Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 123
    • 124
    • 125
    • 126
    • 127
    • 136
    • 137
    • 125 / 137
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    2731
    71011
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gtsartsal
      gtsartsal @georgemit last edited by gtsartsal

      @georgemit said in MAZDA 2 Facelift 2023:

      @bassstarlet said in MAZDA 2 Facelift 2023:

      Ποιό το πλεονέκτημα της τόσο υψηλής συμπίεσης, σε αυτό το αυτοκίνητο;
      Και συνγγώμη, αλλά 90 ίπποι θυμίζουν δεκαετία του '90'
      Καλά, υπάρχουν και χειρότερα, σαν το Πεζό με τα 72 :///

      Το χω ξαναπεί κι εγώ, η Mazda ακολουθεί έναν δικό της δρόμο με ατμοσφαιρικά μοτέρ υψηλότερης συμπίεσης, περισσότερων κυβικών κλπ κλπ κλπ όλη αυτή η τεχνολογία δε δείχνει να έχει ιδιαίτερα αποτελέσματα όμως. Ούτε ισχύ αποδίδουν τα αυτοκίνητά της ούτε ιδιαίτερα οικονομικά είναι. Πέρα από τη φιλοσοφία των μεγάλων ατμοσφαιρικων μοτέρ που μπορεί να αρέσει σε κάποιους και την αξιοπιστία ίσως, δε βλέπω κάποιο ιδιαίτερο νόημα σε ολo αυτό.

      Αν αφήσουμε εκτός κουβέντας την ελληνική πραγματικότητα - αστειοτητα με φόρους κλπ.

      Ποια η διαφορά του 1.5 160 ps κινητήρα με τον 2.0 186 της Mazda;

      Δεν ρωτάω ποιον θα προτιμουσες γιατί είναι γούστα, το τούρμπο ή το ατμοσφαιρικό....

      IMG_20231001_134551.jpg IMG_20231001_134619.jpg

      https://zeperfs.com/en/duel8894-9315.htm

      εγώ δεν βλέπω ιδιαίτερες διαφορές...
      Οπότε δεν βρίσκω και κάτι αρνητικό για τον μεγάλο κυβισμό της Μάζντα .

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • P
        panos-volcan last edited by

        Εχεις οδηγήσει ποτέ τουρμπάτο αυτοκίνητο? Γιατί από αυτό που έγραψες έχεις παντελή άγνοια επι του θέματος.

        Εάν αναφέρεσαι σε εμένα φίλε μου και θεωρείς γρήγορο το Leon Cupra 20vt stage 1 ναι είχα ένα καινούργιο το 2004 για 6χρόνια ....

        Μην αγνοείς εσύ λοιπόν ότι επειδή κάποιος επιλέγει ατμόσφαιρα στα 50 του δεν είχε κάποτε 260 τουρμπάτα άλογα ....

        Χωρίς διάθεση παρεξήγησης φυσικά !

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • elteo
          elteo last edited by elteo

          oχι φίλε μου δεν εννοώ εσένα τον άλλο που μιλάει για τουρμπίνες ρεο και λοιπές αρκούδες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ibiza95 last edited by

            Ρε φύγε από δω ρε μπρο που θα μας πεις για τα μάζντα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • georgemit
              georgemit @panos-volcan last edited by

              @panos-volcan said in MAZDA 2 Facelift 2023:

              Ok. Ποιός όμως δίλιτρος ατμοσφαιρικός βγάζει σήμερα 186 HP και κυρίως 24 kgm ?

              Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα λοιπόν και θεωρούμε τα τουρμπάτα 1.2 και 1.5 προηγμένα τεχνολογικά.επειδή κουβαλούν τεχνολογίες προηγούμενων δεκαετιών και ένα σαλιγκαράκι για κερασάκι ....στην αμφιβόλου γεύσεως και αξιοπιστίας τούρτα .

              Κανείς γιατί απλά δεν ασχολούνται με αυτούς οι εταιρείες. Τα νούμερα που αναφέρεις δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο για ατμοσφαιρικό δίλιτρο ακόμα και της προηγούμενης 20ετίας.
              Δεν είπα ποτέ ότι τα τουρμπάτα κρύβουν κάποια ιδιαίτερη τεχνολογία δε βλέπω κάτι το ιδιαίτερο όμως και στα mazda.

              i30 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • bassstarlet
                bassstarlet last edited by

                Aν πάρουμε ως παράδειγμα τον 1.6 της χόντα με το vti, που έβγαζε 160 (πρωτοφανές για άτμο) αν ήταν δίλιτρος σήμερα, πόσο θα μπορούσε να βγάζει;
                Βέβαια, και αυτός θα ήταν για να έχεις το γκάζι στο πάτωμα, για να επιταχύνει.

                «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • georgemit
                  georgemit last edited by

                  Να θυμίσω και τον K20 επίσης της honda, δίλιτρος ατμοσφαιρικός με 200 άλογα στο civic,
                  τον F20C με τα 240 του S2000, τα δίλιτρα της BMW κλπ κλπ κλπ και όλα αυτά στις αρχές των 00's.

                  i30 160 N line!

                  realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • gtsartsal
                    gtsartsal last edited by

                    Κανένα από αυτά που αναφέρονται δεν έχει 118 gr .

                    georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      super-t @bassstarlet last edited by

                      @panos-volcan said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                      Ok. Ποιός όμως δίλιτρος ατμοσφαιρικός βγάζει σήμερα 186 HP και κυρίως 24 kgm ?

                      Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα λοιπόν και θεωρούμε τα τουρμπάτα 1.2 και 1.5 προηγμένα τεχνολογικά.επειδή κουβαλούν τεχνολογίες προηγούμενων δεκαετιών και ένα σαλιγκαράκι για κερασάκι ....στην αμφιβόλου γεύσεως και αξιοπιστίας τούρτα .

                      Κανένας. Και αυτό ίσως πρέπει να μας λέει κάτι ίσως το πόσο ατμοσφαιρικός είναι.

                      @bassstarlet said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                      Aν πάρουμε ως παράδειγμα τον 1.6 της χόντα με το vti, που έβγαζε 160 (πρωτοφανές για άτμο) αν ήταν δίλιτρος σήμερα, πόσο θα μπορούσε να βγάζει;
                      Βέβαια, και αυτός θα ήταν για να έχεις το γκάζι στο πάτωμα, για να επιταχύνει.

                      Αν το δούμε απλά, αν έβγαζε 160 από 1,6 λίτρα δηλαδή 100 ανα 1 λίτρο, ε θα έβγαζε 200 από 2 λίτρα.


                      Ο 1,5 της Μάζντα βγαίνει και με 115 άλογα στο 2, μια έκδοση του βγάζει και 130 στο MX5, δεν είναι κουλή η Μάζντα και δεν ξέρει και έχει κολλήσει στα 90 άλογα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • alexandros-k
                        alexandros-k @elteo last edited by

                        @elteo said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                        @panos-volcan said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                        Ok. Ποιός όμως δίλιτρος ατμοσφαιρικός βγάζει σήμερα 186 HP και κυρίως 24 kgm ?

                        Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα λοιπόν και θεωρούμε τα τουρμπάτα 1.2 και 1.5 προηγμένα τεχνολογικά.επειδή κουβαλούν τεχνολογίες προηγούμενων δεκαετιών και ένα σαλιγκαράκι για κερασάκι ....στην αμφιβόλου γεύσεως και αξιοπιστίας τούρτα .

                        η υψηλή συμπίεση βέβαια δεν είναι και ότι καλύτερο για το μοτέρ....

                        Γιατι, τι παθαινει?
                        Τα diesel εχουν παραπανω . Οπως και η Toyota εχει παρομοια μοτερ με την Μαζντα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          andya3 last edited by

                          Η Mazda δεν έχει λεφτά ν' αναπτύξει καινούργια μοτέρ. Είναι τεράστιο το κόστος. Και ανακαινίζει όσο μπορεί τα παλιά της μοτέρ για να έχει κάτι να πουλήσει.

                          Τα υπόλοιπα περί σούπερ ετσιρείας με σούπερ αυτοκίνητα, είναι για να τα λένε μεταξύ τους οι θαυμαστές της μάρκας και να το ευχαριστιούνται.

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ibiza95 last edited by ibiza95

                            Αφού πάρθηκε η πολιτική απόφαση για ηλεκτροκινηση οποτε γενικά δεν έχει νόημα η επένδυση σε νέους θερμικούς, προσπαθούμε να βολευτούμε με όποιο ρεταλι θεωρούμε καλύτερο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              andya3 last edited by

                              Ναι αλλά μέχρι να παρθεί η απόφαση για την ηλεκτροκίνηση. Άλλες εταιρείες ανέπτυσσαν τούρμπο ή υβριδικά μοτέρ. Και η Mazda προσπαθούσε να σώσει τα ατμοσφαιρικά και τα wankel.
                              Οπότε λυπάμαι Mazda-ίοι, αλλά δε βολευόμαστε όλοι με ρετάλια...

                              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                              gtsartsal 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • georgemit
                                georgemit @gtsartsal last edited by

                                @gtsartsal said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                Κανένα από αυτά που αναφέρονται δεν έχει 118 gr .

                                Ισχύει, γιατί σχεδόν 1/4 του αιώνα πριν δε μας ενδιέφεραν οι ρύποι.
                                Άρα η περίφημη τεχνολογία των MAZDA έχει απλά οικολογικό προσανατολισμό;
                                Για να βρω ένα νόημα σε όλο αυτό.

                                i30 160 N line!

                                gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ibiza95 last edited by

                                  Καθείς και οι αυταπάτες του

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • georgemit
                                    georgemit last edited by

                                    Ε ναι κατι σαν τον skyactiv x, σχεδιασμένος να δουλεύει σαν ντίζελ αλλά καταναλώνει όπως ένας βενζίνης, τρομερή ανακάλυψη.

                                    i30 160 N line!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gtsartsal
                                      gtsartsal @georgemit last edited by

                                      @georgemit said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                      @gtsartsal said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                      Κανένα από αυτά που αναφέρονται δεν έχει 118 gr .

                                      Ισχύει, γιατί σχεδόν 1/4 του αιώνα πριν δε μας ενδιέφεραν οι ρύποι.
                                      Άρα η περίφημη τεχνολογία των MAZDA έχει απλά οικολογικό προσανατολισμό;
                                      Για να βρω ένα νόημα σε όλο αυτό.

                                      Γιατί θα πρέπει να υπάρχει νόημα.

                                      Δεν μιλάει κανείς για τρελή τεχνολογία .

                                      Η κάθε εταιρεία και μάρκα με τον δικό της τρόπο εξελίσσεται και μειώνει τους ρύπους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • gtsartsal
                                        gtsartsal @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in MAZDA 2 Facelift 2023:

                                        Ναι αλλά μέχρι να παρθεί η απόφαση για την ηλεκτροκίνηση. Άλλες εταιρείες ανέπτυσσαν τούρμπο ή υβριδικά μοτέρ. Και η Mazda προσπαθούσε να σώσει τα ατμοσφαιρικά και τα wankel.
                                        Οπότε λυπάμαι Mazda-ίοι, αλλά δε βολευόμαστε όλοι με ρετάλια...

                                        Υπάρχουν αρκετοί στο φόρουμ με cx30 από Αθήνα.
                                        Αν θέλεις μπορείτε να βρεθείτε και να συγκρίνεις ένα troc και ένα cx30 εκεί γύρω στα 30κ
                                        Να διαπιστώσεις πως είναι τα ρεταλια, όχι τίποτα άλλο...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • P
                                          panos-volcan last edited by

                                          Προφανώς και δεν σοβαρολογείς.

                                          Παλιάς τεχνολογίας οι Skyaktiv X ενώ του group vw υπερσύγχρονοι ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • I
                                            ibiza95 last edited by

                                            Προφανώς κάποιοι φανατιζονται εύκολα. Προσωπικά αρνούμαι το τίτλο μαζνταιος όχι γιατί αντιπαθώ τη μάρκα αλλά γιατί αρνούμαι να ταυτιστω με ένα αντικείμενο που σκοπό έχει την εξυπηρέτηση και την ευχαρίστησή μου

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 125 / 137
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr