Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 407
    • 408
    • 409
    • 410
    • 411
    • 432
    • 433
    • 409 / 433
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    8660
    142314
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Chrisk6
      Chrisk6 last edited by

      Αυτό το έχεις δει?
      Φαντάζομαι έχεις ψαχτει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        https://www.largus.fr/actualite-automobile/peugeot-citroen-ds-opel-les-principaux-problemes-du-moteur-1-2-puretech-30023247.html

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by lap

          https://reclameici.fr/news/les-moteurs-puretech-3-cylindres-de-peugeot-citroen-et-opel-du-pur-toc-comme-le-disent-certains-proprietaires

          In all cases, it is relevant to drain more regularly than the manufacturer's recommendation in order to limit the degradation of the engine oil’ (which can moreover be applied to any type of engine)

          Ρε σεις, οι Μάστρο-Μήτσοι που ανοίγουν δεκάδες κινητήρες κάθε μήνα, είχαν δίκιο;;;;; Αποκλείεται!!!!

          Ποιος θα πληρώσει τώρα την εσωτερική φθορά στους κινητήρες που δεν άλλαζαν νωρίτερα και πριν αυτήν την οδηγία;;;;;

          Κανείς! Αφού οι συμβουλές είναι τζάμπα και δεν φέρουν ευθύνη! Άλλωστε οι κατασκευαστές ξέρουν.....

          Οι κινητήρες έχουν μια ιδεατή και ιδανική συνθήκη λειτουργίας. Στην πράξη πολλές φορές η συνθήκη αυτή δεν ισχύει είτε λόγω φθοράς μερών του κινητήρα είτε λόγω των συνθηκών χρήσης του αυτοκινήτου.

          Υ.γ Προς κάθε ιδιοκτήτη αυτοκινήτου, αφήστε τις π@@@ς που λένε για λόγους marketing και leasing. Το λάδι να είναι πάντα φρέσκο και καλό. Αυτός είναι ο χρυσός κανόνας μιας μηχανής εσωτερικής καυσης.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • L
            lap last edited by

            Για τον μέχρι σήμερα 1,2 thp

            Design and fouling of the oil circuit that promotes the de-gauging and pronounced wear of the oil pump (unlike dry sump sports cars) in sporty driving or on heavy braking which cause the car to dip (the oil in the crankcase is then sent to an area of the crankcase in which the strainer is no longer immersed in the oil). The oil pump must therefore be changed before the usual deadline.

            https://www.fiches-auto.fr/articles-auto/fiabilite-moteurs-essence/s-2279-fiabilite-du-12-puretech.php

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimitrioskosmas @lap last edited by

              @lap said in Peugeot 3008 2016:

              https://reclameici.fr/news/les-moteurs-puretech-3-cylindres-de-peugeot-citroen-et-opel-du-pur-toc-comme-le-disent-certains-proprietaires

              In all cases, it is relevant to drain more regularly than the manufacturer's recommendation in order to limit the degradation of the engine oil’ (which can moreover be applied to any type of engine)

              Ρε σεις, οι Μάστρο-Μήτσοι που ανοίγουν δεκάδες κινητήρες κάθε μήνα, είχαν δίκιο;;;;; Αποκλείεται!!!!

              Ποιος θα πληρώσει τώρα την εσωτερική φθορά στους κινητήρες που δεν άλλαζαν νωρίτερα και πριν αυτήν την οδηγία;;;;;

              Κανείς! Αφού οι συμβουλές είναι τζάμπα και δεν φέρουν ευθύνη! Άλλωστε οι κατασκευαστές ξέρουν.....

              Οι κινητήρες έχουν μια ιδεατή και ιδανική συνθήκη λειτουργίας. Στην πράξη πολλές φορές η συνθήκη αυτή δεν ισχύει είτε λόγω φθοράς μερών του κινητήρα είτε λόγω των συνθηκών χρήσης του αυτοκινήτου.

              Υ.γ Προς κάθε ιδιοκτήτη αυτοκινήτου, αφήστε τις π@@@ς που λένε για λόγους marketing και leasing. Το λάδι να είναι πάντα φρέσκο και καλό. Αυτός είναι ο χρυσός κανόνας μιας μηχανής εσωτερικής καυσης.

              λυπάμαι τα leasing που αλλαζουν καθε 20.000χλμ και πανε by the book

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                parikon last edited by

                Έχω παρατηρήσει πως όταν σβήνει ο 1.2 με το start- stop έχει λιγότερο τρέμουλο απ' όταν το σβήνω με το κουμπί. Γιατί να συμβαίνει αυτό;

                gatoz H 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • gatoz
                  gatoz @parikon last edited by

                  @parikon said in Peugeot 3008 2016:

                  Έχω παρατηρήσει πως όταν σβήνει ο 1.2 με το start- stop έχει λιγότερο τρέμουλο απ' όταν το σβήνω με το κουμπί. Γιατί να συμβαίνει αυτό;

                  γιατι #gallochrepa #ola_tixaia

                  #milf-a-man

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • H
                    harisma23 @parikon last edited by harisma23

                    @parikon said in Peugeot 3008 2016:

                    Έχω παρατηρήσει πως όταν σβήνει ο 1.2 με το start- stop έχει λιγότερο τρέμουλο απ' όταν το σβήνω με το κουμπί. Γιατί να συμβαίνει αυτό;

                    Γιατί στα περισσότερα αυτοκίνητα το start & stop σβήνει το αυτοκίνητο μόλις πριν ακινητοποιηθεί, οπότε ο κραδασμός συμπίπτει με την μικρή "ταλάντωση" της ακινητοποίησης και δεν γίνεται αντιληπτός. Ενώ εσύ το σβήνεις ενώ είναι ακίνητο και ο κραδασμός γίνεται αντιληπτός.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • K
                      Kagkelarios last edited by

                      Περί κατανάλωσης…
                      Ξεκίνημα Σάββατο πρωί για Ναύπλιο για βόλτα στη φυλακή του Κολοκοτρώνη, ωραίο φαγητό στον Κακαναράκη και καφέ παραλία.
                      Στο πήγαινε, γεμάτος καύσιμο και μπαταρία, πλυμένος, υβριδικός, μεσαία λωρίδα, κύριος – είχα και επέτειο.
                      Επιστροφή κουμπωμένο sport με άδεια μπαταρία, με όσα σήκωνε ο δρόμος, αλλά πάντα πολιτισμένα δεν κολλάμε δεν πετάμε φώτα, ποτέ από δεξιά (εκτός αν ο μπροστά κρίνεται επικίνδυνος).
                      Αν και κάποια Χ1, ένα compact bmw χωρίς διακριτικά και ένα πανέμορφο ολοκαίνουριο rav με κόκκινο σηματάκι στη γρίλια είχαν εκτιμήσει διαφορετικά,
                      όπως διέκρινα στους καθρέπτες έβγαλαν τίμιο φλας για μεσαία λωρίδα μόλις τελίκιασαν.

                      Τελικά έδειξε 10,8 αν και ο κατασκευαστής λέει ότι η κατανάλωση σταθεροποιείται μετά τα 3000km (έχω 1300), θα δούμε τί σημαίνει αυτό.

                      p.s. αν διαβάζουν, συγνώμη στα 2 ξαδελφάκια που δυσκολεύτηκαν να κάνουν δεξιά λόγω κίνησης.

                      yem 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • yem
                        yem @Kagkelarios last edited by

                        @kagkelarios said in Peugeot 3008 2016:

                        πλυμένος, υβριδικός, μεσαία λωρίδα, κύριος – είχα και επέτειο.
                        Επιστροφή κουμπωμένο sport με άδεια μπαταρία,

                        Απότι κατάλαβα στο γυρισμό δεν είχες επέτειο 🤔

                        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                        K 1 Reply Last reply Reply Quote 9
                        • K
                          Kagkelarios @yem last edited by

                          @yem said in Peugeot 3008 2016:

                          @kagkelarios said in Peugeot 3008 2016:

                          πλυμένος, υβριδικός, μεσαία λωρίδα, κύριος – είχα και επέτειο.
                          Επιστροφή κουμπωμένο sport με άδεια μπαταρία,

                          Απότι κατάλαβα στο γυρισμό δεν είχες επέτειο 🤔

                          Όσο δεν είμαι ούγκανος, γουστάρει και αυτή. Αλλά σου δίνει πολύ ωραία αίσθηση κύλισης στον ανοιχτό δρόμο το ρημάδι.

                          gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • gatoz
                            gatoz @Kagkelarios last edited by

                            @kagkelarios said in Peugeot 3008 2016:

                            @yem said in Peugeot 3008 2016:

                            @kagkelarios said in Peugeot 3008 2016:

                            πλυμένος, υβριδικός, μεσαία λωρίδα, κύριος – είχα και επέτειο.
                            Επιστροφή κουμπωμένο sport με άδεια μπαταρία,

                            Απότι κατάλαβα στο γυρισμό δεν είχες επέτειο 🤔

                            Όσο δεν είμαι ούγκανος, γουστάρει και αυτή. Αλλά σου δίνει πολύ ωραία αίσθηση κύλισης στον ανοιχτό δρόμο το ρημάδι.

                            ε, λιγο μετα τα 180 σφυραει ο αερας
                            και ενω κανει λιγο παυση στα 210 με 225, μετα ακουγεται και ο κινητηρας
                            αχαχαχαχαχα

                            #milf-a-man

                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • K
                              Kagkelarios @gatoz last edited by

                              @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

                              @kagkelarios said in Peugeot 3008 2016:

                              @yem said in Peugeot 3008 2016:

                              @kagkelarios said in Peugeot 3008 2016:

                              πλυμένος, υβριδικός, μεσαία λωρίδα, κύριος – είχα και επέτειο.
                              Επιστροφή κουμπωμένο sport με άδεια μπαταρία,

                              Απότι κατάλαβα στο γυρισμό δεν είχες επέτειο 🤔

                              Όσο δεν είμαι ούγκανος, γουστάρει και αυτή. Αλλά σου δίνει πολύ ωραία αίσθηση κύλισης στον ανοιχτό δρόμο το ρημάδι.

                              ε, λιγο μετα τα 180 σφυραει ο αερας
                              και ενω κανει λιγο παυση στα 210 με 225, μετα ακουγεται και ο κινητηρας
                              αχαχαχαχαχα

                              Άλλο κυλάω άλλο απογειωνομαι 😜

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • K
                                Kagkelarios last edited by

                                Ερώτηση για τους κατόχους GT,
                                Ανακάλυψα από fb γκρουπάκι ότι μέσα στο ντουλαπάκι πρέπει να έχει υποδοχή για το (ακριβούτσικο) αρωματικό πακέτο.
                                Είναι η υποδοχή μέσα στο ντουλάπι και πάνω αριστερά, με ένα μικρό ορθογώνιο κενό? Φαίνεται σα να κουμπώνει κάτι εκεί. Έχει ασχοληθεί κανείς?
                                Ή να συνεχίσω να ψεκάζω τσίχλα?

                                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • gatoz
                                  gatoz @Kagkelarios last edited by

                                  @kagkelarios said in Peugeot 3008 2016:

                                  Ερώτηση για τους κατόχους GT,
                                  Ανακάλυψα από fb γκρουπάκι ότι μέσα στο ντουλαπάκι πρέπει να έχει υποδοχή για το (ακριβούτσικο) αρωματικό πακέτο.
                                  Είναι η υποδοχή μέσα στο ντουλάπι και πάνω αριστερά, με ένα μικρό ορθογώνιο κενό? Φαίνεται σα να κουμπώνει κάτι εκεί. Έχει ασχοληθεί κανείς?
                                  Ή να συνεχίσω να ψεκάζω τσίχλα?

                                  #gum_psek
                                  ειχαν τα πολυ παλια
                                  οχι τα νεα
                                  για να βαλεις, δεν μπαινει και να μπορεσεις να το βαλεις, δεν εινα ισυμβατο με τις 10' οθονες
                                  και αυτα που ειχαν δεν λειτουργησε ποτες οπως επρεπε
                                  #moufa_galliki

                                  #milf-a-man

                                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • K
                                    Kagkelarios @gatoz last edited by

                                    @gatoz said in Peugeot 3008 2016:

                                    @kagkelarios said in Peugeot 3008 2016:

                                    Ερώτηση για τους κατόχους GT,
                                    Ανακάλυψα από fb γκρουπάκι ότι μέσα στο ντουλαπάκι πρέπει να έχει υποδοχή για το (ακριβούτσικο) αρωματικό πακέτο.
                                    Είναι η υποδοχή μέσα στο ντουλάπι και πάνω αριστερά, με ένα μικρό ορθογώνιο κενό? Φαίνεται σα να κουμπώνει κάτι εκεί. Έχει ασχοληθεί κανείς?
                                    Ή να συνεχίσω να ψεκάζω τσίχλα?

                                    #gum_psek
                                    ειχαν τα πολυ παλια
                                    οχι τα νεα
                                    για να βαλεις, δεν μπαινει και να μπορεσεις να το βαλεις, δεν εινα ισυμβατο με τις 10' οθονες
                                    και αυτα που ειχαν δεν λειτουργησε ποτες οπως επρεπε
                                    #moufa_galliki

                                    Θοδωρή εσύ με μπαϊγκόν φαντάζομαι να το ψεκάζεις
                                    αχαχα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Αρωμα είχαν βάλει πρώτη φορά στο C4 σειρά 1 του 2004.

                                      Εχει και το δικό μου και μας είχαν δώσει και 4 διαφορετικά αρώματα όταν το αγοράσαμε το 2005 σε σετ. Εβαζες το μπουκαλάκι σε συγκεκριμένη θήκη στους μεσαίους εξαερισμούς και όντως δούλευε μια χαρά.

                                      Μετά βαρέθηκα να αλλάξω, έχουμε και ένα θεματάκι με αλλεργίες και τέλος.

                                      Αυτά λοιπόν όταν τα βάζουμε είναι πρωτοποριακά. 15 χρόνια μετά απλά τα βάζουμε για να μην έχει να λέει κάτι ο ανταγωνισμός.

                                      Μετά τα καταργούμε για να βγάλουμε κάτι πάλι πρωτοποριακό..

                                      Στην αγορά σίγουρα σήμερα θα υπάρχουν πολλοί αντιγραφείς που θα τα πουλάνε σαν κάτι πρωτοποριακό...😊

                                      7856a2d0-5580-430b-be49-3be395f1acbd-image.png

                                      H θήκη είναι η στρογγυλή με το καπάκι πάνω δεξιά από τους εξαερισμούς.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • gatoz
                                        gatoz last edited by

                                        παντα παπαριες οι γαλλοι
                                        να βαζανε τουλαχιστον εξαρτηματα που δεν χαλανε
                                        εχουν γινει περιγελος στον πλανητη με τα χρεπια τους

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Σε ελάχιστους κολλημένους μόνο, που νομίζουν ότι βρέχει....😊

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • gatoz
                                            gatoz last edited by gatoz

                                            χρειαστηκε μια καταδρομικη μαζι με αλλονα ενα απο τη δουλεια για το σου, απο αθηναι προς λαρσα, και πισω. με δυο αμαξα. καθοτι μπορει ο ενας να εμενε για μερες. καλου πελατη του εσκισαν - κωδικοποιησαν τα αρχεια απο ιο και επρεπε να λειτουργει 2τερα ενω το προσωπικο ολο θα ειναι σε εκκινηση αλυσιδας πελατη.
                                            πουγκ και σι έιτζη αρ. καταπτυστο 1.8 χίμπριντο.
                                            ταχυτηται νορμαλ για το γκέικο μεχρι και σούρσιμο, δηλαδης 150 στις ανηφορες και 173 στις κατηφορες γιατι εκει τερματιζε το τουοτα. ουτε καν 170. πραγματικα με τζιπιες, 145 και 168 στο τερμα του χρεπιου των σχιστοματηδων.
                                            το γκεικο φουλ φορτισμενο και στο πανω και στο κατω.
                                            αποτελεζμα στα λημερια του τρολευ, στην καταναλωσις, 5.1 το γκέικο, 8.7 το καταπτυστο
                                            στο δρομο, ουτε κουβεντα φυσικα, ο αλλος κουδουνισε, ο γατος ντουρος.

                                            #milf-a-man

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 407
                                            • 408
                                            • 409
                                            • 410
                                            • 411
                                            • 432
                                            • 433
                                            • 409 / 433
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr