-
Γεια σας παιδιά....θα ήθελα την γνώμη σας σχετικά με το μοναδικό οχήμα που έχει η οικογένεια μου...θα παρακαλούσα οποίος έχει την διάθεση για (χλευασμό και για ειρωνικά σχόλια να προσπεράσει) δεν εχω την δυνατοτητα να κανω καμια κινηση για αγορα! ειμαστε απο φτωχη οκογενεια και προσπαθουμε με το μεροκαματο μας να βουμε περα!
Οποτε το πρόβλημα είναι το εξής έχω ένα Hyundai Excel του 91 το οποίο έχει τα εξής δεδομένα.... τα χιλιόμετρα είναι 179.300 και είναι μαμά το μοτέρ 2ο χέρι απ' τον πεθερό μου τα σέρβις γίνονται πάντα μα πάντα στις 5-6000 χλμ! Πριν απο συγκεκριμένα σχεδεον 3 εβδομαδες ενώ δεν έβγαζε κιχ το μοτέρ αρνείται πεισματικά να δουλέψει σωστά καθότι ρεταρει απίστευτα αλλα δεν θελει και να ξανα παρει μπροστα....από έλεγχο συμπίεσης σε κάθε κύλινδρο το συμπιεσομετρο δείχνει 12.8 σε κάθε κύλινδρο! Επίσης σημάδια νερού μέσα στα λάδια η στο καπάκι δεν βρίσκω οπως επίσης και τα μπουζί δεν έχουν σημάδια ότι (ήρθαν σε επαφή με νερό) τι στο καλό μπορεί να γίνεται? Επίσης δεν ανεβαζει θερμοκρασία καθόλου! Μετά από ταξίδι 170χλμ δεν ανέβηκε ούτε πάνω απ' την μέση....Είμαι να σκάσω!
Εγινε ελεγψος και αλλαγη στα εξης....
-Αντιλια Βενζινης (δουλευει σωστα)
_Ηλεκτρονικη (δουλευει σωστα)
-Μπουζι, Μπουζοκαλωδια (δουλευει σωστα)
-Δοκιμη με αλλο Ντριστριμπιτερ (δουλευει σωστα)
-Ελεγχος Πιεσης αντλιας Βενζινης με (συμπιεσομετρο η πιεση ειναι στα 3.8) (δουλευει σωστα)
-Ελεγχο πολλαπλασιαστη (δουλευει σωστα)
-Ελεγχο MAP (δουλευει σωστα)
-Και ΦΤΑΣΑΜΕ στον εγκεφαλο ο οποιος ειναι καμμενος..... (συμφωνα παντα με τον μαστορα....) αφου εγινε και αλλαγη εγκεφαλου το αμαξι παλι αρνειτε να δουλεψει σωστα και αν τυχον παρει εμπρος σβηνει αφου δουλεψει σαν τρελο ανεβοκατεβαζοντας στροφες και σβηνει.....! τι αλλο μπορει να ειναι βρε παιδια???? να σημειωσω οτι το παρων οχημα για να παρει εμπρος πρεπει να πατας και συμπλεκτη.... επισης εχει και συναγερμο πανω απο τοτε που το ειχε ο πατερας μου, Το ειχε καινουργιο αγορασμενο!
Φτανουμε λοιπον στο σημερα οπου μετα απο τοσες εβδομαδες και 3 μαστορια δεν μπορει να βγαλει ακρη κανενας τους....! τι αλλο μπορε να ειναι? να παιζει ρολο μηπως το (button) που ειναι στον συμπλεκτη και να μην το αφηνει να κλεινει κυκλωμα? εχεις καποιος την γνωση να μου δωσει καποια ιδεα τι μπορει να ειναι....??? -
Επειδή έχετε δοκιμάσει πάρα πολλά μηχανικά θέματα και δεν βρίσκετε άκρη, μήπως να δοκιμάζατε να απομονώσετε τον συναγερμό (να αποσυνδεθεί δηλαδή) μπας και σας δημιουργεί πρόβλημα;
Δύσκολο να είναι αυτό, αλλά δεν χάνετε κάτι. Και για το πρόβλημα της θερμοκρασίας, ελέγξτε το θερμοστάτη. -
Αισθητηρας στροφαλου μηπως
Τα μπεκ τα κοιταξατε ? -
Πρέπει να ελέγξετε τους αισθητήρες Λ ,αέρα, στροφάλου κλπ.Ειδικά τον αισθητήρα Λάμδα μαζί με τον καταλύτη πιθανόν να έχουν λήξει ως εξαρτήματα και να θέλουν αντικατάσταση .Καλό είναι επίσης να ελεγχθεί το ηλεκτρολογικό κομμάτι μπαταρία,ασφάλειες , γείωση , μονώσεις ενώσεων γυμνά καλώδια, διακόπτες καθώς και πιθανές περιπτώσεις κοντέματος των καλωδίων από μάστορα λόγω βιασύνης η΄ βλάβη στην ασφαλειοθήκη. Αν έχετε την αίσθηση ότι τριχρονίζει ο κινητήρας κοιτάζετε πολλαπλασιαστές των μπουζί οι οποίοι αλλάζουν όλοι μαζί αν χαλάσει έστω και ένας.επίσης αν έχει συνδεθεί σωστά το immobilazer με την κλειδαριά η΄αν έχει απλά χαλάσει .και οπωσδήποτε αποσυνδέστε τον συναγερμό. Η σειρά των ελέγχων εξαρτάται από εσάς και τα οικονομικά σας.Ξεκινάτε από τα φθηνότερα.Καλή επιτυχία.
-
Δυσκολη περιπτωση απο το πληκτρολογιο, α) οταν δεν παιρνει μπροστα παλμο στα μπεκ και ρευμα στα μπουζι εχει? β)οταν ρεταρει, ρεταρει καποιος κυλινδρος συγκεκριμενος ή σποραδικα ρεταρουν ολοι? γ) εχετε κοιταξει αν απο καπου τραβαει αερα ο κινητηρας, σωληνες αναθυμιασεων, πολλαπλη εισαγωγης ή φλαντζα αυτης, αν δουλευει σωστα η ανεπιστροφη βαλβιδα αναθυμιασεων στο καπακι των βαλβιδων? δ) σωστα στηριγμενος αισθητηρας στροφων στροφαλου? ε) μεγαλος τζογος στον στροφαλο απο μεταλλα θροστ?
-
Το έχουμε και εμείς στην οικογένεια (σε ρόλο "αγροτικού" πλέον) με 480.000χλμ και είναι σκυλί...Γενικά είναι πολύ απλό αυτοκίνητο, δεν έχει και πολλά για να κοιτάξεις..Immobilizer δεν έχει, θα συμφωνήσω με αισθητήρα στροφάλου...Για τον εγκέφαλο που λες, ο κινητήρας είναι με καρμπιρατέρ (εγκέφαλος Kefico) ή με ηλεκτρονικό ψεκασμό (εγκέφαλος Siemens);
-
@araxnis said in Hyundai Excel....προβλημα:
Το έχουμε και εμείς στην οικογένεια (σε ρόλο "αγροτικού" πλέον) με 480.000χλμ και είναι σκυλί...Γενικά είναι πολύ απλό αυτοκίνητο, δεν έχει και πολλά για να κοιτάξεις..Immobilizer δεν έχει, θα συμφωνήσω με αισθητήρα στροφάλου...Για τον εγκέφαλο που λες, ο κινητήρας είναι με καρμπιρατέρ (εγκέφαλος Kefico) ή με ηλεκτρονικό ψεκασμό (εγκέφαλος Siemens);
Καλημερα σας ειναι οντως σκυλος μεγαλος! μεχρι και πριν βγει το θεμα με τον εγκεφαλο δεν ειχαμε κανενα θεμα! χαιρομαι που ακουω οτι το εχουν και αλλα ατομα και το εκτιμουν! Γενικα ως οχημα δεν εχει οντως πολλα ειναι η αληθεια! το συγκεκριμενο ειναι με εγκεφαλο siemens με κωδικο κινητηρα G4DJ 1.5 μιλησα χθες με τον ηλεκτρολογο που το ανελαβε και εκνευριστηκα απιστευτα με αυτα που μου ειπε...! με 179.000χλμ και τα θεωρει παρα πολλα για αμαξι και οτι ειναι ενας καρκινος που θα ξερναει συνεχως προβληματα....!! πανω εχουμε αλλαξει αμορτισερ μπρος πισω,,,,δυσκοπλακες καινουργιες, συν οτι αλλο ειχε προκυψει πιο πανω στο κειμενο που εχει αλλαχτει...θεωρω οτι ειναι φθορες που τις εχει καθε αυτοκινητο και οχι απαραιτητα μονο το δικο μας λογο των ετων που κουβαλαει....! για 4-5 χρονια ηταν φυλαγμενο σε κλειστο γκαραζ με κουκουλα και εβγαινε 1-2 φορες την εβδομαδα για να περπαταει ετσι ωστε να κινουνται και τα μέταλλα...εν πασι περιπτωση παει καπου αλλο το μυαλο σας??
-
@harisma23 said in Hyundai Excel....προβλημα:
Επειδή έχετε δοκιμάσει πάρα πολλά μηχανικά θέματα και δεν βρίσκετε άκρη, μήπως να δοκιμάζατε να απομονώσετε τον συναγερμό (να αποσυνδεθεί δηλαδή) μπας και σας δημιουργεί πρόβλημα;
Δύσκολο να είναι αυτό, αλλά δεν χάνετε κάτι. Και για το πρόβλημα της θερμοκρασίας, ελέγξτε το θερμοστάτη.Ειναι η αληθεια οτι οντως δοκιμασαμε πολλες παραμέτρους και δεν δειχνει να δουλεύει σωστά....τον εχω πει τον ηλεκτρολόγο να τον απομονώσει για να το αποκλείσουμε και αυτο το θεμα!
-
@alexandros-k said in Hyundai Excel....προβλημα:
Αισθητηρας στροφαλου μηπως
Τα μπεκ τα κοιταξατε ?Στο συγκεκριμενο μοντελο εχει (αισθητήρα στροφάλου) μεσα στον διανομέα δεν ειχαν αυτα τα μοντελα εξωτερικά καποιον αισθητήρα
-
@giorgosd-0 said in Hyundai Excel....προβλημα:
Πρέπει να ελέγξετε τους αισθητήρες Λ ,αέρα, στροφάλου κλπ.Ειδικά τον αισθητήρα Λάμδα μαζί με τον καταλύτη πιθανόν να έχουν λήξει ως εξαρτήματα και να θέλουν αντικατάσταση .Καλό είναι επίσης να ελεγχθεί το ηλεκτρολογικό κομμάτι μπαταρία,ασφάλειες , γείωση , μονώσεις ενώσεων γυμνά καλώδια, διακόπτες καθώς και πιθανές περιπτώσεις κοντέματος των καλωδίων από μάστορα λόγω βιασύνης η΄ βλάβη στην ασφαλειοθήκη. Αν έχετε την αίσθηση ότι τριχρονίζει ο κινητήρας κοιτάζετε πολλαπλασιαστές των μπουζί οι οποίοι αλλάζουν όλοι μαζί αν χαλάσει έστω και ένας.επίσης αν έχει συνδεθεί σωστά το immobilazer με την κλειδαριά η΄αν έχει απλά χαλάσει .και οπωσδήποτε αποσυνδέστε τον συναγερμό. Η σειρά των ελέγχων εξαρτάται από εσάς και τα οικονομικά σας.Ξεκινάτε από τα φθηνότερα.Καλή επιτυχία.
Χμμ οσο αφορα τον αισθητηρα Λ εχουμε βαλει καινουργιο πανω πριν 6 μηνες και δουλευε κανονικα το αμαξι διχως θεματα....! μπαταρια επισης ειναι σχετικα νεα 1 χρονου περιπου οποτε το θεμα κατευθυνεται στην περιοχη των ασφαλειων και γενικοκερα απο την περιοχη του εγκεφάλου εως τον χωρο της μηχανης....! Χθες που μιλησα με τον ηλεκρολογο ξανα δεν μου εδωσε μια απαντηση ξεκαθαρη για το που βρισκεται μετα πο 2 εβδομαδες που εχει το αμαξι εκει και ανταυτου μου ελεγε οτι πρεπει να το πεταξω, οτι ειναι καρκινος, οτι δεν αξιζει που το εχω, και οτι θα βγαζει συνεχές θέματα. Σε αυτο θα συμφωνούσα μεχρι ενα σημειο λογο τον χρονων του καθοτι το συγκεκριμένο βρίσκεται σε αρτια κατάσταση και ως σκαφος και ως μηχανικά μέρη καθως εχουν αλλαχτεί πολλα πραγματα πριν βγει στην κυκλοφορια απο το 2018 και μετα....απο τοτε μεχρι και τωρα δεν ειχαμε κανενα θεμα και γινοταν αλλαγες μονο για λαδια φιλτρο μπουζι και τα συναφη....! τωρα τι να πω δεν ξερω πραγματικα...! μακαρι να ειχα ενα κεφαλαιο και θα ειχα ηδη ενα i30 5 ετιας παρκαρισμενο εξω απ την πορτα μου χωρις δευτερη σκεψη..Σας ευχαριστω για τις συμβουλες και τις πιθανοτητες που δινεται γενικα!
-
@ilias-a said in Hyundai Excel....προβλημα:
Δυσκολη περιπτωση απο το πληκτρολογιο, α) οταν δεν παιρνει μπροστά παλμο στα μπεκ και ρευμα στα μπουζι εχει? β)οταν ρεταρει, ρεταρει καποιος κυλινδρος συγκεκριμένος ή σποραδικά ρεταρουν ολοι? γ) εχετε κοιταξει αν απο καπου τραβαει αερα ο κινητηρας, σωληνες αναθυμιασεων, πολλαπλη εισαγωγης ή φλαντζα αυτης, αν δουλευει σωστα η ανεπιστροφη βαλβιδα αναθυμιασεων στο καπακι των βαλβιδων? δ) σωστα στηριγμενος αισθητηρας στροφων στροφαλου? ε) μεγαλος τζογος στον στροφαλο απο μεταλλα θροστ?
Δυστυχώς οντως ειναι δύσκολη περίπτωση.! Πριν απο ακριβως εναν χρονο ειχε γινει καθαρισμος στην μπεκιερα συνολικα σε μηχανημα, ρευμα φτανει σε καθε μπεκ σταθερο και ψεκάζουν ολα κανονικά, επισης απο σπινθήρα έφτανε σε καθε μπεκ και οταν τα βγαζαμε εκοβε η μηχανή σε καθε κύλινδρο ειτε αφαιρώντας το μπεκ (φις) ειτε το μπουζοκαλωδιο...επισης σε αυτο το μοντελο τον αισθητήρα τον εχει μεσα στον διανομεα, πιο συγκεκριμένα εσωτερικά στο διανομέα οπου εχει τα (αυλακια) τα οποια καθορίζουν τον σπινθήρα σε κάθε κύλινδρο εκει εχει ακομα ενα μεγαλύτερο το οποιο παίρνει σημα απο τον 1ο κύλινδρο και αναλαμβάνει την λειτουργια τον στροφών του κινητήρα συνεπως ειναι ο (αισθητήρας στροφών)....για την τελευταία πιθανότητα δεν εχω ιδεα αν οφείλεται και απο εκει....
-
οταν δεν παιρνει μπροστα εχετε βρει το γιατι δεν παιρνει? παλμος στα μπεκ, οχι το ρευμα το (-) εχει σημασια. σπινθηρας?
-
@ilias-a said in Hyundai Excel....προβλημα:
οταν δεν παιρνει μπροστα εχετε βρει το γιατι δεν παιρνει? παλμος στα μπεκ, οχι το ρευμα το (-) εχει σημασια. σπινθηρας?
Ο ηλεκτρολόγος που το έχω μου είπε ότι δεν παίρνει μπρος λόγο καμμένου εγκεφάλου αλλά με αλλαγή μεταχειρισμένου και δοκιμή κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα....δεν παίρνει μπρος! Το αρνητικό απ' το κάθε μπεκ είναι το σώμα ουσιαστικά.... Χμμμ Εννοείται αν έχει κάποιο βραχυκύκλωμα? Να περνάει ρεύμα δλδ...? Ο σπινθήρας όταν λέτε? Είναι κανονικός δεν φαίνεται αδύναμος δλδ έχουν οπτικά τουλάχιστον την ίδια (έκρηξη - σπινθηρισμο ας πούμε)
-
λοιπον παμε στα βασικα, ενας κινητηρας βενζινης για να δουλεψει χρειαζετε 3 πραγματα, συμπιεση, βενζινη, ρευμα στα μπουζι, εσενα οταν δεν παιρνει μπροστα τι δεν εχει απο τα 3? αν δεν με βοηθησεις παραπανω εσυ δυστυχως δεν μπορω να σε κατευθυνω.
-
@ilias-a said in Hyundai Excel....προβλημα:
λοιπον παμε στα βασικα, ενας κινητηρας βενζινης για να δουλεψει χρειαζετε 3 πραγματα, συμπιεση, βενζινη, ρευμα στα μπουζι, εσενα οταν δεν παιρνει μπροστα τι δεν εχει απο τα 3? αν δεν με βοηθησεις παραπανω εσυ δυστυχως δεν μπορω να σε κατευθυνω.
Όπως έχω γράψει και στο κείμενο πιο πάνω η συμπίεση είναι άριστη 12.8 σε κάθε κύλινδρο έδειξε το συμπιεσομετρο, βενζίνη φτάνει κανονικά μέχρι και πρίν την μπεκιερα στο φίλτρο βενζίνης δλδ με μέτρηση να δίνει σχεδόν 4 μπαρ πίεση (3.8) από ρεύμα σε κάθε μπουζί φτάνει κανονικά σπίθα....! Έχουν γίνει μετρήσεις και έλεγχος στα μπουζοκαλωδια και στον πολλαπλασιαστή.
Από εκεί και πέρα 3 μηχανικοί που το είδαν έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά....δεν μπορούν να βρούν τι φταίει! Εγκέφαλο άλλαξε και έβαλε έναν άλλον μεταχειρισμένο αλλά πάλι το αμάξι δεν παίρνει μπρος -
σου ζητησα καποιες συγκεκριμενες επιπλεον πληροφοριες απο αυτες που δινεις στην αρχη, δυστυχως δεν γνωριζεις να μου τις δωσεις απλα μου λες τα ιδια πραγματα συνεχεια, εδω σταματαω γιατι δεν εχω μαντικες ικανοτητες, ισως μια επιλογη θα ηταν να πας σε καποιο εξουσιοδοτημενο κοντα στην περιοχη σου για ελεγχο και επισκευη του αυτοκινητου σου.
-
@ilias-a said in Hyundai Excel....προβλημα:
σου ζητησα καποιες συγκεκριμενες επιπλεον πληροφοριες απο αυτες που δινεις στην αρχη, δυστυχως δεν γνωριζεις να μου τις δωσεις απλα μου λες τα ιδια πραγματα συνεχεια, εδω σταματαω γιατι δεν εχω μαντικες ικανοτητες, ισως μια επιλογη θα ηταν να πας σε καποιο εξουσιοδοτημενο κοντα στην περιοχη σου για ελεγχο και επισκευη του αυτοκινητου σου.
Μα αφού τα έχει και τα τρία που ζητάτε....και ρεύμα και καύσιμο φτάνει και συμπίεση έχει τι ακριβώς να πω παραπάνω? Σε τρία συνεργεία πήγα και δεν ξέρουν τι τους γίνεται.... έχουνε σηκώσει τα χέρια ψηλά! Δεν κάνω εγώ τις μετρήσεις για να έχω εικόνα τι ρεύμα φτάνει,η πόσο καύσιμο ψεκάζει. Το μονο που γνωρίζω είναι ότι και οι τρείς παραμέτρους φέρνουν αποτελέσμα.... Συμπίεση άριστη, Ρεύμα (σπινθήρας) και καύσιμο φτάνει μέχρι στο φίλτρο βενζίνης όπου έρχεται με την πίεση που σας είπα. Τι άλλο να σας πω παραπάνω?
-
Μια παρατήρηση που ίσως βοηθήσει, το μοτέρ σου φαίνεται να είναι κόπια του 4G15 της Mitsubishi, οπότε ίσως βγάλεις άκρη σε αντίστοιχο συνεργείο.
-
@antonakis said in Hyundai Excel....προβλημα:
Μια παρατήρηση που ίσως βοηθήσει, το μοτέρ σου φαίνεται να είναι κόπια του 4G15 της Mitsubishi, οπότε ίσως βγάλεις άκρη σε αντίστοιχο συνεργείο.
Να ειστε καλα Αντωνη σε ευχαριστω για την ιδεεα! θα απευθυνθώ και εκει μηπως και γνωρίζουν κατι παραπάνω....! αν και μετα απο συνομιλία με εναν κυριο που δουλευε στην Hyundai δεκα χρονια μου ειπε οτι τα συγκεκριμένα εκαιγαν τον εγκέφαλο λογο του δυναμου οπου έστελνε μεγαλύτερη ταση κάποιες στιγμες απο οτι ηταν το μεγιστο οριο και συνεπως τους εκαιγε....
-
Τελικά παιδιά μετά από ψάξιμο ήταν ο Εγκέφαλος...! Το πρόβλημα παρουσιάστηκε εδώ ακριβώς...! Καμενοι πυκνωτές και η (καφέ πλακέτα που απουσιάζει στην φωτογραφία...! Το αμάξι δούλευε ψεκάζοντας ταυτόχρονα στον 3ο και 4ο κύλινδρο ένα μπερδεμα μεγάλο αλλά βγήκε άκρη! Τώρα κυριολεκτικά είναι άλλο αμαξι! Το μόνο θέμα είναι όμως ότι δημιούργησε θέμα άλλου....! (Έμπλεξα με μεγάλο τζιμανι) δεν ανάβουν τα φώτα θέσεως! Ανάβει μόνο η δεξία μεριά πίσω και μπρος όπως και μόνο η μια απ' τις δυο λάμπες που έχει στην πινακίδα πίσω...! Απορώ τι θαύμα έκανε πάλι....δέκα χαλάσε ένα έφτιαξε! πως γίνεται να δουλεύει μόνο η μια πλευρά και η άλλη όχι? Ααα επίσης το καντράν δεν ανάβει! Τα λαμπάκια όλα ανάβουν κανονικά εκτός απ' το φωτισμό του καντράν! (Λέγοντας ανάβουν κανονικά εννοώ τα αλαρμ, φως πορείας, ανοιχτή πόρτα, Πορτ παγκαζ κτλπ) εκτός απ' τα φώτα του καντράν και του καλοριφέρ επίσης! Τι έκανε ο θαυματουργός μάστορας πάλι?? Κάποια σκέψη? Δεν τον εμπιστεύομαι σε τίποτα πλέον....! Έκανε 4 βδομάδες να βγάλει άκρη και δημιούργησε άλλο πρόβλημα τώρα....!
Hyundai Excel....προβλημα