-
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Την Κυριακή αποφασίσαμε και πήγαμε μία μικρή βολτίτσα μέχρι τα Κρύα της Λειβαδιάς. Τα χλμ 270 και το κόστος σχεδόν 25 ευρώ συν τα διόδια 14,40 και την Α.Ο. στο πήγαινε μόνο.
Υπήρξε μία σκέψη για στάση για καφέ στην Χαλκίδα στην επιστροφή, αλλά τα ανοικτά μαγαζιά και ότι νυχτώνει νωρίς μας την άλλαξε.
Εννοείται ότι αν είχα ηλεκτρικό, αυτή η διαδρομή θα έπρεπε να οργανωθεί καλύτερα, να είμαι πλήρως φορτισμένος και με τις αυτονομίες στα περισσότερα να είναι τυπικά κάπου στα 300-400 χλμ, ένα άγχος θα υπήρχε.
Βασικά νομίζω ότι αν είχα ηλεκτρικό δεν θα το επιχειρούσα καν.
Εψαξα στο δίκτυο και είδα ότι υπάρχουν αρκετοί φορτιστές σε διάφορα σημεία.
https://www.autonomous.gr/stathmoi-fortisis-ilektrikon-ochimaton-stin-ellada/
Το ερώτημα είναι πόσο θα πλήρωνα για να γεμίσω μέχρι το 60 % στην Λειβαδιά και πόσο χρόνο θα έκανα.
Γιατί αν μία βόλτα Κυριακής που ξεκινάει στις 11 και τελειώνει στις 5 το απόγευμα, θέλει και κάποιο χρόνο αναμονής, πέραν των 3 ωρών του ταξιδιού.
Δεν συζητάω αν η διαδρομή ήταν λίγο μεγαλύτερη.
Τελικά προς το παρόν μόνο για δεύτερο αμάξι και για την πόλη το ηλεκτρικό.
Και σε αυτό έγραψα και τις τιμές του νέου 3 της σιτροέν που είναι μία λύση για αυτό ακριβώς, στο σχετικό θέμα.
Για τέτοιες εκδρομές μέχρι Λειβαδιά, δεν νομίζω ότι υπάρχει πρόβλημα ή θέμα άγχους.
Οποιοδήποτε EV με 400χλμ αυτονομία WLTP, πιθανόν θα βγάλει την εκδρομή χωρίς καν να χρειαστεί φόρτιση.Αν πάρουμε για παράδειγμα το 2008 το οποίο έχει 54 kWh μπαταρία και 402χλμ WLTP τότε λογικά άνετα θα τα έβγαζε τα 300χλμ χωρίς να χρειαστεί να φορτίσει ενδιάμεσα.
Πλήρως φορτισμένο στο σπίτι λοιπόν όπου η κυλοβατώρα κοστίζει περίπου 0,24€ σε ένα νυχτερινό πρόγραμμα και με κατανάλωση περίπου 15.4 kWh/100km, εγώ θα πω 18 kWh/100km γιατί η πρώτη τιμή είναι αυτή που δίνει το εργοστάσιο, θα κατανάλωνε στα 270χλμ περίπου 49 kWh x 0,24 = 11,76€
Αν παρόλα αυτά κάποιος ήθελε να φορτίσει σε κάποιον από τους φορτιστές της περιοχής για να αισθάνεται μεγαλύτερη σιγουριά, υποθετικά όταν θα έφθανε Λειβαδία θα είχε καταναλώσει τη μισή μπαταρία.
Αν πούμε ότι θα ήθελε να φορτίσει και να φτάσει πάλι στο 100% (δηλαδή τις 27 kWh της μισής μπαταρίας που κατανάλωσε), εαν φόρτιζε στον ταχυφορτιστή της περιοχής (DC 60 kW) βλέπω ότι το κόστος είναι €0,62/kWh οπότε x 27 = 16.74€
Τώρα αν δεν βιάζεται κάποιος και μπορεί να αφήσει το αυτοκίνητο περισσότερη ώρα να φορτίσει σε κάποιον από τους υπόλοιπους AC της περιοχής, οι τιμές που είδα ενδεικτικά είναι από €0,45/kWh έως €0,50/kWh οπότε θα του έρθει ένα κόστος από €0,45/kWh x 27 = 12,15€ έως €0,50/kWh x 27 = 13,50€.Το πρόβλημα είναι σε πολύ μεγαλύτερες διαδρομές και εκδρομές.
Εκεί πραγματικά αρχίζεις και αγχώνεσαι λίγο.
Επίσης, μέχρι στιγμής το πλήθος των ηλεκτρικών δεν είναι και τόσο μεγάλο και ας πούμε ότι βρίσκεις άνετα να φορτίσεις και δεν περιμένεις σε τίποτα ουρές.
Αν αυξηθεί όμως και οι υποδομές δεν έχουν γίνει τόσες ώστε να μπορούν να εξυπηρετήσουν ικανοποιητικά τον κόσμο, τότε εκεί να μας δω.
Βλέπω επικές ελληνικές μάχες, για τα μάτια ενός φορτιστή.Σε ολα εχεις δικιο εκτος απο αυτα που λες για το 2008. 400 km wltp σημαινει στην καλυτερη 250 στην εθνικη οδο. Ο bjorn εχει βγαλει 198km εμβελεια στα 120km/h με το προηγουμενο 2008, αυτο με την 50αρα μπαταρια. Τωρα εχει λιγο μεγαλυτερη, οποτε θα σου πω και παλι, 250km στην καλυτερη.
Νομίζω ότι το έχω δει σε κάποιο test drive όπου σε πραγματικές συνθήκες και μεικτό κύκλο έβγαλε περίπου καμία 300 χλμ, αλλά οκ δεν το αμφισβητώ. Μπορεί να είναι και 250.
σε μικτο κυκλο ναι, αλλα μιλουσαμε για ταξιδι που το μεγαλυτερο του τμημα ειναι εθνικη οδος. Εκτος αν πηγαινει με 100km/h οποτε ναι, πιθανοτατα θα βγαλει τα 300km. Για εμενα εθνικη οδος σημαινει 130km/h
-
Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου σχετικά με τις προοπτικές εξέλιξης. Κατά πρώτον, σαφώς και τίθεται θέμα υποδομών σε πρώτη φάση, χωρίς να υπάρχουν οι αντίστοιχες υποδομές, δύσκολα να ανθίσει η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΒΕΒΑΙΑ, δεν προχωράνε τόσο γρήγορα και οι αντίστοιχες υποδομές, εφόσον δεν υπάρχει και η κατάλληλη ζήτηση στα αυτοκίνητα.
Βέβαια, ο ανασταλτικός παράγοντας στον οποίον κολλάνε πολλοί, είναι ότι ειδικά σε αυτή τη φάση όπου η αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι περιορισμένη, η φόρτιση είναι ακόμα πιο επιτακτική, εδώ για τα smartphones που έχουμε οι περισσότεροι έχουμε την έγνοια για την αυτονομία, πόσο μάλλον για ένα αυτοκίνητο. Θα ήταν βολικό βέβαια, να υπάρξει μια περίπτωση αντίστοιχη με τα powerbank όπου όποιος θέλει να φορτίσει, δεν χρειάζεται απαραίτητα να ψάξει για πρίζα, θα χρειαστεί όμως και εκείνο φόρτιση συνεπώς, πάλι στο ότι χρειάζεται πρίζα καταλήγουμε.
Στα της αυτονομίας, σε ένα πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει η Lancia σχετικά πρόσφατα, υπόσχεται αυτονομία πάνω από 700 km. Σαφώς και μένει να το δούμε στην πράξη αλλά, είναι ένα πολλά υποσχόμενο νούμερο, πλησιάζει την μέση αυτονομία ενός συμβατικού οχήματος. Η τιμή τους ελπίζω να πέσει σύντομα βέβαια, είναι υψηλή επειδή ας το παραδεχτούμε, όλο αυτό με την ηλεκτροκίνηση, είναι σε πειραματικό στάδιο θα έλεγα, δεν έχει βρεθεί τρόπος να γίνει πιο προσιτή σε ένα ευρύ κοινό επομένως, όπως γίνεται και με την τεχνολογία γενικότερα, εφευρέσεις στην αρχή είναι απλησίαστες, στην πορεία όμως, άπαξ και αποδειχθεί ότι υπάρχει ζήτηση, αγγίζουν ένα ευρύτερο κοινό μετέπειτα.
Μιας και λέμε για την τιμή, νομίζω ότι για την τιμή τους, έχουν και πάρα πολλούς περιορισμούς και επίσης, το να δίνεις τόσα λεφτά αλλά σε θέμα χρήσης, να μην μπορέσει να είναι το κύριο μέσο, είναι ένα πρόβλημα, το να δώσει κάποιος 25000+ για αυτοκίνητο πόλης ενώ κάποτε δίναμε 10000€, το οποίο αυτοκίνητο πόλης, έχει σχετικά περιορισμένη εμβέλεια, είναι ένα θέμα από μόνο του, για την ώρα, θεωρώ ότι είναι γκατζετάκι για τους ευκατάστατους τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, που μπορεί να διαθέσει ένα τέτοιο ποσό για ένα δεύτερο όχημα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι το κύριο όχημα, είναι πολλαπλάσιας αξίας ενώ για τους περισσότερους, με 25000€, προσφέρονται επιλογές αυτοκινήτων τα οποία μπορούν να είναι το κύριο μεταφορικό μέσο.
Το να έχω για παράδειγμα ένα 500αρακι αμιγώς ηλεκτρικό με το οποίο μπορώ κατά κύριο λόγο να πάω για ψώνια και για καφέ, δεν μου λέει κάτι, εκτός αν το αυτοκίνητο είναι κάτι δευτερεύον, λειτουργεί ως χόμπι αλλά και πάλι, για τέτοιου είδους χρήση, είναι πολλά τα λεφτά, ενώ με ένα συμβατικό αυτοκίνητο, πας για ψώνια, πας για καφέ και μπορείς ανά πάσα στιγμή να πας και κάπου αλλού, να κάνεις μια μεγαλύτερη διαδρομή, χωρίς να αγχωθεις για το αν θα σου φτάσει το απόθεμα ενέργειας μέχρι να φτάσεις, που μπορείς να ανεφοδιασεις κτλ.
Στην παρούσα φάση, θεωρώ πιο συμφέρουσα επιλογή τα υβριδικά αυτοκίνητα και νομίζω ότι αποτελούν το μεταβατικό στάδιο μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι η ενδιάμεση κατάσταση.
-
This post is deleted! -
Δεν συμφωνώ με όλα, αλλά μου αρέσει η δομημένη σκέψη σου. Αρχή μέση τέλος.
-
@tsimisde said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου σχετικά με τις προοπτικές εξέλιξης. Κατά πρώτον, σαφώς και τίθεται θέμα υποδομών σε πρώτη φάση, χωρίς να υπάρχουν οι αντίστοιχες υποδομές, δύσκολα να ανθίσει η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΒΕΒΑΙΑ, δεν προχωράνε τόσο γρήγορα και οι αντίστοιχες υποδομές, εφόσον δεν υπάρχει και η κατάλληλη ζήτηση στα αυτοκίνητα.
Βέβαια, ο ανασταλτικός παράγοντας στον οποίον κολλάνε πολλοί, είναι ότι ειδικά σε αυτή τη φάση όπου η αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι περιορισμένη, η φόρτιση είναι ακόμα πιο επιτακτική, εδώ για τα smartphones που έχουμε οι περισσότεροι έχουμε την έγνοια για την αυτονομία, πόσο μάλλον για ένα αυτοκίνητο. Θα ήταν βολικό βέβαια, να υπάρξει μια περίπτωση αντίστοιχη με τα powerbank όπου όποιος θέλει να φορτίσει, δεν χρειάζεται απαραίτητα να ψάξει για πρίζα, θα χρειαστεί όμως και εκείνο φόρτιση συνεπώς, πάλι στο ότι χρειάζεται πρίζα καταλήγουμε.
Στα της αυτονομίας, σε ένα πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει η Lancia σχετικά πρόσφατα, υπόσχεται αυτονομία πάνω από 700 km. Σαφώς και μένει να το δούμε στην πράξη αλλά, είναι ένα πολλά υποσχόμενο νούμερο, πλησιάζει την μέση αυτονομία ενός συμβατικού οχήματος. Η τιμή τους ελπίζω να πέσει σύντομα βέβαια, είναι υψηλή επειδή ας το παραδεχτούμε, όλο αυτό με την ηλεκτροκίνηση, είναι σε πειραματικό στάδιο θα έλεγα, δεν έχει βρεθεί τρόπος να γίνει πιο προσιτή σε ένα ευρύ κοινό επομένως, όπως γίνεται και με την τεχνολογία γενικότερα, εφευρέσεις στην αρχή είναι απλησίαστες, στην πορεία όμως, άπαξ και αποδειχθεί ότι υπάρχει ζήτηση, αγγίζουν ένα ευρύτερο κοινό μετέπειτα.
Μιας και λέμε για την τιμή, νομίζω ότι για την τιμή τους, έχουν και πάρα πολλούς περιορισμούς και επίσης, το να δίνεις τόσα λεφτά αλλά σε θέμα χρήσης, να μην μπορέσει να είναι το κύριο μέσο, είναι ένα πρόβλημα, το να δώσει κάποιος 25000+ για αυτοκίνητο πόλης ενώ κάποτε δίναμε 10000€, το οποίο αυτοκίνητο πόλης, έχει σχετικά περιορισμένη εμβέλεια, είναι ένα θέμα από μόνο του, για την ώρα, θεωρώ ότι είναι γκατζετάκι για τους ευκατάστατους τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, που μπορεί να διαθέσει ένα τέτοιο ποσό για ένα δεύτερο όχημα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι το κύριο όχημα, είναι πολλαπλάσιας αξίας ενώ για τους περισσότερους, με 25000€, προσφέρονται επιλογές αυτοκινήτων τα οποία μπορούν να είναι το κύριο μεταφορικό μέσο.
Το να έχω για παράδειγμα ένα 500αρακι αμιγώς ηλεκτρικό με το οποίο μπορώ κατά κύριο λόγο να πάω για ψώνια και για καφέ, δεν μου λέει κάτι, εκτός αν το αυτοκίνητο είναι κάτι δευτερεύον, λειτουργεί ως χόμπι αλλά και πάλι, για τέτοιου είδους χρήση, είναι πολλά τα λεφτά, ενώ με ένα συμβατικό αυτοκίνητο, πας για ψώνια, πας για καφέ και μπορείς ανά πάσα στιγμή να πας και κάπου αλλού, να κάνεις μια μεγαλύτερη διαδρομή, χωρίς να αγχωθεις για το αν θα σου φτάσει το απόθεμα ενέργειας μέχρι να φτάσεις, που μπορείς να ανεφοδιασεις κτλ.
Στην παρούσα φάση, θεωρώ πιο συμφέρουσα επιλογή τα υβριδικά αυτοκίνητα και νομίζω ότι αποτελούν το μεταβατικό στάδιο μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι η ενδιάμεση κατάσταση.
και εγω δεν συμφωνω με αρκετα, οχι οτι εχεις αδικο, απλα στα περισσοτερα υπαρχουν λυσεις/τροποι αντιμετωπισης. Ομως οντως εκφραζεις τις γνωστες ενστασεις με καθαρο τροπο.
Τα περισσοτερα τα εχουμε συζητησει ειτε εδω ειτε στο θεμα των τεσλα, απλα ισως χαθηκαν μεσα στον χαμο Αν εχεις ορεξη μια κυριακη πρωι να διαβασεις, θα τα βρεις. Αν εχεις καποιες συγκεκριμενες αποριες ή ενστασεις, ευχαριστως να το συζητησουμε.Θελω να σταθω σε ενα θεμα που αναφερεις και, νομιζω, δεν εχουμε συζητησει, αυτο των "powerbank" για αυτοκινητα. Υπαρχει οντως αυτη η λυση, σε μορφη powerstations ή κατι αντιστοιχο, που ειναι χοντρικα ενα μεγαλο ups. Πρακτικα, δεν προσφερει κατι και θα εξηγησω τον λογο. Οι συσκευες αυτες ειναι μεγαλες σε ογκο και σχετικα μεγαλου βαρους. Επομενως, σου τρωνε χωρο απο τον πορτμπαγαζ και αυξανουν την καταναλωση του αυτοκινητου. Ετσι, θα κερδισεις λιγο peace of mind, αλλα θα χασεις κομματι της αυτονομιας σου.
Εκει που εχει οντως ενδιαφερον μια τετοια λυση ειναι σε οχηματα οδικης βοηθειας. Ξερω οτι στην πχ αγγλια, καποια οχηματα οδικης βοηθειας εχουν τετοιες συσκευες ή κλασσικες ντηζελογεννητριες, ωστε να δωσουν λιγο ρευμα σε καποιο ηλεκτρικο το οποιο εμεινει απο μπαταρια και να του επιτρεψουν να παει στον κοντινοτερο φορτιστη.
Στην ελλαδα απεχουμε πολυ απο κατι τετοιο, διοτι δεν υπαρχουν τοσα πολλα ηλεκτρικα οχηματα, ωστε να σκεφτουν αυτην την αναγκη οι εταιρειες οδικης βοηθειας.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@tsimisde said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου σχετικά με τις προοπτικές εξέλιξης. Κατά πρώτον, σαφώς και τίθεται θέμα υποδομών σε πρώτη φάση, χωρίς να υπάρχουν οι αντίστοιχες υποδομές, δύσκολα να ανθίσει η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΒΕΒΑΙΑ, δεν προχωράνε τόσο γρήγορα και οι αντίστοιχες υποδομές, εφόσον δεν υπάρχει και η κατάλληλη ζήτηση στα αυτοκίνητα.
Βέβαια, ο ανασταλτικός παράγοντας στον οποίον κολλάνε πολλοί, είναι ότι ειδικά σε αυτή τη φάση όπου η αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι περιορισμένη, η φόρτιση είναι ακόμα πιο επιτακτική, εδώ για τα smartphones που έχουμε οι περισσότεροι έχουμε την έγνοια για την αυτονομία, πόσο μάλλον για ένα αυτοκίνητο. Θα ήταν βολικό βέβαια, να υπάρξει μια περίπτωση αντίστοιχη με τα powerbank όπου όποιος θέλει να φορτίσει, δεν χρειάζεται απαραίτητα να ψάξει για πρίζα, θα χρειαστεί όμως και εκείνο φόρτιση συνεπώς, πάλι στο ότι χρειάζεται πρίζα καταλήγουμε.
Στα της αυτονομίας, σε ένα πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει η Lancia σχετικά πρόσφατα, υπόσχεται αυτονομία πάνω από 700 km. Σαφώς και μένει να το δούμε στην πράξη αλλά, είναι ένα πολλά υποσχόμενο νούμερο, πλησιάζει την μέση αυτονομία ενός συμβατικού οχήματος. Η τιμή τους ελπίζω να πέσει σύντομα βέβαια, είναι υψηλή επειδή ας το παραδεχτούμε, όλο αυτό με την ηλεκτροκίνηση, είναι σε πειραματικό στάδιο θα έλεγα, δεν έχει βρεθεί τρόπος να γίνει πιο προσιτή σε ένα ευρύ κοινό επομένως, όπως γίνεται και με την τεχνολογία γενικότερα, εφευρέσεις στην αρχή είναι απλησίαστες, στην πορεία όμως, άπαξ και αποδειχθεί ότι υπάρχει ζήτηση, αγγίζουν ένα ευρύτερο κοινό μετέπειτα.
Μιας και λέμε για την τιμή, νομίζω ότι για την τιμή τους, έχουν και πάρα πολλούς περιορισμούς και επίσης, το να δίνεις τόσα λεφτά αλλά σε θέμα χρήσης, να μην μπορέσει να είναι το κύριο μέσο, είναι ένα πρόβλημα, το να δώσει κάποιος 25000+ για αυτοκίνητο πόλης ενώ κάποτε δίναμε 10000€, το οποίο αυτοκίνητο πόλης, έχει σχετικά περιορισμένη εμβέλεια, είναι ένα θέμα από μόνο του, για την ώρα, θεωρώ ότι είναι γκατζετάκι για τους ευκατάστατους τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, που μπορεί να διαθέσει ένα τέτοιο ποσό για ένα δεύτερο όχημα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι το κύριο όχημα, είναι πολλαπλάσιας αξίας ενώ για τους περισσότερους, με 25000€, προσφέρονται επιλογές αυτοκινήτων τα οποία μπορούν να είναι το κύριο μεταφορικό μέσο.
Το να έχω για παράδειγμα ένα 500αρακι αμιγώς ηλεκτρικό με το οποίο μπορώ κατά κύριο λόγο να πάω για ψώνια και για καφέ, δεν μου λέει κάτι, εκτός αν το αυτοκίνητο είναι κάτι δευτερεύον, λειτουργεί ως χόμπι αλλά και πάλι, για τέτοιου είδους χρήση, είναι πολλά τα λεφτά, ενώ με ένα συμβατικό αυτοκίνητο, πας για ψώνια, πας για καφέ και μπορείς ανά πάσα στιγμή να πας και κάπου αλλού, να κάνεις μια μεγαλύτερη διαδρομή, χωρίς να αγχωθεις για το αν θα σου φτάσει το απόθεμα ενέργειας μέχρι να φτάσεις, που μπορείς να ανεφοδιασεις κτλ.
Στην παρούσα φάση, θεωρώ πιο συμφέρουσα επιλογή τα υβριδικά αυτοκίνητα και νομίζω ότι αποτελούν το μεταβατικό στάδιο μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι η ενδιάμεση κατάσταση.
και εγω δεν συμφωνω με αρκετα, οχι οτι εχεις αδικο, απλα στα περισσοτερα υπαρχουν λυσεις/τροποι αντιμετωπισης. Ομως οντως εκφραζεις τις γνωστες ενστασεις με καθαρο τροπο.
Τα περισσοτερα τα εχουμε συζητησει ειτε εδω ειτε στο θεμα των τεσλα, απλα ισως χαθηκαν μεσα στον χαμο Αν εχεις ορεξη μια κυριακη πρωι να διαβασεις, θα τα βρεις. Αν εχεις καποιες συγκεκριμενες αποριες ή ενστασεις, ευχαριστως να το συζητησουμε.Θελω να σταθω σε ενα θεμα που αναφερεις και, νομιζω, δεν εχουμε συζητησει, αυτο των "powerbank" για αυτοκινητα. Υπαρχει οντως αυτη η λυση, σε μορφη powerstations ή κατι αντιστοιχο, που ειναι χοντρικα ενα μεγαλο ups. Πρακτικα, δεν προσφερει κατι και θα εξηγησω τον λογο. Οι συσκευες αυτες ειναι μεγαλες σε ογκο και σχετικα μεγαλου βαρους. Επομενως, σου τρωνε χωρο απο τον πορτμπαγαζ και αυξανουν την καταναλωση του αυτοκινητου. Ετσι, θα κερδισεις λιγο peace of mind, αλλα θα χασεις κομματι της αυτονομιας σου.
Εκει που εχει οντως ενδιαφερον μια τετοια λυση ειναι σε οχηματα οδικης βοηθειας. Ξερω οτι στην πχ αγγλια, καποια οχηματα οδικης βοηθειας εχουν τετοιες συσκευες ή κλασσικες ντηζελογεννητριες, ωστε να δωσουν λιγο ρευμα σε καποιο ηλεκτρικο το οποιο εμεινει απο μπαταρια και να του επιτρεψουν να παει στον κοντινοτερο φορτιστη.
Στην ελλαδα απεχουμε πολυ απο κατι τετοιο, διοτι δεν υπαρχουν τοσα πολλα ηλεκτρικα οχηματα, ωστε να σκεφτουν αυτην την αναγκη οι εταιρειες οδικης βοηθειας.
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ψαχτει τόσο πολύ στα της ηλεκτροκίνησης συνεπώς, κάποια πράγματα, λογικό να μου διαφεύγουν επομένως, τα όσα έχουν αναφερθεί, δεν τα έχω μελετήσει για να είμαι ειλικρινής, στέκομαι μόνο στα όσα αναφέρονται σε δοκιμές ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεπώς, η όποια γνώση μου, βασίζεται σε αυτές. Και γενικά, η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια που βρίσκεται η ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, δεν παρακολουθώ τόσο στενά τις εξελίξεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, για την ώρα, είμαι στο "στρατόπεδο" των συμβατικών αυτοκινήτων, οικονομικά δεν υπάρχει η δυνατότητα προς στιγμή για αναβάθμιση αυτοκινήτου συνεπώς, δεν τα έχω ψάξει τα της ηλεκτροκίνησης, ίσως επειδή δεν με ενδιαφέρει άμεσα, μάλλον όμως πρέπει να επιμορφωθώ....
-
@tsimisde said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@tsimisde said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου σχετικά με τις προοπτικές εξέλιξης. Κατά πρώτον, σαφώς και τίθεται θέμα υποδομών σε πρώτη φάση, χωρίς να υπάρχουν οι αντίστοιχες υποδομές, δύσκολα να ανθίσει η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΒΕΒΑΙΑ, δεν προχωράνε τόσο γρήγορα και οι αντίστοιχες υποδομές, εφόσον δεν υπάρχει και η κατάλληλη ζήτηση στα αυτοκίνητα.
Βέβαια, ο ανασταλτικός παράγοντας στον οποίον κολλάνε πολλοί, είναι ότι ειδικά σε αυτή τη φάση όπου η αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι περιορισμένη, η φόρτιση είναι ακόμα πιο επιτακτική, εδώ για τα smartphones που έχουμε οι περισσότεροι έχουμε την έγνοια για την αυτονομία, πόσο μάλλον για ένα αυτοκίνητο. Θα ήταν βολικό βέβαια, να υπάρξει μια περίπτωση αντίστοιχη με τα powerbank όπου όποιος θέλει να φορτίσει, δεν χρειάζεται απαραίτητα να ψάξει για πρίζα, θα χρειαστεί όμως και εκείνο φόρτιση συνεπώς, πάλι στο ότι χρειάζεται πρίζα καταλήγουμε.
Στα της αυτονομίας, σε ένα πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει η Lancia σχετικά πρόσφατα, υπόσχεται αυτονομία πάνω από 700 km. Σαφώς και μένει να το δούμε στην πράξη αλλά, είναι ένα πολλά υποσχόμενο νούμερο, πλησιάζει την μέση αυτονομία ενός συμβατικού οχήματος. Η τιμή τους ελπίζω να πέσει σύντομα βέβαια, είναι υψηλή επειδή ας το παραδεχτούμε, όλο αυτό με την ηλεκτροκίνηση, είναι σε πειραματικό στάδιο θα έλεγα, δεν έχει βρεθεί τρόπος να γίνει πιο προσιτή σε ένα ευρύ κοινό επομένως, όπως γίνεται και με την τεχνολογία γενικότερα, εφευρέσεις στην αρχή είναι απλησίαστες, στην πορεία όμως, άπαξ και αποδειχθεί ότι υπάρχει ζήτηση, αγγίζουν ένα ευρύτερο κοινό μετέπειτα.
Μιας και λέμε για την τιμή, νομίζω ότι για την τιμή τους, έχουν και πάρα πολλούς περιορισμούς και επίσης, το να δίνεις τόσα λεφτά αλλά σε θέμα χρήσης, να μην μπορέσει να είναι το κύριο μέσο, είναι ένα πρόβλημα, το να δώσει κάποιος 25000+ για αυτοκίνητο πόλης ενώ κάποτε δίναμε 10000€, το οποίο αυτοκίνητο πόλης, έχει σχετικά περιορισμένη εμβέλεια, είναι ένα θέμα από μόνο του, για την ώρα, θεωρώ ότι είναι γκατζετάκι για τους ευκατάστατους τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, που μπορεί να διαθέσει ένα τέτοιο ποσό για ένα δεύτερο όχημα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι το κύριο όχημα, είναι πολλαπλάσιας αξίας ενώ για τους περισσότερους, με 25000€, προσφέρονται επιλογές αυτοκινήτων τα οποία μπορούν να είναι το κύριο μεταφορικό μέσο.
Το να έχω για παράδειγμα ένα 500αρακι αμιγώς ηλεκτρικό με το οποίο μπορώ κατά κύριο λόγο να πάω για ψώνια και για καφέ, δεν μου λέει κάτι, εκτός αν το αυτοκίνητο είναι κάτι δευτερεύον, λειτουργεί ως χόμπι αλλά και πάλι, για τέτοιου είδους χρήση, είναι πολλά τα λεφτά, ενώ με ένα συμβατικό αυτοκίνητο, πας για ψώνια, πας για καφέ και μπορείς ανά πάσα στιγμή να πας και κάπου αλλού, να κάνεις μια μεγαλύτερη διαδρομή, χωρίς να αγχωθεις για το αν θα σου φτάσει το απόθεμα ενέργειας μέχρι να φτάσεις, που μπορείς να ανεφοδιασεις κτλ.
Στην παρούσα φάση, θεωρώ πιο συμφέρουσα επιλογή τα υβριδικά αυτοκίνητα και νομίζω ότι αποτελούν το μεταβατικό στάδιο μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι η ενδιάμεση κατάσταση.
και εγω δεν συμφωνω με αρκετα, οχι οτι εχεις αδικο, απλα στα περισσοτερα υπαρχουν λυσεις/τροποι αντιμετωπισης. Ομως οντως εκφραζεις τις γνωστες ενστασεις με καθαρο τροπο.
Τα περισσοτερα τα εχουμε συζητησει ειτε εδω ειτε στο θεμα των τεσλα, απλα ισως χαθηκαν μεσα στον χαμο Αν εχεις ορεξη μια κυριακη πρωι να διαβασεις, θα τα βρεις. Αν εχεις καποιες συγκεκριμενες αποριες ή ενστασεις, ευχαριστως να το συζητησουμε.Θελω να σταθω σε ενα θεμα που αναφερεις και, νομιζω, δεν εχουμε συζητησει, αυτο των "powerbank" για αυτοκινητα. Υπαρχει οντως αυτη η λυση, σε μορφη powerstations ή κατι αντιστοιχο, που ειναι χοντρικα ενα μεγαλο ups. Πρακτικα, δεν προσφερει κατι και θα εξηγησω τον λογο. Οι συσκευες αυτες ειναι μεγαλες σε ογκο και σχετικα μεγαλου βαρους. Επομενως, σου τρωνε χωρο απο τον πορτμπαγαζ και αυξανουν την καταναλωση του αυτοκινητου. Ετσι, θα κερδισεις λιγο peace of mind, αλλα θα χασεις κομματι της αυτονομιας σου.
Εκει που εχει οντως ενδιαφερον μια τετοια λυση ειναι σε οχηματα οδικης βοηθειας. Ξερω οτι στην πχ αγγλια, καποια οχηματα οδικης βοηθειας εχουν τετοιες συσκευες ή κλασσικες ντηζελογεννητριες, ωστε να δωσουν λιγο ρευμα σε καποιο ηλεκτρικο το οποιο εμεινει απο μπαταρια και να του επιτρεψουν να παει στον κοντινοτερο φορτιστη.
Στην ελλαδα απεχουμε πολυ απο κατι τετοιο, διοτι δεν υπαρχουν τοσα πολλα ηλεκτρικα οχηματα, ωστε να σκεφτουν αυτην την αναγκη οι εταιρειες οδικης βοηθειας.
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ψαχτει τόσο πολύ στα της ηλεκτροκίνησης συνεπώς, κάποια πράγματα, λογικό να μου διαφεύγουν επομένως, τα όσα έχουν αναφερθεί, δεν τα έχω μελετήσει για να είμαι ειλικρινής, στέκομαι μόνο στα όσα αναφέρονται σε δοκιμές ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεπώς, η όποια γνώση μου, βασίζεται σε αυτές. Και γενικά, η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια που βρίσκεται η ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, δεν παρακολουθώ τόσο στενά τις εξελίξεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, για την ώρα, είμαι στο "στρατόπεδο" των συμβατικών αυτοκινήτων, οικονομικά δεν υπάρχει η δυνατότητα προς στιγμή για αναβάθμιση αυτοκινήτου συνεπώς, δεν τα έχω ψάξει τα της ηλεκτροκίνησης, ίσως επειδή δεν με ενδιαφέρει άμεσα, μάλλον όμως πρέπει να επιμορφωθώ....
οταν ερθει η ωρα να αλλαξεις, θα ψαχτεις. Το ιδιο ακριβως εκανα και εγω.
-
@tsimisde said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα ήταν βολικό βέβαια, να υπάρξει μια περίπτωση αντίστοιχη με τα powerbank όπου όποιος θέλει να φορτίσει, δεν χρειάζεται απαραίτητα να ψάξει για πρίζα, θα χρειαστεί όμως και εκείνο φόρτιση συνεπώς, πάλι στο ότι χρειάζεται πρίζα καταλήγουμε.
Άλλος ένας τρόπος για να περνούν το άγχος εξεύρεσης άμεσης λύσης στον πελάτη.
Σε λίγο με την ηλεκτροκίνηση θα απαιτήσουν από τους πελάτες να κάνουν και service στα αυτοκίνητά τους.
Φυσικά καταλαβαίνω ότι υπάρχουν πολλοί χομπίστες που σπαταλούν άπειρο χρόνο και φράγκα για να περνούν την ώρα τους, καιρός όμως να κοιτάξουν και λίγο γύρω τους να δουν την καθημερινότητα του απλού πολίτη.
Και παρεμπιπτόντως. Αγόρασα κάποιο προϊόν που έχει σχέση με τα ενεργειακά και από που μου ήρθε το προϊόν;
Από κάποιον που έχει πάρει σβάρνα κανάλια στο youtube και διαφημίζει την ηλεκτροκίνηση. George Sinogeorgos...Marketnet...Όλα για τα φράγκα. Υπάρχει ψωμί.
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@tsimisde said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και παρεμπιπτόντως. Αγόρασα κάποιο προϊόν που έχει σχέση με τα ενεργειακά και από που μου ήρθε το προϊόν;
Από κάποιον που έχει πάρει σβάρνα κανάλια στο youtube και διαφημίζει την ηλεκτροκίνηση. George Sinogeorgos...Marketnet...Όλα για τα φράγκα. Υπάρχει ψωμί.
Εχουν ενδιαφερον τα βιντεακια του για την ηλεκτροκινηση και ειναι καλο εφαλτηριο, διοτι ειναι ευκολα στην κατανοηση και στα ελληνικα.
Αλλο αυτο ομως και αλλο το μαγαζακι που εχει στησει και πουλαει διαφορα πραγματακια -
Ομολογώ ότι τα δύο ενεργειακά γκατζετάκια που αγόρασα μου είναι άκρως απαραίτητα. Και δεν τα βρήκα πουθενά αλλού. Έτυχε να πέσω στο site αυτό μέσω skroutz και όταν παρέλαβα είδα το ονοματεπώνυμό του πάνω στο δέμα.
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ομολογώ ότι τα δύο ενεργειακά γκατζετάκια που αγόρασα μου είναι άκρως απαραίτητα. Και δεν τα βρήκα πουθενά αλλού. Έτυχε να πέσω στο site αυτό μέσω skroutz και όταν παρέλαβα είδα το ονοματεπώνυμό του πάνω στο δέμα.
Εγω τον ηξερα απο το vwclub ......ειχε ηλεκτρικο up απο το 2018, το οποιο φορτιζε απο φωτοβολταικα στη ταρατσα ...
Τοτε ακομα εκανε βιντεο στα αγγλικα.. -
@tsimisde said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@tsimisde said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου σχετικά με τις προοπτικές εξέλιξης. Κατά πρώτον, σαφώς και τίθεται θέμα υποδομών σε πρώτη φάση, χωρίς να υπάρχουν οι αντίστοιχες υποδομές, δύσκολα να ανθίσει η αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΒΕΒΑΙΑ, δεν προχωράνε τόσο γρήγορα και οι αντίστοιχες υποδομές, εφόσον δεν υπάρχει και η κατάλληλη ζήτηση στα αυτοκίνητα.
Βέβαια, ο ανασταλτικός παράγοντας στον οποίον κολλάνε πολλοί, είναι ότι ειδικά σε αυτή τη φάση όπου η αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι περιορισμένη, η φόρτιση είναι ακόμα πιο επιτακτική, εδώ για τα smartphones που έχουμε οι περισσότεροι έχουμε την έγνοια για την αυτονομία, πόσο μάλλον για ένα αυτοκίνητο. Θα ήταν βολικό βέβαια, να υπάρξει μια περίπτωση αντίστοιχη με τα powerbank όπου όποιος θέλει να φορτίσει, δεν χρειάζεται απαραίτητα να ψάξει για πρίζα, θα χρειαστεί όμως και εκείνο φόρτιση συνεπώς, πάλι στο ότι χρειάζεται πρίζα καταλήγουμε.
Στα της αυτονομίας, σε ένα πρωτότυπο που είχε παρουσιάσει η Lancia σχετικά πρόσφατα, υπόσχεται αυτονομία πάνω από 700 km. Σαφώς και μένει να το δούμε στην πράξη αλλά, είναι ένα πολλά υποσχόμενο νούμερο, πλησιάζει την μέση αυτονομία ενός συμβατικού οχήματος. Η τιμή τους ελπίζω να πέσει σύντομα βέβαια, είναι υψηλή επειδή ας το παραδεχτούμε, όλο αυτό με την ηλεκτροκίνηση, είναι σε πειραματικό στάδιο θα έλεγα, δεν έχει βρεθεί τρόπος να γίνει πιο προσιτή σε ένα ευρύ κοινό επομένως, όπως γίνεται και με την τεχνολογία γενικότερα, εφευρέσεις στην αρχή είναι απλησίαστες, στην πορεία όμως, άπαξ και αποδειχθεί ότι υπάρχει ζήτηση, αγγίζουν ένα ευρύτερο κοινό μετέπειτα.
Μιας και λέμε για την τιμή, νομίζω ότι για την τιμή τους, έχουν και πάρα πολλούς περιορισμούς και επίσης, το να δίνεις τόσα λεφτά αλλά σε θέμα χρήσης, να μην μπορέσει να είναι το κύριο μέσο, είναι ένα πρόβλημα, το να δώσει κάποιος 25000+ για αυτοκίνητο πόλης ενώ κάποτε δίναμε 10000€, το οποίο αυτοκίνητο πόλης, έχει σχετικά περιορισμένη εμβέλεια, είναι ένα θέμα από μόνο του, για την ώρα, θεωρώ ότι είναι γκατζετάκι για τους ευκατάστατους τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, που μπορεί να διαθέσει ένα τέτοιο ποσό για ένα δεύτερο όχημα, κάτι το οποίο σημαίνει ότι το κύριο όχημα, είναι πολλαπλάσιας αξίας ενώ για τους περισσότερους, με 25000€, προσφέρονται επιλογές αυτοκινήτων τα οποία μπορούν να είναι το κύριο μεταφορικό μέσο.
Το να έχω για παράδειγμα ένα 500αρακι αμιγώς ηλεκτρικό με το οποίο μπορώ κατά κύριο λόγο να πάω για ψώνια και για καφέ, δεν μου λέει κάτι, εκτός αν το αυτοκίνητο είναι κάτι δευτερεύον, λειτουργεί ως χόμπι αλλά και πάλι, για τέτοιου είδους χρήση, είναι πολλά τα λεφτά, ενώ με ένα συμβατικό αυτοκίνητο, πας για ψώνια, πας για καφέ και μπορείς ανά πάσα στιγμή να πας και κάπου αλλού, να κάνεις μια μεγαλύτερη διαδρομή, χωρίς να αγχωθεις για το αν θα σου φτάσει το απόθεμα ενέργειας μέχρι να φτάσεις, που μπορείς να ανεφοδιασεις κτλ.
Στην παρούσα φάση, θεωρώ πιο συμφέρουσα επιλογή τα υβριδικά αυτοκίνητα και νομίζω ότι αποτελούν το μεταβατικό στάδιο μεταξύ συμβατικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι η ενδιάμεση κατάσταση.
και εγω δεν συμφωνω με αρκετα, οχι οτι εχεις αδικο, απλα στα περισσοτερα υπαρχουν λυσεις/τροποι αντιμετωπισης. Ομως οντως εκφραζεις τις γνωστες ενστασεις με καθαρο τροπο.
Τα περισσοτερα τα εχουμε συζητησει ειτε εδω ειτε στο θεμα των τεσλα, απλα ισως χαθηκαν μεσα στον χαμο Αν εχεις ορεξη μια κυριακη πρωι να διαβασεις, θα τα βρεις. Αν εχεις καποιες συγκεκριμενες αποριες ή ενστασεις, ευχαριστως να το συζητησουμε.Θελω να σταθω σε ενα θεμα που αναφερεις και, νομιζω, δεν εχουμε συζητησει, αυτο των "powerbank" για αυτοκινητα. Υπαρχει οντως αυτη η λυση, σε μορφη powerstations ή κατι αντιστοιχο, που ειναι χοντρικα ενα μεγαλο ups. Πρακτικα, δεν προσφερει κατι και θα εξηγησω τον λογο. Οι συσκευες αυτες ειναι μεγαλες σε ογκο και σχετικα μεγαλου βαρους. Επομενως, σου τρωνε χωρο απο τον πορτμπαγαζ και αυξανουν την καταναλωση του αυτοκινητου. Ετσι, θα κερδισεις λιγο peace of mind, αλλα θα χασεις κομματι της αυτονομιας σου.
Εκει που εχει οντως ενδιαφερον μια τετοια λυση ειναι σε οχηματα οδικης βοηθειας. Ξερω οτι στην πχ αγγλια, καποια οχηματα οδικης βοηθειας εχουν τετοιες συσκευες ή κλασσικες ντηζελογεννητριες, ωστε να δωσουν λιγο ρευμα σε καποιο ηλεκτρικο το οποιο εμεινει απο μπαταρια και να του επιτρεψουν να παει στον κοντινοτερο φορτιστη.
Στην ελλαδα απεχουμε πολυ απο κατι τετοιο, διοτι δεν υπαρχουν τοσα πολλα ηλεκτρικα οχηματα, ωστε να σκεφτουν αυτην την αναγκη οι εταιρειες οδικης βοηθειας.
Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ψαχτει τόσο πολύ στα της ηλεκτροκίνησης συνεπώς, κάποια πράγματα, λογικό να μου διαφεύγουν επομένως, τα όσα έχουν αναφερθεί, δεν τα έχω μελετήσει για να είμαι ειλικρινής, στέκομαι μόνο στα όσα αναφέρονται σε δοκιμές ηλεκτρικών αυτοκινήτων συνεπώς, η όποια γνώση μου, βασίζεται σε αυτές. Και γενικά, η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια που βρίσκεται η ηλεκτροκίνηση στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, δεν παρακολουθώ τόσο στενά τις εξελίξεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, για την ώρα, είμαι στο "στρατόπεδο" των συμβατικών αυτοκινήτων, οικονομικά δεν υπάρχει η δυνατότητα προς στιγμή για αναβάθμιση αυτοκινήτου συνεπώς, δεν τα έχω ψάξει τα της ηλεκτροκίνησης, ίσως επειδή δεν με ενδιαφέρει άμεσα, μάλλον όμως πρέπει να επιμορφωθώ....
Να γράψεις 100 φορές σε προσωπικό chat με τον diego την φράση
"Έκανα λάθος, τα ηλεκτρικά ειναι καταπληκτικά, και πιο πολύ από όλα η οθόνη τους"
Έτσι θα επιμορφωθεις και θα προσφέρεις κοινωνική υπηρεσία.
-
Αν θες φίλε να παράγεις σε άλλες χώρες, θα πλερω τα ανάλογα.
Αλλιώς φτιάξε τα στην Κίνα, και φάε δασμούς όταν τα στείλεις άλλου. -
Eδω ταιριάζει το γνωστό gif-άκι Στάλιν σε όσους δε θέλουν συνδικάτα.
-
-
Τι μαλακία θεέ μου
Και πως θα στέκεται με ρόδες μόνο στα πλαϊνά; -
This post is deleted! -
This post is deleted! -
-
Τι προβλήματα;
Έχουν κλάσμα των θερμικών σε μηχανικά μέρη.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης