-
Η ναυτιλία είναι διαφορετικό πράγμα από το να είναι κανείς υπάλληλος σε ένα κρατος. Είναι ένας κλάδος που η δραστηριότητα του εχει την ιδιότητα να είναι διεθνή.
Οπότε, όλος ο πλανήτης μπορεί να αποτελέσει το πεδίο δραστηριότητας όπως επίσης και η έδρα της επιχείρησης τους.
Παρόλα αυτά, η ναυτιλία έχει ένα σημαντικό ποσοστό συμβολής στο ΑΕΠ της χώρας με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Θα μπορούσε να είναι περισσότερο, συμφωνώ αλλά από την άλλη αυτήν την συζήτηση την έχουμε ξανακάνει.
Σε υποθετικά σενάρια όλα θα μπορούσαν να ήταν διαφορετικά , όπως ας πούμε να αγοράσεις ένα απλό μεταχειρισμένο όχημα να κάνεις την δουλειά σου και τα υπόλοιπα χρήματα να τα δώσεις σε διάφορες κοινωνικές ανάγκες της περιοχής σου όπως και στην κατανάλωση στην εγχώρια αγορά, αλλά αντ αυτού να επιλέξεις να δώσεις 40Κ σε γερμανική πολυεθνική γιατι για αυτό ήταν το καλύτερο σενάριο για τον εαυτό σου. Συνεπώς, το τι εκπτώσεις θα έκαναν οι άλλοι στο προσωπικό τους συμφέρον και επιθυμίες για χάρη του δημοσίου συμφέροντος είναι ανάλογο με τις καθημερινές επιλογές του καθενός από μας ανεξαρτήτως μεγεθών. Θέλει πολλά κιλά μαγκιά για να κάνεις πράξη σε αναλογία αυτά που λες για τους άλλους και μετά μαζί να κρίνουμε τον πατριωτισμό/κοινωνική συνείδηση των υπολοίπων. Δεν αντιλέγω σε αυτά που λες και συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό αλλά είμαι ρεαλιστής.
-
H Renault λανσάρει μια νέα υπομάρκα, που θα ασχολείται μόνο με ηλεκτρικά. Πώς σας φαίνεται το νέο EV Twingo που θα κοστίζει λιγότερο από 20 χιλιάρικα προ επιδότησης;
https://cartalk.gr/ampere-mia-kainouria-amigos-ilektriki-ypomarka-apo-renault/
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
H Renault λανσάρει μια νέα υπομάρκα, που θα ασχολείται μόνο με ηλεκτρικά. Πώς σας φαίνεται το νέο EV Twingo που θα κοστίζει λιγότερο από 20 χιλιάρικα προ επιδότησης;
https://cartalk.gr/ampere-mia-kainouria-amigos-ilektriki-ypomarka-apo-renault/
Αν ήθελε να πάει κόντρα στη Tesla να την ονόμαζε Edison.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
H Renault λανσάρει μια νέα υπομάρκα, που θα ασχολείται μόνο με ηλεκτρικά. Πώς σας φαίνεται το νέο EV Twingo που θα κοστίζει λιγότερο από 20 χιλιάρικα προ επιδότησης;
https://cartalk.gr/ampere-mia-kainouria-amigos-ilektriki-ypomarka-apo-renault/
E πως να μας φαινόταν; Μπορούμε να βρούμε πιο φτηνή και δε χρειάζεται να είναι ηλεκτρική.
-
@dimsabas said in CarTalk.gr:
H Renault λανσάρει μια νέα υπομάρκα, που θα ασχολείται μόνο με ηλεκτρικά. Πώς σας φαίνεται το νέο EV Twingo που θα κοστίζει λιγότερο από 20 χιλιάρικα προ επιδότησης;
https://cartalk.gr/ampere-mia-kainouria-amigos-ilektriki-ypomarka-apo-renault/
Αυτό έπρεπε να κάνουνε πριν μια δεκαετία!
Κατά τα άλλα συμπαθεστατο φαίνεται όπως και το πρώτο twingo.
-
Το νέο Dacia Duster υπόσχεται να συνδυάσει την ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση με την ουσία.
https://cartalk.gr/neo-dacia-duster-triti-genia-einai-pio-omorfi-ousiastiki/
-
Ουαου!
Πολύ ωραίο!!!!
Βλέπω πως πλέον έχει αναγνώριση πεζού, και αυτό μάλλον για να περάσει τα 4 αστέρια στις δοκιμές του ncap
-
Όμορφο , δύο ενστάσεις , τι να εννοεί άραγε ότι η λειτουργία 4χ4 προσομοιώνει το σημερινό Lock αλλά ταυτόχρονα κατανέμει και διαφορετικά τη ροπή; Προφανώς θα "ξεκλειδώνει";;;; Ποιο το νόημα μετά;;; Κάτσε και θα δούμε βέβαια....
Επίσης το πετρέλαιο του πήγαινε γάντι , πάει τέλος....
Α, και να φανταστώ η τριαντάρα μάλλον θα είναι όνειρο θερινής νυχτός, ιδίως από τη στιγμή που ήδη είναι και με το σημερινό σε 4*4 πετρέλαιο. -
Πολυ όμορφο και φαντάζομαι πολύ πιο ποιοτικό από πριν. Οκ υπάρχουν οι κλασικές κοπρο-καραγκιοζιές της νέας χιπστεροεποχής τύπου "όχι δέρμα ζωικής προέλευσης" και "βιώσιμη οδήγηση" αλλα δε μπορούμε να τα έχουμε όλα. Θα το αγόραζα εννοείται με 130 ατίθασα σε μια λογική τιμή. Μεγάλη εξέλιξη η εταιρεία.
-
πολύ τεχνολογία για όχημα εκτός δρόμου. ειδικά αυτό το lock με αυτόματη κατανομή ροπής πολύ φάουλ. μακάρι να είναι lock και να μην αλλάζει το ποσοστό της ροπής (για αυτό λέγεται lock). αλήθεια στο "τρέχων" μοντέλο νομίζω κλειδώνει σωστα?
πολύ όμορφο φαίνεται και με πολύ καλή απόσταση από το έδαφος και ωραίες γωνίες προσέγγισης/ αποφυγης. μπραβο τους.
-
@diego1960 said in CarTalk.gr:
όχι δέρμα ζωικής προέλευσης" και "βιώσιμη οδήγηση" αλλα δε μπορούμε να τα έχουμε όλα. Θα το αγόραζα εννοείται
Γιατί να έχει δέρμα ζωικής προέλευσης;;;;
Δεν μπορεί να ευχαριστηθεί κάποιος πολυτέλεια χωρίς το δέρμα από τα ζώα;
-
Απαιτω από τον @dimsabas να κανει δοκιμή όπως ξέρει.
Με δικές του ωραίες φωτογραφίες, με δικά του οδοιπορικά, με λεπτομέρειες και πολλές λέξεις.
Drive.... Με συγχωρείς αλλά τουλάχιστον σε αυτό το duster να κάνεις εξαίρεση
-
Σε ευχαριστώ Λάπη για τα καλά σου λόγια. Θα το κάνω δοκιμή αργοπορημένος, αλλά αυτόνομος.
-
Μεγάλο, ηλεκτρικό, ακριβό και κορεάτικο. Φαντάσου πόσο καλό είναι για να μπει στον τελικό του Αυτοκινήτου της Χρονιάς.
https://cartalk.gr/kia-ev9-prokrithike-ston-teliko-tou-aftokinitou-tis-chronias/
-
Αυτό το μενίρ με ρόδες είναι αυτoκίνητο τώρα; Είμαστε σοβαροί;
-
Δίνουν λεφτά οι κορεάτες, όχι αστεία.
-
Οφείλω να ομολογήσω πάντως ότι η Dacia, είναι αρκετά ανταγωνιστική τα τελευταία χρόνια. Η θέση της Dacia, μου φέρνει στο νου τη θέση της Hyundai/Kia πριν από 20 χρόνια, προσέφεραν ανταγωνιστικές προτάσεις, σε ανταγωνιστικές τιμές, γνώρισαν την υποτίμηση τότε όμως, η ιστορία απέδειξε διαφορετικά κάποια πράγματα και πλέον, μιλάμε για περιπτώσεις όπου κοιτάνε κατάματα τον ανταγωνισμό.
Hyundai/Kia πλέον έχουν ανέβει κατηγορία, οι πραγματικά Value For Money μάρκες στην παρούσα φάση, είναι η Dacia και η Suzuki κατά τη γνώμη μου, με τη διαφορά ότι η Dacia, προσφέρει ενδιαφέρουσες προτάσεις και πιο σύγχρονες, οι της Suzuki μου βγάζουν κάτι το παλαιό σε αίσθηση, τη φτήνια μιας άλλης εποχής, τη φτήνια των Κορεατών πριν από 20 χρόνια. Τίμιες επιλογές οικονομικά, απλοί ανθρωπομεταφορείς όμως, χωρίς να δίνουν το κάτι παραπάνω....
-
Στα suzuki έχεις λάθος. Οδήγησε ένα swift. Δεδομένων της κατηγορίας είναι μετά το fiesta το πιο ενδιαφέρον οδηγικά.
-
Mην παραλειπουμε βεβαια οτι η dacia ερχεται και στις κορυφαιες θεσεις αναξιοπιστιας σε καθε σχετικη λιστα. Τουλαχιστον ειναι πιο οικονομικη απ'τα ρημαδια τα renault που ειναι εξισου αναξιοπιστα αλλα κοστιζουν και πανακριβα.
Τουλαχιστον πλεον το duster φαινεται και σχετικα περιποιημενο και στο εσωτερικο γιατι τα προηγουμενα ηταν σαν ιαπωνικα ταξι του 80 και σε αισθητικη και σε ποιοτητα.Τα σουζουκι οδηγικα μια χαρα ειναι αλλα με τις τιμες ανταλλακτικων που εχουν δεν πανε πουθενα κι αυτα.
-
@lap said in CarTalk.gr:
Στα suzuki έχεις λάθος. Οδήγησε ένα swift. Δεδομένων της κατηγορίας είναι μετά το fiesta το πιο ενδιαφέρον οδηγικά.
οχι δεν είναι. ειναι πολύ μεγαλη επισης η απουσια του turbo. ειναι πολύ ψοφιο. Δεν εχω οδηγησει το sport ομως να το πω και αυτο.
Τιμιο ναι, ομορφο ναι, καλό σε οδηγηση ναι, VFM ναι
ενδιαφερον οδηγικα 2ο μετα το φιεστα ΟΧΙ , απέχει παρα πολύ και σιγουρα δεν είναι 2ο. και το τιμονι του δεν είναι ουτε καν κοντα σε κορυφη
ΥΓ μαρεσει το swift και θα το επαιρνα και θα το προτεινα. Αλλα αλλο αυτο αλλο να λέμε οτι ενα ψοφιο αμαξακι ειναι κοντα στο κορυφαιο στην κατηγορία οδηγικά. Μονη αμφιβολία για το sport
CarTalk.gr