-
This post is deleted! -
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εγώ πληρώνω και για το diesel σου.
Ναι αλλά καίω λιγότερο από Βενζίνη, είμαστε πάτσι.
Εγώ καταναλώνω λιγότερο
-
Τι τα σβήνεις κι εξαφανίζονται πάνω που διαβάζω!?
Να γίνεις κι εσύ παντελονάτος και Καραϊσκάκης, γράψε ελεύθερα, θα σε χειροκροτησει ο κόσμος που τον καταπιέζει η πολιτική ορθότητα και θαυμάζει τον Μπέο που υπερηφανευεται ότι είναι τελειόφοιτος Δημοτικού, όχι καμιά λουλου που πήγε και γυμνάσιο. -
Όχι ρε, απάντηση σε άλλο θέμα ήταν που βαριέμαι να αναλύω και το είχε κρατήσει στην μνήμη.
-
-
-
-
Εντυπωσιακό. Αλλά δύο ίδια αυτοκίνητα. Είναι το καλύτερο δυνατό σενάριο.
-
-
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εντυπωσιακό. Αλλά δύο ίδια αυτοκίνητα. Είναι το καλύτερο δυνατό σενάριο.
Μοιάζουν πολύ σαν σχεδιασμός (εξωτερικός) , όμως στο βίντεο είναι η eqs και η eqa δηλαδή το ποιο μεγάλο και το ποιο μικρο suv που φτιάχνει η μάρκα... Έχουν 700 κιλά διαφορά
-
Απλά αυτά τα crash test τα κάνουν στα 56χλμ.
Κάθε 10χλμ επιπλέον αυξάνεται 30% η δύναμη της στούκας.
Μπαμπά μην τρέχεις.... -
-
U.S. electric vehicle sales:
Tesla: 325,291
GM: 37,164
VW Group: 29,137
Ford: 26,849
Hyundai: 22,875
Rivian: 17,969
BMW: 17,512
Mercedes-Benz: 16,287
Kia: 13,327
Audi: 9,711
Nissan: 8,444
Volvo: 7,461
Toyota: 6,039
Polestar: 5,354
Porsche: 3,394
Lucid: 3,191
Subaru: 2,946*the first six months of 2023
Το λες και καλά πάει. (H Tesla σε σχέση με τους άλλους.)
-
Βγάλανε και τη σαχλαμαρα ολογραφο build your dreams που έγραφε πισω...
Νέα μπαταρία από την CATL το 2024 υπόσχεται φόρτιση 10 σε 80% σε 10 λεπτά (ταχυτερη φόρτιση από τα 15-20 λεπτά της BYD Blade):
https://www.reuters.com/technology/catl-produce-fast-charging-shenxing-battery-germany-hungary-2023-09-04/ -
Με τετοιες τιμες,σε 15 χρονια και το ξαναβλεπουμε,μονο απο leasing και αν παλι,για τα δεδομενα Ελλαδας αυτα,που ο μεσος Ελλην δεν εχει στον ηλιο μοιρα οικονομικα.
-
Θα υπάρχει ηλεκτροκίνηση σε 15 χρόνια;
Πολλά λουκέτα διαβάζω, πτωχεύσεις και τα διθυραμβικά σχέδια και πλάνα αποδεικνύονται φούσκες.Περπατά το εγχείρημα;
-
2023+15=2038
Αν δεν γίνει κάτι συνταρακτικό παγκοσμιώς τα επόμενα χρόνια θα είμαστε 3 χρόνια μετά την κατάργηση πωλήσεων νέων θερμικών αυτοκινήτων σε Ε.Ε. και Αμερική, οπότε ναι θα υπάρχει ηλεκτροκίνηση σε 15 χρόνια.
Το ότι υπάρχουν 50 εταιρίες στην Κίνα που ζουν από τις επιδοτήσεις της και άλλες 30 στον υπόλοιπο κόσμο (τυχαία τα νούμερα) δεν νομίζω να σημαίνει κάτι για την ηλεκτροκίνηση αν κλείσουν οι 60 και μείνουν μόνο 20 μέχρι τότε.
-
Εγώ πάντως αναφέρομαι στα τρέχοντα γεγονότα που δείχνουν ότι λουκέτα μπαίνουν επειδή υπάρχει πρόβλημα στην αγορά της ηλεκτροκίνησης σε παγκόσμιο επίπεδο, μακροοικονομικά προβλήματα και προβλήματα στο κλάδο κατασκευής μπαταριών. Αυτά τα λένε οι ίδιοι που κατεβάζουν ρολά. Όχι εγώ.
Π.χ. το λουκέτο της Proterra δεν περνά και απαρατήρητο.
-
Το πιο βασικό πρόβλημα είναι ότι όλοι το σκέφτονται να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο, γιατί δεν έχουν τα χρήματα. Διότι θα το έετε καταλάβει ότι τα αυτοκίνητα ακρίβυναν αρκετά τα τελευταία χρόνια...
https://www.statista.com/statistics/265859/vehicle-sales-worldwide/
https://www.statista.com/statistics/1288308/automotive-production-reduction-semiconductor-shortage/
-
Όχι μόνο ακρίβυναν, αλλά τουλάχιστον στην Ελλάδα το κάτω όριο τιμών έχει ανέβει τόσο πολύ που πλέον όλες οι τιμές των αυτοκινήτων έχουν στριμωχτεί στο εύρος μεταξύ 18 και 30 χιλιάδων ευρώ.
Και εκεί που κάποιος θέλει να αγοράσει ένα μικρό αυτοκίνητο π.χ. ένα Renault Twingo διαπιστώνει ότι η τιμή του είναι κοντά στα 19 χιλιάρικα που με τα ίδια χρήματα μπορεί να αγοράσει μεγαλύτερο αυτοκίνητο σε διάφορες κατηγορίες.
Πριν κάποια χρόνια υπήρχε διακριτή διαφοροποίηση των τιμών μεταξύ των κατηγοριών.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης