαστικά καπάκια Είναι ακριβά σαν ανταλλακτικά. Ξεκινούν από 130€ λιανική το ποιο μικρο δε θες να ξέρεις πόσο έχουν τα μεγάλα.
-
Η βάζεις αυτα και το πας σε αλλο επιπεδο
-
Vitara hybrid - Yaris Cross 2 - 6
Test πραγματικά gtp.
-
Αναμενόμενο αποτέλεσμα, το ένα είναι καινούργιο μοντέλο και το άλλο κυκλοφορεί από τότε που είχαμε ακόμα τα γρόσια για νόμισμα….
-
έχει τέτοια σύντομα βίντεο με αντιπαραβολή των αριθμών απ τις μπροσούρες στο youtube, από no name creators, και τα ονομάζουν "συγκριτικά". Αυτό μου θυμίζει αυτό το "άρθρο"
-
Φυσικά το άρθρο σκόπιμα δεν αναφέρει οτι το allgrip vitara stong hybrid κοστίζει 28400 ,δηλαδή οσο και το yaris cross και το συγκρίνει με την έκδοση glx . To ενα έχει εκτός δρόμου δυνατότητες με πίσω διαφορικό ενώ το άλλο έχει ....ενα ηλεκτροκινητήρα 5,3 ίππων για να το κάνει τετρακίνητο!!
Τα συμπεράσματα δικά σας. -
Το στρονγκ ύμπριντ έχει 0-100 σε σχεδόν 14 δ.
-
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
Το στρονγκ ύμπριντ έχει 0-100 σε σχεδόν 14 δ.
Εποχές golf 1050 κ.εκ μου θύμισε αυτό. Ξεκινάς το 0-100 φρέσκοξυρισμένος και μόλις τα πιάσεις θέλεις πάλι ξύρισμα….
-
Ποιος ασχολειται με 0-100 σε αυτα τα οχηματα? Για ποιο λογο?
Καλα το ''συγκριτικο'' ειναι τελειως τραγωδια...
Εκτος δρομου το YC ...χαχα καλο. -
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
Ποιος ασχολειται με 0-100 σε αυτα τα οχηματα? Για ποιο λογο?
Καλα το ''συγκριτικο'' ειναι τελειως τραγωδια...
Εκτος δρομου το YC ...χαχα καλο.Μήπως γιατί πρέπει να προσπεράσεις κάποια στιγμή ?
-
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
Το στρονγκ ύμπριντ έχει 0-100 σε σχεδόν 14 δ.
https://zeperfs.com/en/duel10586-8626.htm
12.5
-
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
Ποιος ασχολειται με 0-100 σε αυτα τα οχηματα? Για ποιο λογο?
Καλα το ''συγκριτικο'' ειναι τελειως τραγωδια...
Εκτος δρομου το YC ...χαχα καλο.Μήπως γιατί πρέπει να προσπεράσεις κάποια στιγμή ?
Ε θα προσπερασεις οταν μπορεσεις.
Ενω με YC θα ξηλωνεις την ασφαλτο καθε φορα που θα πατας γκαζι...
Δεν τα αγοραζει καποιος γι αυτο το λογο αυτα τα οχηματα.
Θεωρητικα για οικονομια καυσιμου και να κινειται ανετα σε κανα βουνο. -
@criuser said in Toyota Yaris Cross:
@chrisk6 said in Toyota Yaris Cross:
Ποιος ασχολειται με 0-100 σε αυτα τα οχηματα? Για ποιο λογο?
Καλα το ''συγκριτικο'' ειναι τελειως τραγωδια...
Εκτος δρομου το YC ...χαχα καλο.Μήπως γιατί πρέπει να προσπεράσεις κάποια στιγμή ?
το βασικο ειναι να κινεισαι καθε μερα...
προς καθε κατευθυνση και οχι μονο προς τον ρεμουνδοτο αρθρο ντιπ γτπκ - ειπαμε ειναι απο επιδοτουμενους απο τον οαεδοτουοτα δημοσιογραφους
-
@georgemit said in Toyota Yaris Cross:
Vitara hybrid - Yaris Cross 2 - 6
Test πραγματικά gtp.
Εγώ πιστεύω ότι είναι μία καλή δοκιμή και λέει αλήθειες.
Σαν πορδή χώθηκε και το 3008...
Παντού υπάρχει ένα Γαλλικό....Φρένα (από τα 100 χλμ/ώρα): Suzuki Vitara Hybrid 4WD: 37,3 μέτρα
Toyota Yaris Cross Hybrid 4X4: 38,4 μέτρα
Το 3008 στο φρενάρισμα πανικού είναι σχεδόν 2,0 μ. καλύτερο -
Πάλι πήρε αύξηση... Ίσως ακυρώσω.. έλεος...
-
@mar1982 said in Toyota Yaris Cross:
Πάλι πήρε αύξηση... Ίσως ακυρώσω.. έλεος...
Πόσο?
Μόνο για LBX είναι η φάση και ποιότητα και ξέρεις τι θα πληρώσεις.
Με τα ΥC ξεκινάς με παραγγελία με 25κ και μέχρι να έρθει φτάνει τα 30κ.
Toyota Yaris Cross